Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Κοινοποίηση:

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος. Παρακάτω ακολουθεί µια λίστα µε τα εν λόγω τρακτέρ:

  • Case IH Vestrum 130
  • Claas Arion 440
  • Deutz-Fahr 5125 GS
  • Fendt 312 Vario
  • John Deere 6M125
  • Kubota M6131 Utility
  • Massey Ferguson 5S125
  • McCormick X5.120 P3
  • New Holland T5.140 DC

Όπως θα δείτε πολλά από αυτά λανσαρίστηκαν περί το 2020, εποµένως αναµένουµε σύντοµα να τα δούµε να ανανεώνονται. Για παράδειγµα, η John Deere αναβάθµισε τα 6Μ πέρυσι, ενώ η Case IH και η New Holland έχουν αρχίσει να ανανεώνουν και άλλες σειρές τρακτέρ αυτού του µεγέθους.

Case IH Vestrum 130 AD8

Όταν είχαν πρωτοκυκλοφορήσει ως Versum στις αρχές του 2019 πριν αλλάξουν όνοµα 6 µήνες αργότερα, τα Vestrum ήταν διαθέσιµα µόνο µε αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων CVXDrive. Το κιβώτιο powerdrive µε διπλό-συµπλέκτη ActiveDrive 8 συστήθηκε στην αγορά στα τέλη του 2023 για τα τέσσερα µοντέλα της σειράς ισχύος 74kW/100hp ως και 96kW/130hp (ονοµαστική ισχύς), τα οποία κατασκευάζονται στο Jesi της Ιταλίας. Εκεί κατασκευάζεται µαζί µε την αντίστοιχη σειρά της Steyr Expert 4000.

Όλα τα µοντέλα Vestrum τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρο κινητήρα FPT Stage V 4,5 λίτρων, ο οποίος διαθέτει φίλτρα DOC και SCR. Η ανάγκη αλλαγής λαδιού πλέον βρίσκεται στις 600 ώρες για τον κινητήρα (το κοινό λάδι για µετάδοση/υδραυλικά πρέπει να αλλάζει πλέον στις 1.200 ώρες). Τα µοντέλα αυτά δεν διαθέτουν boost, αλλά η µέγιστη ισχύς επιτρέπει περισσότερη απόδοση κατά την απόσβεση του κινητήρα. Στο πιο δηµοφιλές µοντέλο, ήτοι το Vestrum 130, η ισχύς κυµαίνεται από την ονοµαστική τιµή των 130hp σε µέγιστη 140hp.

Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν δύο επιλογές µετάδοσης: το ActiveDrive 8 µε 24 ταχύτητες και το αδιαβάθµητο CVXDrive. Αµφότερα τα κιβώτια κατασκευάζονται από την Case IH και προσφέρουν µέγιστη ταχύτητα 40 χλµ/ώρα. Το AD8, προσφέρει τρείς σειρές ταχυτήτων και semi-powershift 8 βηµάτων, µε λειτουργία διπλού συµπλέκτη που επιτρέπει την προετοιµασία της επόµενης επιθυµητής σειράς για γρηγορότερη εναλλαγή ταχυτήτων. Μια λειτουργία brake-to-clutch είναι διαθέσιµη και στις δύο επιλογές.

Σε σχέση µε τα χαµηλότερων προδιαγραφών Luxxum, οι ελκυστήρες Vestrum διαθέτουν ηλεκτρικές και αυτόµατες λειτουργικές επιλογές. Η ανάρτηση της καµπίνας διατίθεται τυπικά στα µοντέλα αυτά, αλλά η ανάρτηση  του µπροστινού άξονα προσφέρεται προαιρετικα.

Claas Arion 440

Η Claas αναβάθµισε τη σειρά Arion 400, που κατασκευάζεται στο Le Mans, στα µέσα του 2021 µε µια τέταρτη γενιά µε ισχύ από 90 hp ως και 145hp. Η σειρά περιλαµβάνει εφτά µοντέλα, µεταξύ αυτού και το πιο ισχυρό µοντέλο, το 470. Ωστόσο, το 440 είναι αυτό που έχει τραβήξει την προσοχή αρκετών αγροτών.

