Νέα ναυαρχίδα με μέγιστη ισχύ 340hp αποκτά η σειρά τρακτέρ McCormick X8

Κοινοποίηση:

του Ηλία Ανδρεάκη

Νέα ναυαρχίδα με μέγιστη ισχύ έως και 340hp απέκτησε η σειρά τρακτέρ X8 της McCormick. Ο λόγος για το καινούργιο McCormick X8.634 VT-Drive, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την γνωστή επωνυμία της Argo Tractors για να μην συμβιβάζεται από άποψη άνεσης, καινοτομίας και καινοτομίας.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Οκτωβρίου 2025

Από τα πολλά σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου McCormick X8.634 VT-Drive, ξεχωρίζουν η νεοσχεδιασμένη «έξυπνη» καμπίνα Clever Cab και το σύστημα διαχείρισης οθονών δεδομένων DSM Plus (Data Screen Manager), το οποίο συνδυάζει μια καινοτόμα ψηφιακή γκάμα εργαλείων με νέα ψηφιακή οθόνη αφής 12 ιντσών. Ο καινούργιος ελκυστήρας είναι υποψήφιος για Τρακτέρ της Χρονιάς μεγάλης ισχύος 2026- οι νικητές θα ανακοινωθούν στην Agritechnica στο Ανόβερο στις 9 Νοεμβρίου.

Υψηλή ισχύς ανεξαιρέτως συνθηκών

Κάτω από το καπό των νέων McCormick X8.634 VT-Drive βρίσκεται ένας εξακύλινδρος κινητήρας FPT N67 με turbocharger eVGT. Αυτός είναι συμβατός με τους κανονισμούς ρύπων Stage V της Ευρωπαϊκής Ένωσης χάρη στο σύστημα HI-eSCR2. Αυτός κατά την McCormick παρέχει ισχύ ως και 340hp ανεξαιρέτως των συνθηκών και διασφαλίζει τις υψηλές αποδόσεις, την αθόρυβη λειτουργία και την άνεση χάρη στην τοποθέτηση του σε ελαστικές αναρτήσεις. Η συντήρηση και ο καθαρισμός του ψύκτη είναι απλός και αποδοτικός, λόγω του ότι το καπό ανοίγει σε γωνία 90 μοιρών και του συστήματος Matrix Cooling System.

Διαρκώς μεταβαλλόμενη μετάδοση τεσσάρων σταδίων

Όσον αφορά τη μετάδοση, τα X8.634 VT-Drive είναι εφοδιασμένα με κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης ZF TMT32 4ων ηλεκτρικών σταδίων, που συνδυάζουν την ομαλή εμπλοκή των συμπλεκτών multi-plate με πλανητικά σετ ταχυτήτων. Η μέγιστη ταχύτητα που φτάνουν οι καινούργιοι ελκυστήρες είναι τα 50χλμ./ώρα σε λειτουργία ECO (σε 1.580 στροφές ανά λεπτό).

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα κίνησης με μόλις 40χλμ./ώρα για λειτουργίες που απαιτούν μεγαλύτερη ακρίβεια. Τα πίσω PTO με 3 επιλογές ταχύτητας (540ECO, 1000, 1000ECO), παρέχει προσαρμοζόμενη ισχύ εκκίνησης. Ως επιλογή μπορούν να επιλεχθούν και μπροστινά PTO.

Μεγάλες ικανότητες ανύψωσης

Ο στιβαρός μπροστινός σύνδεσμος Κατηγορίας 3 παρέχει κατά την ιταλική επωνυμίας μέγιστη ευελιξία και δυνατότητα ανύψωσης 5.000 κιλών, ενώ ο πίσω σύνδεσμος μπορεί να σηκώσει 12.000 κιλά.  Το κλειστού κέντρου υδραυλικό σύστημα (CCLS) παρέχει 212 λίτρα/λεπτό με μια αντλία οδήγησης 115 λίτρων/λεπτό. Επιπλέον, μέχρι 6 πίσω και 3 μπροστινές βαλβίδες EΗR παρέχονται μέσω ενός ξεχωριστού κυκλώματος από τη μετάδοση, με μια δεξαμενή 90 λίτρων.

