Με περισσότερη ισχύ και πλατύτερο αποτύπωμα στο έδαφος, το βραβευμένο ως τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στην διεθνή έκθεση Eima, το Case IH Quadrac 715 μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερα παρελκόμενα χωρίς να βλάπτει σημαντικά το έδαφος.
Το πανίσχυρο τρακτέρ της Case IH είναι ιδανικό για εργασίες σε μεγάλα επίπεδα χωράφια και αποτελεί το ισχυρότερο τρακτέρ που έχει παράξει ποτέ η εταιρεία. Διαθέτει τέσσερεις τριγωνικές ερπύστριες και μπορεί να ρυμουλκήσει παρελκόμενα εξίσου μεγάλου μεγέθους.
Αναθεωρημένη εμφάνιση
Με μήκος 7,6μ, ύψος 3,9μ, πλάτος ελάχιστα κάτω από 4μ, και βάρος πάνω από 31 τόνους είναι προφανές πως πρόκειται για ένα «θωρηκτό» τρακτέρ με μεγάλη δύναμη. Οι τριγωνικές ερπύστριες του οχήματος βοηθούν την ισομερή διανομή του μεγάλου βάρους του οχήματος, προκειμένου να μην συμπιέζεται σημαντικά το έδαφος. Το συνολικό αποτύπωμα των ελαστικών του αγγίζει τα 5,7μ2.
Σε αντίθεση με προηγούμενα μοντέλα μικρότερων διαστάσεων, τα ελαστικά του οχήματος έχουν μήκος μεγαλύτερο από 305 χιλ και μεγαλύτερη διάμετρο, ενώ διαθέτουν πέντε δόντια, ώστε να μπορούν να αντέξουν την μεγαλύτερη ροπή και να ενισχύσουν την διάρκεια ζωής του οχήματος. Ο κάθε τροχός είναι ανεξάρτητος από τους υπόλοιπους με ταλάντευση 10 μοιρών, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Επίσης, διαθέτουν ένα πλήρως μηχανικά και υδραυλικά προστατευμένο βαρέως τύπου σύστημα ανάρτησης.
Οι τροχοί τάνυσης και οι ενδιάμεσοι κύλινδροι αναρτώνται ανεξάρτητα και ακολουθούν το περίγραμμα του εδάφους, επιτρέποντας μεγαλύτερες ταχύτητες εργασίας σε σκληρά εδάφη και 42% μείωση σε οριζόντια επιτάχυνση στο κάθισμα του οδηγού κατά την οδήγηση σε δρόμους. Το σύστημα αυτό βελτιστοποιεί την επιφάνεια υποστήριξης της κάθε ερπύστριας για αυξημένη ώθηση και την άσκηση της χαμηλότερης δυνατής πίεσης στο έδαφος, μειώνοντας στο ελάχιστο την συμπίεση.
Άξιο αναφοράς είναι το στιβαρό πλαίσιο με το σύστημα ταλάντωσης Tri-Point, που επιτρέπει κίνηση 26 μοιρών προς τα πάνω και προς τα κάτω. Στο κέντρο του οχήματος υπάρχει ένας πάνω σύνδεσμος που επεκτείνεται κατά μήκος από το μπροστινό πλαίσιο έως και το πίσω πλαίσιο, διασφαλίζοντας την ισομερή διανομή του φόρτου και της φθοράς.
Τα εργαλεία σέρνονται από το κέντρο του τρακτέρ, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, δύναμη και σταθερότητα. Έτσι, παρέχεται μεγαλύτερη ώθηση και εξοικονόμηση ισχύος.
