Η Honda λανσάρει το αυτόματο ATV FourTrax Rubicon 4X4 με επιθετικό στυλ

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Νέο όνομα, φρέσκο στυλ, αύξηση του αποθηκευτικού χώρου και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά έχει το 2024 το Honda FourTrax Rubicon 4×4 Automatic, που προηγουμένως ονομαζόταν Honda Rincon.

Υψηλή αντοχή και τεχνολογία περιμένει κανείς από το μεγαλύτερο ATV της Honda χάρη σε έναν πιο ισχυρό μπροστινό προφυλακτήρα με πιο επιθετικό στυλ και καλύτερη προστασία των προβολέων. Το όχημα είναι επίσης εξαιρετικά ευέλικτο, καθιστώντας το μια ιδανική επιλογή για αγροκτήματα, απαιτητικές διαδρομές και πολλές άλλες εφαρμογές αναψυχής και κοινής ωφέλειας.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου-Αυγούστου 2024

 

Λεπτομέρειες κινητήρα και μετάδοσης κίνησης

Ο κινητήρας του FourTrax Rubicon 4×4 Automatic είναι ο ίδιος που κινεί το Honda Pioneer 700 UTV.

Το υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο μοτέρ 675 κ.εκ. χρησιμοποιεί σχεδίαση ημι-ξηρού κάρτερ. Παρέχει ισχύ σε ένα αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων που δεν έχει ιμάντα, κάτι που, σύμφωνα με τη Honda, καταργεί την ολίσθηση του ιμάντα και τους φθαρμένους συμπλέκτες. Το κιβώτιο ταχυτήτων παρέχει αυτόματη και χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων.

Η νέα λειτουργία Auto Mode Manual Override επιτρέπει στον οδηγό να μετατοπίζει προς τα πάνω και προς τα κάτω στην αυτόματη λειτουργία για μεγαλύτερο έλεγχο. Το σύστημα TraxLok του ATV επιτρέπει την επιλογή κίνησης 2 ή 4 τροχών για να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.

Η Honda λέει ότι η κίνηση στους 2 τροχούς παρέχει ελαφρύτερο τιμόνι σε επίπεδο έδαφος, ενώ η κίνηση 4 τροχών παρέχει μέγιστη πρόσφυση.

Νέα αισθητική και σύστημα φωτισμού

Διαθέσιμο σε εκδόσεις Avenger Red και Matte Silver Metallic, το FourTrax Rubicon 4×4 Automatic φέρει νέα στιλιστικά χαρακτηριστικά, όπως νέα μπροστινά και πίσω φτερά, δεξιά και αριστερά λασπωτηράκια, μάσκα, κεντρικό κάλυμμα, προστατευτική πλάκα και γραφικά. Οι μαύρες ζάντες χυτού αλουμινίου του ATV και τα ελαστικά Maxxis είναι επίσης νέα. Τα ελαστικά των 66 εκατοστών είναι ουσιαστικά 2,5 εκ. μεγαλύτερα από πριν, παρέχοντας πιο ομαλή οδήγηση και αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκ., συνολικά λοιπόν η απόσταση είναι 24 εκ..

Τα ελαστικά έχουν επίσης ένα πιο επιθετικό μοτίβο πέλματος για καλύτερη πρόσφυση. Επίσης, η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση διπλού ψαλιδιού του οχήματος βελτιώνει την πρόσφυση, η οποία έχει διαδρομή 20,3 εκ.

Καλύτερη ορατότητα

Ανανέωση υπάρχει και στον πίνακα οργάνων του ATV. Η Honda μεγέθυνε το μέγεθος του ταχύμετρου του οχήματος κατά 16%, άλλαξε το φόντο της οθόνης για ευκολότερη προβολή υπό ήλιο και πρόσθεσε μια αντιθαμβωτική επεξεργασία για τη μείωση του θολώματος της οθόνης.

Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει τώρα στροφόμετρο και βολτόμετρο, ενώ ένας νέος βοηθητικός φωτισμός LED στο τιμόνι με μεγάλη και χαμηλή δέσμη προσφέρει καλύτερη ορατότητα σε μονοπάτια.

Μεγαλύτερες ικανότητες

Το FourTrax Rubicon 4×4 Automatic έχει ικανότητα ρυμούλκησης 385 κιλών και μεταφέρει το κιβώτιο αποθήκευσης 5,2 λίτρων για την αποθήκευση εργαλείων, γαντιών, γυαλιών και άλλων αναγκαίων αντικειμένων. Η Honda προσθέτει έναν χώρο 1,8 λίτρων για μεγαλύτερη αποθηκευτική ικανότητα, ενώ οι μπροστινές και πίσω σχάρες του οχήματος έχουν επίσης βελτιωθεί. Η μπροστινή σχάρα αντέχει πλέον 45 κιλά -μια αύξηση 50%- και η πίσω σχάρα φιλοξενεί 42% περισσότερο χώρο, 85 kg δηλαδή. Και οι δύο σχάρες περιλαμβάνουν τώρα το σύστημα Honda Pro-Connect, καθιστώντας εύκολη την προσθήκη αξεσουάρ, όπως καλάθια χρήσης μπροστά και πίσω ή ένα μπροστινό κιβώτιο φορτίου 28 λίτρων.

www.auctiontime.com

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.