∆υναµική οδήγηση και άνεση για τα αξιόπιστα τρακτέρ Deutz-Fahr Series 8 TTV

Κοινοποίηση:

Αξιοπιστία, ισχύ και συνδεσιµότητα συνδυάζουν τα τρακτέρ Deutz-Fahr Series 8, που φέρνουν σε νέα ύψη την άνεση του χειριστή και την δυναµική οδήγηση. Στην καρδιά της Series 8 βρίσκεται ο Stage V εξακύλινδρος κινητήρας Deutz TTCD 6.1 µε διπλό turbocharger, που παρέχει υψηλές αποδόσεις και αποτελεσµατικότητα. H µέγιστη ισχύς αγγίζει τα 287hp. Μέσω ενός υπερσύγχρονου συσσωρευτή υψηλής πίεσης (common rail system) διασφαλίζεται η βέλτιστη καύση των καυσίµων χάρη στην υψηλή πίεση 2.000 bar. Όσον αφορά το µοντέλο 8280 TTV η εύκολη συντήρηση και η αλλαγή λαδιών ανά 1.000 ώρες µειώνει σηµαντικά το κόστος λειτουργίας.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου 2024-25

Κιβώτιο ταχυτήτων υψηλής αποτελεσµατικότητας

Τα Deutz-Fahr Series 8 διαθέτουν το κιβώτιο ταχυτήτων SDF T7780 που είναι το αποτέλεσµα της εµπειρίας χρόνων της εταιρείας µε την ανάπτυξη και παραγωγή powertrain. Η µέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 60χλµ ανά ώρα στα 1.830 rpm και τα 40χλµ την ώρα στα 1.220 rpm. Ανάλογα µε το µοντέλο, τα 60χλµ ανά ώρα µπορούν να επιτευχθούν και σε µειωµένη ταχύτητα του κινητήρα, δίνοντας περισσότερη άνεση και µειώνοντας την κατανάλωση καυσίµων, τον θόρυβο και τις δονήσεις. Υπάρχει ακόµα η δυνατότητα να περιοριστεί ηλεκτρονικά η µέγιστη ταχύτητα στα 50χλµ/ώρα ή στα 40χλµ/ώρα µε τις ρυθµίσεις super eco ή ultra eco engine rpm.

Συµβατότητα µε πληθώρα παρελκοµένων

Με µέγιστες ανυψωτικές ικανότητες 11,1 τόνων στο πίσω µέρος, το µοντέλο 8280 TTV έχει την δυνατότητα να σηκώσει µια σειρά παρελκοµένων. Για την διασφάλιση της µέγιστης ελαστικότητας των υδραυλικών συστηµάτων το νέο 8280 TTV έχει διάφορες ρυθµίσεις µε ηλεκτρονικές βαλβίδες που παρέχουν ροή 140 λίτρων ανά λεπτό. Σ

το πίσω µέρος οχήµατος υπάρχουν πέντε βαλβίδες υδραυλικού ελέγχου, ενώ άλλες δύο είναι τοποθετηµένες στο µπροστινό, και όλες µπορούν να ελεγχθούν σε δόσεις. Η µέγιστη ροή καυσίµων µπορεί να φτάσει στα 210 λίτρα ανά λεπτό, γεγονός που επιτρέπει την εφαρµογή ακόµα και των πλέον βαρέων και απαιτητικών παρελκοµένων.

Συνδεσιµότητα και έξυπνες λύσεις

Τα τρακτέρ series 8 παρέχουν µια σειρά από «έξυπνα συστήµατα». Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει το σύστηµα διαχείρισης στόλων SDF που παρέχει σε πραγµατικό χρόνο στοιχεία για την θέση του τρακτέρ και για προγραµµατισµό της συντήρησης, και µείωση του «νεκρού» χρόνου. Παράλληλα, η οθόνη iMonitor H5 λειτουργεί ως κέντρο για τον συντονισµό των εργασιών. Υπάρχει ακόµα ο καινοτόµος δέκτης GNSS, SR20, για επιλογές αυτόµατης οδήγησης.

Φυσικά, διατίθεται σύστηµα ISOBUS για την επίτευξη της ασφάλειας, της ακρίβειας και της αποτελεσµατικότητας. Όλες οι εφαρµογές του ISOBUS µπορούν να ελεγχθούν µέσω του iMonitor. Τέλος, διατίθεται και το σύστηµα TIM (tractor implement system) που συµβάλει στην αµφίδροµη επικοινωνία µεταξύ του τρακτέρ και του παρελκοµένου. Μέσω του TIM το παρελκόµενο µπορεί αυτόµατα να ελέγξει σωρεία των λειτουργιών του τρακτέρ, όπως του ανυψωτικού και των PTO.

Περισσότερη άνεση

Η καµπίνα των series 8 είναι η MaxiVisionPro που διαθέτει πνευµατική ανάρτηση και καθίσµατα υψηλής ποιότητας. Τα µεγάλα παράθυρα παρέχουν ανεµπόδιστη ορατότητα 360ο, ενώ το ξεχωριστό πίσω παράθυρο επιτρέπει µεγαλύτερη ορατότητα των πίσω παρελκοµένων. Επίσης, διατίθενται 65% µεγαλύτεροι καθρέφτες και ως και 4 εξωτερικές κάµερες, και µια µονάδα ψύξης για φαγητά και ποτά. Τέλος, διατίθενται µέχρι και 23 φώτα εργασιών LED.

Τα µηχανήµατα της Deutz-Fahr διαθέτει στην ελληνική αγορά η Θεοχαράκης ΑΕ (τηλ. 210347 9700)

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Άλμα ανάπτυξης σημείωσε ο δείκτης αγροτικών μηχανημάτων της CEMA τον Σεπτέμβριο

Ο γενικός δείκτης επιχειρηματικού ενδιαφέροντος του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αγροτικών Μηχανημάτων (CEMA) σημείωσε άλμα από τις +4 στις +11 μονάδες (σε κλίμακα από -100 ως +100) το Σεπτέμβριο, χάρη στις θετικές εκτιμήσεις παραγγελιών και πωλήσεων σε όλα τα τμήματα του κλάδου.

Ορόσημο 1 εκατ. συνδεδεμένων φορτηγών στους δρόμους παγκοσμίως για Volvo Trucks

Το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου συνδεδεμένων φορτηγών στους δρόμους παγκοσμίως πέτυχε η Volvo Trucks. Έτσι, η κορυφαία κατασκευαστής αποδεικνύει ότι η συνδεσιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής της, καθώς όπως επισημαίνει οι ψηφιακές υπηρεσίες συμβάλλουν στη μέγιστη διαθεσιμότητα, την παραγωγικότητα και την ασφάλεια των μεταφορών.

Προτεινόμενα

Το καλύτερο Case IH που έχει δοκιµαστεί ποτέ στο profi είναι το Puma 260 CVXDrive

Ξετυλίγει όλα τα µυστικά του, και… γενικά είναι το καλύτερο Case IH που έχει δοκιµαστεί ποτέ στο profi. ∆ιαβάστε για το νέο Puma 260 CVXDrive και µάθετε τι µας άρεσε και τι όχι, µια και πρόκειται για ένα αρκετά ιδιαίτερο µοντέλο.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.