Τους νέας γενιάς φορτωτές FL λανσάρει η Claas για τα Arion, Elios και Axos

Κοινοποίηση:

Οι επεμβάσεις εντοπίζονται στο σχεδιασμό των νέων φορτωτών, στοιχείο που προωθεί την άνεση στα Arion, Elios και Axos. Η Claas εισάγει στη γκάμα της έξι νέα μοντέλα φορτωτών για τα τρακτέρ Arion, Elios και Axos. Οι φορτωτές φέρουν σημαντικά βελτιωμένα χαρακτηριστικά άνεσης και επιδόσεων που αντικαθιστούν την προηγούμενη σειρά FL C με ενσωματωμένο μηχανικό αυτοεπιπεδούμενο σύνδεσμο.

Τα έξι νέα μοντέλα, από τον FL 40 C έως και τον FL 140, καλύπτουν ανυψωτικές ικανότητες από 940 έως 2.490 κιλά (μετρούμενα 80 εκ. μπροστά από το σημείο περιστροφής του κάδου) και δύναμη απόσπασης από 1.820 έως 3.120 κιλά. Τα μέγιστα ύψη ανύψωσης στο σημείο περιστροφής του κάδου κυμαίνονται από 3,50 έως 4,50 μ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Εντελώς νέος είναι ο σχεδιασμός τριών τμημάτων, ο οποίος ενσωματώνεται άψογα -όπως αναμενόταν- στη σχεδίαση των τρακτέρ, ενώ ο διπλός γωνιακός βραχίονας μετατοπίζει το μηχανισμό περιστροφής του παραλληλόγραμμου προς τα κάτω κατά περισσότερο από 20 εκ. Έτσι, ο χειριστής έχει ακόμη καλύτερη ορατότητα προς το πλαίσιο και την προσάρτηση, ειδικά επειδή η μπροστινή εγκάρσια δοκός έχει χαμηλώσει κατά 10 εκ. Ο νέος σχεδιασμός διαθέτει τη συνήθη στιβαρότητα και ποιότητα κατασκευής που χαρακτηρίζει τους εμπρόσθιους φορτωτές της Claas.

Ο βραχίονας είναι επίσης σχεδιασμένος για τις πιο απαιτητικές εργασίες, με όλους τους υδραυλικούς σωλήνες να είναι ενσωματωμένοι στο πλαίσιο για προστασία. Διατήρηση των αποδεδειγμένων χαρακτηριστικών άνεσης Το γνωστό σύστημα ζεύξης FITLOCK από τους εμπρόσθιους φορτωτές FL και FL C έχει διατηρηθεί. Συγκεκριμένα, ο μηχανισμός ασφάλισης είναι πλήρως αυτόματος και εξ ολοκλήρου μηχανικός. Για να ξεκλειδώσετε, απλώς απελευθερώνετε έναν μικρό μοχλό στον βραχίονα.

Παράλληλα, με το σύστημα πολλαπλών συνδέσεων MACH, όλες οι υδραυλικές και ηλεκτρικές γραμμές μπορούν να συνδεθούν στο τρακτέρ άμεσα -χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες συνδέσεις. «Αυτό το σύστημα καθιστά τη δουλειά της πρόσδεσης του εμπρόσθιου φορτωτή γρήγορη και ασφαλή», τονίζει η Claas. Με το προαιρετικό υδραυλικό σύστημα FASTLOCK, τα εξαρτήματα μπορούν να κλειδώνουν με το πάτημα ενός κουμπιού από την καμπίνα, εκτός από το αυτόματο μηχανικό κλείδωμα.

Η τρίτη και η τέταρτη λειτουργία μπορούν να συνδεθούν μέσω του πολυζεύκτη MACH 2, ο οποίος διαθέτει ζεύξεις χωρίς διαρροές, με επίπεδη στεγανοποίηση. Μια λειτουργία εκτόνωσης πίεσης για την τρίτη λειτουργία είναι διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος. Η λειτουργία αυτόματης επιστροφής κάδου επιστρέφει αυτόματα τον κάδο στην οριζόντια θέση φόρτωσης – αυξάνοντας την άνεση του χειριστή και την παραγωγικότητα. Τα προαιρετικά φώτα εργασίας LED φωτίζουν τέλεια την περιοχή φόρτωσης στο σκοτάδι. Συνολικά λοιπόν, ο νέος σχεδιασμός και τα νέα χαρακτηριστικά μετατρέπουν τα Elios, Axos και Arion σε ακόμη πιο παραγωγικά μηχανήματα φόρτωσης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Φουτουριστική εμφάνιση, λειτουργικότητα και βραβείο Red Dot Design στην αλωνιστική Axial-Flow

Η νέα θεριζοαλωνιστική AF κερδίζει το βραβείο Red Dot Design, ο νέος εσωτερικός σχεδιασμός ανεβάζει την Axial-Flow στο επόμενο επίπεδο παραγωγικότητας και η νέα εξωτερική διαμόρφωση δημιουργεί φουτουριστική εμφάνιση.

Το νέο βραβείο TOTYBot για πρώτη φορά φέτος στην EIMA με τέσσερις φιναλίστ

Το Νοέμβριο του 2024, θα ανακοινωθούν τα διάσημα βραβεία Tractor of the Year (TOTY) για τη σεζόν 2025 αλλά φέτος εισάγεται μια νέα κατηγορία για τα αγροτικά ρομπότ, με την ονομασία TOTYBot, που υποστηρίζεται και από τον ιστοχώρο Future Farming. Οι υποψήφιοι για αυτή την κατηγορία έχουν πλέον αποκαλυφθεί.

Ακρίβεια κοπής μέσω του Opticurve πετυχαίνουν τα χορτοκοπτικά Pöttinger Novacat F 3100

Για το συγκειριμένο παρελκόμενο κοπής, η Pöttinger πιστεύει στην ήπια κοπή με ακρίβεια, κάτι που εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα χορτονομής. Αυτός είναι ο λόγο που τα μπροστινά Novacat F 3100 συνοδεύονται από τη τεχνολογία Opticurve.

Προτεινόμενα

Σύγκριση επτά συστηµάτων ISObus με απαιτητική δοκιμή πάνω σε τρακτέρ 300 ίππων

Στο πλαίσιο της δοκιµής σύγκρισης επτά τρακτέρ 300 ίππων (βλέπε τεύχος Φεβρουαρίου) εξετάσαµε επίσης προσεκτικά τα συστήµατα ISObus που εξοπλίζονται. Εδώ αναλύουµε πόσο οµαλά συνδέονται τα διάφορα µοντέλα τρακτέρ µε το µηχάνηµα και πώς προγραµµατίζονται τα κουµπιά.