Fendt Vario: 25 χρόνια, 7 γενιές και 100.000 τρακτέρ γιορτάζει το Μαρκτόμπερντορφ

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Στις 25 Ιουλίου 2024, το 100.000ό τρακτέρ Fendt 700 Vario βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Μαρκτόμπερντορφ. Αυτό το ορόσημο γιορτάστηκε δεόντω από τη Fendt.

Κάθε μία από τις επτά γενιές Fendt Vario έχει εντυπωσιάσει επανειλημμένα με νέες τεχνικές λύσεις που προσέφερε και η Fendt στις 25 Ιουλίου 2024 γιορτάζει το ορόσημο 100.000 τρακτέρ που παρήχθησαν μέχρι σήμερα στο εργοστάσιο του Μαρκτόμπερντορφ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Το Fendt 700 Vario είναι και παραμένει το αγαπημένο των πολλών αγροτών εδώ και 25 χρόνια. Ο μικρός κύκλος στροφής και οι υψηλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χαρακτήριζαν πάντα αυτή τη σειρά, με την εταιρεία να λέει πως κανένα άλλο τρακτέρ δεν έχει ταξινομηθεί με τέτοια συχνότητα στη Γερμανία όσο το αειθαλές κορυφαίο μοντέλο Fendt 724 Vario. Και συνολικά 33 βραβεία σε εννέα κατηγορίες από εννέα χώρες αναγνωρίζουν την περαιτέρω ανάπτυξη της σειράς από το 1999 έως σήμερα.

Από την πρώτη γενιά Fendt Favorit 700 Vario έως το έβδομης γενιάς μοντέλο του σήμερα

Στις 30 Αυγούστου 1998, η Fendt παρουσίασε για πρώτη φορά τα μοντέλα της σειράς Fendt Favorit 700 Vario στους δημοσιογράφους, σε εκδήλωση στη Γερμανία. Δύο ημέρες αργότερα, πλήθος επισκεπτών περικύκλωσε τα μηχανήματα στη μεγάλη ημερίδα της Fendt Saaten-Union στο Wadenbrunn.

Το Fendt Favorit 700 Vario ήταν η δεύτερη σειρά που «φόρεσε» το κιβώτιο ταχυτήτων Fendt Vario και έκανε δημοφιλές το αδιαβάθμητο κιβώτιο ταχυτήτων στα αγροκτήματα της Ευρώπης. Η Fendt επέλεξε επίσης κινητήρες με τέσσερις βαλβίδες – μια απόλυτη καινοτομία στη γεωργική τεχνολογία.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τη Fendt είχε υψηλά αποθέματα ισχύος και σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Για αυτό το σύνολο πρωτοποριακών καινοτομιών, η σειρά κέρδισε το βραβείο «Τρακτέρ της Χρονιάς 1999».

Σήμερα, ο πήχης τέθηκε ψηλά για την έβδομη γενιά του Vario 700. Για άλλη μια φορά, η ανάπτυξη ξεκίνησε από λευκό χαρτί με στόχο την κατασκευή του πιο ευέλικτου, ταχύτερου και αποδοτικότερου τρακτέρ όλων των εποχών. Η Gen7 γενιά καθιστά τις τεχνολογίες των μεγάλων τρακτέρ προσιτές στη συμπαγή κατηγορία έως 300 ίππων.

Παραμένει πιστό στις αρχές του: είναι και αυτό ευέλικτο, έχει υψηλό ωφέλιμο φορτίο και ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η νέα γενιά εντυπωσιάζει με το νέο σύστημα κίνησης Fendt VarioDrive, το ενσωματωμένο σύστημα ρύθμισης της πίεσης των ελαστικών VarioGrip και την άδεια για ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα.

Στην ανεξάρτητη δοκιμή DLG-PowerMix Test 2023, το Fendt 728 Vario επιτυγχάνει νέα καλύτερη τιμή και καταλαμβάνει την πρωτιά στην κατηγορία των 300 ίππων. Φέτος, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν το επετειακό μοντέλο στις Εβδομάδες Διακοπών της Fendt στο κέντρο επισκεπτών Fendt Forum. Το τρακτέρ-ορόσημο θα περιοδεύσει στη συνέχεια σε εμπορικές εκθέσεις στη Γαλλία, την Ιταλία και άλλες χώρες.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Στρατηγική συμφωνία Πειραιώς με την «Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ» στον τομέα γεωργικών οχημάτων

Η Πειραιώς, με σταθερό προσανατολισμό στην προσφορά ολοκληρωμένων τραπεζικών λύσεων στους αγρότες-πελάτες της και στόχο την ενίσχυση της ρευστότητας και της επενδυτικής δραστηριότητας στον αγροτικό τομέα, ανακοινώνει μία ακόμη στρατηγική συνεργασία στον κλάδο των γεωργικών οχημάτων και εξοπλισμού με την εταιρεία «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (διακριτικός τίτλος: «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΕΒΜΕ»).

Φαντάζει απτόητο το τετρακύλινδρο τρακτέρ Deutz-Fahr 6170.4 PS

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Αποδίδουν σε όλες τις συνθήκες τα τρακτέρ Hurlimann XA Spirit Stage V

Τα τρακτέρ της οικογένειας Hurlimann XA Spirit είναι πανέτοιµα για να ανταπεξέλθουν και στις πιο σκληρές συνθήκες εργασίας που θα κληθούν να αντιµετωπίσουν. Σχεδιασµένη ειδικά για τον τοµέα της γεωργίας, η οικογένεια κινητήρων FARMotion 35 προσφέρει εξαιρετική απόδοση σε αυτές τις εφαρµογές. Η συµπαγής κατασκευή των 3 κυλίνδρων προσδίδει την εξαιρετική ευελιξία στη γκάµα XA Spirit.

Προτεινόμενα

Το John Deere 8R410E AP δείχνει το δρόμο προς το μέλλον

Θα µπορούσε αυτό το ηλεκτρικό και υβριδικό αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων να αποτελέσει σηµάδι για τη µελλοντική ανάπτυξη των τρακτέρ; Η John Deere είναι η πρώτη που τολµά, οπότε θα µάθουµε πώς αυτή η νέα τεχνολογία επηρεάζει τη συνολική απόδοση του καινοτόµου 8R410E.

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Μπάλες κορυφαίας ποιότητας δημιουργούν οι χορτοδετικές Fendt Rotana

Γρήγορη και ποιοτική εργασία παρέχουν τα μοντέλα της σειράς χορτοδετικών μεταβλητού θαλάμου Rotana της Fendt. H σειρά που αποτελείται από τέσσερα μοντέλα (Rotana 160V, 160 V Xtra, 180 V και 180 V Xtra) ξεχωρίζει για τις πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και τον εξαιρετικό τους έλεγχο, επιτρέποντας στον χειριστή να συγκεντρωθεί στις εργασίες του.

Έσπασε τα κοντέρ σε εξοικονόμηση καυσίμων στις ανεξάρτητες δοκιμές του DLG το κορυφαίο τρακτέρ Fendt 620 Vario

Κορυφαίες αποδόσεις κατέγραψε στις ανεξάρτητες δοκιμές DLG PowerMix το Fendt 620 Vario, ήτοι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 600 Vario. Το καινοτόμο τρακτέρ διέπρεψε από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων, αλλά και στους 14 κύκλους δοκιμών του κέντρου DLG.