Αναβαθμισμένα με κιβώτιο PowerShuttle τα Deutz-Fahr 4E

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα σειρά των μικρών τρακτέρ, λέει η εταιρεία, γίνεται τώρα πιο άνετη για την εργασία στο χωράφι και στο δρόμο χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η Deutz-Fahr αναβάθμισε τη σειρά 4E, προσθέτοντας ένα PowerShuttle σε αυτή τη σειρά. Αυτό κάνει τα μοντέλα 4E πιο άνετα κατά την εργασία στο χωράφι, αλλά και κατά τη μεταφορά στο δρόμο και τις εργασίες στο αγρόκτημα, χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go, καθώς και στην ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση του PTO.

Με ισχύ από 66 έως 102 ίππων, τα τέσσερα νέα μοντέλα προσφέρουν σύγχρονη τεχνολογία και άνεση. Διαθέτοντας ψεκασμό καυσίμου common rail 2000 bar, ανακυκλοφορία καυσαερίων, καταλυτικό μετατροπέα DOC, συμπαγές πακέτο ψύξης, ανεμιστήρα viscostatic και φίλτρο αέρα PowerCore, οι υπερτροφοδοτούμενοι και κινητήρες FARMotion 35 συνδυάζουν την απόδοση ισχύος με την αποδοτικότητα καυσίμου.

Τόσο το 4070E όσο και το 4080E είναι εξοπλισμένα με φίλτρο DPF χωρίς την ανάγκη χρήσης Ad-Blue, ενώ τα δύο μοντέλα μεγαλύτερης ισχύος, τα 4090E και 4100E, διαθέτουν σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιεί τόσο φίλτρο DPF όσο και τεχνολογία SCR.

Ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί ότι ο κινητήρας FARMotion μπορεί να λειτουργήσει με εναλλακτικά καύσιμα, έχοντας επίσημη πιστοποίηση για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο), έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο.

Δύο μεταδόσεις

Τα νέα μοντέλα 4E με PowerShuttle διατίθενται με επιλογή μεταξύ δύο εκδόσεων κιβωτίου ταχυτήτων: με 15+15 ταχύτητες ή 30+30 ταχύτητες με 2-Step Powershift. Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων προσφέρουν μέγιστη οδική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται με οικονομικές στροφές στον κινητήρα. Όταν είναι εφοδιασμένα με το μεγαλύτερο δυνατό μέγεθος ελαστικών, τα τρακτέρ μπορούν να κινούνται με ταχύτητα 40 χλμ./ώρα με μόλις 1800 σ.α.λ., γεγονός που όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές θορύβου.

Το ευφυές PowerShuttle προσφέρει ουσιαστικά στο 4E ένα σύνολο πρόσθετων χαρακτηριστικών. Αρχικλά, η λειτουργία SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της ομαλότητας της αλλαγής κατεύθυνσης σε 5 βήματα -για μέγιστη προστασία του χλοοτάπητα ή ταχύτερους κύκλους φόρτωσης.

Η λειτουργία ComfortClutch προσθέτει ένα μπουτόν στο μοχλό ταχυτήτων, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πατάτε το πεντάλ του συμπλέκτη. Τέλος, η λειτουργία Stop&Go είναι ιδανική κατά την εφαρμογή εμπρόσθιου φορτωτή ή κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης, καθώς, όταν ενεργοποιηθεί, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να σταματήσει και να επανεκκινήσει το τρακτέρ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το πεντάλ του φρένου.

