Lemken iQblue Weeder: Νέο τερματικό και απλοποίηση της μηχανικής ζιζανιοκτονίας

Κοινοποίηση:

Ένα νέο τρόπο ελέγχου της κάμερας και των υπόλοιπων διαδικασιών μέσω ISObus εισάγει η Lemken, ενσωματώνοντας στα νέα τερματικά το λογισμικό iQblue Weeder.

Μέχρι τώρα, οι αγρότες με ένα σκαπτικό μηχάνημα με έλεγχο κάμερας και έλεγχο τμήματος εξαρτιόνταν από δύο τερματικά: το τερματικό ISObus για τον έλεγχο τμήματος και ένα δεύτερο τερματικό για τις εικόνες της κάμερας και τις ρυθμίσεις του σκαπτικού μηχανήματος.

Με το λογισμικό «iQblue Weeder», η Lemken κατάφερε τώρα να ενοποιήσει τον πλήρη έλεγχο της μονάδας, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των τμημάτων και των εικόνων της κάμερας, σε ένα σύστημα ISObus και όλα αυτά να προβάλλονται στο τερματικό CCI 800 ή 1200, με αποτέλεσμα να είναι μια οικονομική, πρακτική και «λογική» λύση για τον χρήστη. Το σύστημα ISObus καταγράφει τη θέση του μηχανήματος και την ταχύτητα του τρακτέρ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

Ο χειρισμός είναι επίσης δυνατός μέσω του joystick του CCI ή του τρακτέρ. Επιπλέον, το σύστημα είναι προετοιμασμένο για HighSpeed ISObus και χρησιμοποιεί τη διεπαφή του προτύπου ISO 17215 μέσω Ethernet για τη μεταφορά εικόνων βίντεο με πληροφορίες από την κάμερα.

Οι χρήστες επωφελούνται επίσης από τις αυτόματες ενημερώσεις του μηχανήματος («over-the-air» δηλαδή), διασφαλίζοντας ότι το μηχάνημα λειτουργεί πάντα με το πιο πρόσφατα ενημερωμένο λογισμικό. Όσον αφορά τη συντήρηση και την αντιμετώπιση προβλημάτων, οι ρυθμίσεις μπορούν να προσαρμοστούν εξ αποστάσεως και τυχόν προβλήματα να διορθωθούν γρήγορα.

Οι νέες ρυθμίσεις είναι στη συνέχεια αμέσως ορατές στην εικόνα της κάμερας, ώστε να μπορούν να ελεγχθούν και να προσαρμοστούν, εάν είναι απαραίτητο. Η συνολική δομή του μενού του συστήματος είναι σύμφωνη με όλα τα πρότυπα της Lemken και ο χειρισμός του συστήματος είναι διαισθητικός.

Trekkerweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Σε ανοικτή επικοινωνία με τον χειριστή οι καμπίνες του μέλλοντος από την Claas

Η εταιρεία σχεδιάζει την καμπίνα του μέλλοντος για τρακτέρ και μηχανήματα συγκομιδής όπως αποδεικνύεται από τα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν στην Agritechnica 2023, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Καινοτομίας, Cab 4.0 και Cab10 Future, δύο προοπτικές για το πώς θα εργάζονται οι άνθρωποι στην ύπαιθρο αύριο.