«Έξυπνη» και ευρύχωρη καμπίνα

Το χαρακτηριστικό που αναμένεται να τραβήξει τους περισσότερους χειριστές είναι η καμπίνα Clever Cab. Αυτή είναι σχεδιασμένη για να παρέχει 16% περισσότερη γυαλισμένη επιφάνεια, κατά 14% μεγαλύτερο εμβαδόν και 76 χιλιοστά μεγαλύτερο ύψος.

Το κάλυμμα Comfort Sky μειώνει τη θερμοκρασία της καμπίνας κατά βαθμούς κελσίου και τα επίπεδα θορύβου στα 67 dB. Το νέο κάθισμα Grammer διαθέτει ένα περιστρεφόμενο προσκέφαλο, premium λεπτομέρειες, και καλύτερο έλεγχο κλιματισμού. Η άνετη πρόσβαση διασφαλίζεται μέσω ενός πλατύτερου ανοίγματος των πορτών κατά 62 χιλιοστά και την επανατοποθέτηση της λαβής σε πιο βολικό σημείο.

Καινούργιο χαρακτηριστικό είναι ακόμα το μεγαλύτερο πίσω παράθυρο, οι πίσω καθρέφτες και τα φώτα LED στο πίσω μέρος.

Συστήματα ακριβείας τελευταίας γενιάς

Η καμπίνα διακρίνεται ακόμα από το νέο σύστημα διαχείρισης δεδομένων DSM Plus, που αποτελείται από δύο οθόνες 12 ιντσών που επιτρέπουν τον πλήρη έλεγχο των λειτουργιών του τρακτέρ. Αυτές περιλαμβάνουν τη νέα γενιά τους συστήματος οδήγησης ακριβείας Precision Steering Management (το PSM με RKT ελέγχεται πλήρως από τη δεύτερη οθόνη), ISOBUS, και προσαρμοζόμενα μενού όπως τα MyFunction και MyLights. Όπως επισημαίνει η McCormick το σύστημα DSM Plus δημιουργήθηκε από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Argo Tractors για να είναι φιλικό προς τον χειριστή και πλήρως συμβατό με τα πιο πρόσφατα smartphones της αγοράς.

Στο πακέτο «comfort» συμπεριλαμβάνονται ακόμα ένα ηχητικό σύστημα Alpine DAB+ με οθόνη αφής 7 ιντσών, συνδεσιμότητα με συστήματα ψυχαγωγίας Apple CarPlay και Android Auto connectivity, 4 ηχεία Alpine, εργονομικές πλαϊνές κονσόλες, αεριζόμενα τμήματα αποθήκευσης και νέους προβολείς LED για μέγιστη ορατότητα.

Τέλος, τα νέα X8.634 VT-Drive παρέχουν συστήματα διαχείρισης στόλου, βιωσιμότητας και ιχνηλασιμότητας McCormick Fleet Management, Remote Diagnostics και Farm Management. Αυτά εξασφαλίζουν τη διαρκή λειτουργία, τον ελάχιστο «νεκρό χρόνο» στο χωράφι και παρέχουν πλήρη έλεγχο για τη λειτουργική αποδοτικότητα.

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Επτά συνεχόμενες πιστοποιήσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης Ecovadis Gold για τη Renault Trucks

Η Renault Trucks ανανεώνει τη δέσμευσή της στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχοντας αποσπάσει για έβδομη συνεχή χρονιά την πιστοποίηση Ecovadis Gold. Με βαθμολογία 83/100, δηλαδή πέντε μονάδες περισσότερες σε σχέση με το 2024, ο κατασκευαστής κατατάσσεται πλέον στο 2% των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως που αξιολογήθηκαν.

Κανονική απόβαση μηχανημάτων New Holland έλαβε χώρα στη Χαλάστρα

Έναν υπερσύγχρονο στόλο New Holland αποτελούµενο από δύο τρακτέρ T7.300 AC 4WD CAB,  T6.175 DC 4WD και το νέο «διαµάντι» του κάµπου της Θεσσαλονίκης, την αλωνιστική CR 9.90 4WD µε ερπύστριες και µαχαίρι Cressoni CRX 760 Rice, παρέδωσε η P J Condellis SA σε ένα σπουδαίο event που «στήθηκε» στις 23 Σεπτεµβρίου.

Με αναβολή κινδυνεύει η Agrotica 2026 αιτία οι απλήρωτοι αγρότες

Αναταράξεις και στον κλάδο των αγροτικών µηχανηµάτων προκαλεί η µεγάλη καθυστέρηση στις πληρωµές κοινοτικών ενισχύσεων προς τους αγρότες, θέµα το οποίο εγείρει σοβαρούς προβληµατισµούς µεταξύ των συντελεστών του κλάδου, ακόµα και για το τι νόηµα µπορεί να έχει, υπ’ αυτές τις συνθήκες, η προγραµµατισµένη για το τέλος Ιανουαρίου 2026, 31η ∆ιεθνής Έκθεση Agrotica.  

Προτεινόμενα

Επτά συνεχόμενες πιστοποιήσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης Ecovadis Gold για τη Renault Trucks

Η Renault Trucks ανανεώνει τη δέσμευσή της στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, έχοντας αποσπάσει για έβδομη συνεχή χρονιά την πιστοποίηση Ecovadis Gold. Με βαθμολογία 83/100, δηλαδή πέντε μονάδες περισσότερες σε σχέση με το 2024, ο κατασκευαστής κατατάσσεται πλέον στο 2% των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως που αξιολογήθηκαν.

Κανονική απόβαση μηχανημάτων New Holland έλαβε χώρα στη Χαλάστρα

Έναν υπερσύγχρονο στόλο New Holland αποτελούµενο από δύο τρακτέρ T7.300 AC 4WD CAB,  T6.175 DC 4WD και το νέο «διαµάντι» του κάµπου της Θεσσαλονίκης, την αλωνιστική CR 9.90 4WD µε ερπύστριες και µαχαίρι Cressoni CRX 760 Rice, παρέδωσε η P J Condellis SA σε ένα σπουδαίο event που «στήθηκε» στις 23 Σεπτεµβρίου.

Με αναβολή κινδυνεύει η Agrotica 2026 αιτία οι απλήρωτοι αγρότες

Αναταράξεις και στον κλάδο των αγροτικών µηχανηµάτων προκαλεί η µεγάλη καθυστέρηση στις πληρωµές κοινοτικών ενισχύσεων προς τους αγρότες, θέµα το οποίο εγείρει σοβαρούς προβληµατισµούς µεταξύ των συντελεστών του κλάδου, ακόµα και για το τι νόηµα µπορεί να έχει, υπ’ αυτές τις συνθήκες, η προγραµµατισµένη για το τέλος Ιανουαρίου 2026, 31η ∆ιεθνής Έκθεση Agrotica.  

Άνετα και ευρύχωρα αποδεικνύονται τα τρακτέρ McCormick X7.624 VT-Drive

Η ναυαρχίδα των γεωργικών ελκυστήρων μεσαίας ισχύος της McCormick, Χ7.624 VT-Drive (υποψήφιο τρακτέρ της χρονιάς 2025 στην EIMA), συνδυάζει την άνεση, μέσω της ευρύχωρης καμπίνας Clever Cab, με την εξαιρετική λειτουργία.

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Γεννήθηκε για απαιτητικά χωράφια το τρακτέρ McCormick X8.631 VT-Drive

Ικανό να οργώσει ακόμα και τα πιο απαιτητικά χωράφια είναι το τρακτέρ McCormick X8.631 VT-Drive, όπως απέδειξε σε πρόσφατη δοκιμή σε ιταλική εκμετάλλευση σε συνεργασία με ένα περιστρεφόμενο άροτρο Unico XL της Maschio Gaspardo. Το τρακτέρ εργάστηκε σε ένα έδαφος ιδιαίτερα υδαρές και αργιλώδες σε βάθος 35 εκατοστών και πλάτος 2,4 μέτρων.