Ακρίβεια κοπής μέσω του Opticurve πετυχαίνουν τα χορτοκοπτικά Pöttinger Novacat F 3100

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Για το συγκειριμένο παρελκόμενο κοπής, η Pöttinger πιστεύει στην ήπια κοπή με ακρίβεια, κάτι που εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα χορτονομής. Αυτός είναι ο λόγο που τα μπροστινά Novacat F 3100 συνοδεύονται από τη τεχνολογία Opticurve.

Οι χλοοκοπτικές μηχανές της Pöttinger ικανοποιούν τις απαιτήσεις για βέλτιστη παρακολούθηση του εδάφους, χαμηλές απώλειες θρυμματισμού και ακρίβεια εργασίας χωρίς χρονοβόρες εργασίες. Η εταιρεία συνεχίζει να οδηγεί τις εξελίξεις με το μπροστινό χορτοκοπτικό Novacat F 3100, το οποίο διαθέτει αυτοματοποιημένη πλευρική μετατόπιση.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η πλευρική μετατόπιση εγγυάται τη βέλτιστη επικάλυψη σε συνεργασία με το πίσω χλοοκοπτικό κατά τη στροφή και την κίνηση σε πλαγιές, εξασφαλίζοντας ότι οι απώλειες θα είναι μηδενικές. Χάρη στην καμπύλη σχεδίαση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλο το πλάτος εργασίας της μπάρας κοπής και να μεγιστοποιηθεί το πλάτος του συνδυασμού κοπής.

Καθαρό μοτίβο κοπής

Ακόμα και σε στροφές ή σε πλαγιές, όταν το τρακτέρ παρεκκλίνει προς το πλάι, το πίσω ελαστικό του τρακτέρ δεν πατάει πάνω σε άκοπη χορτονομή χάρη στη μετατόπιση προς την εσωτερική ακτίνα της καμπύλης. Επιπλέον, η βέλτιστη επικάλυψη με το πίσω χορτοκοπτικό σημαίνει ότι δεν μένει χορτονομή πίσω.

Παράλληλα, ένα προαιρετικό αυτόματο πακέτο με δυνατότητα ISObus ελέγχει αυτόματα το χλοοκοπτικό ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης του τρακτέρ ή την κλίση της πλαγιάς προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Ο φόρτος εργασίας του οδηγού εδώ μειώνεται σημαντικά, καθώς δεν απαιτείται καμία παρέμβαση.

Ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα της νέας τεχνολογίας Opticurve είναι η δυνατότητα αντίδρασης σε μεταβαλλόμενους βαθμούς επικάλυψης μεταξύ του μπροστινού χλοοκοπτικού και του τρακτέρ ή του/των πίσω χλοοκοπτικού/ών και η αυτόματη λειτουργία. Καμία χορτονομή δεν παρασύρεται, κανένα χορτάρι δεν μένει όρθιο – ούτε σε πλαγιές ούτε σε στροφές. Τα επόμενα μηχανήματα μπορούν να εργαστούν χωρίς κανένα πρόβλημα και δεν υπάρχει παλιά σοδειά στην επόμενη κοπή. Η αυτόματη λειτουργία επιτρέπει στον οδηγό να επικεντρωθεί στον χειρισμό του τρακτέρ και στον περιβάλλοντα χώρο.

Μάλιστα η διαδικασία είναι και βιώσιμη, αφού η μείωση των ελιγμών στροφής στο χωράφι έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερη πίεση στο έδαφος, μεγαλύτερη αποδοτικότητα λόγω εξοικονόμησης χρόνου και λιγότερη καταπόνηση, καθώς απαιτείται λιγότερο συχνά επέμβαση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Ευρεία η γκάμα εφαρμογών κοπής για τον πλευρικό θεριστή αιχμής Forigo TL16

Ο πλευρικός θεριστής Forigo TL16 έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ευέλικτος εξοπλισμός, κατάλληλος για ποικίλες εφαρμογές, από τη φροντίδα του πρασίνου έως την άλεση των στελεχών αραβοσίτου, ακόμη και τη συντήρηση απαιτητικών φρακτών και θάμνων.

Μικρών απαιτήσεων και αποτελεσματικά σε θημωνιές τα νέα Pöttinger TOP VT

Tα TOP VT 6820 S και TOP VT 7620 S με πλευρική τοποθέτηση θημωνιάς διακρίνονται για το αυξημένο πλάτος εργασίας των 6,8 και 7,6 μέτρων αντίστοιχα, ενώ οι απαιτήσεις ισχύος από το τρακτέρ παραμένουν χαμηλές λόγω καινοτόμων χαρακτηριστικών που έχει ενσωματώσει η αυστριακή φίρμα.