Τις δυνατότητες της µηχανικής δοκιµάζουν χρόνο µε το χρόνο τα δενδροκοµικά τρακτέρ τα οποία αν και γίνονται ολοένα και πιο ισχυρά, οι κατασκευαστές καταφέρνουν να τα διαµορφώσουν ακόµη πιο συµπαγή και ευέλικτα. Στη χώρα µας τα specialty τρακτέρ καταλαµβάνουν το µεγαλύτερο ποσοστό στα µερίδια αγοράς, µε τους επίσηµους εισαγωγείς να φροντίζουν να έχουν άµεσα στη διάθεση των Ελλήνων αγροτών ό,τι πιο προηγµένο βγαίνει από τα εργοστάσια.
ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε.
Τεχνολογία αιχμής και πρακτικότητα συνδυάζουν ιδανικά τα τρακτέρ MF3S
Επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση και την άνετη κίνηση σε στενούς χώρους
Η Massey Ferguson, µε µια µακρά και επιτυχηµένη πορεία στον τοµέα της γεωργικής τεχνολογίας, συνεχίζει να καινοτοµεί και να προσφέρει αξιόπιστες λύσεις στους αγρότες. Η σειρά MF 3S αποτελεί µια ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή για όσους ασχολούνται µε τη δενδροκοµία και την αµπελουργία, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία αιχµής µε την πρακτικότητα και την ευελιξία που απαιτούν οι συγκεκριµένες καλλιέργειες.
Σχεδίαση και Ευελιξία
Η σειρά MF 3S περιλαµβάνει µοντέλα που είναι ειδικά σχεδιασµένα για να καλύψουν τις ανάγκες των δενδροκοµικών και αµπελουργικών εργασιών. Το συµπαγές µέγεθος και ο ευέλικτος σχεδιασµός τους επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση και την άνετη κίνηση σε στενούς χώρους, όπως αυτοί που συναντώνται συνήθως στους αµπελώνες και τους οπωρώνες.
Η µικρή ακτίνα στροφής και η υδροστατική µετάδοση καθιστούν τα MF 3S εξαιρετικά εύκολα στον χειρισµό, ακόµα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Η ανθεκτική κατασκευή και τα υψηλής ποιότητας υλικά διασφαλίζουν τη µακροχρόνια αντοχή και την αξιοπιστία του τρακτέρ.
Κινητήρες και Απόδοση
Η σειρά MF 3S είναι εξοπλισµένη µε σύγχρονους κινητήρες που προσφέρουν υψηλή απόδοση και χαµηλή κατανάλωση καυσίµου. Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις αυστηρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές, συµβάλλοντας στη µείωση των εκποµπών ρύπων και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Οι διαθέσιµες επιλογές ισχύος κυµαίνονται από 75 έως 115 ίππους, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσµα αναγκών και εφαρµογών. Οι κινητήρες είναι εξοπλισµένοι µε σύστηµα ηλεκτρονικού ελέγχου, το οποίο εξασφαλίζει την οµαλή και αποδοτική λειτουργία του τρακτέρ.
Τεχνολογία και Άνεση
Η Massey Ferguson έχει ενσωµατώσει προηγµένες τεχνολογίες στη σειρά MF 3S, κάνοντας τη ζωή των αγροτών πιο εύκολη και παραγωγική. Η καµπίνα των τρακτέρ είναι εργονοµικά σχεδιασµένη, προσφέροντας άνεση και ευκολία στον χειριστή. Ο πίνακας ελέγχου είναι πλήρως ψηφιακός και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες µε µια µατιά.
Το σύστηµα κλιµατισµού και θέρµανσης διασφαλίζει ότι οι χειριστές µπορούν να εργάζονται άνετα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, τα MF 3S διαθέτουν ηχοµόνωση υψηλής ποιότητας, µειώνοντας τον θόρυβο και την κόπωση του χειριστή.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τη Massey Ferguson. Η σειρά MF 3S είναι εξοπλισµένη µε συστήµατα που διασφαλίζουν την ασφαλή λειτουργία του τρακτέρ σε κάθε περίσταση. Τα φρένα υψηλής απόδοσης και το σύστηµα κλειδώµατος διαφορικού προσφέρουν επιπλέον έλεγχο και σταθερότητα, ιδιαίτερα σε ανώµαλο έδαφος.
Η αξιοπιστία των MF 3S είναι αδιαµφισβήτητη, µε την Massey Ferguson να παρέχει πλήρη τεχνική υποστήριξη και διαθέσιµα ανταλλακτικά για τους χρήστες της. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι αγρότες µπορούν να βασίζονται στα τρακτέρ τους για πολλά χρόνια, χωρίς απρόβλεπτα προβλήµατα.
Η σειρά Massey Ferguson MF 3S αντιπροσωπεύει µια ολοκληρωµένη λύση για τους επαγγελµατίες αγρότες που ασχολούνται µε τη δενδροκοµία και την αµπελουργία. Με τον συνδυασµό της προηγµένης τεχνολογίας, της ευελιξίας και της αξιοπιστίας, τα MF 3S ανταποκρίνονται άριστα στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής αγροτικής παραγωγής.
