Τα Deutz-Fahr Series 8 TTV τερματίζουν ισχύ και άνετη λειτουργία για τον χειριστή

Κοινοποίηση:

Αξιοπιστία, ισχύ και συνδεσιµότητα συνδυάζουν τα τρακτέρ Deutz-Fahr Series 8, που φέρνουν σε νέα ύψη την άνεση του χειριστή και την δυναµική οδήγηση με µέγιστη ισχύ που αγγίζει τα 287hp. 

Στην καρδιά της Series 8 βρίσκεται ο Stage V εξακύλινδρος κινητήρας Deutz TTCD 6.1 µε διπλό turbocharger, που παρέχει υψηλές αποδόσεις και αποτελεσµατικότητα. Μέσω ενός υπερσύγχρονου συσσωρευτή υψηλής πίεσης (common rail system) διασφαλίζεται η βέλτιστη καύση των καυσίµων χάρη στην υψηλή πίεση 2.000 bar. Όσον αφορά το µοντέλο 8280 TTV η εύκολη συντήρηση και η αλλαγή λαδιών ανά 1.000 ώρες µειώνει σηµαντικά το κόστος λειτουργίας.

Κιβώτιο ταχυτήτων υψηλής αποτελεσµατικότητας

Τα Deutz-Fahr Series 8 διαθέτουν το κιβώτιο ταχυτήτων SDF T7780 που είναι το αποτέλεσµα της εµπειρίας χρόνων της εταιρείας µε την ανάπτυξη και παραγωγή powertrain. Η µέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 60χλµ ανά ώρα στα 1.830 rpm και τα 40χλµ την ώρα στα 1.220 rpm. Ανάλογα µε το µοντέλο, τα 60χλµ ανά ώρα µπορούν να επιτευχθούν και σε µειωµένη ταχύτητα του κινητήρα, δίνοντας περισσότερη άνεση και µειώνοντας την κατανάλωση καυσίµων, τον θόρυβο και τις δονήσεις. Υπάρχει ακόµα η δυνατότητα να περιοριστεί ηλεκτρονικά η µέγιστη ταχύτητα στα 50χλµ/ώρα ή στα 40χλµ/ώρα µε τις ρυθµίσεις super eco ή ultra eco engine rpm.

Συµβατότητα µε πληθώρα παρελκοµένων

Με µέγιστες ανυψωτικές ικανότητες 11,1 τόνων στο πίσω µέρος, το µοντέλο 8280 TTV έχει την δυνατότητα να σηκώσει µια σειρά παρελκοµένων. Για την διασφάλιση της µέγιστης ελαστικότητας των υδραυλικών συστηµάτων το νέο 8280 TTV έχει διάφορες ρυθµίσεις µε ηλεκτρονικές βαλβίδες που παρέχουν ροή 140 λίτρων ανά λεπτό.

Στο πίσω µέρος οχήµατος υπάρχουν πέντε βαλβίδες υδραυλικού ελέγχου, ενώ άλλες δύο είναι τοποθετηµένες στο µπροστινό, και όλες µπορούν να ελεγχθούν σε δόσεις. Η µέγιστη ροή καυσίµων µπορεί να φτάσει στα 210 λίτρα ανά λεπτό, γεγονός που επιτρέπει την εφαρµογή ακόµα και των πλέον βαρέων και απαιτητικών παρελκοµένων.

Συνδεσιµότητα και έξυπνες λύσεις

Τα τρακτέρ series 8 παρέχουν µια σειρά από «έξυπνα συστήµατα». Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το σύστηµα διαχείρισης στόλων SDF που παρέχει σε πραγµατικό χρόνο στοιχεία για την θέση του τρακτέρ και για προγραµµατισµό της συντήρησης, και µείωση του «νεκρού» χρόνου. Παράλληλα, η οθόνη iMonitor H5 λειτουργεί ως κέντρο για τον συντονισµό των εργασιών. Υπάρχει ακόµα ο καινοτόµος δέκτης GNSS, SR20, για επιλογές αυτόµατης οδήγησης.