Αξιόπιστος και σταθερός εξακύλινδρος κινητήρας
Το Quadrac 715 είναι εξοπλισμένο με τον εξακύλινδρο κινητήρα 16 λίτρων FPT Cursor 16, που του παρέχει μέγιστη ισχύ 778hp στις 2.000 στροφές ανά λεπτό, και 3.254 Nm ροπής στις 1.500rpm, νούμερα που συνήθως παρατηρούνται σε μεγαλύτερους κινητήρες. Το dual-stage turbo βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές στροφές, εξασφαλίζοντας την παροχή ισχύος και σε όλα τα στάδια λειτουργίας.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι το αναβαθμισμένο PowerDrive, με πλήρες poweshift 16 μπροστινών και 2 πίσω ταχυτήτων. Η εναλλαγή από την μία ταχύτητα στην άλλη πραγματοποιείται χωρίς την διακοπή της ροπής από την 1η στην 16η, με την πιθανότητα να προσπεραστούν ταχύτητες για να φτάσει κανείς στην επιθυμητή επιλογή, ενώ το αυτοματοποιημένο σύστημα APM επιτρέπει την διαχείριση των δεξιών ταχυτήτων ανάλογα με τον φόρτο. Στην 8η ταχύτητα, που άγγιζε τα 12 χλμ/ώρα στις 1.880 στροφές ανά λεπτό, το όχημα έσερνε χωρίς δυσκολία άροτρο 8 σειρών σε βάθος 30εκ.
Στην συγκεκριμένη ρύθμιση η κατανάλωση βρίσκεται περίπου στα 130 λίτρα, που αν ληφθεί υπόψιν και η παραγωγικότητα του οχήματος, είναι κατά 32,4 λίτρα χαμηλότερη. Η χωρητικότητα της δεξαμενής βρίσκεται περίπου στα 2 χιλιάδες λίτρα.
Για την διαχείριση εξοπλισμού μεγάλων διαστάσεων το Quadrac 715 διαθέτει το υδραυλικό σύστημα Twin Flow, το οποίο αποτελείται από δύο αντλίες που παρέχουν ροή 428 λίτρων ανά λεπτό σε οκτώ βαλβίδες. Το ανυψωτικό έχει εφοδιαστεί με έναν σύνδεσμο τριών σημείων.
Επιβλητική καμπίνα και νέο καπό
Το καπό του Quadrac 715 έχει ανασχεδιαστεί με φώτα οδήγησης LED και φώτα εργασίας που παράγουν 25.420 lumens, αυξάνοντας τον φωτισμό του οχήματος κατά 11%. Παράλληλα, διατίθενται τα νέα φώτα εργασίας που είναι αναρτημένα στην οροφή της καμπίνας και παρέχονται σε τρεις εκδοχές, με την κορυφαία εκ των οποίων να προσφέρει ακόμα 45.600 lumens με κάλυψη 360 μοιρών.
Η πρόσβαση στην καμπίνα διευκολύνεται από άνετη ευλύγιστη σκάλα, και η άνεση στην καμπίνα διασφαλίζεται από τι σύστημα ανάρτησης της καμπίνας με τέσσερεις απορροφητήρες κραδασμών που μειώνουν δραστικά τις δονήσεις και διασφαλίζουν την ομαλή οδήγηση στο χωράφι και στον δρόμο. Το κάθισμα είναι δερμάτινο και θερμαινόμενο, ενώ παρέχεται εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις πλευρές. Το νέο σύστημα εξαερισμού με πολλά ακροφύσια διασφαλίζει την μέγιστη ροή του αέρα.
Όλα τα συστήματα ελέγχου είναι ομαδοποιημένα στο Multicontroller στην δεξιά πλευρά του καθίσματος. Πάνω στο Multicontroller υπάρχουν κουμπιά ρύθμισης για τον έλεγχο του συστήματος εξαερισμού, των φώτων, του ραδιοφώνου και των λειτουργιών ISOBUS. Στις τεχνολογίες ακριβείας συμπεριλαμβάνεται και η οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας AFS Pro 1200, που διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα AFS Vision Pro. Τέλος διατίθεται ο νέος υποδοχέας AFS Vector Pro για την ρύθμιση της αυτοματοποιημένης οδήγησης.
Πληροφορίες από trattori web