Η Massey Ferguson, µε την πολυετή εµπειρία και την αφοσίωσή της στην καινοτοµία, συνεχίζει να αποτελεί πρωτοπόρο στον τοµέα των γεωργικών µηχανηµάτων, προσφέροντας λύσεις που βελτιώνουν την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των αγροτών σε όλο τον κόσµο. Η σειρά MF 3S δεν αποτελεί εξαίρεση, αποδεικνύοντας ότι η ποιότητα και η αξιοπιστία µπορούν να συνυπάρχουν µε την καινοτοµία και την τεχνολογία.
Αποκλειστικός Εισαγωγέας – ∆ιανοµέας στην Ελλάδα και την Κύπρο για την Massey Ferguson είναι ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, παρέχοντας ένα εκτεταµένο δίκτυο αντιπροσώπων και εξουσιοδοτηµένων συνεργείων, πλήρη τεχνική υποστήριξη από έµπειρους τεχνικούς και γνήσια ανταλλακτικά.
Τα τρακτέρ της Massey Ferguson διαθέτει στην ελληνική αγορά και την Κύπρο ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη (τηλ . 210/3483300).
PJ CONDELLIS
Bελτιωµένα χαµηλά και στενά δενδροκοµικά New Holland T3F και T3LP
Ιδανικά για όσους αναζητούν µηχάνηµα µε µικρές διαστάσεις και εξαιρετικές επιδόσεις 55 έως 75 ίππων.
H New Holland έχει µακρά παράδοση υπεροχής και εδραιωµένης πρωτοπορίας στην κατασκευή ειδικών τρακτέρ για δενδροκαλλιέργειες. Σχεδιασµένα και κατασκευασµένα για να καλύψουν τις ανάγκες των επαγγελµατιών δενδροκαλλιεργητών που αναζητούν ένα µηχάνηµα µε µικρές διαστάσεις και εξαιρετικές επιδόσεις από 55 έως 75 ίππους. Οι νέες σειρές T3F και T3LP έχουν από τρία µοντέλα µε κινητήρες της FPT Industrial, µε σύστηµα ψεκασµού καυσίµου Common Rail, µε 3 κυλίνδρους, µε 2,9 λίτρα µε turbo και intercooler, σύµφωνα µε τους ευρωπαϊκούς κανονισµούς εκποµπών ρύπων Stage V. Η µέγιστη ισχύς έως 75 ίππων επιτυγχάνεται τώρα από τις 1.900 στροφές ανά λεπτό, και αυτή η ιπποδύναµη διατηρείται µέχρι και τις 2.300 στροφές ανά λεπτό του κινητήρα. Αυτό βοηθάει κατά τη διάρκεια της εργασίας στο χωράφι, καθώς η µέγιστη ισχύς παράγεται σε χαµηλότερες στροφές του κινητήρα, για εξοικονόµηση καυσίµου και µείωση του κόστους λειτουργίας.
Επίτευξη µέγιστης ροπής
Οι νέοι κινητήρες Stage V στα T3F & T3LP παρέχουν µέγιστη ροπή 341 Nm στις 1.400 στροφές ανά λεπτό στα µοντέλα 75 ίππων και διαθέτουν 49% απόθεµα ροπής για εύκολη αντιµετώπιση των εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών.
Μεγάλη ποικιλία σε κιβώτια ταχυτήτων
Στις νέες σειρές T3F &T3LP, το απλό και ανθεκτικό σασµάν κάνει τέλεια τη δουλειά του. Τόσο η σειρά T3F όσο και η T3LP έχουν προαιρετικά την δυνατότητα για υπερ-αργές ταχύτητες (creeper) για να µειώσουν την κίνηση προς τα εµπρός στα 100 µέτρα την ώρα για βαριές εργασίες µε PTO όπως ο καταστροφέας κλαδιών.
Εξαιρετικά χαρακτηριστικά, εύκολος χειρισµός, κορυφαία απόδοση
Οι νέες σειρές T3F και T3LP συνοδεύονται από τις σωστές προδιαγραφές και προαιρετικό εξοπλισµό για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των αγροτών στην κατηγορία αυτή. Το σύστηµα του υδραυλικού µε δύο εξωτερικές µπουκάλες, προσφέρει ανυψωτική ικανότητα έως 2.277 κιλών στη σειρά T3F και 2.800 κιλών στην σειρά T3LP. Το δοκιµασµένο σύστηµα Lift-O-Matic™ είναι στάνταρ και στις δύο σειρές τρακτέρ. Και οι δύο σειρές έχουν κοµπλάρισµα του ΡΤΟ µε υδραυλική υποβοήθηση, δύο ταχυτήτων 540 και 540E ως στάνταρ, ενώ προαιρετικά υπάρχει συγχρονισµός του ΡΤΟ µε την ταχύτητα πορείας για εργασίες ακριβείας όπως η λίπανση και η σπορά.
Αυτόµατη λειτουργία υδραυλικού και σύστηµα Lift-O-Matic™
Το υδραυλικό είναι εξοπλισµένο µε δύο εξωτερικές υδραυλικές µπουκάλες για να συνδυάζει το χαµηλό ύψος µε µία εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα 2.277 κιλών στο T3F και 2.800 κιλών στο T3LP. Το σύστηµα Lift-O-Matic™ είναι στάνταρ και επιτρέπει στο παρελκόµενο να ανυψώνεται και να χαµηλώνει ξανά στο ίδιο ύψος χρησιµοποιώντας ένα µόνο µοχλό στη δεξιά κονσόλα. Προαιρετικά, οι χούφτες στα µπράτσα χρησιµεύουν στην απλούστευση της διαδικασίας κοτσαρίσµατος του παρελκόµενου.
Επιλογές στροφών δυναµοδότη (PTO)
Και οι δύο σειρές είναι εξοπλισµένες ως στάνταρ µε δύο ταχύτητες PTO : 540 και 540E. Μία έκδοση τριών ταχυτήτων, 540, 540E και στροφές συγχρονισµένες µε την ταχύτητα πορείας είναι διαθέσιµη κατόπιν παραγγελίας. Ο επιλογέας ταχυτήτων βρίσκεται αριστερά από το κάθισµα του χειριστή. Το κοµπλάρισµα του δυναµοδότη (PTO) γίνεται µε υδραυλική υποβοήθηση µέσω ενός µοχλού, που µειώνει την δύναµη που χρειάζεται για την λειτουργία του συµπλέκτη, κάνοντας την ενεργοποίηση του παρελκόµενου απλή υπόθεση. Ένα κουµπί ασφαλείας για τον έλεγχο της απενεργοποίησης του PTO είναι επίσης διαθέσιµο στην µπροστινή κονσόλα.
Υδραυλική ισχύς για κάθε ανάγκη
Τα νέα T3F και T3LP είναι εξοπλισµένα ως στάνταρ µε υδραυλική αντλία που παρέχει µέχρι 52 λίτρα ανά λεπτό. Τα τρακτέρ διαθέτουν επίσης µία δεύτερη ανεξάρτητη αντλία 32 λίτρων ανά λεπτό για το τιµόνι, έτσι η κύρια αντλία να έχει πλήρη παροχή ανεξάρτητα από την λειτουργία του τιµονιού. Όλα τα µοντέλα µπορούν να παραγγελθούν µε έως και 3 βοηθητικά χειριστήρια µε προαιρετικό ρυθµιστή παροχής.
Ευρύχωρο περιβάλλον χειριστή, εργονοµική λειτουργία
Όλοι οι κύριοι µοχλοί και τα κουµπιά ελέγχου βρίσκονται σε εργονοµική θέση στην µπροστινή ή στη δεξιά κονσόλα.
Βελτιστοποίηση πρόσφυσης
Όλα τα µοντέλα µε διπλό διαφορικό είναι εξοπλισµένα ως στάνταρ µε ηλεκτροϋδραυλικό κοµπλάρισµα τετρακίνησης και κάρο στο εµπρόσθιο και πίσω διαφορικό. Ο µπροστινός άξονας διαθέτει σύστηµα περιορισµένης ολίσθησης διαφορικού, ενώ οι πίσω µειωτήρες είναι πλανητικού τύπου και βρίσκονται εσωτερικά µέσα στα χωνιά, µια σύγχρονη σχεδίαση για µεγαλύτερη δύναµη και την αντοχή.
∆ιαφορετικές λύσεις για συγκεκριµένες ανάγκες
Και οι δύο σειρές κατασκευάζονται µε τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων αλλά εξειδικεύονται σε διαφορετικές εργασίες. Το T3F είναι για την καθηµερινή εργασία σε στενές δενδροκαλλιέργειες µε πολλές ώρες εργασίας µε τον δυναµοδότη (PTO), ενώ η ευελιξία είναι βασική. Ωστόσο, το νέο T3LP ταιριάζει καλύτερα σε θερµοκήπια και µικρές εκµεταλλεύσεις, όπως τα πτηνοτροφεία, καθώς και σε φαρδιές δενδροκαλλιέργειες ξηρών φρούτων και ελιές, όπου το χαµηλό ύψος και το µεγαλύτερο πλάτος είναι ευπρόσδεκτα.
Τα µηχανήµατα της New Holland διαθέτει στην ελληνική αγορά η PJ Condellis SA (τηλ 210/3408800)
AGROTECH SA
Σειρά τρακτέρ John Deere 5G ολοταχώς για best seller
Η δηµοφιλής δενδροκοµική Σειρά 5G διατίθεται στις εκδόσεις GV, GN, GF και GL µε απόδοση 75 έως 120 ίππους
H σειρά των ειδικών τρακτέρ 5G της John Deere διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις GV, GN, GF και GL, που περιλαµβάνουν µία γκάµα από 15 τρακτέρ µε αποδοτικούς κινητήρες 75 έως 120 ίππων, απαντώντας σε κάθε ανάγκη των δενδροκοµικών και αµπελουργικών εκµεταλλεύσεων.