Μεγάλες δυνατότητες από το υδραυλικό σύστημα

Η προαιρετική αντλία 56 λ./λ. παρέχει λάδι σε έως και τρεις μηχανικά λειτουργικούς, διπλής ενέργειας οπίσθιους διανομείς. Το ανυψωτικό έχει ικανότητα φορτίου έως 3500 κιλά, ενώ το σύστημα EasyLift καθιστά το οπίσθιο ανυψωτικό σημαντικά απλούστερο στη χρήση. Το μηχανικά ελεγχόμενο ανυψωτικό μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Εργονομία ανώτερου επιπέδου

Τα χειριστήρια έχουν οργανωθεί στρατηγικά και λογικά με γνώμονα τη συχνότητα χρήσης και αναγνωρίζονται με σαφήνεια χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένο σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της μάρκας. Η αναλογική-ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό παρέχει στον χειριστή σαφείς, άμεσα αναγνώσιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας και τις λειτουργίες του τρακτέρ.

Το μονωτικό υλικό του τάπητα βελτιώνει περαιτέρω την άνεση, ελαχιστοποιώντας τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη θερμότητα που φτάνουν στον χειριστή από τον κινητήρα. Για να διευκολύνεται ο χειρισμός σε συνθήκες κακού φωτισμού, όλα τα μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν με έως και 5 προαιρετικά φώτα εργασίας. Διατίθενται, τέλος, δύο επιλογές ενσωματωμένου εργοστασιακά τοποθετημένου εμπρόσθιου φορτωτή (κιτ Light ή κιτ Ready), ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και απλή τοποθέτηση του εμπρόσθιου φορτωτή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές. 

Οι αξιόπιστες σπαρτικές Unia Poznaniak κερδίζουν τους Έλληνες αγρότες

Η σπορά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήµα για µια επιτυχηµένη καλλιέργεια. Σε αυτό το κρίσιµο στάδιο, η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η ευελιξία του εξοπλισµού παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σπαρτικές µηχανές Unia Poznaniak έχουν κερδίσει την εµπιστοσύνη των αγροτών χάρη στον σύγχρονο σχεδιασµό τους, την απλή λειτουργία και τη στιβαρή κατασκευή τους, αποτελώντας µια από τις πιο δηµοφιλείς επιλογές στην κατηγορία τους.

Η νέα σειρά των διαχρονικών τρακτέρ Lamborghini Strike έρχεται με απαράμιλλη φινέτσα

Η σειρά Lamborghini Strike aποτελείται από 5 μοντέλα, με ιπποδυνάμεις 95 έως 126 HP, δια- θέσιμη σε δύο εκδόσεις (με μηχανική και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα – PowerShuttle), με διαφορετικά επίπεδα κιβωτίων ταχυτήτων και ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού. Είναι μία ευέλικτη, άνετη και αξιόπιστη σειρά και με δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις ανάγκες.

Προτεινόμενα

Οι αξιόπιστες σπαρτικές Unia Poznaniak κερδίζουν τους Έλληνες αγρότες

Η σπορά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήµα για µια επιτυχηµένη καλλιέργεια. Σε αυτό το κρίσιµο στάδιο, η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η ευελιξία του εξοπλισµού παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σπαρτικές µηχανές Unia Poznaniak έχουν κερδίσει την εµπιστοσύνη των αγροτών χάρη στον σύγχρονο σχεδιασµό τους, την απλή λειτουργία και τη στιβαρή κατασκευή τους, αποτελώντας µια από τις πιο δηµοφιλείς επιλογές στην κατηγορία τους.

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές. 

Aσημένια στα βραβεία καινοτομίας της Agritechnica η τεχνολογία TAGS της Deutz-Fahr

Το TAGS (Tractor Assisted Guidance System) θέτει νέα πρότυπα στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια των γεωργικών μηχανημάτων. Η DEUTZ-FAHR διακρίθηκε με το Ασημένιο Μετάλλιο στην Agritechnica 2025, για το καινοτόμο TAGS (Tractor Assisted Guidance System) – ένα αποφασιστικό βήμα προόδου προς την αυτοματοποίηση και την ασφάλεια τόσο στο δρόμο όσο και στο χωράφι. Το βραβευμένο σύστημα εισάγει προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της γεωργικής εργασίας.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.