Ισχύ και εξοικονόμηση καυσίμων συνδυάζουν τα ολοκαίνουργια έξυπνα τρακτέρ Claas Axos 3

Κοινοποίηση:

Τη νέα σειρά τρακτέρ συµβατικών διαστάσεων Axos 3 αποκάλυψε η Claas, τα οποία τοποθετούνται ανάµεσα στα Arion 400 και Axos 200. Περιλαµβάνει 4 µοντέλα µε ισχύ από 92 έως 120 ίππους, τα οποία ανταποκρίνονται στη ζήτηση των αγροτών για ελκυστήρες µικρού µεγέθους, που µπορούν µε άνεση να κινηθούν σε στενά περάσµατα και εντός κτιρίων, χωρίς να θυσιάζουν τις υψηλές αποδόσεις και την άνεση του χειριστή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2024-25

Ισχύ και εξοικονόµηση καυσίµων πάνε πακέτο

Στην καρδιά των µηχανηµάτων της σειράς βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Fiat Powertrain 3,6 λίτρων, µε σύγχρονους καταλύτες Stage V, που επιτρέπουν την τροφοδότηση του κάθε µοντέλου µε 92, 103, 112 και 120 ίππους αντίστοιχα µε µέγιστες ροπές 366 έως 466 Nm σε µόλις 1.500 σ.α.λ..

Η δεξαµενή καυσίµων είναι χωρητικότητας 160 λίτρων επιτρέποντας µακρόχρονες εργασίες, ενώ τα τρακτέρ έχουν λάβει έγκριση για να τρέχουν µε υδρογονωµένα φυτικά έλαια (HVO), µειώνοντας σηµαντικά τις εκποµπές άνθρακα. Οι δύο ταχύτητες του κινητήρα µπορούν να αποθηκευτούν από το χειριστή και εφαρµόζονται µε το πάτηµα ενός κουµπιού.

Χάρη στα µεγάλα πίσω ελαστικά µε εξωτερική διάµετρο 1,6µ. (διαστάσεις 420/85 ή 540/65 R) η ισχύς µεταδίδεται αποτελεσµατικά προστατεύοντας το υπέδαφος. Τα µπροστινά ελαστικά διασφαλίζουν µέγιστη αποτελεσµατικότητα σε λειτουργία τετρακίνησης και ακριβείς στροφές ακόµα και σε ανώµαλα εδάφη ή κατά τη χρήση µε βαριά παρελκόµενα.

Εναλλαγή ταχυτήτων απλούστερη από ποτέ 

Τα τρακτέρ της σειράς διαθέτουν κιβώτιο έξι ταχυτήτων σε τρεις διαφορετικές εκδοχές ανάλογα µε τις ανάγκες του χειριστή : 12/12 (2 σχέσεις) µε µηχανική ρεβέρσα, 24/12 (2 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη, 36/18 (3 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift Powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη. Οι µέγιστες ταχύτητες 40 χλµ/ώρα επιτυγχάνονται στις 1.750 σ.α.λ., ενώ στα µοντέλα µε Revershift η εναλλαγή πραγµατοποιείται µε το πάτηµα ενός κουµπιού στο λεβιέ ταχυτήτων, χωρίς τη χρήση συµπλέκτη.

«Έξυπνη» καµπίνα

Η καµπίνα των Axos 3 είναι ειδικά σχεδιασµένη για την άνεση του χειριστή. Το συνολικό ύψος του µηχανήµατος είναι 2,5µ. διευκολύνοντας το πέρασµα από χαµηλές εισόδους, και οι πόρτες ανοίγουν σε γωνία έως 180ο ώστε να µπαίνει εύκολα ο χειριστής. Η καµπίνα είναι ευρύχωρη και έχει κάθισµα συνοδηγού, ενώ τα µεγάλα παράθυρα επιτρέπουν σφαιρική ορατότητα σε συνδυασµό µε το πακέτο φωτισµού LED.

Στην καµπίνα µπορούν να εγκατασταθούν και τερµατικά ISOBUS, όπως το Cemis 700, ενώ το ηλεκτρουδραυλικό E-Pilot S επιτρέπει τον έλεγχο των εργασιών µπροστινής φόρτωσης. Το ωφέλιµο φορτίο φτάνει ως τα 3.600 κιλά και οι µέγιστες ανυψωτικές δυνατότητες τα 5.300 κιλά στο πίσω µέρος, ενώ η εγκατάσταση προαιρετικού εµπρόσθιου συνδέσµου επιτρέπει ανύψωση επιπλέον 3.240 κιλών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εξοικονόμηση προϊόντων φυτοπροστασίας 30% με το Martignani Trekker

Με ιστορία που ξεπερνά τα 65 χρόνια στον χώρο των συστηµάτων ψεκασµού, οι ιταλικοί νεφελοψεκαστήρες Martignani συνεχίζουν να καινοτοµούν, προσφέροντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας για τον σύγχρονο επαγγελµατία παραγωγό. Ξεχωρίζουν για την πιστοποιηµένη και πατενταρισµένη τεχνολογία ηλεκτροστατικής φόρτισης και µικρού  /υπέρµικρου όγκου, η οποία επιτρέπει τον σχηµατισµό φορτισµένων σταγονιδίων ακριβώς στο σηµείο δηµιουργίας τους, εξασφαλίζοντας µέγιστη αποτελεσµατικότητα και ακρίβεια εφαρµογής.

Μεταφορά 40% περισσότερου φορτίου επιτρέπουν τα νέα ελαστικά για αλωνιστικές της BKT

Ένα νέο ελαστικό ειδικά σχεδιασμένο για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που σχετίζονται με τις ανάγκες συγκομιδής, όπως η πίεση που ασκούν οι διακυμάνσεις φορτίου λόγω πλήρωσης και εκκένωσης της δεξαμενής σιτηρών, παρουσιάζει η BKT.

Προτεινόμενα

Vestrum 120 ActiveDrive 8 με φορτωτή Τ και Farmlift 742 στην DLG-Feldtage 2024

Τα τηλεσκοπικά Farmlift είναι πλέον ριζικά αναβαθμισμένα, ενώ η αυξημένη απόδοση του Vestrum 120 ActiveDrive 8 με τον εμπρόσθιο φορτωτή της σειράς T αποτελεί πακέτο αποδοτικό, αφού τρακτέρ και βραχίονας αλληλοβοηθούνται, για να προσφερθεί 35% μεγαλύτερη ανυψωτική ισχύς.

Υπεγράφη η σύμβαση προμήθειας οχημάτων μεταφοράς προσωπικού και υλικών για το πυροσβεστικό σώμα με την IVECO

Η P J Condellis S.A., μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων και επίσημος εισαγωγέας και διανομέας της IVECO στην Ελλάδα, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την υπογραφή δύο συμβάσεων με το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας για την προμήθεια είκοσι (20) λεωφορείων μεταφοράς προσωπικού 22 θέσεων καθώς και πέντε (5) οχημάτων (4Χ2) μεταφοράς υλικών ωφέλιμου φορτίου 7t της IVECO για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών του Πυροσβεστικού Σώματος.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.