Πέντε υπεραποδοτικά κιβώτια ταχυτήτων
Κάθε τρακτέρ της σειράς 5G προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ενός από πέντε υπεραποδοτικά κιβώτια ταχυτήτων. Το υπέροχο κιβώτιο ταχυτήτων 30F/15R PowerReverser µε πρόσθετο ηλεκτροϋδραυλικό µοχλό Hi-lo µε πρόσθετη πέµπτη ταχύτητα είναι διαθέσιµο για µοντέλα µε καµπίνα άνω των 75 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων EcoShift επιτρέπει ταχύτητες έως και 40 km/h στις περίπου 1.700 σ.α.λ., για χαµηλότερη κατανάλωση καυσίµου και λιγότερο θόρυβο. Το κιβώτιο ταχυτήτων PowrReverser™ διατίθεται µε ηλεκτροϋδραυλικό µοχλό Hi-Lo, παρέχοντας οµαλή αλλαγή όλων των ταχυτήτων εµπροσθοπορείας για αδιάλειπτη έλξη. Το κανονικό κιβώτιο ταχυτήτων PowrReverser™ 24F/12R τεσσάρων ταχυτήτων είναι επίσης διαθέσιµο για τα µοντέλα 5075G και ανοιχτής καµπίνας άνω των 75 ίππων.
Με 120 ίππους το κορυφαίο µοντέλο
Η σειρά 5G, διαθέτει ως κορυφαίο µονέλο το τρακτέρ 5115 στις εκδόσεις GF, GN και GV. Οι τετρακύλινδροι κινητήρες 3,6 λίτρων αποδίδουν µέγιστη ισχύ έως και 120 ίππους.
Επιπλέον, η John Deere προσφέρει περισσότερη ισχύ για χρήση στις πιο στενές σειρές καλλιεργειών στον αµπελώνα, επειδή η σειρά µοντέλων GV έχει δύο νέα µοντέλα, το 5105G και το 5115G, µε µέγιστη απόδοση 105 και 120 ίππους.
Πιο εξατοµικευµένα
Με στόχο να προσαρµόζονται περισσότερο στις ανάγκες του οδηγού, τα µοντέλα φέρουν νέα καµπίνα. Aυτή προσφέρει βελτιωµένη εργονοµία και περισσότερο χώρο για τα πόδια, γεγονός που αυξάνει την οδηγική άνεση. Επιπλέον, η πιο επίπεδη σχεδίαση του καπό επιτρέπει στον οδηγό να έχει καλή θέα προς τα εµπρός. Οι προαιρετικά διαθέσιµοι προβολείς LED εξασφαλίζουν καλύτερη ορατότητα σε όλη τη διάρκεια της νύχτας, ενώ το σύστηµα φίλτρων καµπίνας κατηγορίας 4 (σύµφωνα µε το EN 15695) ενσωµατωµένο στην οροφή της καµπίνας του οδηγού -διατίθεται προαιρετικά- προσφέρει προστασία από τη σκόνη, επιβλαβή αερολύµατα και ατµούς.
Νέα οθόνη και µονάδα τηλεµατικής JDLink
Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της σειράς 5G είναι η νέα οθόνη 5 ιντσών που είναι ενσωµατωµένη στο ταµπλό. Εκεί εµφανίζονται οι διάφορες πληροφορίες του οχήµατος µε ευδιάκριτο τρόπο και επιτρέπεται η εύκολη αλλαγή των διαφόρων ρυθµίσεων του τρακτέρ και του µηχανήµατος. Όπως επισηµαίνει η John Deere, τα τρακτέρ είναι πιο εύχρηστα αλλά και πιο έξυπνα. Τα νέα µοντέλα µπορούν προαιρετικά να εξοπλιστούν µε ISOBUS και να φέρουν -είτε εργοστασιασκά είτε εκ των υστέρων- τη µονάδα τηλεµατικής JDLinkTM. Αυτή δίνει τη δυνατότητα στα τρακτέρ να δικτυωθούν µε την δωρεάν πλατφόρµα John Deere Operations Center. Οι λειτουργίες θα ψηφιοποιούνται και θα προγραµµατίζονται πιο εύκολα, καθώς τα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία διαχείρισης στόλου παρέχονται δωρεάν µαζί µε το τρακτέρ. Προκειµένου να εργάζονται ακόµη πιο αποτελεσµατικά σε απότοµες πλαγιές και σε στενές σειρές, τα τρακτέρ µπορούν µελλοντικά να εξοπλιστούν µε ολοκληρωµένα χαρακτηριστικά όπως το δυναµικό σύστηµα διεύθυνσης και το AutoClutch. Με το «Dynamic steering», η αντίσταση του τιµονιού αλλάζει αυτόµατα µε την ταχύτητα οδήγησης.
Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Agrotech S.A (τηλ. 2310/795018).
«Η ΔΗΜΗΤΡΑ» ΑΕ
Mε ευρεία γκάµα επιλογών τα Lamborghini Spire F Platform
Το τρακτέρ διαµορφώνεται σύµφωνα µε τις ανάγκες των δενδροκαλλιεργηρτών και των αµπελουργών
Η νέα εξελιγµένη σειρά Spire F Platform περιλαµβάνει 4 µοντέλα από 86 έως 116 ίππους. Αυτά τα µοντέλα διαθέτουν εργονοµικά χειριστήρια και δύο ύψη πατώµατος που περιλαµβάνουν µια ευρείας γκάµα συνδυασµό ελαστικών για τη διαµόρφωση του τρακτέρ σύµφωνα µε τις ανάγκες των αγροτών. Στην χαµηλότερη διαµόρφωση, τα τρακτέρ Spire F Platform έχουν ύψος 1,18 µ. στο επίπεδο του φτερού για να ταιριάζουν απόλυτα σε οπωρώνες εσπεριδοειδών και αµπελώνες.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ FARMOTION 45
Αναπτύχθηκαν οι νέοι 4κύλινδροι κινητήρες FARMotion 45 ειδικά για αγροτικές εργασίες. Με ένα επικλινές και κωνικά σχεδιασµένο καπό, αυτά τα τρακτέρ προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα. Με ακόµα µεγαλύτερη απόδοση καυσίµου από ποτέ, και µε σέρβις ανά 600 ώρες, αυτοί οι κινητήρες υψηλής απόδοσης παρέχουν ισχύ έως 116 ίππους. Παρόλο που ο κινητήρας FAMotion 45 διαθέτει τον µεγαλύτερο κυβισµό σε αυτήν την κατηγορία, ο έξυπνος σχεδιασµός, του προσδίδει εξαιρετικά συµπαγείς εξωτερικές διαστάσεις.
ΜΕΤΑ∆ΟΣΗ
Η πιο απλή έκδοση διαθέτει 4 ταχύτητες και 3 βαθµίδες, µε σύνολο 12 ταχυτήτων εµπρός και 12 πίσω. Αυτή η διαµόρφωση µπορεί να εµπλουτιστεί µε µηχανικό διαχωριστή που διπλασιάζει τις ταχύτητες προς τα εµπρός. Οι ίδιες διατάξεις είναι διαθέσιµες και µε κιβώτιο 5 σχέσεων, παρέχοντας ταχύτητες 15+15 ή 30+15. Επιπλέον, η µετάδοση Hi-Lo µε Powershift είναι διαθέσιµη, παρέχοντας µέγιστη ταχύτητα 40 χλµ/ώρα σε οικονοµικές στροφές κινητήρα και ελάχιστη ταχύτητα µόλις 187 µέτρα/ώρα.
Η αναβαθµισµένη ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα φέρει τις παρακάτω λειτουργίες :
- PowerShuttle: Αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς τη χρήση συµπλέκτη.
- SenseClutch: Ρύθµιση της ευαισθησίας της ρεβέρσας στην αλλαγή κατεύθυνσης, µε 5 διαφορετικές επιλογές.
- Stop&Go: Εκκίνηση και στάση του ελκυστήρα µόνο µε το πάτηµα του πεντάλ φρένου, χωρίς να χρησιµοποιηθεί το πεντάλ του συµπλέκτη.
- ComfortClutch: Μπουτόν συµπλέκτη στον µοχλό ταχυτήτων, µε αυτή τη λειτουργία ελαχιστοποείται η χρησιµοποίηση του πεντάλ συµπλέκτη στο ελάχιστο.
- Powershift 3 σταδίων: 45 ταχύτητες εµπρός και 45 πίσω.
ΘΕΣΗ Ο∆ΗΓΗΣΗΣ
Το νέο Spire F Platform διατίθεται σε δύο µεγέθη, µε δύο ύψη πατώµατος, σύµφωνα µε τη διάσταση των ελαστικών. Σε κάθε περίπτωση, η πλατφόρµα διαθέτει Hydro Silent-Blocks, που µειώνουν τους κραδασµούς από το σύστηµα µετάδοσης κίνησης στο σώµα του οδηγού ενώ και η επιλογή πνευµατικού καθίσµατος (µε αέρα) έχει ως µε αποτέλεσµα υψηλά επίπεδα άνεσης και ασφάλειας. Όλα τα στοιχεία ελέγχου είναι εργονοµικά τοποθετηµένα στην µπροστινή και πλευρική κονσόλα.