Μια από τις σηµαντικότερες αλλαγές της σειράς ήταν η συµµόρφωση του κινητήρα FPT µε τους κανονισµούς ρύπων Stage V µε φίλτρα SCR και DPF. Το 440 είναι το µικρότερο µοντέλο µε λειτουργία ώθησης, το οποίο προσθέτει περίπου 10 ίππους στην ονοµαστική ισχύ 115hp για εφαρµογές µετακίνησης και pto. Μοιράζεται το λίγο µακρύτερο σασί µε µεταξόνιο 2,53 µέτρων µε τα 430, 450, 460 και 470. Στα 410 και 420 είναι 2,49µ.

Από άποψη µετάδοσης, το Arion 440 προσφέρει την επιλογή ενός Quadrishift 16X16 ταχυτήτων ή ενός Hexashift 24Χ24 ταχυτήτων, µε αµφότερα να προσφέρουν µέγιστη ταχύτητα 40χλµ./ώρα και τέσσερις σειρές ταχυτήτων, µε διαφορά όµως στον αριθµό των βηµάτων powershifts: τέσσερα και έξι αντίστοιχα. Υπάρχει η επιλογή συστηµάτων ελέγχου shuttle στο µπράτσο καθώς και στη βάση τιµονιού. ∆ιατίθεται ακόµα λειτουργία brake-to-clutch, και µια υδραυλική αντλία 150 λιτ/λεπτό που αυξάνει τις ικανότητες φόρτωσης.

Έτσι µπορεί να µειωθεί στο µισό ο χρόνος που απαιτείται για ανύψωση της µπούµας σε ύψος πάνω από τις βασικές προδιαγραφές.

Η καµπίνα έξι κολώνων έχει µεγάλο πανοραµικό παράθυρο οροφής, ενώ υπάρχει ανάρτηση καµπίνας και µπροστινού άξονα. Τα συστήµατα ελέγχου του φορτωτή είναι ενσωµατωµένα στα πλήκτρα που είναι αναρτηµένα στο µπράτσο του µοντέλου CIS. Το ελάχιστο δυνατό συνολικό ύψος µπορεί να είναι µόλις 2,57µ. µε την καµπίνα χαµηλού προφίλ.

Αναφορικά µε τους φορτωτές, η Claas αγοράζει τις µπούµες της από την MX, αλλά στο γνώριµο πράσινο χρώµα της. Η πιο συνήθης επιλογή µε το Arion 440 είναι η FL100C, µε µέγιστες ικανότητες ανασήκωσης 1.780 κιλών στα 4 µέτρα.

Η ανάγκη συντήρησης του κινητήρα βρίσκεται στις 600 ώρες ενώ για µετάδοση/υδραυλικά στις 1.800 ώρες.

Deutz-Fahr 5125 GS

Η σειρά Deutz-Fahr 5F, που παράγεται στο εργοστάσιο της SDF στο Treviglio της Ιταλίας εξελίχθηκε στην 5 GS στις αρχές του 2020. Σηµαντικό κοµµάτι της αναβάθµισης ήταν η µετατροπή του τρι- και τετρα-κύλινδρου FarMotion της γκάµας 95-126hp σε Stage V.

Το πιο ισχυρό µοντέλο της σειράς 5125 είναι αρκετά δηµοφιλές µε τους αγρότες, και περίπου τρία στα τέσσερα µοντέλα που πωλούνται έχουν εφαρµοσµένο φορτωτή. Το µοντέλο αυτό έχει στην καρδιά του 4-κύλινδρο κινητήρα SDF 3,8 λίτρων.Το κιβώτιο ταχυτήτων SDF µπορεί να ρυθµιστεί για να προσφέρει µέγαλο αριθµό διαφορετικών σχέσεων (10 µπροστινές, 10 πίσω σε 30/30, 40/40 και 60/60), όµως η επιλογή 40 ταχυτήτων, µε τέσσερις σειρές και Hi-Lo είναι ιδανική για να µπορέσει το τρακτέρ να φτάσει ταχύτητα 40 χλµ./ώρα σε 1.783 στροφές του κινητήρα. Η λειτουργία Stop&Go brake-to-clutch αποτελεί µέρος του πακέτου.

∆ιατίθεται πληθώρα υδραυλικών επιλογών συµπεριλαµβανοµένου µονής διαρρύθµισης 55λιτ./λεπτό ή 90 λιτ./λεπτό σε σειρά. Ανεξαιρέτως της επιλογής για την οδήγηση µεριµνά πάντοτε µια ξεχωριστή αντλία παροχής 40 λιτ./λεπτό. Οι τρεις κοτσαδόροι ελέγχονται µηχανικά , και υπάρχει επιλογή για προσθήκη τέταρτου. Το πακέτο µε φορτωτή περιλαµβάνει συστήµατα ελέγχου δίπλα στο κάθισµα.

Ο έλεγχος της πίσω ανασήκωσης µπορεί να πραγµατοποιηθεί µηχανικά ή ηλεκτρονικά, ανάλογα µε τη διαρρύθµιση.Η καµπίνα τεσσάρων κολώνων µπορεί να αναρτηθεί σε αθόρυβο υδραυλικό block, µε την προσθήκη του οποίου η Deutz-Fahr ισχυρίζεται ότι µειώνει τις δονήσεις κατά ως και 40%. Μέχρι και δώδεκα φώτα εργασίας LED µπορούν να εφαρµοστούν στην οροφή: έξι µπροστά και έξι πίσω. Η καµπίνα του 5125 GS διαθέτει ακόµα µεγάλο παράθυρο οροφής για καλύτερη ορατότητα κατά τη χρήση φορτωτή σε µεγάλο ύψος.Αναφορικά µε τον φορτωτή διατίθεται ένας Stoll σε χρώµατα της Deutz-Fahr, ενώ προτείνεται ο FZ39-27.

Fendt 312 Vario

Η τελευταία εκδοχή του 300 Vario παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 όταν έχει είχε αποκαλυφθεί και το µπράτσο FendtOne multi-control. Όπως και τα υπόλοιπα τρακτέρ Fendt, η σειρά τεσσάρων µοντέλων µε ισχύ από 113-142hp κατασκευάζεται στο Marktoberdorf της Γερµανίας. Στο άρθρο αυτό την προσοχή µας στρέφουµε στο 312. Τα φίλτρα DOC, DPF και SCR καθιστούν τον τετρακύλινδρο κινητήρα συµβατό µε προδιαγραφές Stage V. Ο κινητήρας 4,4 λίτρων παρέχει µέγιστη ισχύ 90kW/123hp στα τρακτέρ της σειράς 312, ενώ στο µοντέλο αυτό δεν υπάρχει λειτουργία ώθησης. Οι ανάγκες συντήρησης για τον κινητήρα βρίσκονται στις 500 ώρες, ενώ η µετάδοση είναι αδιαβάθµητη. Τα λάδια των υδραυλικών και της µετάδοσης είναι ξεχωριστά, και απαιτούν συντήρηση κάθε 2.000 ώρες.

Ταχύτητες εδάφους ως και 40 χλµ./ώρα είναι εφικτές σε λιγότερες από 1.500 σ.α.λ. ∆εν υπάρχει επιλογή µε ταχύτητα 50 χλµ./ώρα στη σειρά 300, αλλά το γεγονός ότι υπάρχει µόνο µία σειρά σηµαίνει ότι δεν απαιτείται χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων. Ακόµα ένα πλεονέκτηµα είναι η λειτουργία brake-to-clutch.

Υπάρχουν τρεις ταχύτητες pto (540, 540E, 1.000 σ.α.λ.) µε ηλεκτρο-υδραυλική εµπλοκή. Τα µοντέλα µε µεγαλύτερη ισχύ διαθέτουν διάταξη αντλιών σε σειρά (46+38 λίτ/λεπτό). Οι εκδόσεις Profi και Profi+ έχουν αντλία swash plate παροχής 110λίτ/λεπτό. Ως και τέσσερις ηλεκτρικά ελεγχόµενοι πίσω κοτσαδόροι µπορούν να εφαρµοστούν και τρεις µπροστά. Τα συστήµατα ελέγχου του ηµι-αναρτηµένου φορτωτή έχουν δικό τους χειριστήριο στο µπράτσο.

Η ανάρτηση καµπίνας και άξονα αναµένεται σύντοµα, και υπάρχει επιλογή πακέτων αυτόµατης οδήγησης. Το µικτό βάρος έχει αυξηθεί σε 9.000 κιλά και έτσι αυξήθηκαν οι δυνατότητες για το απαραίτητο ωφέλιµο φορτίο. Το 314 παλιότερα ζύγιζε 5.810 κιλά σε αντίθεση µε τα µόλις 4.810 κιλά του τρακτέρ του άρθρου.

Ακόµα ένα πλεονέκτηµα για εφαρµογές φορτωτών είναι το καµπυλωτό παρµπρίζ, το οποίο παρέχει µια καλύτερη εικόνα της µπούµας. Για φορτωτή η Fendt χρησιµοποιεί έναν δικής της επωνυµίας που ονοµάζεται Cargo.

