Νέο τρακτέρ Zetor Major CL 75 ίππων µε υψηλή αντοχή και µεγάλη διάρκεια ζωής

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων.

Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωμάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.

Αξιόπιστη λειτουργία

Τα µηχανικά ρυθµιζόµενα υδραυλικά συστήµατα λειτουργούν αξιόπιστα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Πλεονεκτήµατα:

• Μέγιστη δύναµη ανύψωσης 18kN.

• Οµαλή ρύθµιση καθόδου.

• Απλός και ασφαλής χειρισµός πρόσθετου εξοπλισµού.

• Γρήγορη σύζευξη.

• Λειτουργία υδραυλικού κλειδώµατος κατά τη µεταφορά εργαλείων.

Mε χαµηλή κατανάλωση

Το Ζetor Major είναι σε θέση να αξιοποιήσει πλήρως την ισχύ του χάρη στον καλύτερο δυνατό συνδυασµό απόδοσης και βάρους του κινητήρα. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικός χάρη στη χαµηλή κατανάλωση καυσίµου, την υψηλή αξιοπιστία και την απλή κατασκευή του. O τετρακύλινδρος κινητήρας 2,9 λίτρων ανάφλεξης µε συµπίεση µε άµεσο ψεκασµό καυσίµου Common Rail έχει ισχύς 75,3 ίππων. Η βελτιστοποιηµένη καύση του κινητήρα οδηγεί σε χαµηλότερο θερµικό φορτίο, χαµηλότερη κατανάλωση και υψηλότερη ελκτική ισχύ.

Άνεση για οποιαδήποτε χρήση

Η καµπίνα έχει σχεδιαστεί µε γνώµονα την πρακτική χρήση. Ο άφθονος χώρος και τα εργονοµικά σχεδιασµένα χειριστήρια διευκολύνουν την εργασία του χειριστή του τρακτέρ. Οι πόρτες του πλαισίου καµπίνας της Sixpillar ανοίγουν σε ευρεία γωνία καθιστώντας την είσοδο άνετη χωρίς περιορισµούς. Οι στενές κολόνες επιτρέπουν πολύ καλή πανοραµική θέα γύρω από την καµπίνα και του εµπρόσθιου φορτωτή. Οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν µεταξύ δύο επιλογών καµπίνας: STANDARD και PLUS.

Τα µηχανήµατα Zetor διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία «Η ∆ήµητρα» ΑΕ (τηλ. 210/5155777)

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Προτεινόμενα

Στο 10,4% το μερίδιο της SDF στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων, κυριαρχία στα δενδροκομικά τρακτέρ

Στο 10,4% ανήλθε το μερίδιο του ομίλου SDF (Same Deutz-Fahr) το 2024 στην παγκόσμια αγορά αγροτικών μηχανημάτων με την κυριαρχία του να είναι ιδιαίτερα έκδηλη στον χώρο των δενδροκομικών της Ευρώπης όπου κατέχει το 23,5% του συνόλου.

Σχεδιάστηκαν για βέλτιστο συνδυασμό βάρους και απόδοσης τα Zetor Major CL

Τα Major CL είναι εξοπλισµένα µε ένα πλήρως συγχρονισµένο κιβώτιο ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων µε αναστροφή και τρεις περιοχές ταχυτήτων. Οικονοµικά στην κατανάλωση καυσίµου και µε πολύ υψηλές αντοχές ανεξάρτητα τις συνθήκες εργασιών, τα νέα Zetor Major CL Stage V σχεδιάστηκαν για να έχουν τον καλύτερο συνδυασµό βάρους και απόδοσης κινητήρα. Με την ενσωµάτωση του πλήρως συγχρονισµένου κιβωτίου ταχυτήτων τεσσάρων σχέσεων έρχεται η ιδανική κλιµάκωση των διαθέσιµων ταχυτήτων, για να διατηρείται ο κινητήρας στη βέλτιστη ταχύτητα τόσο κατά την εργασία στο χωράφι όσο και κατά τη µεταφορά, µειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίµου.