Εξακόσια χιλιόμετρα αυτονομίας για τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά Renault Trucks E-Tech T

Κοινοποίηση:

Από το 2025, η Renault Trucks θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες για την επέκταση του ηλεκτρικού μοντέλου Renault Trucks E-Tech T. Με αυτονομία 600χλμ. με μία μόνο φόρτιση, αυτό το όχημα ανοίγει νέες προοπτικές για την απαλλαγή CO₂ στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Με 30 εκατομμύρια χιλιόμετρα από μεταφορείς, τα ηλεκτρικά φορτηγά της Renault Trucks έχουν ήδη εξοικονομήσει 29.000 τόνους εκπομπών CO₂. Με αυτή τη νέα προσφορά, ο Γάλλος κατασκευαστής διευρύνει περαιτέρω τη γκάμα των βιώσιμων λύσεων μεταφοράς για να υποστηρίξει τους πελάτες του στην ενεργειακή τους μετάβαση.

Καινοτόμες τεχνολογίες που οδηγούν στις επιδόσεις

Η αυξημένη αυτονομία του Renault Trucks E-Tech T επιτυγχάνεται με την ενσωμάτωση ενός νέου εξαρτήματος, ενός ηλεκτρικού άξονα.

Η τεχνολογία E-axle επιτρέπει όλα τα στοιχεία του συστήματος μετάδοσης κίνησης – ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο ταχυτήτων – να ομαδοποιηθούν στο πίσω μέρος του οχήματος, απελευθερώνοντας χώρο μεταξύ των πλευρικών μελών για την τοποθέτηση πρόσθετων συστοιχιών μπαταριών. Συνεπώς, το Renault Trucks E-Tech T που είναι εξοπλισμένο με e-axle μπορεί να καλύψει 600 km με μία μόνο φόρτιση.

«Η έλευση αυτού του ηλεκτρικού φορτηγού θα ενισχύσει τη μετάβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα», εξήγησε ο Emmanuel Duperray, Senior Vice President Electromobility της Renault Trucks. «Πιστεύουμε ότι η αυτονομία των 600 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη δημόσιων δικτύων υποδομών φόρτισης μέχρι το 2026 – ιδίως μέσω της κοινοπραξίας μας Milence – θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε την επιχειρησιακή ισοτιμία [με την τεχνολογία πετρελαίου] που περιμένουν οι πελάτες μας».

Μια προσφορά που συμπληρώνει την υπάρχουσα γκάμα

 Σχεδιασμένο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, αυτό το Renault Trucks E-Tech T με διευρυμένη αυτονομία θα ενισχύσει την προσφορά του κατασκευαστή σε ηλεκτρικά οχήματα χωρίς να αντικαταστήσει τις υπάρχουσες λύσεις. Η Renault Trucks θα συνεχίσει να προσφέρει μια ευρεία γκάμα αυτονομιών, διαμορφώσεων και εξοπλισμού προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένες χρήσεις. Για να βοηθήσει τους μεταφορείς να βρουν την ιδανική λύση, η Renault Trucks τους παρέχει επίσης προηγμένα εργαλεία προσομοίωσης που επιτρέπουν τη διαμόρφωση κάθε ηλεκτρικού φορτηγού σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

«Δεν επιδιώκουμε να μπούμε σε έναν αγώνα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση», τόνισε ο Emmanuel Duperray.Οι υπερμεγέθεις μπαταρίες επιβαρύνουν το ωφέλιμο φορτίο, αυξάνουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και αυξάνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Στην ουσία, ένα ηλεκτρικό φορτηγό είναι ακριβότερο από ένα όχημα εσωτερικής καύσης. Πρέπει να επανεξετάσουμε τα logistics χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με άλλα λόγια, να επανεξετάσουμε τα πρότυπα μεταφοράς για να βελτιστοποιήσουμε τη χρήση των οχημάτων μεταφοράς και, ως εκ τούτου, να μειώσουμε το κόστος ανά χιλιόμετρο».

Η Renault Trucks ενθαρρύνει τους πελάτες της να προσαρμόζουν το μέγεθος των μπαταριών ανάλογα με τις πραγματικές τους ανάγκες και παρέχει υποστήριξη για τη βελτιστοποίηση της λύσης, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής φόρτισης. «Αυτή η προσέγγιση μας επιτρέπει ήδη να επιτυγχάνουμε ημερήσια χιλιομετρική απόσταση άνω των 700 χιλιομέτρων με τα Renault Trucks E Tech T παραγωγής σειράς».

Οι παραγγελίες για το νέο αυτό όχημα θα ξεκινήσουν το 2025, ενώ την παραγωγή θα αναλάβει το εργοστάσιο του Bourg-en-Bresse, το οποίο συναρμολογεί τις ηλεκτρικές σειρές υψηλών προδιαγραφών της μάρκας από τα τέλη του 2023.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αgrotech φέρνει στην Ελλάδα το ατομικό σύστημα FarmLab για αναλύσεις εδάφους

Η Agrotech ενισχύει την προσφορά της στον τομέα της γεωργικής τεχνολογίας, ανακοινώνοντας μια σημαντική νέα συνεργασία με τη Stenon GmbH, παγκόσμιο ηγέτη στην ανάλυση εδαφικών δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Agrotech διαθέτει πλέον στην ελληνική αγορά το FarmLab, μια καινοτόμα συσκευή ανάλυσης εδάφους που φέρνει το εργαστήριο απευθείας στο χωράφι.

Tο σκαλιστήρι Photoheyler ρίχνει το AI στη μάχη της ζιζανιοκτονίας

Οι βιοκαλλιεργητές αναζητούν αυτοµατοποιηµένες εναλλακτικές λύσεις για τη ζιζανιοκτονία εντός των σειρών καλλιέργειας. Ο Stefan Heinrich και ο Thomas Stangl από τη Βαυαρία ανέπτυξαν µια λύση βασισµένη στο διδακτορικό του Stefan. Η ιδέα βραβεύτηκε µε ασηµένιο µετάλλιο στην Agritechnica το 2021.

Αναβαθμίζονται με διαρκώς μεταβαλλόμενη μετάδοση οι αναδευτήρες Siloking

Σε αναδευτήρες µε τρεις κοχλίες και δυνατότητες άνω των 30µ3 η ροπή που απαιτείται για τη λειτουργία τους µπορεί να είναι απαιτητική για το τρακτέρ, µε τον φόρτο να είναι µερικές φορές αρκετός για να καθυστερεί τον κινητήρα. Μια µοντέρνα λύση φάνταζε να έχει καθυστερήσει την ώρα που τα κιβώτια διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης κυριαρχούν στην αγορά, και αυτό ακριβώς διαπίστωσε η Siloking.

Προτεινόμενα

Ενισχύεται η αγορά τρακτέρ από την αναπροσαρμογή των Σχεδίων Βελτίωσης

Αναπροσαρμογή Σχεδίων Βελτίωσης και μετατόπιση του κέντρου βάρους από άλλες δράσεις στην αγορά τρακτέρ, φέρνει η κατάργηση των βάσεων (μόρια) στη Θεσσαλία και τον Έβρο, γεγονός το οποίο αποτιμάται θετικά από τους ντόπιους εισαγωγείς που προσβλέπουν σε «ζεστή» αγορά και τον επόμενο χρόνο.

Η SAME επιβεβαιώνει την ηγεμονία της στον χώρο των εξειδικευμένων τρακτέρ

Η SAME επιβεβαιώνει την τεχνολογική ηγεμονία της στη γκάμα εξειδικευμένων τρακτέρ και γεωργικών μηχανημάτων. Στην φετινή έκθεση της Μπολόνια (ΕΙΜΑ 2024) παρουσιάστηκαν επτά εξειδικευμένα μοντέλα

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,