Υ∆ΡΑΥΛΙΚΑ
Το Spire F Platform διαθέτει έως 10 οπίσθιες αναµονές υδραυλικών και 4 πλαϊνές. Το σύστηµα των υδραυλικών τροφοδοτείται από αντλία 48 ή 56 λίτρων/λεπτό ή ένα σύστηµα διπλής αντλίας ικανό να αποδίδει έως και 68 λίτρα/λεπτό λαδιού. Ανεξάρτητα από την παραλλαγή της χωρητικότητας της αντλίας, το υδραυλικό σύστηµα του τιµονιού τροφοδοτείται από ένα δευτερεύων σύστηµα εντελώς ανεξάρτητο από το κύριο υδραυλικό σύστηµα που τροφοδοτεί τις αναµονές και το υδραυλικό. Ο ελκυστήρας διαθέτει οπίσθιο µηχανικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο των υδραυλικών ανυψωτικής ικανότητας 3940 κιλών και µπουτόν ενεργοποίησης στα φτερά. Προαιρετικά µπορούν να τοποθετηθούν εµπρόσθια υδραυλικά ανυψωτικής ικανότητας 2100 κιλών και PTO 1000 στροφών.
ΑΞΟΝΕΣ
Τα µοντέλα του νέου Spire F Platform διαθέτουν µπροστινό άξονα µε µικρή ακτίνα στροφής προκειµένου να αυξηθεί η ικανότητα ελιγµών του τρακτέρ ενώ και το νέο σύστηµα διεύθυνσης προσφέρει βελτιωµένη οδηγική συµπεριφορά. Το φρενάρισµα και στους τέσσερις τροχούς είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό, που παρέχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε οποιεσδήποτε συνθήκες εργασίας. Η κίνηση στους 4 τροχούς ενεργοποιείται απλά πατώντας ένα κουµπί.
Τέλος σε αυτό το µοντέλο είναι διαθέσιµη η ανεξάρτητη ανάρτηση εµπρόσθιου άξονα για βέλτιστη σταθερότητα, πρόσφυση, άνεση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, είτε στο χωράφι είτε στο δρόµο. Στα ηλεκτρονικά συστήµατα ελέγχου του άξονα συγκαταλέγονται και τα παρακάτω Adaptive-Damping, Active Self-Levelling functions, Anti-Dive, Anti-Roll, Differential Traction Control (DTC).
Τα τρακτέρ της Lamborghini διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία «Η ∆ήµητρα ΑΕ» (τηλ: 210/5155777).
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ Α.Ε.Τ.Β.Ε.
Σειρά 8900 R της AAntonio Carrarome ταλαντευοµένο σασί τύπου ACTIO
H Σειρά περιλαµβάνει έξι µοντέλα εξοπλισµένα µε κινητήρα Kubota 75 ίππων και χαµηλό κέντρο βάρους
Η σειρά των τρακτέρ 8900 R Antonio Carraro, περιλαµβάνει έξι µοντέλα, όλα εξοπλισµένα µε κινητήρα Κubota, 75 ίππων και µε το σύστηµα ταλαντευόµενου σασί ACTIO, µε χαµηλό κέντρο βάρους. Εξοπλίζονται µε κιβώτιο 32 ταχυτήτων (16+16) και συγχρονισµένο HI-LO (προαιρετικό) που µπορεί να εµπλακεί ενώ βρίσκεται σε κίνηση το µηχάνηµα.
TGF 8900R: Το χαµηλότερο µονής κατεύθυνσης
Συµπαγές τρακτέρ µε τροχούς διαφορετικών διαστάσεων και χαµηλό κέντρο βάρους. Το ελάχιστο ύψος του καπό του κινητήρα είναι 112,5 εκατοστά και το κάθισµα είναι µόλις 81 εκατοστά από το έδαφος. Πρόκειται για λενα από τα χαµηλότερα τρακτέρ για οπωρώνες της αγοράς, µε ελάχιστη απόσταση από το έδαφος περίπου 22 εκατοστά. Κατόπιν ζήτησης προσαρµόζεται σε αυτό η καµπίνα Protector 100.
Πιστοποίηση συµπίεσης κατηγορίας 4
Με ύψος µόνο 174 εκατ., η καµπίνα Protector 100, είναι µία καµπίνα χαµηλής συµπίεσης, η οποία προσφέρει ορατότητα και άνεση µαζί µε την καλύτερη προστασία. Η συµπίεση κατηγορίας 4 εξασφαλίζει την καλύτερη µόνωση της καµπίνας και τη µεγαλύτερη προστασία του χειριστή από τα φυτοφάρµακα µε τα οποία ψεκάζει για την προστασία των καλλιεργειών του. Το πλαίσιο σε προφίλ «πεταλούδας», που µε συνεχόµενο στρίψιµο δεν έχει γωνίες ή προεξοχές. Η ερµητική στεγανοποίηση της καµπίνας και η συµπίεση ελέγχονται από τον µηχανισµό AirControl που βρίσκεται στο ταµπλό µπροστά από το χειριστή. Έτσι το περιβάλλον παραµένει ασφαλές και υγιές κατά τη διάρκεια των εργασιών µε τα χηµικά φάρµακα. Χάρη στο φίλτρο ενεργού άνθρακα Κατηγορίας 4, ο χειριστής που βρίσκεται µέσα στην καµπίνα Protector αναπνέει απόλυτα καθαρό αέρα. Το οπίσθιο παρµπρίζ εξασφαλίζει την τέλεια ορατότητα του εξοπλισµού, πίσω από το τρακτέρ, το οποίο µαζί µε την εργονοµία ελέγχου και τα παράθυρα οπτικής των πίσω τροχών προσφέρουν τον έλεγχο 360° µε την απόλυτη άνεση.
