Νέο τρακτέρ Zetor Major CL 75 ίππων µε υψηλή αντοχή και µεγάλη διάρκεια ζωής

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων.

Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωμάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.

Αξιόπιστη λειτουργία

Τα µηχανικά ρυθµιζόµενα υδραυλικά συστήµατα λειτουργούν αξιόπιστα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Πλεονεκτήµατα:

• Μέγιστη δύναµη ανύψωσης 18kN.

• Οµαλή ρύθµιση καθόδου.

• Απλός και ασφαλής χειρισµός πρόσθετου εξοπλισµού.

• Γρήγορη σύζευξη.

• Λειτουργία υδραυλικού κλειδώµατος κατά τη µεταφορά εργαλείων.

Mε χαµηλή κατανάλωση

Το Ζetor Major είναι σε θέση να αξιοποιήσει πλήρως την ισχύ του χάρη στον καλύτερο δυνατό συνδυασµό απόδοσης και βάρους του κινητήρα. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός χάρη στη χαµηλή κατανάλωση καυσίµου, την υψηλή αξιοπιστία και την απλή κατασκευή του. O τετρακύλινδρος κινητήρας 2,9 λίτρων ανάφλεξης µε συµπίεση µε άµεσο ψεκασµό καυσίµου Common Rail έχει ισχύς 75,3 ίππων. Η βελτιστοποιηµένη καύση του κινητήρα οδηγεί σε χαµηλότερο θερµικό φορτίο, χαµηλότερη κατανάλωση και υψηλότερη ελκτική ισχύ.

Άνεση για οποιαδήποτε χρήση

Η καµπίνα έχει σχεδιαστεί µε γνώµονα την πρακτική χρήση. Ο άφθονος χώρος και τα εργονοµικά σχεδιασµένα χειριστήρια διευκολύνουν την εργασία του χειριστή του τρακτέρ. Οι πόρτες του πλαισίου καµπίνας της Sixpillar ανοίγουν σε ευρεία γωνία καθιστώντας την είσοδο άνετη χωρίς περιορισµούς. Οι στενές κολόνες επιτρέπουν πολύ καλή πανοραµική θέα γύρω από την καµπίνα και του εµπρόσθιου φορτωτή. Οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν µεταξύ δύο επιλογών καµπίνας: STANDARD και PLUS.

Τα µηχανήµατα Zetor διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία «Η ∆ήµητρα» ΑΕ (τηλ. 210/5155777)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson ανακοίνωσε ότι πλέον τα μοντέλα της σειράς MF 5S θα διατίθενται και με επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Έτσι, τα νέα MF 5S Dyna-VT έρχονται να πλαισιώσουν τις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις Dyna-4 και Dyna-6, προκειμένου να απαντήσουν στις ανάγκες των αγροτών για περισσότερη άνεση και ευελιξία.

Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max

Γεννημένα για να φέρνουν εις πέρας απαιτητικές εργασίες, τα Isuzu D-Max Single Cab N60B 4×4 γενιάς 2025 απέδειξαν στα πλαίσια δοκιμής σε μια γεωργική εκμετάλλευση κοντά στην περιοχή Pavia στην Ιταλία, ότι μπορούν να αυξήσουν την ευελιξία και τις αποδόσεις των παραγωγών χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις τους σε άλλους τομείς.

Δύο σενάρια για τo χρόνο στον οποίο θα μετατεθεί η 31η Διεθνής Agrotica

«Κληρώνει» το απόγευμα της Δευτέρας 1η Δεκεμβρίου, για την Agrotica του 2026, με όλα τα δεδομένα να δείχνουν αναβολή και μετάθεσή της σε μεταγενέστερο χρόνο, μετά την ηχηρή άρνηση των κατασκευαστών και των εισαγωγέων μηχανημάτων να συμμετάσχουν στη διοργάνωση.

Προτεινόμενα

Σχεδιάστηκαν για βέλτιστο συνδυασμό βάρους και απόδοσης τα Zetor Major CL

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων. Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωµάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.