Αναβαθμισμένα με κιβώτιο PowerShuttle τα Deutz-Fahr 4E

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα σειρά των μικρών τρακτέρ, λέει η εταιρεία, γίνεται τώρα πιο άνετη για την εργασία στο χωράφι και στο δρόμο χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η Deutz-Fahr αναβάθμισε τη σειρά 4E, προσθέτοντας ένα PowerShuttle σε αυτή τη σειρά. Αυτό κάνει τα μοντέλα 4E πιο άνετα κατά την εργασία στο χωράφι, αλλά και κατά τη μεταφορά στο δρόμο και τις εργασίες στο αγρόκτημα, χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go, καθώς και στην ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση του PTO.

Με ισχύ από 66 έως 102 ίππων, τα τέσσερα νέα μοντέλα προσφέρουν σύγχρονη τεχνολογία και άνεση. Διαθέτοντας ψεκασμό καυσίμου common rail 2000 bar, ανακυκλοφορία καυσαερίων, καταλυτικό μετατροπέα DOC, συμπαγές πακέτο ψύξης, ανεμιστήρα viscostatic και φίλτρο αέρα PowerCore, οι υπερτροφοδοτούμενοι και κινητήρες FARMotion 35 συνδυάζουν την απόδοση ισχύος με την αποδοτικότητα καυσίμου.

Τόσο το 4070E όσο και το 4080E είναι εξοπλισμένα με φίλτρο DPF χωρίς την ανάγκη χρήσης Ad-Blue, ενώ τα δύο μοντέλα μεγαλύτερης ισχύος, τα 4090E και 4100E, διαθέτουν σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιεί τόσο φίλτρο DPF όσο και τεχνολογία SCR.

Ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί ότι ο κινητήρας FARMotion μπορεί να λειτουργήσει με εναλλακτικά καύσιμα, έχοντας επίσημη πιστοποίηση για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο), έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο.

Δύο μεταδόσεις

Τα νέα μοντέλα 4E με PowerShuttle διατίθενται με επιλογή μεταξύ δύο εκδόσεων κιβωτίου ταχυτήτων: με 15+15 ταχύτητες ή 30+30 ταχύτητες με 2-Step Powershift. Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων προσφέρουν μέγιστη οδική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται με οικονομικές στροφές στον κινητήρα. Όταν είναι εφοδιασμένα με το μεγαλύτερο δυνατό μέγεθος ελαστικών, τα τρακτέρ μπορούν να κινούνται με ταχύτητα 40 χλμ./ώρα με μόλις 1800 σ.α.λ., γεγονός που όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές θορύβου.

Το ευφυές PowerShuttle προσφέρει ουσιαστικά στο 4E ένα σύνολο πρόσθετων χαρακτηριστικών. Αρχικλά, η λειτουργία SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της ομαλότητας της αλλαγής κατεύθυνσης σε 5 βήματα -για μέγιστη προστασία του χλοοτάπητα ή ταχύτερους κύκλους φόρτωσης.

Η λειτουργία ComfortClutch προσθέτει ένα μπουτόν στο μοχλό ταχυτήτων, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πατάτε το πεντάλ του συμπλέκτη. Τέλος, η λειτουργία Stop&Go είναι ιδανική κατά την εφαρμογή εμπρόσθιου φορτωτή ή κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης, καθώς, όταν ενεργοποιηθεί, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να σταματήσει και να επανεκκινήσει το τρακτέρ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το πεντάλ του φρένου.

Μεγάλες δυνατότητες από το υδραυλικό σύστημα

Η προαιρετική αντλία 56 λ./λ. παρέχει λάδι σε έως και τρεις μηχανικά λειτουργικούς, διπλής ενέργειας οπίσθιους διανομείς. Το ανυψωτικό έχει ικανότητα φορτίου έως 3500 κιλά, ενώ το σύστημα EasyLift καθιστά το οπίσθιο ανυψωτικό σημαντικά απλούστερο στη χρήση. Το μηχανικά ελεγχόμενο ανυψωτικό μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Εργονομία ανώτερου επιπέδου

Τα χειριστήρια έχουν οργανωθεί στρατηγικά και λογικά με γνώμονα τη συχνότητα χρήσης και αναγνωρίζονται με σαφήνεια χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένο σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της μάρκας. Η αναλογική-ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό παρέχει στον χειριστή σαφείς, άμεσα αναγνώσιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας και τις λειτουργίες του τρακτέρ.

Το μονωτικό υλικό του τάπητα βελτιώνει περαιτέρω την άνεση, ελαχιστοποιώντας τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη θερμότητα που φτάνουν στον χειριστή από τον κινητήρα. Για να διευκολύνεται ο χειρισμός σε συνθήκες κακού φωτισμού, όλα τα μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν με έως και 5 προαιρετικά φώτα εργασίας. Διατίθενται, τέλος, δύο επιλογές ενσωματωμένου εργοστασιακά τοποθετημένου εμπρόσθιου φορτωτή (κιτ Light ή κιτ Ready), ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και απλή τοποθέτηση του εμπρόσθιου φορτωτή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Προτεινόμενα

Με νέα όψη και έμφαση στην άνεση παρουσιάζονται τα καινούργια Claas Arion 6

Το ντεμπούτο τους στην Agritechnica (9-15  Νοεμβρίου) πραγματοποίησαν τα καινούργια μοντέλα της σειράς Arion 6 της Claas, με την γερμανική κατασκευαστή να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εμφάνιση του μηχανήματος και στην άνεση του χειριστή. Το λανσάρισμα των μοντέλων Arion 6 CMATIC θα πραγματοποιηθεί το 2026 μαζί με το Arion 600 CMATIC.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Επαναπροσδιορίζει την έννοια της άνεσης η νέα Series 8 της Deutz-Fahr

Η άνεση, η ασφάλεια και η αύξηση της παραγωγικότητας του χειριστή βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας σειράς τρακτέρ Series 8, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην Agritechnica που άνοιξε τις πόρτες της στο Ανόβερο την Κυριακή 9 Νοεμβρίου.

Aσημένια στα βραβεία καινοτομίας της Agritechnica η τεχνολογία TAGS της Deutz-Fahr

Το TAGS (Tractor Assisted Guidance System) θέτει νέα πρότυπα στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια των γεωργικών μηχανημάτων. Η DEUTZ-FAHR διακρίθηκε με το Ασημένιο Μετάλλιο στην Agritechnica 2025, για το καινοτόμο TAGS (Tractor Assisted Guidance System) – ένα αποφασιστικό βήμα προόδου προς την αυτοματοποίηση και την ασφάλεια τόσο στο δρόμο όσο και στο χωράφι. Το βραβευμένο σύστημα εισάγει προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της γεωργικής εργασίας.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.