TRX 8900R: Ισότροχο, διπλής κατεύθυνσης
TRG 8900R: Μεγαλύτεροι τροχοί πίσω, διπλής κατεύθυνσης
Τα τρακτέρ της σειρά TRX και TRG είναι τα ισοδιαµετρικά τρακτέρ που διαθέτουν το σύστηµα RGS ™ Rev-Guide, ένα ολοκληρωµένο σύστηµα που επιτρέπει την περιστροφή της θέσης του οδηγού, του τιµονιού και των χειριστηρίων κατά 180°, προκειµένου να χρησιµοποιηθούν παρελκόµενα όπως περονοφόρα ανυψωτικά µηχανήµατα, λεπίδες, καταστροφείς, εκχιονιστικά µηχανήµατα. Η µεγάλη ευελιξία τους τα καθιστούν ιδανικά τόσο για τη γεωργία όσο και για αστική χρήση και τη συντήρηση πρασίνου. Τα τρακτέρ TRX – TRG συνδυάζουν όλες τις απαιτήσεις της εξειδικευµένης γεωργίας σε ένα µόνο όχηµα που είναι σε θέση να προσαρµόζεται σε κάθε είδους αγροτική εφαρµογή σε οποιοδήποτε τύπο εδάφους. Είναι τα ιδανικότερα τρακτέρ για οπωρώνες, αµπελώνες, καλλιέργειες σε στενούς χώρους και σε εργασίες σε πλαγιές.
SRX 8900R: Σπαστό, στενό και διπλής κατεύθυνσης
Ισότροχο µε σπαστό πλαίσιο µε ελάχιστο εξωτερικό πλάτος µόλις 1060 mm. Παρά το συµπαγές του µέγεθος προσφέρει τον ίδιο λειτουργικό χώρο και την οπτική µε τα µονοκόµµατα µοντέλα.
MACH 4: ∆ιατίθεται µε τέσσερις ερπύστριες, διπλής κατεύθυνσης
Με τέσσερις ερπύστριες, εγγυάται τέλεια πρόσφυση ενώ σέβεται τη δοµή του εδάφους ακόµη και σε συνθήκες µε λάσπη. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει την εξοικονόµηση ωρών εργασίας επιτρέποντας την επέµβαση στο χωράφι ακόµα και µετά τη βροχή. Έχει έγκριση για ταχύτητες δρόµου έως και 40 km/h και µπορεί να συνοδεύεται από µεγάλη ποικιλία προαιρετικών παρελκοµένων.
TONY 8900R: Με αυτόµατο σασµάν Vario, διπλής κατεύθυνσης
Τα τρακτέρ TONY 8900R προσφέρονται µε αυτόµατο σασµάν (VARIO), µε τέσσερις επιλογές ταχυτήτων (0 – 40 χλµ./ ώρα). Κυκλοφορούν, σε δύο εκδόσεις σπαστό και µονοκόµµατο.
Τα τρακτέρ της Antonio Carraro διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Παναγιώτης Κατσαρός Α.Ε.Τ.Β.Ε. (τηλ. 2310/723793).
ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ
Σειρά Landini REX4 F-GE-GB-GT κορυφαία λύση για κάθε εκµετάλλευση
Η Σειρά περιλαµβάνει τα µοντέλα REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120
Hγκάµα δενδροκοµικών τρακτέρ της Landini, Rex 4 διαθέτει χαρακτηριστικά που την καθιστούν κορυφαία λύση για κάθε δενδροκοµική και αµπελουργική εκµετάλλευση. Η πιο σηµαντική καινοτοµία αφορά της εκποµπές ρύπων του κινητήρα, οι οποίες τώρα ικανοποιούν την προδιαγραφή STAGE V, για την σειρά Rex 4, µε ανασχεδιασµό του καπό, εργονοµία ελέγχου και µια σειρά από νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά. Ο εµπρόσθιος άξονας, που παράγεται στο εργοστάσιο της Argo Tractors, διαθέτει στην βασική έκδοση 100% µπλοκέ διαφορικού µε ηλεκτροϋδραυλική σύµπλεξη της τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση όταν χρησιµοποιείται εµπρόσθιο παρελκόµενο στις εκδόσεις µε εµπρόσθιο υδραυλικό και εµπρόσθιο ΡΤΟ.
