Όπλο κατά του παγετού και υπέρ της καρπόδεσης τα μηχανήματα Agrofrost που ήρθαν στην Ελλάδα

Κοινοποίηση:

Η προστασία κατά του παγετού έχει αναδειχθεί πλέον σε ένα ζήτηµα που «καίει» αρκετούς παραγωγούς δενδροκαλλιεργειών.

Η Agrofrost που πλέον διαθέτει τη µηχανήµατά της στην Ελλάδα σε συνεργασία µε την Elxis Petropoulos, είναι σε θέση να προσφέρει διάφορες λύσεις σε όποιον είναι αποφασισµένος να επενδύσει σε αυτήν την καινοτόµα τεχνολογία εξασφαλίζοντας παράλληλα καλύτερη καρπόδεση και ποιότητα καρπών.

Τα εξειδικευµένα µηχανήµατα της εταιρείας Agrofrost χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες:

1) Συρόµενα Frostbuster: Τα Frostbuster ανάλογα µε το µοντέλο µπορούν να προστατεύσουν από 40 έως 100 στρέµµατα.

∆ιαθέτουν:

• Ακουστικό συναγερµό εάν η θερµοκρασία είναι πολύ υψηλή

• Νέο παλµικό καυστήρα µε σύστηµα προστασίας ιονισµού που τον καθιστά τον ασφαλέστερο καυστήρα στην γεωργία

• ∆υνατότητα αυτόµατης εκκίνησης του καυστήρα ανάλογα µε τις στροφές του ανεµιστήρα

• ∆υνατότητα ρύθµισης της θερµοκρασίας από το κάθισµα του οδηγού

 

Διαβάστε περισσότερα στο Profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 2 Μαρτίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ιδανική για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα η σειρά Keyline από τη Deutz-Fahr με 75 έως 106 ίππους

Με ένα πακέτο βασικών αλλά λειτουργικών χαρακτηριστικών, τα μοντέλα Keyline 5 είναι τα ιδανικά τρακτέρ για καθημερινή εργασία στον αχυρώνα, στην αυλή ή ως δεύτερο τρακτέρ για ελαφρές εργασίες σε μεγαλύτερα αγροκτήματα.

Στην ευκολία χρήσης επικεντρώθηκε η Pöttinger για τις νέες σπαρτικές Vitasem

Τα νέα μοντέλα διαθέτουν έως και 25% μεγαλύτερες χοάνες για αυξημένη χωρητικότητα σπόρων, διευκολύνοντας για μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των γεμισμάτων και βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση.

Προτεινόμενα

Συγκριτική δοκιμή επτά τρακτέρ ισχύος 300 ίππων με πεδίο δοκιμών τη Δανία

Tρία περιοδικά γεωργικών µηχανηµάτων από τη Φινλανδία (Koneviesti), τη Νορβηγία (Bedre Gardsdrift) και τη Σουηδία (Traktortech) µαζί µε τους Ολλανδούς συναδέλφους από το Trekker δοκίµασαν επτά τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 300 ίππων, όλα µε κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς µεταβαλλόµενων σχέσεων, GPS και ISObus. Η ∆ανία αποτέλεσε το πεδίο δοκιµών για αυτή τη σύγκριση.