Πέντε αστέρια στην αξιολόγηση ασφάλειας του Euro NCAP απέσπασαν τα φορτηγά Volvo

Κοινοποίηση:

Η Volvo Trucks έλαβε τη μέγιστη αξιολόγηση 5 αστέρων για τα φορτηγά βαρέος τύπου από τον Ευρωπαϊκό οργανισμό δοκιμών καταναλωτών Euro NCAP. Πιο συγκεκριμένα, τόσο το Volvo FH Aero όσο και το Volvo FM σημείωσαν κορυφαία αποτελέσματα στην αξιολόγηση του 2025.

Η πρώτη δοκιμή ασφάλειας επαγγελματικών φορτηγών βαρέος τύπου από τον Euro NCAP πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2024, με επίκεντρο την κατηγορία «στόλου». Δύο μοντέλα της Volvo – το Volvo FH Aero και το Volvo FM – ήταν τα μόνα φορτηγά που απέσπασαν τη μέγιστη βαθμολογία των 5 αστέρων στην πρώτη δοκιμή.

Ο οργανισμός αξιολόγησης ασφάλειας ανακοίνωσε τώρα τα αποτελέσματα της δεύτερης αξιολόγησης, η οποία αυτή τη φορά κάλυψε τα φορτηγά 6x2A rigidB. Δύο μοντέλα της Volvo αναλύθηκαν – το FH Aero 6×2 και το FM 6×2 – και τα δύο απέσπασαν 5 αστέρια.

«Είμαι πολύ περήφανος που και τα τέσσερα μοντέλα της Volvo που αξιολογήθηκαν από τον Euro NCAP έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία – αυτό επιβεβαιώνει την εξαιρετική απόδοση ασφάλειας των φορτηγών μας», δήλωσε ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks. «Οι πελάτες μας περιμένουν από τη Volvo να είναι η καλύτερη στην ασφάλεια και τώρα μπορούμε να τους δείξουμε μια απόδειξη από τρίτο φορέα ότι πράγματι τηρούμε την υπόσχεσή μας. Και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με στόχο το όραμά μας για μηδενικά ατυχήματα.»

Η μέγιστη αξιολόγηση των πέντε αστέρων από τον Euro NCAP σημαίνει ότι η Volvo πληροί ή υπερβαίνει κριτήρια όπως η υποστήριξη οδηγού και η αποφυγή συγκρούσεων, προσφέροντας οδική ασφάλεια στον οδηγό και στους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου. Αυτό ευθυγραμμίζεται με το όραμα της Volvo Trucks για ένα μέλλον χωρίς ατυχήματα, ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσει συστήματα ασφάλειας που όχι μόνο παρέχουν προστασία, αλλά και προβλέπουν κινδύνους και μειώνουν τα ατυχήματα.

Επιπλέον, και τα δύο μοντέλα της Volvo πληρούν τα κριτήρια City Safe, χάρη στην καλή ορατότητα και την υψηλή απόδοση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας της Volvo, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για την προστασία ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου σε συνθήκες αστικής κυκλοφορίας.

«Η Volvo είναι γνωστή παγκοσμίως για την ασφάλεια και αποτελεί βασική μας αξία και θεμέλιο της κληρονομιάς μας, οπότε αυτή η αξιολόγηση είναι απόδειξη ότι κάνουμε το σωστό», δήλωσε η Anna Wrige Berling, Traffic and Product Safety Director της Volvo Trucks. «Αυτό δεν σημαίνει ότι  μπορούμε να επαναπαυτούμε – με κάθε νέα κυκλοφορία προϊόντος στοχεύουμε να κάνουμε τα φορτηγά μας ακόμα πιο ασφαλή.»

Στοιχεία για τις δοκιμές για του Euro NCAP

Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (Euro NCAP), με έδρα το Βέλγιο, ιδρύθηκε το 1996 και γρήγορα έγινε το Ευρωπαϊκό βιομηχανικό πρότυπο για την αξιολόγηση της ασφάλειας των επιβατικών αυτοκινήτων. Υποστηρίζεται από πολλές Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, συμπεριλαμβανομένης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όσον αφορά τη δοκιμή φορτηγών, κάθε σύστημα ασφάλειας λαμβάνει μια βαθμολογία, οι οποίες συγκεντρώνονται για κάθε τομέα. Αυτό στη συνέχεια χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό της συνολικής βαθμολογίας από ένα έως πέντε αστέρια για το όχημα, με πέντε αστέρια να απονέμονται για την καλύτερη επίδοση.

Η έκταση της δοκιμής φορτηγών είναι η εξής:

  • Ασφαλής οδήγηση: παρακολούθηση οδηγού, ορατότητα (άμεση και έμμεση) και υποβοήθηση οχήματος (π.χ. υποβοήθηση ταχύτητας)
  • Αποφυγή σύγκρουσης: μετωπικές συγκρούσεις (με αυτοκίνητο, πεζό και ποδηλάτη), συγκρούσεις σε χαμηλές ταχύτητες κατά τη διάρκεια ελιγμών και συγκρούσεις λόγω ακούσιας αλλαγής λωρίδας
  • Μετά τη σύγκρουση: πληροφορίες διάσωσης

Ο στόχος του Euro NCAP είναι να επεκτείνει σταδιακά το εύρος των δοκιμών ώστε να περιλαμβάνει σε μεταγενέστερο στάδιο την προστασία σε συγκρούσεις, καθώς και δοκιμές φορτηγών σε διαφορετικές κατηγορίες μεταφορών.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Η Volvo Trucks παρουσιάζει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία κινητήρα με λειτουργία stop/start

Η Volvo Trucks παρουσιάζει μια νέα γενιά της τεχνολογίας I-Roll, προσθέτοντας λειτουργία αυτόματης παύσης και επανεκκίνησης του κινητήρα (stop/start) – μια παγκόσμια πρωτιά στη βιομηχανία φορτηγών βαρέος τύπου. Η νέα αυτή λειτουργία θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO₂ – αποτελώντας την πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της Volvo για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του κόστους λειτουργίας των μεταφορών.

Νέο επίπεδο οδικής ασφάλειας φέρνει το αναβαθμισμένος σύστημα επαγρύπνησης οδηγού της Volvo Trucks

Η Volvo Trucks αναβαθμίζει το Σύστημα Επαγρύπνησης Οδηγού (Driver Alert Support) με κάμερα παρακολούθησης βλέμματος του οδηγού, με στόχο να υποστηρίξει ακόμη καλύτερα τους οδηγούς φορτηγών και να αυξήσει την οδική ασφάλεια.

Ορόσημο 1 εκατ. συνδεδεμένων φορτηγών στους δρόμους παγκοσμίως για Volvo Trucks

Το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου συνδεδεμένων φορτηγών στους δρόμους παγκοσμίως πέτυχε η Volvo Trucks. Έτσι, η κορυφαία κατασκευαστής αποδεικνύει ότι η συνδεσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της, καθώς όπως επισημαίνει οι ψηφιακές υπηρεσίες συμβάλλουν στη μέγιστη διαθεσιμότητα, την παραγωγικότητα και την ασφάλεια των μεταφορών.