Nέα γενιά εμπρόσθιων φορτωτών Kubota LK-M για τα M4003, M5002 και M6002

Κοινοποίηση:

Δεσμεύεται για καινοτομία με εστίαση αυτή τη φορά στους φορτωτές η Kubota, η οποία παρουσιάζει τη νέα σειρά φορτωτών LK-M, που έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ποικίλες ανάγκες των αγροτών, όχι μόνο σήμερα, αλλά και στο μέλλον. Η νέα σειρά LK-M περιλαμβάνει πέντε μοντέλα φορτωτών, καθένα από τα οποία είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένη μηχανική ισοπέδωση, επιτυγχάνοντας την τέλεια ισορροπία μεταξύ ύψους ανύψωσης και ισχύος για την ενίσχυση της αποδοτικότητας στις καθημερινές ανάγκες χειρισμού.

Βελτιωμένη εργονομία για βέλτιστη αποδοτικότητα: Η σειρά LK-M διαθέτει πλήρως αναθεωρημένη εργονομία, δίνοντας προτεραιότητα στην ορατότητα και την απλότητα του σχεδιασμού. Έξυπνα χαρακτηριστικά, όπως η μηχανική αυτοεπιπέδωση και η χαμηλωμένη εγκάρσια ράβδος, εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα τόσο κατά την εργασία όσο και κατά την πρόσδεση, καθιστώντας το εξαιρετικό πλεονέκτημα στο πεδίο.

Εξορθολογισμένος σχεδιασμός για ιδανική ενσωμάτωση τρακτέρ-φορτωτή

Ο φορτωτής LK-M διαθέτει εκλεπτυσμένο και ολοκληρωμένο σχεδιασμό, εξασφαλίζοντας τον βέλτιστο συνδυασμό τρακτέρ-φορτωτή. Η υδραυλική και ηλεκτρική ενσωμάτωση στον βραχίονα του φορτωτή, που συμπληρώνεται από ένα υψηλής ποιότητας φινίρισμα, εγγυάται εξαιρετική αντοχή και ευκολία συντήρησης.

Ευέλικτες επιλογές προσαρμογής

Με μια πληθώρα συμβατών επιλογών εξοπλισμού, από την αυτόματη εκχώριση έως την αυτόματη επιπέδωση και τα ισχυρά φώτα εργασίας, η Kubota παρέχει την ελευθερία προσαρμογής του φορτωτή για βέλτιστη απόδοση σε κάθε περίσταση. Αποκλειστικό EASY-PLUG, 3η λειτουργία με πίεση απελευθέρωσης: Ένα αποκλειστικό και επαναστατικό χαρακτηριστικό της σειράς LK-M, το EASY-PLUG, διευκολύνει την αβίαστη σύνδεση και αποσύνδεση του εργαλείου μέσω του συστήματος αποσυμπίεσης 3ης λειτουργίας.

Με τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του φορτωτή, μια απλή κίνηση στον κόκκινο μοχλό ενεργοποιεί την αποσυμπίεση, απλοποιώντας τις εργασίες και μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα.

Ολοκληρωμένη συμβατότητα έτοιμου κιτ φορτωτή

Όλα τα τρέχοντα έτοιμα κιτ φορτωτή για τα M4003, M5002 και M6002 είναι συμβατά με τη νέα σχεδίαση της σειράς LK-M. Η Kubota επεκτείνει τη λύση φορτωτή με την προσφορά M6001 UTILITY, ενώ ο ελκυστήρας με μακρύ μεταξόνιο μπορεί να εξοπλιστεί με ενισχυμένα πλαίσια για εξαιρετικά βαριά χρήση.

Προηγμένο χειριστήριο Joystick και ενσωμάτωση μπροστινού συνδέσμου

Ο ελεγκτής Joystick M6001 U, διαθέσιμος σε διάφορες διαμορφώσεις, προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία ελέγχου του φορτωτή. Αυτό το χειριστήριο μπορεί επίσης να διαχειρίζεται τον μπροστινό σύνδεσμο και την μπροστινή υδραυλική βοηθητική γραμμή, όταν επιλέγονται μαζί.

Η εγκάρσια δοκός βραχίονα του φορτωτή παρέχει άπλετο χώρο για τον μπροστινό σύνδεσμο και το PTO (εάν υπάρχει), εξασφαλίζοντας βέλτιστη συμβατότητα.

Χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα της νέας σειράς φορτωτών LK-M:

– Στάνταρ ανάρτηση για ομαλότερη λειτουργία

– Βραχίονας φορτωτή εξοπλισμένος με 3η υδραυλική λειτουργία για μεγαλύτερη ευελιξία

– Επιλογή για φώτα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της ορατότητας

– Σύστημα ταχείας ζεύξης MACH μεταξύ ελκυστήρα και φορτωτή, στάνταρ για γρήγορη ζεύξη

– Χειρισμός μπροστινού συνδέσμου μέσω joystick φορτωτή όταν παραγγέλνονται μαζί, ενισχύοντας την αποδοτικότητα

– Πλήρης συμβατότητα με όλα τα υπάρχοντα έτοιμα κιτ φορτωτή, εξασφαλίζοντας προσαρμοστικότητα

– Εύκολη διαμόρφωση του βραχίονα του φορτωτή με τα εξαρτήματα του εμπρόσθιου άκρου, απλοποιώντας τη ρύθμιση

– Επιλογή για πίεση απελευθέρωσης EASY PLUG για την 3η λειτουργία, βελτιώνοντας τη σύνδεση του εμπρόσθιου εργαλείου.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