John Deere 6M 125

Η νέα σειρά τρακτέρ John Deere 6M που ήρθε και στη χώρα µας εντός του 2025 αποτελείται από 17 µοντέλα µε µέγιστη ισχύ από 95 έως και 280 ίππους (µε IPM). Έτσι παρέχεται στους αγρότες ένα µεγάλο εύρος 185 ίππων µεταξύ του µικρότερου 6M 95 έως και το µεγαλύτερο 6M 250.

Το 6M125 που εξετάζουµε εδώ διαθέτει τετρακύλινδρο κινητήρα JohnDeere PowerTech EWS 4,5 λίτρων µε µέγιστη ισχύ 125 ίππων. Αν προστεθεί και το σύστηµα έξυπνης διαχείρισης Intelligent Power Management (IPM) η ισχύς αυξάνεται περίπου κατά 25hp ενώ εξασφαλίζεται και 40% επιπλέον απόθεµα ροής.

Το πλαίσιο του εν λόγω µοντέλου είναι κοντό (µεταξόνιο 2,40 µέτρων) και σύµφωνα µε την κατασκευαστή τα 6M125 είναι ιδανικά για εργασίες που απαιτούν ευελιξία όπως η χρήση µπροστινού φορτωτή χάρη στη µικρή ακτίνα στροφής 4,35µ. Τα νέα 6M προσφέρουν πληθώρα επιλογών µετάδοσης, αφού πέρα από το κιβώτιο AutoPowr, διατίθενται ακόµα µε τα διαχρονικά PowrQuad και AutoQuad, αλλά και το εξελιγµένο CommandQuad Plus µε σειριακές αλλαγές ταχυτήτων και µέγιστη ταχύτητα 40 και 50 χλµ./ώρα. Η προαιρετική οθόνη  G5 Plus διαµέτρου 12,8 ιντσών αποτελεί τη µεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε τρακτέρ της σειράς 6M.

Kubota M6131U

Το M6001 έκανε την εµφάνιση του στην LAMMA 2022. Αντικαθιστώντας τα MGX, πρόκειται για µια σειρά πέντε µοντέλων µε ισχύ 104 ως και 143 ίππων. Η ανάγκη για ανταπόκριση στους κανονισµούς ρύπων Stage V ήταν αυτή που έφερε την αλλαγή στα µοντέλα της ιαπωνικής σειράς. Τα M6 έχουν τη µεγαλύτερη έκχυση κινητήρα απ’ όλα τα µοντέλα που περιλαµβάνονται στο άρθρο µε κινητήρα 6,1 λίτρων που χρειάζεται συντήρηση ανά 500 ώρες. Χρησιµοποιεί φίλτρα DPF και DOC για εκποµπές καυσαερίων, µε το φίλτρο σωµατιδίων  να ανανεώνεται σε λιγότερες στροφές από προηγουµένως – 1.200 σ.α.λ. έναντι 2.000 σ.α.λ..

Το δηµοφιλές M1631U είναι ένα από τα τρία µε το µεγαλύτερο µεταξόνιο 2,68µ. Το κιβώτια ταχυτήτων είναι τριών σειρών και οκτώ powershift που παρέχει στα M6U ως και 40χλµ/ώρα. Υπάρχει η επιλογή ερπούσας για τη µετάδοση 24/24 ταχυτήτων, που ανεβάζει τον αριθµό των σχέσεων σε 32 µπροστά και πίσω.

 

Ο µπροστινός άξονας παρέχεται προαιρετικά – το M6U χρησιµοποιεί τον άξονα portal της Kubota για ακτίνα στροφών 55 µοιρών.

Ως και τέσσερα µηχανικά χειριστήρια µπορούν να ενσωµατωθούν (δύο διατίθενται τυπικά) τα οποία τροφοδοτούνται  από αντλία ανοιχτού κέντρου 77 λίτρων/λεπτό. Το πίσω ανυψωτικό ελέγχεται υδραυλικά, και ταχύτητα 540Ε µπορεί να προστεθεί στη θέση ταχύτητας pto 1.000 στροφών ανά λεπτό.

Massey Ferguson 5S125

Τα 5S κυκλοφόρησαν στα τέλη του 2020 όταν και ανικατέστησαν τα 5700. Τα πέντε µοντέλα, µε ισχύ από 105 ως 145hp (µεγ. ισχύς), αποτελούν τη µικρότερη σειρά που παρασκευάζεται στο Beauvais της Γαλλίας. Υπαρχει ακόµα η πιο πρόσφατη σειρά 5Μ (95-145hp), η οποία είναι πιο βασικών προδιαγραφών.

