X7.6 VT-Drive: Νέα έκδοση με μακρύ μεταξόνιο για το ισχυρό τρακτέρ της McCormick

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Το τελευταίο μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο εστιάζει στην άνεση με πιο ευρύχωρη καμπίνα, κεντρικό σύστημα λίπανσης και αυτόματο έλεγχο της πίεσης των ελαστικών. Σύντομα μάλιστα θα το δούμε ως υποψήφιο στο θεσμό TOTY 2025 (Tractor of The Year 2025).

Η νέα σειρά X7.6 VT-Drive, με τον εξακύλινδρο κινητήρα και το μακρύ μεταξόνιο, είναι ένα σημαντικό προϊόν για την McCormick, που απευθύνεται στις πιο σύγχρονες και απαιτητικές επαγγελματικές γεωργικές εκμεταλλεύσεις και εργολάβους. Είναι εξοπλισμένο με τις πιο προηγμένες λύσεις που προσφέρει ο όμιλος Argo Tractors με τη τελευταία έκδοση να φέρει πιο επιθετική σχεδίαση και τη νέα καμπίνα Clever Cab. Κορυφαίο μοντέλο,το McCormick X7.624 VT-Drive, που επιλέχθηκε ως ένας από τους φιναλίστ για το Τρακτέρ της Χρονιάς 2025.

Πρόκειται για μια σειρά τρακτέρ σχεδιασμένη για βαριές και συνεχείς εργασίες και για το λόγο αυτό είναι κατασκευασμένη γύρω από ένα στιβαρό πλαίσιο, που περιλαμβάνει τον κινητήρα FPT Nef 6,7 λίτρων. Υπάρχουν τρία μοντέλα, βαθμονομημένα με μέγιστη ισχύ 200, 215 και 230 ίππων, ωστόσο αυτή γίνεται διαχειρίσιμη από το Engine Power Management, μια ενίσχυση που ενεργοποιείται κατά τη χρήση του PTO ή κατά τη μεταφορά. Ένα άλλο χαρακτηριστικό του X7 είναι ο ανεξάρτητος μπροστινός άξονας, ο οποίος εγγυάται μεγάλη πρόσφυση και σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες εργασίας και μεταφοράς, βελτιώνοντας την πρόσφυση, την ευελιξία και την άνεση.

Οι άξονες, ο μπροστινός άξονας με μπλοκέ διαφορικό και ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση και ο πίσω άξονας με φρένα πολλαπλών δίσκων είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους χάρη στην αυτόματη ενεργοποίηση της διπλής πρόσφυσης κατά το φρενάρισμα.

Επιπλέον, ο σερβομηχανισμός πέδησης αναπροσαρμόζει τη δράση πέδησης στην προσπάθεια που ασκείται στα πεντάλ, ώστε να διασφαλίζεται ακριβής οδήγηση. Το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο ταχυτήτων VT-Drive λειτουργεί σε 4 περιοχές ταχυτήτων (0,5-3 χλμ./ώρα, 0,5-12 χλμ./ώρα, 0,5-21 χλμ./ώρα και 0,5-40 ή 50 χλμ./ώρα σε 4 τρόπους λειτουργίας.

Στην αυτόματη λειτουργία, τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχουν τις στροφές του κινητήρα και τη σχέση μετάδοσης, τηρώντας την απόδοση που έχει ρυθμιστεί με το ποτενσιόμετρο, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα. Στη χειροκίνητη λειτουργία, ο χειριστής ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα με το χειροκίνητο γκάζι, ενώ τα ηλεκτρονικά ελέγχουν ανάλογα τη σχέση μετάδοσης, επιτυγχάνοντας την απαιτούμενη ταχύτητα.

Στη λειτουργία PTO, το κιβώτιο ταχυτήτων διατηρεί τις ρυθμισμένες στροφές και ταχύτητες, δίνοντας προτεραιότητα στις στροφές του PTO, ενώ στη λειτουργία Cruise διατηρεί σταθερή την ταχύτητα που έχει επιλέξει ο χειριστής, καθώς οι στροφές του κινητήρα μεταβάλλονται. Η λειτουργία Smart Power Zero, ένα σύστημα παρόμοιο με το Hill Holder στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, γίνεται βασικό στοιχείο στη νέα έκδοση του X7, έτσι ώστε σε οποιαδήποτε κατάσταση κλίσης, το τρακτέρ να παραμένει ακίνητο μέχρι να ενεργοποιηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή το joystick EasyPilot.

