Παγκόσµια πρεµιέρα για τις νέες θεριζοαλωνιστικές μηχανές John Deere S7

Κοινοποίηση:

Θέτοντας νέα πρότυπα στην αυτοµατοποίηση και την παραγωγικότητα της συγκοµιδής, η John Deere παρουσίασε στο Commodity Classic στο Χιούστον του Τέξας των ΗΠΑ τη νέα θεριζοαλωνιστική S7, ένα µηχάνηµα που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει αυξηµένη και εξίσου υψηλή παραγωγικότητα µέσω του προηγµένου αυτοµατισµού συγκοµιδής.

Η S7 διαθέτει νέα καµπίνα, στυλ αλλά και ονοµασία, καθώς και ενσωµατωµένες προηγµένες λειτουργίες γεωργίας ακριβείας, προσφέροντας ένα ευρύ φάσµα από τις κορυφαίες τεχνολογίες που έχουν ήδη δοκιµαστεί στις θεριζοαλωνιστικές µηχανές John Deere X9.

Απόδοση συγκοµιδής

Οι νέες θεριζοαλωνιστικές µηχανές S7 είναι εξοπλισµένες µε τους τελευταίας γενιάς κινητήρες JDX. Ο κινητήρας JD9X των 9 λίτρων τροφοδοτεί την S7 700, ενώ οι S7 800, S7 850 και S7 900 τροφοδοτούνται από τον JD14X των 13,6 λίτρων. Οι δοκιµασµένοι στο πεδίο κινητήρες John Deere παρέχουν καλά αποτελέσµατα σε όλες τις συνθήκες συγκοµιδής.

Ειδικότερα, ο κινητήρας JD14X µε HarvestMotion επιτυγχάνει µέγιστη ισχύ σε µειωµένες στροφές κινητήρα, µόλις 2000 σ.α.λ. Επιπλέον, η νέα S7 υιοθετεί το σύστηµα διαχείρισης υπολειµµάτων X9 για περαιτέρω βελτίωση της συνολικής απόδοσης. Ο κοχλίας εκφόρτωσης για το S7 διαθέτει επίσης ρυθµιζόµενο στόµιο, το οποίο µπορεί να ελεγχθεί από την καµπίνα για ευκολότερη και ακριβέστερη πλήρωση του ρυµουλκούµενου.

Προηγµένος αυτοµατισµός συγκοµιδής

Οι θεριζοαλωνιστικές µηχανές S7 προσφέρουν το σύστηµα προηγµένης αυτοµατοποίησης συγκοµιδής (Advanced Harvesting Automation) µέσω προαιρετικών τεχνολογικών πακέτων, που περιλαµβάνουν λύσεις αυτοµατισµού, όπως η αυτοµατοποίηση ρυθµίσεων συγκοµιδής, όπου πραγµατοποιούνται αυτόµατες προσαρµογές πέντε εσωτερικών ρυθµίσεων της θεριζοαλωνιστικής µηχανής κατά τη διάρκεια της συγκοµιδής, µε βάση τα όρια απώλειας κόκκων, ξένων υλικών και σπασµένων κόκκων.

Επίσης, νέα για την S7 είναι η αυτοµατοποίηση ταχύτητας εδάφους µε σύστηµα πρόβλεψης. Αυτό το σύστηµα πρόβλεψης, αναφέρει η εταιρεία, ανιχνεύει τη συγκοµιδή µέσω διαφόρων πηγών, συµπεριλαµβανοµένων των δορυφορικών χαρτών βιοµάζας και της ζωντανής ανατροφοδότησης της κάµερας αυτοµατισµού. Το S7 χρησιµοποιεί αυτή την ανατροφοδότηση για την ανίχνευση του ύψους της καλλιέργειας ή/και της κάτω καλλιέργειας για την περαιτέρω προσαρµογή της ταχύτητας εδάφους σε πραγµατικό χρόνο. Η νέα καµπίνα – η ίδια µε αυτή της ναυαρχίδας X9 – διαθέτει το CommandCenter G5Plus, το οποίο επιτρέπει λειτουργίες ευφυούς γεωργίας, όπως AutoTrac, AutoTrac Turn Automation, Documentation και DataSync.

Επιπλέον, µια νέα οθόνη γωνιακής θέσης υψηλής ευκρίνειας µε εύχρηστο περιβάλλον εργασίας και ψηφιακές ενδείξεις της απόδοσης του µηχανήµατος βελτιώνει τη συνολική εµπειρία του χειριστή. Ο ενσωµατωµένος δέκτης StarFire εξασφαλίζει εξαιρετική σταθερότητα σήµατος και ακρίβεια 2,5 εκ. από πέρασµα σε πέρασµα. Οι ενσωµατωµένες δυνατότητες γεωργίας ακριβείας συµπληρώνονται από το JDLink, το οποίο παρέχει αµφίδροµη συνδεσιµότητα για την αυτόµατη µεταφόρτωση δεδοµένων καλλιέργειας και µηχανήµατος στο John Deere Operations Center.

Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech S.A. Μποζατζίδης -Μητσιολίδης Α.Ε. (τηλ. 2310/795018).

Διαβάστε στο profi που κυκλοφορεί εκτάκτως την Μεγάλη Παρασκευή μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το 100% ηλεκτρικό τρακτέρ από την Seederal έρχεται το 2025 στις επόμενες εκθέσεις

Το πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτρικό τρακτέρ της γαλλικής νεοφυούς επιχείρησης βασίζεται αρχικά στο βρετανικό JCB Fastrac, ωστόσο πληροφορίες κάνουν λόγο για διαφοροποίηση σχεδιασμού στο μοντέλο παραγωγής.

Προτεινόμενα

Η διαφορά που κάνει 20 χρόνια εξέλιξης στον αλωνισμό με τις μηχανές της New Holland

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι τα µοντέλα CX της New Holland κυκλοφόρησαν στην αγορά πριν από 20 χρόνια, επειδή τα χρόνια που µεσολάβησαν η γκάµα των θεριζοαλωνιστικών δεν άλλαξε πολύ εξωτερικά. Κάτω από τα πάνελ όµως είναι µια πολύ διαφορετική ιστορία. Παρακάτω βλέπουµε τα 20 χρόνια εξέλιξης, από την CX860 του 2002 στην CX8.90 του 2022.

Pick-up της Χρονιάς για τρίτη φορά το Volkswagen Amarok δεύτερης γενιάς

Η κριτική επιτροπή, με τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, αναγνώρισε τη στιβαρότητα και τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά που πρεσβεύει η δεύτερη γενιά του επαγγελματικού οχήματος της Volkswagen.

Ο όμιλος AGCO και η John Deere σκοράρουν στις πωλήσεις τρακτέρ Ευρώπης

Η Γαλλία ενίσχυσε τη θέση της ως η μεγαλύτερη αγορά τρακτέρ στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας 35.665 (+2,3%) από τα περίπου 140.000 νέα τρακτέρ που ταξινομήθηκαν πέρυσι. Η AGCO κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό τρακτέρ (20.243) στις τρεις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές, ενώ η John Deere πιάνει κορυφή στη Γαλλική αγορά.

Με υπογραφή GUSS και John Deere το πρώτο αυτόνομο και ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό

GUSS και John Deere συνεργάστηκαν και, απ΄ότι φαίνεται, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκινούμενο, ηλεκτροκίνητο ψεκαστικό, το οποίο κινείται αυτόνομα. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην έκθεση World Ag Expo 2024.