Οι 25 Φιναλίστ του μεγάλου διαγωνισμού «Τρακτέρ της Χρονιάς» 2025

Κοινοποίηση:

Με 21 τρακτέρ από 17 φίρµες ανακοινώθηκε η λίστα των φιναλίστ για τις τέσσερις ειδικές κατηγορίες του θεσµού «Τρακτέρ της Χρονιάς 2025», µε τους νικητές να γνωστοποιούνται τον ερχόµενο Νοέµβριο στην έκθεση EIMA στην Μπολόνια της Ιταλίας.

Για τη φετινή βράβευση, ο διαγωνισµός υπέστη µάλιστα και µία σειρά αλλαγών, µε νέες κατηγορίες να προστίθενται. Η κατηγορία Open Field (ανοιχτού πεδίου) έχει πλέον χωριστεί στις κατηγορίες HighPower (υψηλής ισχύος) και MidPower (µεσαίας ισχύος), µε τις κατηγορίες Utility (ευρείας χρήσης) και Specialized (δενδροκοµικά) να παραµένουν σε ισχύ.

Παράλληλα υπάρχει µία νέα κατηγορία για ροµπότ όπου έχουν θέσει υποψηφιότητα τα AgXeed 5.115T2, AutoAgri ICS 20, Field Robotics HammerHead και Black Shire RC 3075.

Αναλυτικότερα:

Ανοιχτού πεδίου υψηλής ισχύος

Στην κατηγορία Open Field µε τρακτέρ άνω των 300 ίππων στους φιναλίστ συγκαταλέγονται δύο τρακτέρ του οµίλου CNH, το New Holland T7.340 HD και το Case IH Quadtrac 715 ASF Connect.

Η φιλανδική Valtra έχει θέσει υποψηφιότητα µε το S416, ενώ φυσικά δεν θα µπορούσε να λείπει η νέα ναυαρχίδα της Massey Ferguson 9S.425. Την πεντάδα κλείνει το JCB 8830 iCON.

Ανοιχτού πεδίου µεσαίας ισχύος

Στα µεσαίας ισχύος «χωραφάδικα» µεταξύ 150 και 280 ίππων περιλαµβάνονται τα νέα Claas Arion 660, το αναβαθµισµένο Case IH Puma ASF Connect CVXDrive και το McCormick X7.624 VT-Drive µε καινοτόµο σχεδιασµό. Υποψήφιο είναι και το νέο Fendt 620 Vario που παρουσιάστηκε φέτος και το Valtra N175 Direct.

Πολλαπλών χρήσεων

Αυτή η κατηγορία είναι για τρακτέρ πολλαπλών χρήσεων µε ισχύ µεταξύ 70 και 150 ίππων, µε τετρακύλινδρο κινητήρα και µέγιστο βάρος λειτουργίας 9.000 κιλά. Εδώ οι υποψήφιοι είναι έξι στον αριθµό. Περιλαµβάνεται ένα τρακτέρ από την Massey Ferguson το οποίο ωστόσο δεν έχει αποκαλυφθεί ακόµη επίσηµα από την κατασκευάστρια εταιρεία. Υποψήφια είναι επίσης το τούρκικο Hattat T4125 τα οποία ήρθαν πρόσφατα στην Ελλάδα από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, το ηλεκτρικό Fendt e107 Vario και το ινδικό Tafe 7515.

Επιπλέον η αυστριακή Lindner εκπροσωπείται από το µοντέλο 70 Ldrive και η Steyr του οµίλου CNH από το 4120 Plus. ∆ενδροκοµικά Η κατηγορία αυτή εστιάζει σε τρακτέρ άνω των 40 ίππων για οπωρώνες, αµπελώνες και εκµεταλλεύσεις σε εδάφη µε µεγάλη κλίση.

∆εν θα µπορούσε λοιπόν να λείπει το ερπυστριοφόρο Landini Trekker 4 από τις υποψηφιότητες, ενώ ενδιαφέρον έχει και η πρόταση της Antonio Carraro µε το Tony 8900 TRG. Η Keestrac («µαµά» εταιρεία της Goldoni) θέτει υποψηφιότητα µε το Rigitrac B1e, η Yanmar µε το YT359. Την 5άδα υποψηφιοτήτων κλείνει η Ferrari µε το ηλεκτρικό τρακτέρ E-Astral.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί

το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου μαζί με την Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα