Έσπασε τα κοντέρ στις ανεξάρτητες δοκιμές του DLG το Fendt 620 Vario

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Κορυφαίες αποδόσεις κατέγραψε στις ανεξάρτητες δοκιμές DLG PowerMix το Fendt 620 Vario, ήτοι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 600 Vario. Το καινοτόμο τρακτέρ διέπρεψε από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων, αλλά και στους 14 κύκλους δοκιμών του κέντρου DLG.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2025

 

Ισχύς 205hp σε χαμηλές στροφές

Το Fendt 620 Vario διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα AGCO Power CORE50 ο οποίος προσφέρει μέγιστη ισχύ ως και 205 hp (149,9 kW) στα PTO και μέγιστη ροπή 885 Nm σε μόλις 1.200 στροφές ανά λεπτό, βάσει των μετρήσεων του κέντρου δοκιμών DLG. Μάλιστα, σύμφωνα με τις δοκιμές του DLG ο ελκυστήρας της Fendt πετυχαίνει τη χαμηλότερη κατανάλωση ντίζελ στην κατηγορία ισχύος από 165 ως 240 ίππους συγκριτικά με τα υπόλοιπα τρακτέρ που έχουν δοκιμαστεί μέχρι και σήμερα από το εν λόγω κέντρο, καταναλώνοντας 245 γραμμάρια ανά kWh (+29,3 g/kWh με AdBlue). Η επίδοση αυτή είναι κατά 11 γ/kWh χαμηλότερη από το το προηγούμενο ρεκόρ και πιο κάτω σε σχέση με τον μέσο όρο κατανάλωσης των τρακτέρ της εν λόγω κατηγορίας ισχύος που έχουν δοκιμαστεί ως τώρα.  Το Fendt 620 Vario είναι κατά μέσο όρο 10-15% πιο οικονομικό από τα υπόλοιπα τρακτέρ της κατηγορίας του σε μικτές εργασίες και σε τμηματική φόρτωση.

Όλα σε ένα

 Η επίδοση αυτή είναι μόλις κατά 3 γ/kWh από αυτή του μεγαλύτερου Fendt 728 Vario από την αντίστοιχη δοκιμή του DLG από το 2023. Σε ονομαστική ταχύτητα η κατανάλωση είναι μόλις 229 γ/kWh (+23,8 γ/kWh με AdBlue), γεγονός που επιβεβαιώνει την αποδοτική διάδραση μεταξύ του VarioDrive, του Fendt iD και του συνολικού concept των ελκυστήρων της σειράς Fend 600 Vario, τα οποία έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα να είναι αποδοτικά.

Οι κορυφαίες επιδόσεις του Fendt 620 Vario καταγράφονται κατά την οδήγηση στον δρόμο, όπου καταναλώνουν μόλις 309 γ/kWh (+34,9 γ/kWh με AdBlue). Οι επιδόσεις αυτές είναι κατά 40 γ/kWh καλύτερες από την προηγούμενη καλύτερη βαθμολογία που είχε σημειώσει ελκυστήρας της κατηγορίας, η οποία ανέρχεται σε 349 γ/kWh. Σε ταχύτητα 50 χλμ/ώρα το Fendt 620 Vario καταναλώνει 311 γ/kWh (+35,8 γ/kWh με AdBlue) και ως εκ τούτου είναι σημαντικά πιο οικονομικό από τον μέσο όρο των υπολοίπων τρακτέρ της κατηγορίας. Για να φτάσει τα 50 χλμ/ώρα κατά την μεταφορά στο δρόμο χρειάζεται μόλις 1.350 σ.α.λ.

Κατά τον Αντιπρόεδρο Μάρκετινγκ της Fendt, Roland Schmidt, «Το Fendt 620 Vario προσφέρει όλα όσα χρειάζονται οι αγρότες: μικρές διαστάσεις, υψηλή αποδοτικότητα, ευελιξία και χαμηλή κατανάλωση πετρελαίου τόσο κατά τις εργασίες στο χωράφι όσο και κατά την οδήγηση στον δρόμο.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ισχύ, ευελιξία και αξιοπιστία φέρνουν στην ελληνική γεωργία τα νέα John Deere 6M

Τη νέα σειρά τρακτέρ 6M παρουσιάζει η επίσημη αντιπρόσωπος της John Deere στην Ελλάδα, Agrotech. Οι καινοτόμοι ελκυστήρες είναι ειδικά σχεδιασμένοι για να προσφέρουν κορυφαία αξιοπιστία, ευελιξία και απόδοση στον σύγχρονο επαγγελματία της ελληνικής γεωργίας.

Ασυναγώνιστος διαχωρισμός με θεριζοαλωνιστικές New Holland CX 5/6 και CH 7.70

Οι θεριζοαλωνιστικές New Holland CX 5/6 και CH 7.70 διαθέτουν κορυφαίες τεχνολογίες και συστήματα που τους προσδίδουν αξεπέραστες δυνατότητες διαχωρισμού σε σχέση. Παρακάτω ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τις αγοράσει.

Στρατηγική συνεργασία της PJ Condellis SA με τον κορυφαίο κατασκευαστή μηχανημάτων οδοποιίας Bomag Ag

Την στρατηγική της συνεργασία με τον κορυφαίο κατασκευαστή μηχανημάτων οδοποιίας Bomag Ag ανακοίνωσε η P.J. Condellis S.A.. Με τη συνεργασία αυτή η ελληνική εταιρεία εντάσσει στη φαρέτρα της οδοστρωτήρες και συστήματα οδοποιίας τα οποία θα βοηθήσουν σημαντικά τους επαγγελματίες του κλάδου.

Προτεινόμενα

Εγγύηση αποδοτικότητας Lamborghini µε τα τρακτέρ Spark R έως 143 ίππων

Με τρεις διαφορετικούς τύπους µετάδοσης, αντλία 120 λ./λ. και ισχυρά pto, η Lamborghini φαίνεται ότι έδωσε µεγάλη προσοχή στη λεπτοµέρεια αναφορικά µε τον εξοπλισµό που «κάνει τη διαφορά» στην κατηγορία τρακτέρ των 120 έως 143 ίππων.

Εγκαίνια για το πρώτο κέντρο τεχνογνωσίας της Krone στη Βαυαρία, επένδυση 5 εκατ. ευρώ

Η εταιρεία από την Κάτω Σαξονία βρήκε τον κατάλληλο συνεργάτη για αυτό το σκοπό στην Igl Agrartechnik GmbH στο Nabburg και η νέα τοποθεσία εγκαινιάστηκε επίσημα με σκοπό την ανταπόκριση στις αυξανόμενες τεχνολογικές απαιτήσεις.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Τα κορυφαία κιβώτια CVT της αγοράς για αποδοτική εργασία το 2025

Τα κιβώτια ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) αποτελούν την ύψιστη μορφή έκφρασης της ώθησης ενός τρακτέρ, προσφέροντας την πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων. Από τη Fendt μέχρι και τον όμιλο Same Deutz-Fahr υπάρχουν μερικές λύσεις που ξεχωρίζουν στην αγορά, διευκολύνοντας τις εργασίες των αγροτών.