Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Κοινοποίηση:

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο, επηρεάζεται άμεσα από το βάρος της μπαταρίας. Για να εναρμονιστούν η επιχειρησιακή αποδοτικότητα, οι οικονομικές επιδόσεις και η επιτακτική ανάγκη απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η Renault Trucks και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Stetter ανέπτυξαν μια διπλή καινοτομία: ένα πενταξονικό Renault Trucks E-Tech C, εξοπλισμένο με έναν πλήρως ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Αυτό το όχημα θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο της Schwing Stetter κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

Ο Γάλλος κατασκευαστής Renault Trucks, πρωτοπόρος στην ηλεκτροκίνηση που προσφέρει την πιο εκτεταμένη γκάμα λύσεων μεταφοράς χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ευρωπαϊκή αγορά, και η γερμανική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Schwing-Setter, ηγέτης στα συστήματα μεταφοράς σκυροδέματος, συνδύασαν την τεχνογνωσία τους. Μαζί, ανέπτυξαν μια 100% ηλεκτρική λύση, παρέχοντας μια εναλλακτική λύση μηδενικών εκπομπών CO2 για τους επαγγελματίες του κατασκευαστικού κλάδου

Renault Trucks E-Tech C 10×4: Βελτιστοποιημένη ευελιξία και ωφέλιμο φορτίο

Η μεταφορά σκυροδέματος απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο τόσο για τεχνικούς όσο και για οικονομικούς λόγους. Για παράδειγμα, ένα πετρελαιοκίνητο φορτηγό εξοπλισμένο με συμβατικό σύστημα ανάμιξης μπορεί να μεταφέρει έως και 8 m3 σκυροδέματος στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, ανάλογα με τους εθνικούς κανονισμούς. Η μετάβαση σε ηλεκτρικό φορτηγό, λόγω του βάρους της μπαταρίας, μειώνει αυτή τη χωρητικότητα. Για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό, η Renault Trucks σχεδίασε ένα μοναδικό πενταξονικό μοντέλο: το Renault Trucks E-Tech C 10×4, ικανό να μεταφέρει έως και 10 m3 σκυροδέματος.

Παρά το γεγονός ότι διαθέτει έναν επιπλέον άξονα, αυτό το φορτηγό διατηρεί εξαιρετική ευελιξία, η οποία είναι απαραίτητη για τη μετακίνηση σε αστικό περιβάλλον και την πρόσβαση σε περιορισμένα εργοτάξια. Χάρη σε μια επανασχεδιασμένη αρχιτεκτονική – συμπεριλαμβανομένης της κάθετης επανατοποθέτησης των μπαταριών πίσω από την καμπίνα – ο απελευθερωμένος χώρος του πλαισίου επιτρέπει κοντό μεταξόνιο και μειωμένη ακτίνα στροφής.

Μια ανταγωνιστική και οικολογική λύση

Επιπλέον, η Schwing Stetter έχει αναπτύξει μια πλήρως ηλεκτρική μπετονιέρα, η οποία τροφοδοτείται απευθείας από τις μπαταρίες του φορτηγού. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση επιτρέπει μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία.

Με εμβέλεια έως 140 χιλιόμετρα με ενδιάμεση φόρτιση 45 λεπτών (ή 110 χιλιόμετρα με μία φόρτιση), αυτό το φορτηγό μπορεί να πραγματοποιήσει τέσσερις ημερήσιες διαδρομές των 35 χιλιομέτρων, μια απόσταση κατάλληλη για τις διαδρομές μεταξύ εργοστασίων παραγωγής σκυροδέματος και εργοταξίων. Η Renault Trucks υποστηρίζει τους πελάτες της στην επιλογή του σωστού αριθμού μπαταριών και στη βελτιστοποίηση της στρατηγικής φόρτισης, αποφεύγοντας πλεονασμούς που θα μπορούσαν να μειώσουν τη χωρητικότητα του ωφέλιμου φορτίου, να αυξήσουν το συνολικό λειτουργικό κόστος και να μεγαλώσουν άσκοπα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Χάρη στην ιδανική διάσταση της μπαταρίας, την αυξημένη χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου και το χαμηλότερο ενεργειακό κόστος, αυτό το νέο ηλεκτρικό όχημα εξασφαλίζει ανταγωνιστικό κόστος ανά μεταφερόμενο κυβικό μέτρο σκυροδέματος σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, ενώ

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4 θα είναι διαθέσιμο στην Ελβετία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, το Λουξεμβούργο, τη Φινλανδία, τη Σλοβακία και τη Λιθουανία, όπου οι κανονισμοί επιτρέπουν τη λειτουργία πενταξονικών άκαμπτων φορτηγών μέχρι 42 τόνους (ανάλογα με την εθνική νομοθεσία). Η Renault Trucks τάσσεται υπέρ της εναρμόνισης των ευρωπαϊκών κανονισμών για την επιτάχυνση της υιοθέτησης της ηλεκτρικής τεχνολογίας για τις μεταφορές σκυροδέματος.

