Άνεση και καινοτομία συνδυάζει το ισχυρότερο Claas Arion 570 CMATIC

Κοινοποίηση:

Την επέκταση της σειράς τρακτέρ Arion 500, με την προσθήκη του καινοτόμου 570 CMATIC γνωστοποίησε η Claas. Η νέα «ναυαρχίδα» της σειράς έχει ισχύ 180 ίππων και μια σειρά από καινοτόμες λειτουργίες που έχουν ως στόχο τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων για το χειριστή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2024-25

Το καινοτόμο τρακτέρ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια σειρά εργασιών, με ή χωρίς μπροστινό φορτωτικό, τόσο στο χωράφι όσο και εντός πόλεων. Στην καρδιά του μηχανήματος βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Stage V 4,5 λίτρων, που όπως προαναφέρθηκε παρέχει ισχύ 180 ίππων χωρίς ενίσχυση. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς των 730 Nm επιτυγχάνεται στις 1.400 σ.α.λ.

Ο συνδυασμός των πίσω ελαστικών Trelleborg διαστάσεων VF 710/60R38 στον πίσω άξονα και VF 600/60 R28 στον μπροστινό μετατρέπει αποτελεσματικά την ισχύ του κινητήρα σε ώθηση, χωρίς να συμπιέζει σημαντικά το υπέδαφος.

Τεχνολογία τελευταίας γενιάς

 Το «έξυπνο» Arion 570 CMATIC είναι συμβατό με τα τελευταίας γενιάς κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CMATIC της Claas, που διαθέτουν δύο αυτόματα επιλεγόμενες λειτουργίες οδήγησης, με τη μέγιστη ταχύτητα να κορυφώνεται στα 40 ή 50 χλμ/ώρα. Τα CMATIC είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά ακόμα και σε δύσκολα χωράφια και για πάνω από 10.000 ώρες εργασίας. Περαιτέρω, η εξαιρετική διαχείριση του powertrain, επιτρέπει την άνετη και ομαλή επιτάχυνση και μείωση ταχύτητας, διατηρώντας ακόμα εξαιρετική ισορροπία μεταξύ της ταχύτητας του κινητήρα και της μετάδοσης.

Όταν ενεργοποιείται η λειτουργία «Wheel-loader» για εργασίες εμπρόσθιας φόρτωσης, το λογισμικό του CMATIC χρησιμοποιεί ένα σύστημα «έξυπνης» παρακολούθησης της ταχύτητας και της ροπής του κινητήρα, για να αποτρέπει την περιστροφή των τροχών σε λειτουργία push, όταν για παράδειγμα φορτώνει χώμα ή κοπριά.

Επιπλέον, ως επιλογή διατίθεται και το σύστημα CEMOS για βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας στο χωράφι. Όσον αφορά τη μετακίνηση στο δρόμο, η λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος παρελκομένων παρέχει επιπλέον ασφάλεια, ειδικά σε λόφους και κατηφόρες, και όταν χρησιμοποιούνται πρέσες. Όταν ο χειριστής «κόβει» ταχύτητα, το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος αυτόματα ενεργοποιεί τα αερόφρενα των εφαρμοσμένων παρελκομένων μόλις κριθεί αναγκαίο. Η απόφαση αυτή βασίζεται σε δεδομένα που συλλέγει το σύστημα από αισθητήρες στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Μέγιστη άνεση και ασφάλεια 

Τα νέα Arion 570 CMATIC διαθέτουν μια ήσυχη καμπίνα με ανάρτηση τεσσάρων σημείων και έναν ιδανικά ισορροπημένο μπροστινό άξονα PROACTIV. Στο πακέτο ανέσεων για το χειριστή συγκαταλέγεται ένα δερμάτινο τιμόνι, σύστημα κλιματισμού, άνετο κάθισμα και ηλεκτρικά προσαρμοσμένοι θερμαινόμενοι καθρέφτες.

Πλήρως συνδεδεμένο

 Το έγχρωμο τερματικό 12 ιντσών Claas Cemis είναι διαθέσιμο για αυτόματη οδήγηση, γεωργία ακριβείας και δημιουργία δεδομένων. Επιπλέον, όλα τα Arion 570 είναι συνδεδεμένα με τη νέα πλατφόρμα Claas connect. Έτσι, οδηγίες χρήσης, λιπαντικά και ανταλλακτικά είναι προσβάσιμα ψηφιακά.

Ειδική έκδοση Night Edition

Για όσους το επιθυμούν το Arion 570 CMATIC είναι διαθέσιμο και στην ειδική έκδοση Night Edition με γκρί βαφή στα πλαϊνά, την οροφή και στα πλάγια πάνελ της γεννήτριας. Το λευκό λογότυπο της Claas φιγουράρει στο πλάι του καπό, και έχει γκρί υπόβαθρο και επιγραφή Night Edition. Το έμβλημα της εταιρείας είναι τοποθετημένο πάνω από τα φώτα οδήγησης και ολοκληρώνουν τον εξωτερικό σχεδιασμό. Στο εσωτερικό της καμπίνας, το σήμα του τιμονιού και το χαλάκι στο πάτωμα φέρουν την επιγραφή Night Edition, και οι χειριστές μπορούν να απολαύσουν το ραδιόφωνο Apple CarPlay.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ειδικεύονται σε στάβλους τα ηλεκτρικά τηλεσκοπικά Manitou MLT 625e

Έφτασαν τα νέα ηλεκτρικά αγροτικά τηλεσκοπικά μηχανήματα της Manitou MLT 625e τα οποία ειδικεύονται σε κτηνοτροφικές μονάδες και ιππικούς ομίλους, και είναι απόλυτα κατάλληλα για χρήση σε στάβλους και θερμοκήπια.

Αμαξώματα για κάθε ανάγκη και προηγμένους κινητήρες φέρουν τα νέα Ford Ranger

Το Ford Ranger νέας γενιάς είναι, ίσως, το pick-up με την πληρέστερη γκάμα εκδόσεων στην ελληνική αγορά, τόσο σε σχέση με τους τύπους αμαξώματος με τους οποίους διατίθεται, όσο και με τους προηγμένους σε απόδοση κινητήρες ντίζελ και βενζίνης που έχουν αναλάβει να το κινούν.  Επιπρόσθετα, ο πρωταθλητής βαρέων βαρών της Ford στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, ο οποίος πριν λίγους μήνες απέσπασε το βραβείο «International Pick-Up 2024», είναι διαθέσιμος στη χώρα μας σε ένα πλήθος εξοπλιστικών εκδόσεων (XL, XLT, Limited, Wildtrak, Wildtrak X, Platinum και Raptor), όλες με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ώστε όλοι οι πελάτες να μπορούν να επιλέξουν εύκολα το Ranger που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους. Τόσο στη δουλειά όσο και για αναψυχή.

Σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή τα ψεκαστικά John Deere 500R

Ειδικά σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ανάγκες του χειριστή, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις με εξαιρετική ακρίβεια είναι τα νέα αυτοκινούμενα ψεκαστικά John Deere 500R. To προηγμένο μηχάνημα της John Deere διασφαλίζει ότι κάθε σταγόνα καταλήγει στη σοδειά χάρη στον ακριβή έλεγχο εφαρμογής και την τέλεια τοποθέτηση της μπούμας,

Προτεινόμενα

Ήρθε Ελλάδα η τελευταία ενημέρωση λογισμικού για τερματικά CNH Raven

Διαθέσιμη και στην Ελλάδα είναι πλέον η τελευταία ενημέρωση λογισμικού για τις οθόνες της επωνυμίας της CNH, Raven, CR7+ και CR12+. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, μέσω αυτής επιτυγχάνεται ένας νέος κομψός σχεδιασμός, βελτιωμένη πλοήγηση και φιλικά προς τον χρήστη εργαλεία διαχείρισης για πιο αποδοτική εργασία.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.