Ανανεωµένα µε έξτρα χαρακτηριστικά τα Deutz-Fahr 5D

Κοινοποίηση:

Για το 2024, η Deutz-Fahr αύξησε την ροή της υδραυλικής διάταξης στη Σειρά 5D και πρόσθεσε διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως το Front Loader Ready Kit και επιπλέον σετ ελαστικών.

Με τα πλεονεκτήµατα των προηγούµενων µοντέλων να διατηρούνται, στην ευελιξία, την προσαρµοστικότητα και τις κόµπακτ διαστάσεις έρχεται να προστεθεί η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ως αποτέλεσµα, τα νέα τρακτέρ της 5D Series MY24 είναι ιδανικά για παραδοσιακά αγροκτήµατα, µεγάλους οπωρώνες και στάβλους, καθώς και για εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Από 95 έως 106 ίππους

Οι τετρακύλινδροι κινητήρες FARMotion 45 έχουν σχεδιαστεί µε κριτήριο την µέγιστη απόδοση στις γεωργικές εργασίες και ξεχωρίζουν για τις συµπαγείς διαστάσεις τους, αυξάνοντας την ευελιξία της νέας Σειράς 5D και προσφέροντας εξαιρετική ορατότητα.

Ο νέος ελκυστήρας 5075 D πληροί τις προδιαγραφές Stage V χωρίς τη χρήση AdBlue ή άλλων πρόσθετων υγρών, διατηρώντας πολύ χαµηλό το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, ενώ τα µοντέλα 5095D και 5105D αποδίδουν µέγιστη ισχύ 95 και 106 hp αντίστοιχα στις 2000 rpm και µέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1400 rpm.

∆ιαθέσιµο και Powershift

Επίσης, η νέα Σειρά 5D MY24 διατίθεται µε µηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή µε PowerShuttle. Με την έκδοση PowerShuttle, ο χειριστής µπορεί όχι µόνο να ρυθµίσει την απόκριση σε 5 στάδια, αλλά και να επωφεληθεί από το σύστηµα Stop&Go, το οποίο επιτρέπει το σταµάτηµα και την εκκίνηση του ελκυστήρα µόνο µε το πεντάλ φρένου.

Επιπλέον, το σύστηµα comfort clutch επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς την χρήση του πεντάλ του συµπλέκτη. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διευκολύνουν τις εργασίες µε εµπρόσθιο φορτωτή ή άλλες που απαιτούν συχνά αλλαγή κατεύθυνσης ή στάση και επανεκκίνηση. Τα 5D είναι τα τέλεια τρακτέρ µε εµπρόσθιο φορτωτή, και για το model year 24, τα κιτ Loader Light και Loader Ready διατίθενται ως εργοστασιακός εξοπλισµός.

Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται στάνταρ µε 30+15 σχέσεις, οι οποίες παρέχονται από 5 ταχύτητες και λειτουργία «έρπειν» (creeper mode). Για ακόµα πιο απαιτητικούς χειριστές, διατίθεται µια έκδοση µε Powershift, προσφέροντας συνολικά 45 ταχύτητες σε κάθε κατεύθυνση. Το κιβώτιο ταχυτήτων Powershift προσφέρει επίσης αργή ταχύτητα «έρπειν» µόλις 200 µέτρα ανά ώρα.

Τα µηχανήµατα Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η Θεοχαράκης ΑΕ (210/3479700)

Διαβάστε περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί

το Σάββατο 1 Ιουνίου μαζί με την Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Με πλήθος αυτοματοποιήσεων τα Fendt Rotana Combi στην έκδοση Profi του 2024

Η Fendt ανακοινώνει ότι η νέα γενιά χορτοδετικών Rotana Combi θα ενσωματώνουν σύντομα χαρακτηριστικά όπως ανάλυση υγρασίας και λειτουργία ζύγισης, ανεβαίνοντας σκαλί στα τεχνολογικά πακέτα που ήδη φέρουν τα μηχανήματα.

Ακριβής και αποδοτική η τεχνική λίπανσης των διανομέων Bogballe

Ο κατασκευαστής λιπασματοδιανομέων Bogballe καταφέρνει επιτυχημένη διανομή χωρίς την ανάγκη άμεσων, έμμεσων ή κρυφών ρυθμίσεων από τον χρήστη και, το πιο σημαντικό, χωρίς να φορτώνει τον λιπασματοδιανομέα με περίπλοκα και δαπανηρά στην συντήρηση ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά υποβοηθήματα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;