Εξελιγμένο σε κιβώτια και τεχνολογίες άνεσης το SAME Frutteto Platform του 2024

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Τα SAME Frutteto, τα εξειδικευμένα τρακτέρ της γεωργίας, ανανεώνονται, με την εταιρεία να εμπλουτίζει τη σειρά ως προς το επίπεδο άνεσης αλλά και τεχνολογιών υψηλής παραγωγικότητας στο χωράφι. Οι ελκυστήρες SAME Frutteto Platform διατίθενται με κινητήρες FARMotion 35 και 45.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός καυσίμου Common Rail και το φίλτρο αέρα PowerCore συνιστούν λύσεις που ελαχιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου και μεγιστοποιούν την παραγωγικότητα. Η συμπαγής διάταξη του συστήματος μετεπεξεργασίας καυσαερίων επέτρεψε τη διατήρηση του ίδιου συνολικού εξωτερικού προφίλ και των διαστάσεων, που είναι χαρακτηριστικές για τα μηχανήματα SAME Frutteto.

Εκτός όμως από τις νέες τεχνολογικές λύσεις που συνέβαλαν στη συμμόρφωση με το πρότυπο εκπομπών Stage V, η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί σε όλη την γκάμα των κινητήρων, με την κορυφαία έκδοση να αποδίδει τώρα 116 HP. Οι κινητήρες FARMotion 35 και 45 είναι επισήμως συμβατοί για χρήση HVO(υδρογονωμένο φυτικό έλαιο), ενός καινοτόμου βιοκαυσίμου, μειώνοντας δραστικά τις εκπομπές CO2.

Οι ισχυροί, αποδοτικοί κινητήρες FARMotion που συνδυάζονται με αποδοτικά κιβώτια ταχυτήτων εξασφαλίζουν εξαιρετικές επιδόσεις, εκπληκτική οικονομία καυσίμου και ασυναγώνιστη άνεση. Η τέλεια κατανομή βάρους, η ιδανική ισορροπία μεταξύ χαμηλού κέντρου βάρους και απόστασης από το έδαφος, καθώς και τα 4 δισκόφρενα εγγυώνται σταθερότητα και ασφάλεια σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Τα τρακτέρ SAME Frutteto Platform προσφέρουν επίπεδα άνεσης ανώτερα της κατηγορίας τους.

Ο χώρος του οδηγού είναι εργονομικά σχεδιασμένος και μια πλατφόρμα είναι αναρτημένη με ειδικές βάσεις Hydro Silent-Block. Το cockpit διαθέτει τιμόνι ρυθμιζόμενου ύψους και κάθισμα με πνευματική ανάρτηση, ενώ τα εργονομικά χειριστήρια, οργανωμένα σύμφωνα με την δοκιμασμένη χρωματική φιλοσοφία της μάρκας SAME, καθιστούν τρακτέρ εξαιρετικά απλό και διαισθητικό στη χρήση. Για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία και συμπαγή δομή, οι ελκυστήρες αυτοί προσφέρονται με δύο διαφορετικές παραλλαγές ύψους πλατφόρμας. Σε συνδυασμό με την έκδοση χαμηλής πλατφόρμας και το μικρότερο διαθέσιμο μέγεθος ελαστικών, το ύψος του λασπωτήρα είναι μόλις 1,18 m.

Μια πρόσθετη τεχνολογία που προέρχεται από το υψηλών προδιαγραφών Frutteto cab είναι ο αποκλειστικός μπροστινός άξονας ActiveDrive. Το ActiveDrive είναι ένα σύστημα προσαρμοζόμενης, υδροπνευματικής, ανεξάρτητης μπροστινής ανάρτησης που χρησιμοποιεί μια ειδική μονάδα ελέγχου για να διαχειρίζεται την απόκριση απόσβεσης ανεξάρτητα σε κάθε πλευρά του άξονα σε πραγματικό χρόνο.

Το ActiveDrive όχι μόνο μειώνει την τραχύτητα που μεταδίδεται από το έδαφος στον οδηγό, αλλά εξασφαλίζει επίσης άψογη δυναμική συμπεριφορά και εξαιρετική ακρίβεια κατά την εργασία κάτω από το στέγαστρο. Η δυνατότητα διαμόρφωσης, η αποδοτικότητα και η ευελιξία ήταν οι βασικοί στόχοι στην ανάπτυξη των κιβωτίων ταχυτήτων της SAME Frutteto. Οι προσφερόμενες επιλογές διαμόρφωσης περιλαμβάνουν από αποδοτικές εκδόσεις 4 ή 5 ταχυτήτων με 3 διαφορικά και συγχρονισμένη ρεβέρσα έως και μια έκδοση 45+45 ταχυτήτων με HML Powershift 3 σταδίων. Οι εκδόσεις 5 ταχυτήτων μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα έως 40 km/h σε χαμηλές στροφές, για ακόμα μικρότερη κατανάλωση καυσίμου κατά τη μεταφορά φορτίων ή την οδήγηση μεταξύ των εργοταξίων. Όλες οι εκδόσεις είναι στάνταρ εξοπλισμένες με χαμηλές σχέσεις μετάδοσης για εργασίες σε πολύ χαμηλές ταχύτητες εδάφους (από 187 m/h) με μέγιστες στροφές κινητήρα.

Οι εκδόσεις κιβωτίων ταχυτήτων με powershuttle προσφέρουν πάντα τις καινοτόμες λύσεις Stop&Go, ComfortClutch και SenseClutch. Το πίσω PTO διατίθεται στάνταρ με τις λειτουργίες 540 στροφών ανά λεπτό και 540 ECO, ενώ προαιρετικά διατίθενται λειτουργίες 1000 στροφών ανά λεπτό και ελέγχου ταχύτητας οχήματος Groundspeed. Το μπροστινό PTO διατίθεται προαιρετικά, μαζί με ένα ισχυρό μπροστινό ανυψωτικό με ικανότητα ανύψωσης 2100 κιλών.

Το SAME Frutteto προσφέρει επίσης εξαίρετες δυνατότητες διαμόρφωσης του υδραυλικού συστήματος. Η βασική έκδοση της κύριας αντλίας που τροφοδοτεί το ανυψωτικό και τους διανομείς έχει παροχή 48 λ/λ., ενώ προαιρετικά διατίθεται υδραυλικό σύστημα 56 λ./λ. ή 68 λ./λ.. Το τελευταίο μπορεί επίσης να συμπληρωθεί με ένα διαχωριστή ροής που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει τη ροή του λαδιού προς τις υδραυλικές βαλβίδες και προς το πίσω ανυψωτικό.

Όλα τα τρακτέρ της σειράς Frutteto διαθέτουν στάνταρ ένα ξεχωριστό, αποκλειστικό υδραυλικό κύκλωμα για το σύστημα διεύθυνσης και τις βοηθητικές λειτουργίες. Διατίθενται έως και 10 πίσω υδραυλικά κυκλώματα με μηχανικό έλεγχο, ενώ στη μεσαία θέση προσφέρονται έως και 4 σύνδεσμοι και μια ελεύθερη επιστροφή. Το πίσω ανυψωτικό έχει μέγιστη ανυψωτική ικανότητα έως 3940 κιλά. Επίσης, προαιρετικά διατίθεται ηλεκτρονικός έλεγχος πίσω ανυψωτικού με την έκδοση του 2024. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του πίσω ανυψωτικού προσφέρει περισσότερες δυνατότητες ρύθμισης (περιορισμός μέγιστου ύψους, ταχύτητα πτώσης) και διαθέτει σύστημα απόσβεσης κραδασμών, μειώνοντας το φορτίο λόγω κραδασμών κατά την οδήγηση με τοποθετημένα παρελκόμενα και αυξάνοντας έτσι την άνεση του χειριστή και μειώνοντας τις καταπονήσεις στα εξαρτήματα του τρακτέρ.

Τέλος, η μονάδα CTM ολοκληρώνει την τεχνολογική αναβάθμιση των μοντέλων Frutteto Platform του 2024, παρέχοντας στο τρακτέρ την απαιτούμενη συνδεσιμότητα για τις λειτουργίες SDF Fleet Management.

Τα χαρακτηριστικά εν συντομία

• Κινητήρες FARMotion 35 και 45 πιστοποιημένοι για λειτουργία με HVO (υδρογονωμένο φυτικό έλαιο)

• Νέο κιβώτιο με: o PowerShuttle: αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς συμπλέκτη o SenseClutch: επιτρέπει τη ρύθμιση της απόκρισης στην αλλαγή κατεύθυνσης σε 5 στάδια o Stop&Go: επιτρέπει στον χειριστή να σταματήσει το τρακτέρ και να συνεχίσει την οδήγηση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του φρένου χωρίς συμπλέκτη o ComfortClutch: επιτρέπει την εμπλοκή του συμπλέκτη πατώντας ένα μπουτόν στον επιλογέα o HML Powershift 3 βημάτων: 45 εμπρόσθιες και 45 όπισθεν.

• Ανεξάρτητη ανάρτηση στον εμπρός άξονα ActiveDrive με Adaptive-Damping, Active Self-Levelling, Anti-Dive, Anti-Roll και DTC (Differential Traction Control)

• Πλήρως ενσωματωμένο εμπρός PTO και εμπρός ανυψωτικό με ικανότητα ανύψωσης 2100 κιλών

• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω ανυψωτικό με σύστημα απόσβεσης κραδασμών και εξωτερικά χειριστήρια στα πίσω φτερά

• Δεξιός υδραυλικός σύνδεσμος και υδραυλικοί σταθεροποιητές με δυνατότητα ρύθμισής τους μέσω των εξωτερικών χειριστηρίων στα πίσω φτερά

• Έως και 10 πίσω υδραυλικά κυκλώματα και 4 υδραυλικοί σύνδεσμοι στην μέση

• Διαχωριστής ροής για ταυτόχρονη χρήση του πίσω ανυψωτικού και των υδραυλικών βαλβίδων

• Κάθισμα χειριστή με αερανάρτηση

• Διαχείριση Στόλου SDF

 

Περισσότερες λεπτομέρειες στο https://www.theocarakis-tractors.gr, όπως και στο δίκτυο των επίσημων συνεργατών SAME & DEUTZ–FAHR ανά την Ελλάδα.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Έκλεισε 50 χρόνια ζωής η σειρά ενσιρωτικών μηχανών Jaguar της Claas

Οι αυτοκινούμενες χορτοκοπτικές μηχανές JAGUAR, η ναυαρχίδα της σειράς μηχανημάτων Claas, γιορτάζουν τα 50ά γενέθλιά τους, αφού από το 1973, όταν η εταιρεία με έδρα το Harsewinkel κυκλοφόρησε στην αγορά το πρώτο μοντέλο της ιστορικής σειράς, το 60 SF, πέρασε μισός αιώνας.

Με ισχύ έως και 106 ίππους και νέα χαρακτηριστικά τα SAME Dorado του 2024

Το μοντέλο του 2024 φέρνει ανανεωμένα χαρακτηριστικά για βελτιστοποιημένη χρήση σε κλασικές εκμεταλλεύσεις, σε ευρύχωρους οπωρώνες, σε αχυρώνες, αλλά και σε εκμεταλλεύσεις αφιερωμένες στην πράσινη