Το εµπρόσθιο υδραυλικό και το εµπρόσθιο ΡΤΟ τοποθετείται κατά παραγγελία πλήρως ενσωµατωµένο στο σασί. Η εκτεταµένη ταλάντωση του άξονα, σε συνδυασµό µε την γωνία στροφής 55°, καθιστά τα τρακτέρ της σειράς REX 4 εξαιρετικά εύκολα στην χρήση. Η διαθεσιµότητα ενός ειδικά σχεδιασµένου σασί για εφαρµογές µεσαίας τοποθέτησης (παρελκόµενα που τοποθετούνται στην µέση) ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία της σειράς REX 4.
Χάρει στην κατάλληλη συντήρηση και την χρήση γνήσιων ποιοτικών λαδιών, κατέστη δυνατή η επέκταση των διαστηµάτων συντήρησης του κινητήρα, διπλασιάζοντας τις ώρες συντήρησης από 500 σε 1000, προσφέροντας σηµαντική µείωση του κόστους συντήρησης και των χρόνων διακοπής της λειτουργίας του µηχανήµατος. Ένα νέο πάνελ χειριστηρίων έχει αναπτυχθεί για την έκδοση πλατφόρµας για να κάνει την πρόσβαση στον συµπλέκτη και στον έλεγχο της ρεβέρσας ακόµα πιο εύκολη.
Θέση οδήγησης
Ένα νέο πάνελ χειριστηρίων έχει αναπτυχθεί για την έκδοση πλατφόρµας για να κάνει την πρόσβαση στον συµπλέκτη και στον έλεγχο της ρεβέρσας ακόµα πιο εύκολη.
Κινητήρες νέας γενιάς Deutz Made In Germany
Η σειρά περιλαµβάνει τα µοντέλα REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120 µε αποδόσεις ισχύος που κυµαίνονται από τουλάχιστον 75 έως 112 ίππους στο µέγιστο. Αυτό χάρει στους νέας γενιάς Made In Germany κινητήρες Deutz, µε 4 κυλίνδρους, 2,9 λίτρα και ηλεκτρονικό σύστηµα ψεκασµού Common Rail, Turbo Intercooler, που εγγυώνται ώθηση στην απόδοση όσον αφορά το απόθεµα ροπής, την αυξηµένη ισχύ και την χαµηλότερη κατανάλωση καυσίµου.
Όπως και στο προηγούµενο µοντέλο, το σύστηµα µνήµης στροφών Engine Memo Switch, το οποίο αποθηκεύει και ανακαλεί γρήγορα τις κατάλληλες στροφές του κινητήρα ανάλογα µε την εργασία, προσφέρει επιτάχυνση της εργασίας και µεγιστοποίηση της οικονοµίας.
∆ύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων
Οι επιλογές κιβωτίων κυµαίνονται από την έκδοση Speed Four που προσφέρει 16 ταχύτητες εµπρός + 16 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, την έκδοση µε Hi-Lo που προσφέρει 32 ταχύτητες εµπρός + 32 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, έως την έκδοση Robo-Shift που προσφέρει 48 ταχύτητες εµπρός και 16 όπισθεν µε ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα και πλήρως ροµποτικό ΗΜL(3 Powershift). Το κιβώτιο αυτό ελέγχεται εύκολα µέσω ενός εργονοµικού και φιλικού προς τον χρήστη joystick που διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες κατά την διάρκεια των εργασιών.
Υδραυλικό κύκλωµα
Η ευελιξία των µοντέλων REX 4 διασφαλίζεται από το υδραυλικό κύκλωµα ανοιχτού κέντρου, εξοπλισµένο µε αντλία τιµονιού που προσφέρει 30l/min για γρήγορους ελιγµούς (ακόµη και κατά την διάρκεια εργασιών επεξεργασίας εδάφους), καθώς και αντλία για τα χειριστήρια και το ανυψωτικό σύστηµα 3 σηµείων που προσφέρει παροχή 58l/min. Κατά παραγγελία διατίθεται τρίδυµη αντλία συνδεδεµένη µε την αντλία των χειριστηρίων και του ανυψωτικού µε την οποία καθίσταται δυνατή η παροχή 55l/min στις µόλις 1,500 rpm στροφές κινητήρα. Συνολικά 4 διπλές παροχές πίσω και 3 διπλές παροχές στην µέση µπορούν τα προστεθούν στον βασικό εξοπλισµό κατόπιν παραγγελίας, καθώς επίσης και οι παροχές αυτές µπορούν να είναι ηλεκτρικού ελέγχου. Βασική έκδοση µε 3 διπλές παροχές πίσω. Τα µοντέλα GE, GB, F και GT µπορούν να εφοδιαστούν µε σύστηµα ανάρτησης 3 σηµείων µε ηλεκτρονικό έλεγχο και προσφέρουν µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 2.700 κιλών η οποία µπορεί να αυξηθεί στην έκδοση GT κατόπιν παραγγελίας σε 3.200 κιλά.
Τα τρακτέρ της Landini διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ (τηλ. 210/3499200).
Ολόκληρο το αφιέρωμα της Agrenda για τα μικρά τρακτέρ διαθέσιμο εδώ.