Επιστρέφοντας στο 5S, αυτό διαθέτει τον κινητήρα AGCO Power 4,4 λίτρων µε φίλτρα DPF και SCR, ο οποίος στα 5S125 όπου και εστιάζουµε παρέχει µέγιστη ισχύ 125hp. Μπορεί να συνδυαστεί µε κιβώτιο ταχυτήτων Dyna 4 ή Dyna 6 µε τέσσερις και 6 ταχύτητες powershift αντίστοιχα. Οι εναλλαγές τεσσάρων σειρών είναι επίσης αυτόµατες. Η µέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 40χλµ./ώρα. Παρότι δεν εµπεριέχεται στο βασικών προδιαγραφών Essential, οι εκδοχές Efficient και Exclusive επωφελούνται από το AutoDrive που επιτρέπει στη µετάδοση να αλλάζει αυτόµατα µεταξύ σειρών και powershifts στο χωράφι και στο δρόµο.

Οι ανάγκες συντήρησης είναι στις 600 ώρες για τον κινητήρα και στις 1.800 ώρες για τη µετάδοση/τα υδραυλικά.

Ως µέρος της αναβάθµισης, το 5S απέκτησε αυξηµένη δυνατότητα ανύψωσης 5,7 τόνων, ενώ στο µπροστινό µέρος µπορεί να εφαρµοστεί προαιρετικά σύνδεσµος 2,5-3 τόνων. Παρότι έχει µεταξόνιο 2,55 µέτρων, η ακτίνα περιστροφής µπορεί να φτάσει  τα 4 µέτρα. Η µπροστινή ανάρτηση άξονα έχει αναθεωρηθεί στα τρακτέρ της σειράς.

Τα τριών προδιαγραφών επίπεδα διαφέρουν σηµαντικά στην διαρρύθµιση των συστηµάτων στην καµπίνα (και στα υδραυλικά), µε τη λειτουργία να γίνεται όλο και πιο ηλεκτρική, καθώς προχωράς από το Essential στο Efficient και εν τέλει στο Exclusive.

Από τα σηµαντικότερα πλεονεκτήµατα, είναι το γεγονός ότι το Efficient διαθέτει ηλεκτρονικό χειριστήριο στο µπράτσο για τη λειτουργία της µπούµας, ενώ έξτρα άνεση προσφέρει η µηχανική ανάρτηση.

McCormick X5.120 P3

Η ιταλική κατασκευαστής τρακτέρ McCormick ανακοίνωσε το X5 P3 Drive στα τέλη του 2023 µε τα µοντέλα 100, 110 και 120 να διατίθενται µε ροµποτική αλλαγή ταχυτήτων για την έκδοση 36µποστινών/12πίσω ή µε την επιλογή µετάδοσης µε ερπούσα 48µπροστινών/16 πίσω ταχυτήτων. Αυτή χρησιµοποιεί τέσσερις αλλαγές ταχυτήτων και τρία powershifts που επιτρέπουν στο X5 P3 ταχύτητα ως και 40 χλµ./ώρα. Υπάρχουν και απλές εκδοχές του κιβωτίου ταχυτήτων (12, 16, 24, και 32 ταχύτητες).

Οι αλλαγές ταχυτήτων στην έκδοση P3 πραγµατοποιούνται από την πλαϊνή αναρτηµένη κονσόλα, το χειριστήριο multi-function, το οποίο καλύπτει και τον φορτωτή, και τις λειτουργίες των υδραυλικών και της ταχύτητας του κινητήρα.

Την απαραίτητη ισχύ προσφέρει ο 4-κύλινδρος κινητήρας FPT 3,6 λίτρων, που στο κορυφαίο µοντέλο της σειράς X5.120 P3 παρέχει ισχύ ως και 114hp. Οι ανάγκες συντήρησης είναι στις 600 ώρες για τον κινητήρα, που διαθέτει ακόµα φίλτρα SCR, DOC και DPF.

Από άποψη άνεσης, υπάρχει η επιλογή µπροστινού άξονα και ανάρτησης καµπίνας. Το Προηγµένο Σύστηµα Οδήγησης προσαρµόζει αυτόµατα την πορεία οδήγησης. Η McCormick προσφέρει ακόµα εργοστασιακά σύστηµα αυτόµατης οδήγησης.