Το υδραυλικό σύστημα είναι κλειστού κέντρου με μια αντλία μεταβλητού κυβισμού 123 ή 160 λ./λ. και ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να ανυψώσει έως και 9.300 κιλά και είναι εξοπλισμένος με αισθητήρες βύθισης στους κάτω συνδέσμους. Αλλά η πιο σημαντική εξέλιξη σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση είναι η καμπίνα Clever Cab 4 θέσεων, με 14% μεγαλύτερη επιφάνεια υαλοπινάκων και επανασχεδιασμένη οροφή με 12 επανατοποθετημένα φώτα εργασίας για πλήρη ορατότητα 360 μοιρών. Ο εσωτερικός χώρος είναι επίσης αυξημένος, με 8 εκατοστά μεγαλύτερο ύψος και 12 εκατοστά μεγαλύτερη διαδρομή των καθισμάτων προς τα πίσω.

Με έγκριση FOPS και εξοπλισμένη με διαφανή καταπακτή που μπορεί να ανοίξει, η καμπίνα διαθέτει επίσης ημιενεργή ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενη ανάρτηση που λειτουργεί από ένα διαισθητικό μενού ρυθμίσεων στην οθόνη DSM. Στο τρακτέρ υπάρχει ένα νέο ηχοσύστημα hi-fi με ραδιόφωνο και οθόνη αφής συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto και τέσσερα ηχεία που εξασφαλίζουν τέλεια διάχυση του ήχου.

Τα χειριστήρια είναι διαισθητικά, με σερβομηχανισμό και βασίζονται σε ανθρωπομετρικές παραμέτρους, με την οθόνη αφής 12 ιντσών να μοιάζει σε χρήση με ταμπλέτες. Επίσης, σε αυτή τη νέα έκδοση του X7 διατίθεται η συσκευή EazyGrip για την παρακολούθηση και την αυτόματη αλλαγή της πίεσης των ελαστικών μέσω του ISObus, η οποία μπορεί επίσης να ελεγχθεί μέσω του DSM. Το κεντρικό σύστημα λίπανσης, με χωρητικότητα δεξαμενής λίπανσης για έως και 6 μήνες, επιτρέπει τη λίπανση όλων των σημείων του τρακτέρ από μία μόνο είσοδο, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητες εργασίες λίπανσης.

Πληροφορίες από trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το παγκόσµιο ταξίδι της Landini συνεχίζεται στην Ελλάδα το Σάββατο 28 Σεπτεµβρίου 2024

Στην εκδήλωση θα φιλοξενηθεί η πλήρης γκάµα δενδροκοµικών τρακτέρ της Landini, ενώ θα πρωταγωνιστεί το ολοκαίνουργιο Landini Rex Dynamic όπου θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα και θα δοκιµαστεί στον αµπελώνα του οινοποιείου σε πραγµατικές συνθήκες.

Juno Max: Το αυτόνομο ρομπότ της Lely για μονάδες μεγάλης κλίμακας

Tο Juno Max είναι πρώτο πλήρως αυτόνομο ρομπότ προώθησης ζωοτροφών της Lely για αγροκτήματα μεγάλης κλίμακας, που έχει σχεδιαστεί για να σπρώχνει ζωοτροφές γρήγορα, έξυπνα και αποτελεσματικά, σε πολλαπλούς στάβλους και διαδρόμους σίτισης.

Προτεινόμενα

Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Στα χέρια του Αγρότη της Χρονιάς Μιλτιάδη Χαρένη το νέο Amazon UX4200

Γνωστός για την αξιοποίηση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας στην αγροτική επιχείρηση που διατηρεί στη Νέα Γωνιά, Χαλκιδικής η επιλογή του Μιλτιάδη Χαρένη να συνεργαστεί για ακόµη µία φορά µε την Γ. Ι Αντωνάκης ΑΒΕΕ για την αγορά ενός ψεκαστικού παρουσιάζει το δικό της ενδιαφέρον.

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ ισχύος 300 ίππων με πεδίο δοκιμών τη Δανία

Tρία περιοδικά γεωργικών µηχανηµάτων από τη Φινλανδία (Koneviesti), τη Νορβηγία (Bedre Gardsdrift) και τη Σουηδία (Traktortech) µαζί µε τους Ολλανδούς συναδέλφους από το Trekker δοκίµασαν επτά τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 300 ίππων, όλα µε κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων, GPS και ISObus. Η ∆ανία αποτέλεσε το πεδίο δοκιµών για αυτή τη σύγκριση.