Χωρίς SIMA το 2024 ελέω κινητοποιήσεων και μείωσης αριθμού εκθετών

Κοινοποίηση:

Στην απόφαση να ακυρώσει την φετινή SIMA φαίνεται να προχωράει η διοργανώτρια αρχή, μετά και την σημαντική μείωση του αριθμού εκθετών τόσο λόγω της αλλαγής της τοποθεσίας της έκθεσης όσο και λόγω της γενικευμένης κρίσης στον ευρωπαϊκό πρωτογενή τομέα.

Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν εκπρόσωποι της AXEMA, της Γαλλικής Εμπορικής Ένωσης Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων, η έκθεση, η οποία ήταν προγραμματισμένη να διαρκέσει από τις 24 έως τις 27 Νοεμβρίου 2024 στο εκθεσιακό συγκρότημα Paris Nord Villepinte, ακυρώνεται. Από όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, η επόμενη SIMA θα διεξαχθεί το 2026.

Οι κύριοι λόγοι για την εξέλιξη αυτή εντοπίζονται στην ύφεση της αγοράς γεωργικών μηχανημάτων και την τρέχουσα γεωργική κρίση στη Γαλλία. Απογοητευμένοι από τις χαμηλές τιμές των προϊόντων και την καταιγίδα νέων κανονισμών προστασίας του περιβάλλοντος που έχει μετατρέψει τη καλλιεργητική δραστηριότητα σε δύσκολη εξίσωση, οργισμένοι Γάλλοι αγρότες έχουν προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε κινητοποιήσεις σε μεγάλο μέρος της χώρας. Οι αρμόδιοι φορείς πιστεύουν ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να συνεχιστεί στο άμεσο μέλλον.

Ένας άλλος εξίσου σημαντικός λόγος που επηρεάζει την διεξαγωγή της έκθεσης αποτελεί η μείωση του αριθμού των εκθετών. Το περασμένο καλοκαίρι, τόσο η John Deere όσο και η Pöttinger, δήλωσαν ότι δεν θα συμμετάσχουν στη Sima 2024, ενώ έκτοτε υπήρξαν πολλές «αθόρυβες» ακυρώσεις.

Γνώστες του χώρου θεωρούν ότι η μετακίνηση της γαλλικής έκθεσης από το παραδοσιακό της χρονοδιάγραμμα στα τέλη Φεβρουαρίου στο Νοέμβριο, έχει γυρίσει μπούμερανγκ. Ο αριθμός των επισκεπτών στην Sima του 2022 μειώθηκαν κατά το ένα τρίτο σε 153.000. Η αντίστοιχη Eima υποδέχτηκε σχεδόν 330.000 κόσμο, ενώ οι αριθμοί των επισκεπτών της Agritechnica, της μεγαλύτερης των ευρωεκθέσεων, ξεπέρασαν τους 473.000.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Επένδυση 70 εκατ. ευρώ από την AGCO για υβριδικούς, ηλεκτρικούς και εναλλακτικού καυσίμου κινητήρες

Η επένδυση ύψους 70 εκατ. ευρώ θα επιτρέψει επίσης στις εγκαταστάσεις του Linnavuori την επέκταση της κατασκευής εξαρτημάτων CVT για τα τρακτέρ του ομίλου (Fendt, Massey Ferguson και Valtra), με σχέδια για την παραγωγή περισσότερων εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης υψηλής ακρίβειας.