Ισχύ και εξοικονόμηση καυσίμων συνδυάζουν τα ολοκαίνουργια έξυπνα τρακτέρ Claas Axos 3

Κοινοποίηση:

Τη νέα σειρά τρακτέρ συµβατικών διαστάσεων Axos 3 αποκάλυψε η Claas, τα οποία τοποθετούνται ανάµεσα στα Arion 400 και Axos 200. Περιλαµβάνει 4 µοντέλα µε ισχύ από 92 έως 120 ίππους, τα οποία ανταποκρίνονται στη ζήτηση των αγροτών για ελκυστήρες µικρού µεγέθους, που µπορούν µε άνεση να κινηθούν σε στενά περάσµατα και εντός κτιρίων, χωρίς να θυσιάζουν τις υψηλές αποδόσεις και την άνεση του χειριστή.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Φεβρουαρίου 2024-25

Ισχύ και εξοικονόµηση καυσίµων πάνε πακέτο

Στην καρδιά των µηχανηµάτων της σειράς βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Fiat Powertrain 3,6 λίτρων, µε σύγχρονους καταλύτες Stage V, που επιτρέπουν την τροφοδότηση του κάθε µοντέλου µε 92, 103, 112 και 120 ίππους αντίστοιχα µε µέγιστες ροπές 366 έως 466 Nm σε µόλις 1.500 σ.α.λ..

Η δεξαµενή καυσίµων είναι χωρητικότητας 160 λίτρων επιτρέποντας µακρόχρονες εργασίες, ενώ τα τρακτέρ έχουν λάβει έγκριση για να τρέχουν µε υδρογονωµένα φυτικά έλαια (HVO), µειώνοντας σηµαντικά τις εκποµπές άνθρακα. Οι δύο ταχύτητες του κινητήρα µπορούν να αποθηκευτούν από το χειριστή και εφαρµόζονται µε το πάτηµα ενός κουµπιού.

Χάρη στα µεγάλα πίσω ελαστικά µε εξωτερική διάµετρο 1,6µ. (διαστάσεις 420/85 ή 540/65 R) η ισχύς µεταδίδεται αποτελεσµατικά προστατεύοντας το υπέδαφος. Τα µπροστινά ελαστικά διασφαλίζουν µέγιστη αποτελεσµατικότητα σε λειτουργία τετρακίνησης και ακριβείς στροφές ακόµα και σε ανώµαλα εδάφη ή κατά τη χρήση µε βαριά παρελκόµενα.

Εναλλαγή ταχυτήτων απλούστερη από ποτέ 

Τα τρακτέρ της σειράς διαθέτουν κιβώτιο έξι ταχυτήτων σε τρεις διαφορετικές εκδοχές ανάλογα µε τις ανάγκες του χειριστή : 12/12 (2 σχέσεις) µε µηχανική ρεβέρσα, 24/12 (2 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη, 36/18 (3 σχέσεις) µε µετάδοση Twinshift Powershift και ρεβέρσα Revershift χωρίς συµπλέκτη. Οι µέγιστες ταχύτητες 40 χλµ/ώρα επιτυγχάνονται στις 1.750 σ.α.λ., ενώ στα µοντέλα µε Revershift η εναλλαγή πραγµατοποιείται µε το πάτηµα ενός κουµπιού στο λεβιέ ταχυτήτων, χωρίς τη χρήση συµπλέκτη.

«Έξυπνη» καµπίνα

Η καµπίνα των Axos 3 είναι ειδικά σχεδιασµένη για την άνεση του χειριστή. Το συνολικό ύψος του µηχανήµατος είναι 2,5µ. διευκολύνοντας το πέρασµα από χαµηλές εισόδους, και οι πόρτες ανοίγουν σε γωνία έως 180ο ώστε να µπαίνει εύκολα ο χειριστής. Η καµπίνα είναι ευρύχωρη και έχει κάθισµα συνοδηγού, ενώ τα µεγάλα παράθυρα επιτρέπουν σφαιρική ορατότητα σε συνδυασµό µε το πακέτο φωτισµού LED.