Τα συστήµατα ελέγχου του φορτωτή Smart Pilot Electric βρίσκονται επίσης στην πλαϊνή κονσόλα. Για τις µπούµες. Η McCormick παράγει δικές της, µε πιο δηµοφιλείς τις M20 TH.

New Holland T5.140 DCT

Το T5.140 DynamicCommand είναι το κορυφαίο µηχάνηµα της σειράς T5. Η τρέχουσα γενιά του παράγεται στο εργοστάσιο στο Jesi της Ιταλίας από τις αρχές του 2020 όταν και η New Holland εφάρµοσε για πρώτη φορά τη µετάδοση µε διπλό συµπλέκτη στα πολυεργαλεία T5.

Η σειρά αποτελείται από τέσσερα µοντέλα µε ισχύ από 110 έως 140hp (µέγιστες τιµές ισχύος) που τροφοδοτούνται από κινητήρα FPT Stage V µε φίλτρα DOC και SCR.  Οι ανάγκες συντήρησης βρίσκονται στις 600 ώρες ενώ στο πίσω µέρος στις 1.200 ώρες.

Tο εν λόγω τρακτέρ χρησιµοποιεί κιβώτιο DynamicCommand 24 ταχυτήτων, όπου η επόµενη ταχύτητα τίθεται σε ετοιµότητα αυτόµατα, ώστε να επιτυγχάνεται πιο οµαλή αλλαγή. Η µέγιστη ταχύτητα είναι 40χλµ./ώρα.

Υπάρχουν δύο επιλογές υδραυλικής αντλίας: 80λιτ/λεπτό κλειστού κέντρου ή 110λιτ./λεπτό ανοικτού κέντρου, µε ξεχωριστή µονάδα 36 λιτ./λεπτό για την οδήγηση. Ως και τέσσερα πίσω µηχανικά χειριστήρια µπορούν να ρυθµιστούν, ενώ το αναρτηµένο στη µέση χειριστήριο για το φορτωτή έχει πλέον λειτουργίες για έλεγχο µπροστά/πίσω shuttle.

Οι τρεις ταχύτητες pto (540, 540E και 1.000) επιλέγονται από έναν λεβιέ στην καµπίνα. Υπάρχει η επιλογή αυτόµατης εµπλοκής και απεµπλοκής pto στο πίσω µέρος. Τα ηλεκτρονικά συστήµατα ελέγχου χρησιµοποιούνται για τη λειτουργία του πίσω συνδέσµου στο T5. Η New Holland χρησιµοποιεί ως φορτωτή έναν Stoll, µε τον µηχανικό 658LA να είναι η συνηθέστερη επιλογή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ

Προτεινόμενα

Βελτιωμένες από μέσα προς τα έξω οι στρογγυλές χορτοδετικές της New Holland

Οι εκδόσεις με και χωρίς τυλιχτικό για την Roll Baler 125 αναβαθμίστηκαν, τα μοντέλα απέκτησαν νέο στυλ με ανανεωμένη εμφάνιση, νέα αυτοκόλλητα και χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ, από τεχνική σκοπία, τα μηχανήματα φέρουν βελτιωμένη εισαγωγή υλικού, μεγαλύτερη ανθεκτικότητα και μειωμένες απαιτήσεις καθαρισμού.

Ενισχύεται η αγορά τρακτέρ από την αναπροσαρμογή των Σχεδίων Βελτίωσης

Αναπροσαρμογή Σχεδίων Βελτίωσης και μετατόπιση του κέντρου βάρους από άλλες δράσεις στην αγορά τρακτέρ, φέρνει η κατάργηση των βάσεων (μόρια) στη Θεσσαλία και τον Έβρο, γεγονός το οποίο αποτιμάται θετικά από τους ντόπιους εισαγωγείς που προσβλέπουν σε «ζεστή» αγορά και τον επόμενο χρόνο.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Άνετες, ευρύχωρες και πρακτικές έρχονται οι νέες ενσιρωτικές John Deere

Η John Deere είχε καταφέρει για αρκετό καιρό να κρατήσει κρυφό ότι σχεδίαζε να παρουσιάσει µια νέα γενιά αυτοκινούµενων ενσιρωτικών µηχανών. Οι σειρές F8 και F9 ετοιµάζονται να πραγµατοποιήσουν δυναµικό ντεµπούτο στην αγορά από την επόµενη σεζόν, όµως ήδη από αυτή τη χρονιά µερικά µοντέλα pre-series βρίσκονται σε λειτουργία, όπως το F8 600 που εξετάζουµε εδώ