του Βασίλειου Σοφού
Εκτός από τα νέα εξαρτήματα για εκ των υστέρων τοποθέτηση, η Fendt παρουσίασε τις καινοτομίες της, όπως το χορτοδετικό Rotana και το χορτοκοπτικό Former C.
Το νέο Former C διπλού ρότορα με κεντρική εναπόθεση θημωνιάς παρουσίασε η Fendt, η οποία λάνσαρε παράλληλα και ένα πιο «πολυτελές» χορτοδετικό Rotana με χαρακτηριστικά από το επάνω ράφι. Τα μεσαία Fendt Former με πλάτος εργασίας από 6,90 μ. έως 10 μ. χρησιμοποιούνται κυρίως σε ευρωπαϊκές γεωργικές εκμεταλλεύσεις με δικό τους μηχανολογικό εξοπλισμό.
Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουνίου 2024
Σύμφωνα με την εταιρεία, η σειρά έχει πλέον ανασχεδιαστεί πλήρως. Τα δοκιμασμένα χαρακτηριστικά, όπως το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας SteerGuard ή ο διπλός βραχίονας περιστροφής στην ανάρτηση του ρότορα, συμπληρώνονται για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία με πολυάριθμες προαιρετικές λειτουργίες ISObus (τα μοντέλα φέρουν την ένδειξη «Pro»), όπως το ProConnect με τις λειτουργίες Fendt FlexHigh και MyMemory ή το Section Control. Αυτό σημαίνει ότι η Fendt ανταποκρίνεται στις ανάγκες διαφορετικών γεωργικών εκμεταλλεύσεων, από το εισαγωγικό μοντέλο με δύο ρότορες μέχρι τις επαγγελματικές απαιτήσεις για ISObus και έξυπνο έλεγχο.
Το σύστημα ελέγχου ISObus για το κεντρικό Fendt Former είναι πλήρως ενσωματωμένο στο τερματικό του τρακτέρ. Αυτό σημαίνει ότι οι λειτουργίες μπορούν επίσης να εκχωρηθούν με ευκολία απευθείας στο μοχλό κίνησης. Με τη βοήθεια του ISObus, οι οδηγοί μπορούν να ρυθμίζουν το πλάτος εργασίας και το πλάτος θημωνιάς, την ένταση του Fendt FlexHigh ή το ύψος συλλογής απευθείας από την καμπίνα του τρακτέρ. Το σύστημα ελέγχου ISObus επιτρέπει την ατομική ανύψωση των ροτόρων, ενώ η ηλεκτροϋδραυλική ατομική ανύψωση διατίθεται προαιρετικά για τα βασικά μοντέλα.
Τα πλεονεκτήματα της ατομικής ανύψωσης: Ιδιαίτερα ακριβής εργασία ακόμη και σε κεφαλάρια, και αποφυγή διπλού επιπέδου, ενώ αυτό συμπληρώνεται και από τη ρυθμιζόμενη ανύψωση κεφαλής. Το ύψος ανύψωσης των ροτόρων στο κεφαλάρι μπορεί να ρυθμιστεί σε πέντε στάδια και ρυθμίζεται μέσω του τερματικού.
Οι άξονες των ροτότων αυξάνουν την ευελιξία του συνδυασμού και διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο. Το βάρος του ρότορα κατανέμεται στη διπλή επιφάνεια επαφής, τα μεμονωμένα ελαστικά ανακουφίζονται και η θημωνιά προστατεύεται κατά τη στροφή. Σημειώνεται, τέλος, ότι οι άκαμπτοι άξονες tandem τοποθετούνται στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων Fendt Former PRO.