Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Η Deutz-Fahr παρουσιάζει πέντε νέα µοντέλα της σειράς 6 TTV µε αδιαβάθµητα κιβώτια ταχυτήτων TTV και κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων µε µέγιστη ισχύ µεταξύ 161 και 192 ίππων. Όλα τα µοντέλα είναι εξοπλισµένα µε συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV µε δυνατότητα επιλογής 50 χλµ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καµπίνας.

Το συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλµ./ώρα µε χαµηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που µειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση. Επιπλέον, το µικτό βάρος οχήµατος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο µεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιµου φορτίου σε σχέση µε τα µοντέλα της προηγούµενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους µεταφοράς.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;