Μονάδα παραγωγής αφιερωμένη στα κιβώτια ταχυτήτων από το ιταλικό γκρουπ Argo Tractors

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα εγκαίνια του νέου αυτού εργοστασίου πραγματοποιούνται τη χρονιά κατά την οποία η Landini, η μάρκα τρακτέρ που παράγει ο όμιλος, γιορτάζει 140 χρόνια ιστορίας. Η μονάδα φιλοξενείται στην Campagnola και θα αναπτύσσει κιβώτια μετάδοσης για τις μάρκες του γκρουπ.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η Argo Tractors SpA έκανε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην οργανωτική και ποιοτική της ανάπτυξη με τα πρόσφατα εγκαίνια του νέου εργοστασίου της, που είναι αφιερωμένο στην τεχνολογική ανάπτυξη και την κατασκευή συστημάτων μετάδοσης κίνησης στην Campagnola Emilia, στην επαρχία Reggio Emilia.

«Πρόκειται για το κατ’ εξοχήν στρατηγικό εξάρτημα που συμβάλλει σημαντικά στην αξία του τρακτέρ και η παραγωγή του στο νέο εργοστάσιο σημαίνει αύξηση του επιπέδου εξειδίκευσης και του ποιοτικού ελέγχου», σχολίασε ο Alberto Morra, μέλος της Επιτροπής της Argo Tractors SpA.

Περισσότερα από 150 άτομα σε 30.000 τετραγωνικά μέτρα

Η νέα εγκατάσταση, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία τον Ιανουάριο του 2024, καλύπτει έκταση 30.000 τετραγωνικών μέτρων και απασχολεί πάνω από 150 άτομα. «Η εξέλιξη των προϊόντων και η καινοτομία στην Argo Tractors», συνέχισε ο Alberto Morra, «έχει σημειώσει σημαντική επιτάχυνση τα τελευταία χρόνια.

Κι αυτός είναι ο λόγος που εισήχθη ένα υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης και στις γραμμές συναρμολόγησης των κιβωτίων ταχυτήτων, μέσω της δημιουργίας ενός ειδικού εργοστασίου, όπου θα συγκεντρωθούν οι πόροι και η εμπειρία που αποκτήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια σε αυτό το πρωταρχικό εξάρτημα, με στόχο την επίτευξη της μέγιστης αποτελεσματικότητας της παραγωγής και της υψηλότερης ποιότητας του τελικού προϊόντος».

Τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης με χώρους προσυναρμολόγησης

Η μονάδα χαρακτηρίζεται από τέσσερις γραμμές συναρμολόγησης που διαφοροποιούνται ανάλογα με την ισχύ και την εμβέλεια, καθεμία από τις οποίες υποστηρίζεται από δορυφορικούς χώρους προ-συναρμολόγησης: στη γραμμή 1 συναρμολογούνται τα κιβώτια ταχυτήτων εξειδικευμένων, ελαφρών και μεσαίων τρακτέρ κοινής ωφέλειας. Στη γραμμή 2 συναρμολογούνται τα κιβώτια ταχυτήτων των τρακτέρ που προορίζονται για τις αγορές χαμηλών προδιαγαφών και τέλος, οι γραμμές 3 και 4 είναι αφιερωμένες στα κιβώτια ταχυτήτων για τρακτέρ μεσαίας-υψηλής ισχύος.

Φιλοσοφία Kaizen

Στο νέο εργοστάσιο, όπως συμβαίνει ήδη σε άλλα εργοστάσια της Argo Tractors, εφαρμόζεται η φιλοσοφία της βιομηχανικής παραγωγής Kaizen για συνεχή βελτίωση, μέσω της εφαρμογής λύσεων, που με την πάροδο των ετών οδήγησαν στην ανάπτυξη γραμμών που εξυπηρετούνται από συγκεκριμένα και στοχευμένα εξαρτήματα για κάθε τύπο προϊόντος.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην προμήθεια εξαρτημάτων στις γραμμές συναρμολόγησης, η οποία λειτουργεί σαν ένα είδος αποθήκης, που τροφοδοτείται συνεχώς από την κεντρική αποθήκη και από την οποία τα συγκεκριμένα εξαρτήματα των μεμονωμένων κιβωτίων ταχυτήτων ταξινομούνται στις γραμμές συναρμολόγησης.

Στη νέα μονάδα υπάρχει, τέλος, ο χώρος δοκιμών για τα κιβώτια ταχυτήτων – μηχανικά και υδραυλικά – τα οποία, αφού συναρμολογηθούν, υποβάλλονται σε ακριβή έλεγχο και ειδικές δοκιμές λειτουργικότητας. «Με την έναρξη λειτουργίας του τμήματος Transsaxle της Argo Tractors, , κατέστη δυνατή η βελτιστοποίηση του χρόνου συναρμολόγησης, καθιστώντας τον κύκλο σταθερό και τακτικό, με περαιτέρω συνολική βελτίωση της ποιότητας», είπε καταλήγοντας ο Morra.

Πληροφορίες από Trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Αναβάθμιση σε κάθε τομέα για τα δενδροκομικά Deutz-Fahr 5DF το 2024

Μετά από δύο χρόνια επιτυχηµένης παρουσίας της Σειράς 5 DF platform στην αγορά, η Deutz-Fahr την αναβαθµίζει για το 2024, πρόσθετα νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας για την αύξηση της ευελιξίας, της παραγωγικότητας και της άνεσης.

Αποκλειστική συνέντευξη στο profi του Antonio Salvaterra, Marketing Director της Argo Tractors

Με έξι εργοστάσια, δραστηριότητα σε 100 χώρες, 2.500 ντίλερς και 130 εισαγωγείς, η Argo Tractors αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία success stories της ιταλικής βιοµηχανίας µε τον Antonio Salvaterra  να εξηγεί για ποιο λόγο η Ελλάδα θεωρείται αγορά-κλειδί για τον κολοσσό που εκπροσωπεί.