Ο «πρωταθλητής» της ευελιξίας Fendt Vario 620 Profi Plus στο «μικροσκόπιο»

Κοινοποίηση:

Ισχύ και ευελιξία, με μικρό βάρος και σημαντικές ανυψωτικές ικανότητες συνδυάζει το τρακτέρ της χρονιάς μεσαίας ισχύος 2025 Fendt Vario 620. Όταν, όμως, συνδυάζεται με τεχνολογικό εξοπλισμό, και πόσο μάλλον στη διαρρύθμιση Profi Plus, πρέπει να γίνεται λόγος για ένα μηχάνημα που πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του απ’ όλες τις απόψεις.

Όλα αυτά δεν είναι μόνο υποθετικά, αλλά φαίνονται και στην πράξη. Μέσω του τετρακύλινδρου κινητήρα του που του παρέχει ισχύ έως  και 224 άλογα, και των συστημάτων τελευταίας τεχνολογίας που διαθέτει το Fendt Vario 620 Profi Plus αποτελεί την ιδανική επένδυση για επαγγελματίες αγρότες.

Καινοτόμα μηχανική

Όπως προαναφέρθηκε στην καρδιά του Fendt Vario 620 βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας Agco Core 50, που του παρέχει μέγιστη ισχύ 224 ίππων, ανεξαιρέτως των συνθηκών στο χωράφι, και ροπή που αγγίζει τα 950 Newton ανά μέτρο. Οι επιδόσεις αυτές σίγουρα είναι μεταξύ των κορυφαίων στη συγκεκριμένη κατηγορία ισχύος, αν αναλογιστεί κανείς και το ωφέλιμο φορτίο 5,8 τόνων, και παραπέμπουν σε μεγαλύτερα εξακύλινδρα τρακτέρ, σε πιο συμβατικές, όμως, διαστάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, στο μοντέλο της δοκιμής με πίσω ελαστικά διαστάσεων VF710/60 R42 και μπροστινά διαστάσεων 600/60 R30, 1.800 κιλά βάρος στο μπροστινό φορτωτή και 1.200 κιλά διανεμημένα στα πίσω ελαστικά, το Vario 620 απέδειξε ότι μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε είδος εργασίας στο χωράφι χωρίς να έχει να ζηλέψει τίποτα από εξακύλινδρα τρακτέρ. To συνολικό βάρος του μοντέλου τις δοκιμής ζύγιζε περίπου 11 τόνους και έστριβε με άνεση σε ακτίνα 6,1 μέτρων.

O Agco Core 50 είναι ένας καινοτόμος τετρακύλινδρος κινητήρας με μετατόπιση καυσίμων πέντε λίτρων και τεχνολογία για λειτουργία σε χαμηλές ταχύτητες για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα, της κατανάλωσης καυσίμων, του επίπεδου θορύβων και κραδασμών, αλλά και της φθοράς. Η ονομαστική ταχύτητα στην οποία φτάνει τα 209hp είναι οι 1.900 στροφές ανά λεπτό, αλλά η μέγιστη ισχύ επιτυγχάνεται ακόμα και στις 1.700 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει στη μέγιστη τιμή της μεταξύ των 1.200-1.300 σ.α.λ..

Η ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς του κινητήρα διασφαλίζεται από το turbocharger με ηλεκτρονικό έλεγχο, τις υδραυλικές κορυφές για την αυτόματη προσαρμογή βαλβίδων και συσσωρευτή καυσίμου Common-Rail με πίεση έγχυσης έως και 2.500 bar. Το σύστημα καύσης καυσαερίων διαθέτει φίλτρα DOC, DPF και SCR.

Προκειμένου να φτάσει στα 224 άλογα χρησιμοποιεί την ώθηση 15 ίππων που του προσφέρει η ρεζέρβα DynamicPerformance, η οποία είναι πάντοτε διαθέσιμη ανεξαιρέτως της ταχύτητας τροφοδοσίας και λειτουργίας, δίνοντας επιπλέον δύναμη όταν το μηχάνημα της Fendt μεταφέρει το μέγιστο δυνατό φόρτο ή όταν αντιμετωπίζει εμπόδια, λόγω των εξωτερικών συνθηκών, χωρίς να μειώνεται η ώθηση.

VarioDrive και σε μεσαία ισχύ

Στις καινοτομίες του τρακτέρ της Fendt είναι ότι για πρώτη φορά το δοκιμασμένο στις σειρές μεγαλύτερων τρακτέρ (1.000, 900, 700) κιβώτιο ταχυτήτων VarioDrive ενσωματώνεται σε τρακτέρ μεσαίας ισχύος. Η μέγιστη ταχύτητα των 50χλμ./ώρα, επιτυγχάνεται στις 1.300 σ.α.λ. χάρη σε δύο ξεχωριστούς υδραυλικούς κινητήρες. Η διανομή ισχύος μεταξύ των μπροστινών και των πίσω κινητήρων πραγματοποιείται πλήρως αυτοματοποιημένα με τετρακίνηση, ώστε η ροπή να διανέμεται δυναμικά ανάλογα με τις συνθήκες του εδάφους. Όταν το μηχάνημα φτάσει τα 25 χιλιόμετρα ανά ώρα, ο κινητήρας του μπροστινού άξονα απενεργοποιείται αυτόματα για την αποφυγή διαρροών.

Μέσω του συστήματος ελέγχου πίεσης των ελαστικών VarioGrip, επιτρέπεται η αναπροσαρμογή της επιφάνειας που έρχεται σε επαφή με το έδαφος για μεγαλύτερη ώθηση στο χωράφι και λιγότερη κατανάλωση καυσίμων κατά τη μεταφορά. Το υδραυλικό σύστημα ανίχνευσης φόρτου διατίθεται με παροχή 152 λίτρων ανά λεπτό ή 205 λίτρων ανά λεπτό.

Όλες οι επιθυμητές ρυθμίσεις που σχετίζονται με τις εργασίες (π.χ. χρόνος εργασιών, ποσότητα λαδιών κτλ) επιλέγονται από το τερματικό. Το πίσω ανυψωτικό που ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά μπορεί να σηκώσει έως και 9.800 κιλά.

Πολυτελής υπερσύγχρονη καμπίνα

Για τη διασφάλιση της μέγιστης δυνατής άνεσης για χειριστές που πραγματοποιούν εργασίες μεγάλης διάρκειας, στην τυπική διαρρύθμιση η καμπίνα είναι αναρτημένη σε δύο  ρουλεμάν σε σχήμα κώνου στο μπροστινό μέρος και δύο πνευματικά ελατήρια στο πίσω μέρος. Στο μοντέλο της δοκιμής, τα σημεία της ανάρτησης αέρα είναι 3, ένα στο μπροστινό, και δύο στο πίσω μέρος. Η ιδανική συνεργασία μεταξύ της ανάρτησης της καμπίνας, του καθίσματος και του μπροστινού άξονα, καθώς και η καλύτερη απορρόφηση των δονήσεων στο μπροστινό και στο πίσω ανυψωτικό, καθιστούν την εμπειρία οδήγησης πιο ευχάριστη και αναπαυτική, ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

Το προαιρετικό δερμάτινο κάθισμα SuperCom Titanium δίνει μια έξτρα «πινελιά» πολυτέλειας, και χάρη στην ηλεκτρική προσαρμογή της πλάτης και των πλαϊνών μπράτσων, το καθιστούν ιδανικό για κάθε χειριστή. Οι διαστάσεις στο εσωτερικό της καμπίνας ξεπερνούν το 1,5μ. σε ύψος, πλάτος και βάθος.

Το σύστημα διεπαφής FendtOne είναι ίδιο με αυτό των υπολοίπων μοντέλων νέας γενιάς της εταιρείας, και διαθέτει τρεις οθόνες και το μπράτσο πολλαπλών χρήσεων με χειριστήριο 3L, αλλά και δύο ζευγάρια ισορροπιστών για τον έλεγχο των υδραυλικών βαλβίδων. Η οθόνη 10,1 ιντσών είναι στερεωμένη στον άξονα οδήγησης και αντικαθιστά το κλασικό dashboard, παρέχοντας στο χειριστή όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την απόδοση του μηχανήματος, όπως την ταχύτητα, τις στροφές του κινητήρα και την κατανάλωση καυσίμων.

Πληροφορίες από Trattori Web

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Αυξάνει τις αποδόσεις θεριζοαλωνιστικών της με νέες κεφαλές η Case IH

Με τις νέες κεφαλές G500V VariCut αναβαθμίζει τις θεριζοαλωνιστικές Axial-Flow η Case IH. Αυτές έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βοηθούν χειριστές που διαθέτουν μηχανήματα των σειρών Case IH Axial-Flow 160 και 260 ή και νεότερα μοντέλα να μεγιστοποιήσουν τις αποδόσεις τους.

Προηγμένες τεχνολογίες και ενώσεις τελευταίας γενιάς συνδυάζουν τα ελαστικά BKT για ελκύστηρες κοινής ωφέλειας

Στον αγροτικό τομέα, οι  γεωργικοί ελκυστήρες πολλαπλών χρήσεων, γνωστοί και ως wildcard, παραμένουν μια από τις πιο περιζήτητες και στρατηγικές λύσεις για μικρές και μεσαίες γεωργικές εκμεταλλεύσεις. Με ισχύ από 70 έως 130 ίππους, αυτά τα οχήματα έχουν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα εργασιών – από μικρές υπαίθριες έως ελαφριές μεταφορές, καθώς και χειρισμό και χρήση εμπρόσθιου φορτωτή σε περιορισμένα περιβάλλοντα όπως αχυρώνες, αμπελώνες και οπωρώνες.

Μοναδικός σχεδιασμός και εξαιρετικές αποδόσεις για τα νέα Lamborhini Strike TB

Η Lamborghini Trattori παρουσιάζει το νέο Strike TB, το οποίο διαθέτει αποκλειστική και εκλεπτυσµένη σχεδίαση στο πνεύµα της οικογένειας Lamborghini. Τα µοντέλα αυτά τροφοδοτούνται από τους νέους κινητήρες FARMotion 45 που  σχεδιαστηκαν ειδικά για γεωργική χρήση και προσφέρουν βέλτιστες καµπύλες ροπής και ισχύος για να υπερέχουν σε αυτόν τον τοµέα, µε σχεδόν επίπεδη καµπύλη ροπής σε ένα ευρύ φάσµα χρήσεων. Εξασφαλίζουν επίσης εξαιρετική αξιοπιστία, ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης και χαµηλή κατανάλωση πετρελαίου. Προσφέρουν µέγιστη ισχύ στις 2000 σ.α.λ. από τους 116 ίππους στο Strike 115 TB και 106 ίππους στο Strike 105 TB, αντίστοιχα, ενώ η µέγιστη ροπή είναι διαθέσιµη ήδη στις 1400 σ.α.λ

Προτεινόμενα

Το πανόραμα της Zootechnia 2025 σε πλούσιο φωτορεπορτάζ στο profi Φεβρουαρίου

Περισσότερους αυτοµατισµούς στο στάβλο από την αρµεγή έως τον καθαρισµό, µηχανήµατα και εξοπλισµό για αποτελεσµατική διαχείριση ζωοτροφών και χορτονοµής, λύσεις εξασφάλισης της ευζωΐας του κοπαδιού…

Τέσσερις καλλιεργητές ακριβείας «κονταροχτυπιούνται» στο profi Απριλίου

Χάρη στους γρηγορότερους ρυθµούς εργασίας, οι καλλιεργητές ακριβείας µε µηχανές διαχωρισµού υψηλής πίεσης γίνονται ανάρπαστοι στη σπορά εαρινών. Συγκρίναµε τέσσερις µπροστινούς-πίσω συνδυασµούς από την Amazone,

Με λεωφορεία νέας γενιάς κινητήρων CNG της IVECO ανανεώνεται ο στόλος της Αθήνας

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε την IVECO BUS και το μοντέλο URBANWAY CNG με αρθρωτό σύστημα. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG) και είναι συμβατό με βιομεθάνιο. Η παράδοση των 100 λεωφορείων νέας γενιάς URBANWAY CNG θα ξεκινήσει σταδιακά μέσα στο έτος συμβάλλοντας στην ανανέωση του στόλου της Αθήνας.

Μπάλες κορυφαίας ποιότητας δημιουργούν οι χορτοδετικές Fendt Rotana

Γρήγορη και ποιοτική εργασία παρέχουν τα μοντέλα της σειράς χορτοδετικών μεταβλητού θαλάμου Rotana της Fendt. H σειρά που αποτελείται από τέσσερα μοντέλα (Rotana 160V, 160 V Xtra, 180 V και 180 V Xtra) ξεχωρίζει για τις πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και τον εξαιρετικό τους έλεγχο, επιτρέποντας στον χειριστή να συγκεντρωθεί στις εργασίες του.

Έσπασε τα κοντέρ σε εξοικονόμηση καυσίμων στις ανεξάρτητες δοκιμές του DLG το κορυφαίο τρακτέρ Fendt 620 Vario

Κορυφαίες αποδόσεις κατέγραψε στις ανεξάρτητες δοκιμές DLG PowerMix το Fendt 620 Vario, ήτοι το κορυφαίο μοντέλο της σειράς 600 Vario. Το καινοτόμο τρακτέρ διέπρεψε από άποψη απόδοσης και κατανάλωσης καυσίμων, αλλά και στους 14 κύκλους δοκιμών του κέντρου DLG.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.