Με αυτή την καινοτομία, η Renault Trucks και η Schwing Stetter επιβεβαιώνουν ξανά τη δέσμευσή τους για την απαλλαγή από τον άνθρακα στις μεταφορές, ικανοποιώντας παράλληλα τις απαιτήσεις παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας της βιομηχανίας σκυροδέματος.

Το Renault Trucks E-Tech C 10×4, εξοπλισμένο με τον ηλεκτρικό σύστημα ανάμιξης Schwing Stetter, θα παρουσιαστεί αποκλειστικά στο περίπτερο του ομίλου SCHWING κατά τη διάρκεια της έκθεσης Bauma, από τις 7 έως τις 13 Απριλίου 2025, στο Μόναχο.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Σε σειρά αναβαθμίσεων και λανσάρισμα νέου μοντέλου Lexion προχωρά η Claas

Με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από το λανσάρισμα της πρώτης θεριζοαλωνιστικής Claas Lexion η κορυφαία κατασκευαστής αγροτικών μηχανημάτων ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στο λανσάρισμα του νέου μοντέλου 8500/8500 Terra Trac. Παράλληλα, τα, ήδη, υπάρχοντα Lexion 7500, Lexion 8700 και Lexion 6800 θα αναβαθμιστούν με νέους κινητήρες MAN.

Πρωτοποριακή επίδειξη αγροτικών ελαστικών Galaxy στη Λάρισα από I.Θεοδωρίδη

Ένα πρωτοποριακό field day διοργάνωσε η θυγατρική της Yokohama Atg, Galaxy, σε συνεργασία με την αποκλειστική αντιπρόσωπο της στην Ελλάδα, Ι. Θεοδωρίδης Ελαστικά στη Λάρισα την Πέμπτη 10 Ιουλίου, το οποίο τα είχε όλα: επίδειξη δυνατοτήτων, ζωντανή δοκιμασία ολίσθησης και συμβουλές από κορυφαία στελέχη της εταιρείας που βρίσκονταν στο χώρο.

Καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων αρπακτικών με drone από Andermatt – Anthesis και ΑΣ Ζαγοράς

Την κάλυψη 30 στρεμμάτων οπωρώνων σε μικρό χρονικό διάστημα για αντιμετώπιση του τετράνυχου των μηλιών πέτυχαν Andermatt-Anthesis και Αγροτικός Συνεταιρισμός Ζαγοράς, χρησιμοποιώντας μια καινοτόμα λύση εξαπόλυσης ωφέλιμων μακροοργανισμών με drones. Έτσι, πέτυχαν σημαντική εξοικονόμηση σε χρόνο και εργατικά, πετυχαίνοντας ομοιόμορφη, γρήγορη εγκατάσταση και εξάλειψη του τετράνυχου.

Προτεινόμενα

To Τρακτέρ της Χρονιάς 2024, Landini Rex 4-080GT εν δράση σε ελληνικούς αμπελώνες

Το παγκόσµιο ταξίδι της Landini συνεχίζεται. Και το ταξίδι για την Ελλάδα ξεκίνησε από την πανέµορφη περιοχή του Πύργου Τριφυλίας και στο βραβευµένο οινοποιείο Panagiotopoulos Wines, που για πρώτη φορά το Σάββατο 28 Σεπτεµβρίου οι επαγγελµατίες του πρωτογενούς τοµέα είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την εµπειρία Landini REXperience, κατά την οποία φιλοξενήθηκε η πλήρης γκάµα δενδροκοµικών τρακτέρ της Landini, και πρωταγωνίστησε το ολοκαίνουργιο Landini Rex Dynamic.

Στροφή σε μηχανήματα που κάνουν πολλές δουλειές για μείωση κόστους παραγωγής

Σταδιακή µετατόπιση σε δυναµικές καλλιέργειες και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών µε διαλειτουργικό τρόπο, προτείνει ο ∆ηµήτρης Κουτσοκώστας από τα Γιαννιτσά Πέλλας, για να µπορέσει ο εγχώριος πρωτογενής τοµέας να σταθεί µε αξιώσεις στον ευρωπαϊκό και διεθνή ανταγωνισµό.

Επίτευγμα 1 εκατ. φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse της Renault Trucks

Το επίτευγμα-ορόσημο παραγωγής ενός εκατομμυρίου φορτηγών στο ιστορικό εργοστάσιο Bourg-en-Bresse γιορτάζει η Renault Trucks. Το εκατομμυριοστό όχημα είναι ένα Renault Trucks T που θα παραδοθεί στην πορτογαλική εταιρεία μεταφορών TJA.