Στην καµπίνα µπορούν να εγκατασταθούν και τερµατικά ISOBUS, όπως το Cemis 700, ενώ το ηλεκτρουδραυλικό E-Pilot S επιτρέπει τον έλεγχο των εργασιών µπροστινής φόρτωσης. Το ωφέλιµο φορτίο φτάνει ως τα 3.600 κιλά και οι µέγιστες ανυψωτικές δυνατότητες τα 5.300 κιλά στο πίσω µέρος, ενώ η εγκατάσταση προαιρετικού εµπρόσθιου συνδέσµου επιτρέπει ανύψωση επιπλέον 3.240 κιλών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Mε drone και λύσεις ειδικής θρέψης Timac Agro | ΛΥΔΑ ανεβάζει στροφές το φιστίκι

Ένα  υπερσύγχρονο ψεκαστικό  drone DJI Agras T30 «προσγειώθηκε» στο Ζηλευτό Φθιώτιδας, µε τον µεγάλο νικητή του διαγωνισµού της Timac Agro | ΛΥ∆Α, Κωνσταντίνο Λάττα να παραλαµβάνει το µηχάνηµα, ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών. Εξάλλου, όπως εξηγεί ο κ. Λάττας, ήδη ήταν στα σχέδια του ίδιου και του αδερφού του, Αθανάσιου, να εξοπλίσουν τον στόλο τους µε ένα ψεκαστικό drone, το οποίο έχει τη δυνατότητα να µειώσει σηµαντικά όχι µόνο το χρόνο των εφαρµογών, αλλά και το κοστολόγιο.

Αλλάζει την καλλιέργεια η τεχνολογία ηλεκτροστατικού ψεκασμού Martignani

Η γεωργία ακριβείας δεν είναι πλέον μια υπόσχεση του μέλλοντος – αποτελεί ήδη καθημερινή πρακτική για τον παραγωγό που θέλει να μειώσει το κόστος, να προστατεύσει το περιβάλλον και να μεγιστοποιήσει την απόδοση. Στο επίκεντρο αυτής της εξέλιξης στην Ελλάδα βρίσκονται εδώ και 20 χρόνια οι κορυφαίοι νεφελοψεκαστήρες MARTIGNANI που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά η Γ. ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ , οι οποίοι φέρουν την παγκοσμίως κατοχυρωμένη τεχνολογία ηλεκτροστατικής φόρτισης σταγονιδίων.

Τα νέα Fendt 800 Vario παρέχουν μέγιστη απόδοση χωρίς συμβιβασμούς

Τα νέα Fendt 800 Vario παρέχουν μέγιστη απόδοση χωρίς συμβιβασμούς

Τον «καλύτερο συνεργάτη» του αγρότη στο χωράφι υπόσχεται να αποτελέσει η ολοκαίνουργια πέμπτης γενιάς σειρά τρακτέρ Fendt 800 Vario. Η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι οι νέοι γεωργικοί ελκυστήρες συνδυάζουν εξαιρετική απόδοση και άνεση καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών.

Προτεινόμενα

Ζωντανά η παρουσίαση τεχνολογιών αιχμής από τον ΣΕΑΜ για βιώσιμη γεωργία

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Μηχανημάτων (ΣΕΑΜ) διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση, με επιδείξεις και έκθεση γεωργικών μηχανημάτων, με θέμα «Νέες τεχνολογίες για βιώσιμη γεωργία» που θα πραγματοποιηθεί στις αγροτικές εγκαταστάσεις του τμήματος Γεωπονίας και Αγροτεχνολογίας, του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στη Λάρισα το Σάββατο 2 Νοεμβρίου ώρα 10:30.

Με αέρα ανανέωσης το νέο Zetor Major 80

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος TCD 2.9 L4 πετρελαιοκινητήρας της Deutz, που προσφέρει 75 ίππους. Η Zetor ανανέωσε το μοντέλο της Major 80

Το Claas Axion 870 CMatic αποδεικνύει την αξία του στην κεντρική δοκιμή του Profi Δεκεμβρίου

Κάνοντας ντεµπούτο το 2017, το Axion 870 ήταν µια προσθήκη που άργησε στην γκάµα τρακτέρ της Claas, αλλά η ονοµαστική ισχύς 197 kW/270hp σηµαίνει ότι ακόµα βρίσκεται στην κατηγορία των universal πολυεργαλείων – αρκετά µεγάλο για να σέρνει εξοπλισµό άροσης, αλλά δεν έχει θέµα να δουλέψει µε άλλα παρελκόµενα. ∆οκιµάζουµε την εργασία µαζί του για 5.000 ώρες.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Τα τετρακύλινδρα τρακτέρ 150hp που εμπιστεύονται οι Ευρωπαίοι αγρότες

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.