Φυσικά, διατίθεται σύστηµα ISOBUS για την επίτευξη της ασφάλειας, της ακρίβειας και της αποτελεσµατικότητας. Όλες οι εφαρµογές του ISOBUS µπορούν να ελεγχθούν µέσω του iMonitor. Τέλος, διατίθεται και το σύστηµα TIM (tractor implement system) που συµβάλει στην αµφίδροµη επικοινωνία µεταξύ του τρακτέρ και του παρελκοµένου. Μέσω του TIM το παρελκόµενο µπορεί αυτόµατα να ελέγξει σωρεία των λειτουργιών του τρακτέρ, όπως του ανυψωτικού και των PTO.

Περισσότερη άνεση

Η καµπίνα των series 8 είναι η MaxiVisionPro που διαθέτει πνευµατική ανάρτηση και καθίσµατα υψηλής ποιότητας. Τα µεγάλα παράθυρα παρέχουν ανεµπόδιστη ορατότητα 360ο, ενώ το ξεχωριστό πίσω παράθυρο επιτρέπει µεγαλύτερη ορατότητα των πίσω παρελκοµένων. Επίσης, διατίθενται 65% µεγαλύτεροι καθρέφτες και ως και 4 εξωτερικές κάµερες, και µια µονάδα ψύξης για φαγητά και ποτά. Τέλος, διατίθενται µέχρι και 23 φώτα εργασιών LED.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε σειρά αναβαθμίσεων και λανσάρισμα νέου μοντέλου Lexion προχωρά η Claas

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από το λανσάρισμα της πρώτης θεριζοαλωνιστικής Claas Lexion η κορυφαία κατασκευαστής αγροτικών μηχανημάτων ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στο λανσάρισμα του νέου μοντέλου 8500/8500 Terra Trac. Παράλληλα, τα, ήδη, υπάρχοντα Lexion 7500, Lexion 8700 και Lexion 6800 θα αναβαθμιστούν με νέους κινητήρες MAN.

Πρωτοποριακή επίδειξη αγροτικών ελαστικών Galaxy στη Λάρισα από I.Θεοδωρίδη

Ένα πρωτοποριακό field day διοργάνωσε η θυγατρική της Yokohama Atg, Galaxy, σε συνεργασία με την αποκλειστική αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα, Ι. Θεοδωρίδης Ελαστικά στη Λάρισα την Πέμπτη 10 Ιουλίου, το οποίο τα είχε όλα: επίδειξη δυνατοτήτων, ζωντανή δοκιμασία ολίσθησης και συμβουλές από κορυφαία στελέχη της εταιρείας που βρίσκονταν στο χώρο.

Καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων αρπακτικών με drone από Andermatt – Anthesis και ΑΣ Ζαγοράς

Την κάλυψη 30 στρεμμάτων οπωρώνων σε μικρό χρονικό διάστημα για αντιμετώπιση του τετράνυχου των μηλιών πέτυχαν Andermatt-Anthesis και Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς, χρησιμοποιώντας μια καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων μακροοργανισμών με drones. Έτσι, πέτυχαν σημαντική εξοικονόμηση σε χρόνο και εργατικά, πετυχαίνοντας ομοιόμορφη, γρήγορη εγκατάσταση και εξάλειψη του τετράνυχου.

Προτεινόμενα

Επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ από τη CNH στο Βέλγιο για τη CR11

Η υπερσύγχρονη αλωνιστική CR11 αλλά και υπόλοιπα μηχανήματα του κλάδου θα κατασκευάζονται σε νέες εγκαταστάσεις στο Βέλγιο, εκεί όπου θα βρίσκεται όμως και ένα τμήμα έρευνας και ανάπτυξης του ομίλου.

Πιο προσιτά στην αγορά θέλει ο όμιλος CNH τα τρακτέρ βιομεθανίου και τη γεωργία ακριβείας

Η CNH Capital, ο «μοχλός» χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της CNH, προσφέρει μειωμένο κόστος χρηματοδότησης στους πελάτες που θα παραγγείλουν βιώσιμο εξοπλισμό το 2024 στην Ευρώπη, πιθανώς

Φαντάζει απτόητο το τετρακύλινδρο τρακτέρ Deutz-Fahr 6170.4 PS

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.