Χωρίς SIMA το 2024 ελέω κινητοποιήσεων και μείωσης αριθμού εκθετών

Κοινοποίηση:

Στην απόφαση να ακυρώσει την φετινή SIMA φαίνεται να προχωράει η διοργανώτρια αρχή, μετά και την σημαντική μείωση του αριθμού εκθετών τόσο λόγω της αλλαγής της τοποθεσίας της έκθεσης όσο και λόγω της γενικευμένης κρίσης στον ευρωπαϊκό πρωτογενή τομέα.

Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν εκπρόσωποι της AXEMA, της Γαλλικής Εμπορικής Ένωσης Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων, η έκθεση, η οποία ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου 2024 στο εκθεσιακό συγκρότημα Paris Nord Villepinte, ακυρώνεται. Από όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, η επόμενη SIMA θα διεξαχθεί το 2026.

Οι κύριοι λόγοι για την εξέλιξη αυτή εντοπίζονται στην ύφεση της αγοράς γεωργικών μηχανημάτων και την τρέχουσα γεωργική κρίση στη Γαλλία. Απογοητευμένοι από τις χαμηλές τιμές των προϊόντων και την καταιγίδα νέων κανονισμών προστασίας του περιβάλλοντος που έχει μετατρέψει τη καλλιεργητική δραστηριότητα σε δύσκολη εξίσωση, οργισμένοι Γάλλοι αγρότες έχουν προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε κινητοποιήσεις σε μεγάλο μέρος της χώρας. Οι αρμόδιοι φορείς πιστεύουν ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να συνεχιστεί στο άμεσο μέλλον.

Ένας άλλος εξίσου σημαντικός λόγος που επηρεάζει την διεξαγωγή της έκθεσης αποτελεί η μείωση του αριθμού των εκθετών. Το περασμένο καλοκαίρι, τόσο η John Deere όσο και η Pöttinger, δήλωσαν ότι δεν θα συμμετάσχουν στη Sima 2024, ενώ έκτοτε υπήρξαν πολλές «αθόρυβες» ακυρώσεις.

Γνώστες του χώρου θεωρούν ότι η μετακίνηση της γαλλικής έκθεσης από το παραδοσιακό της χρονοδιάγραμμα στα τέλη Φεβρουαρίου στο Νοέμβριο, έχει γυρίσει μπούμερανγκ. Ο αριθμός των επισκεπτών στην Sima του 2022 μειώθηκαν κατά το ένα τρίτο σε 153.000. Η αντίστοιχη Eima υποδέχτηκε σχεδόν 330.000 κόσμο, ενώ οι αριθμοί των επισκεπτών της Agritechnica, της μεγαλύτερης των ευρωεκθέσεων, ξεπέρασαν τους 473.000.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα