Αύξηση αποδόσεων και άνεση για τα δενδροκομικά τρακτέρ SAME Frutteto PRO

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Εγγυημένη αύξηση αποδόσεων και άνετη λειτουργία προσφέρουν τα τελευταίας γενιάς τρακτέρ SAME Frutteto PRO , με τα οποία η εταιρεία απαντά στη ζήτηση για εύχρηστα τρακτέρ υψηλών επιδόσεων.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Η νέα σειρά Frutteto PRO  αποτελείται από 5 μοντέλα με ισχύ από 91 ως και 116 ίππους, τα οποία διατίθενται επίσης σ’ εκδόσεις Frutteto Pro S και Frutteto Pro V. Μάλιστα, το νέο Frutteto Pro 115 S είχε κάνει το ντεμπούτο του στην τελευταία έκθεση EIMA στην Μπολόνια τον περασμένο Νοέμβριο.

Υψηλές επιδόσεις με σφραγίδα SDF

Στην «καρδιά» των κορυφαίων δενδροκομικών τρακτέρ της SAME βρίσκεται ένας τρικύλινδρος  κινητήρας Deutz FARMotion 35 Stage V για τα μοντέλα Frutteto Pro 90 και 100 ή ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Deutz FARMotion 45 Stage V για τα μοντέλα 95, 105 και 115. To σύστημα έκχυσης καυσίμων common rail και ο ανανεωμένος σχεδιασμός του κινητήρα προσφέρουν τη βέλτιστη εξάτμιση καυσαερίων, παρέχοντας αξεπέραστες αποδόσεις και αποτελεσματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι ότι οι κινητήρες αυτοί είναι συμβατοί με υδρογονωμένα φυτικά έλαια (HVO), παρέχοντας μια πιο βιώσιμη επιλογή χωρίς να θυσιάζουν την ισχύ ή την αποδοτικότητα του κινητήρα.

Ιδανική ταχύτητα για κάθε εργασία

Τα μοντέλα των σειρών Frutteto Pro S και V διατίθενται με μια ευρεία επιλογή κιβωτίων ταχυτήτων ανάλογα με τις ανάγκες και την καλλιέργεια του παραγωγού, είτε πρόκειται για φρούτα ή για αμπέλια. Πιο συγκεκριμένα, οι επιλογές κυμαίνονται από ένα πλήρως μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στις βασικές εκδόσεις, για αγρότες που επιθυμούν μια πιο απλοϊκή λύση ως και ένα πλήρως συγχρονισμένο κιβώτιο 5 ταχυτήτων με Poweshift 3 σταδίων. Η μετάδοση HML παρέχει συνολικά 45 μπροστινές και 45 όπισθεν ταχύτητες, και αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία των δενδροκομικών τρακτέρ.

Τα μοντέλα GS με υδραυλικές ρεβέρσες, διαθέτουν τυπικά τις λειτουργίες «Comfort Clutch» και «Stop & Go». Από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των Frutteto τελευταίας γενιάς είναι η ικανότητα τους να μεταδίδουν την ισχύ αποτελεσματικά στο έδαφος, χάρη σε ένα αυτόματα σύστημα τετρακίνησης και ένα σύστημα διαχείρισης διαφορικού κλειδώματος. Ακόμα, η δυνατότητα όπισθεν μ΄όλους τους τροχούς του μηχανήματος παρέχει εξαιρετική ασφάλεια.

Ανανεωμένα υδραυλικά

Το υδραυλικό σύστημα της τελευταίας γενιάς των γεωργικών ελκυστήρων Frutteto Pro S και V έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να διαχειριστεί ακόμα και τα πιο σύνθετα παρελκόμενα. Ο ρυθμός παροχής 88 λίτρων ανά λεπτό και ο μεγάλος αριθμός υδραυλικών συνδέσμων (ως και 8 πίσω και 11 ημι-αναρτώμενων) επιτρέπουν στα τρακτέρ να χρησιμοποιήσουν πληθώρα εργαλείων, επιτρέποντας την ταυτόχρονη πραγματοποίηση πολλών δραστηριοτήτων, έχοντας ως αποτέλεσμα την αυξημένη παραγωγικότητα και τα μειωμένα κόστη εργασίας. Όλοι οι κοτσαδόροι ελέγχονται ηλεκτρονικά και ο χειριστής μπορεί να τα χρησιμοποιήσει μέσω ενός εργονομικού χειριστηρίου που είναι τοποθετημένο στα δεξιά της κονσόλας. Ο χειριστής μπορεί να επιλέξει ακόμα την διάρκεια λειτουργίας και τον ρυθμό παροχής του κάθε κοτσαδόρου ξεχωριστά και να επιλέξει τον πιο βολικό έλεγχο μέσο της λειτουργίας «swap». Το πίσω ανυψωτικό έχει δυνατότητες ανασήκωσης 2,6 τόνων.

Μικρότερη, αλλά εξίσου άνετη καμπίνα

Παρά τις πιο συμβατικές διαστάσεις τους, τα καινοτόμα δενδροκομικά τρακτέρ της SAME έχουν σχεδιαστεί, ώστε να διαθέτουν αξεπέραστη ευελιξία για πέρασμα από στενές σειρές και για να παρέχουν υψηλά επίπεδα άνεσης για τους χειριστές. Το λείο πάτωμα, χωρίς κεντρικό κανάλι, παρέχει άπλετο χώρο στα πόδια, ενώ η προσαρμοζόμενη κολώνα τιμονιού επιτρέπει στους χειριστές ανεξαιρέτως ύψους να βρουν την ιδανική γι’ αυτούς θέση οδήγησης. Η καμπίνα είναι αναρτημένη σε τέσσερα υδραυλικά block που μειώνουν το θόρυβο και τη δόνηση στην καμπίνα. Η πλαϊνή κονσόλα ομαδοποιεί εργονομικά όλα τα συστήματα ελέγχου διευκολύνοντας τον χειριστή. Φυσικά, τα Frutteto Pro S και V είναι συμβατά με τεχνολογίες τελευταίας γενιάς όπως ISOBUS και iMonitor.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Κατάλληλα για κάθε γεωργική εφαρμογή τα νέα τρακτέρ SAME Argon

Για τη μεγάλη τους ευελιξία σε συνδυασμό με τη στιβαρότητα τους διακρίνονται τα τρακτέρ SAME Argon, τα οποία είναι κατάλληλα για μεγάλο αριθμό γεωργικών εφαρμογών. Η SDF έχει σχεδιάσει τους ελκυστήρες της σειράς Argon ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του εκάστοτε χειριστή.