Μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά αγροτικών μηχανημάτων τονίζει η New Holland

Κοινοποίηση:

Με τις πωλήσεις τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών να έχουν µειωθεί κατά 1/3 στην Ευρώπη το 2024, και τις παγκόσµιες αγορές κάτω κατά 15-20% (τρακτέρ) και 20-25% (θεριζοαλωνιστικές), ο οικονοµικός αντίκτυπος είναι αισθητός. Παρότι ο πρόεδρος της New Holland Agriculture, Carlo Lambro πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή αγορά είχε φτάσει στον πάτο και µπορεί πλέον να κινηθεί µόνο προς τα πάνω. Η εταιρεία ψάχνει τρόπους να µεγιστοποιήσει τα επενδυτικά της κέρδη.

Ένα παράδειγµα αυτού είναι η επανεκκίνηση της παραγωγής των Maxxum και των Puma µε µικρή βάση τιµονιού (140-175hp) για την ευρωπαϊκή αγορά. Στο Basildon µεταφέρεται και η παραγωγή των αντίστοιχων µηχανηµάτων της Steyr. Τα τρακτέρ T7 HD (270-300hp) που παρασκευάζονταν στο Basildon από το 2015 ως το 2021 πριν η παραγωγή τους µεταφερθεί στην Αυστρία µαζί µε τα Case IH Puma 180-260 και τα Steyr Optum θα συνεχίσουν να παράγονται στο St Valentin.

Το στοίχηµα για την παραγωγή τριών επωνυµιών τρακτέρ στο ίδιο εργοστάσιο είναι η επίτευξη ενός επιπέδου διαφοροποίησης. «∆εν κάνουµε ούτε βήµα πίσω» λέει ο Sean Lennon (αντιπρόεδρος της New Holland Agriculture στην Ευρώπη), «αλλά σκεφτόµαστε να αυξήσουµε τα επίπεδα διαφοροποίησης. Ωστόσο, δεν υπάρχουν ακόµα σοβαρές συζητήσεις περί αυτού».

Οι δύο ισχυροί άντρες της New Holland τόνισαν ότι το Basildon και το St. Valentin θα διατηρήσουν την εταιρική τους ταυτότητα ακόµα και αν έχουν αρχίσει να παρασκευάζουν µηχανήµατα και για τις τρεις επωνυµίες. «Είναι σηµαντικό να γνωρίζουν όλοι ότι το κάθε εργοστάσιο θα διατηρήσει την ταυτότητα του. Αυτό είναι το κλειδί για να διατηρήσουµε την αναγνώριση των επωνυµιών µας και για να επικοινωνούµε καλύτερα µε τους πελάτες µας».

Συγχώνευση των ντίλερς

∆εν είναι µόνο οι µονάδες παραγωγής που αλλάζουν όµως. Οι συγχωνεύσεις των εκµεταλλεύσεων οδηγούν και σ’ όλο και µικρότερο αριθµό από ντίλερς, κάτι που συµβαίνει σε διαφορετικές ταχύτητες σ’ όλη την Ευρώπη. «Η συγχώνευση του εµπορικού δικτύου στο Ηνωµένο Βασίλειο ξεκίνησε πριν από περίπου 15 χρόνια, και πλέον λαµβάνει χώρα στον γρηγορότερο ρυθµό στην Ευρώπη. Βλέπουµε µια µείωση στον αριθµό των ιδιοκτητών αντιπροσωπειών, αλλά από άποψη πωλήσεων και σηµείων για σέρβις, είναι όλα αρκετά κοντά στους πελάτες» σχολίασε.

«Οι µικρότερες επιχειρήσεις δεν έχουν την υψηλή τεχνολογική εξειδίκευση που απαιτείται για τα προηγµένα σύγχρονα τρακτέρ» υποστήριξε ο Sean, που πρόσθεσε ότι αυτό δεν επηρεάζει µόνο τους αντιπροσώπους της CNH.

«Όπου η αγορά είναι περιορισµένη, µπορεί να αποφασίσουµε να πουλάµε µόνο τη µία επωνυµία στη συγκεκριµένη περιοχή, ή πιθανόν να επιλέξουµε ένα franchise και για τις δύο επωνυµίες. «Στόχος µας είναι να έχουµε ξεχωριστά σηµεία πωλήσεων. Ωστόσο, σε κάποιες περιοχές πρέπει να επιλέξουµε πιο πρακτικές λύσεις. Εξάλλου οι αντιπρόσωποι µας πρέπει να δουν κέρδη».

Ερωτηθείς για το αν η CNH µπορεί να ακολουθήσει τον δρόµο της AGCO, όπου ξεχωριστές αποθήκες θα φέρουν την επωνυµία είτε της Case IH είτε της New Holland, αλλά τα συνεργεία θα είναι ανοικτά και για τα δύο ο Sean απάντησε ότι «Όπως είπα και πριν, στόχος µας είναι ανεξάρτητα σηµεία πωλήσεων και σέρβις, όµως πρέπει να εξετάσουµε πρακτικές λύσεις κατά περίπτωση για να παρέχουµε στους πελάτες µας το καλύτερο δυνατό σέρβις, κάτι που αποτελεί προτεραιότητα.

Kongskilde

Ο κ. Lennon συµπλήρωσε ότι οι πρόσφατες αλλαγές που έχουµε δει, στις οποίες συµπεριλαµβάνεται η πώληση των τµηµάτων µηχανηµάτων άροσης και χορτοκοπτικών Kongskilde στην Seko και του τµήµατος αρότρων στην Overum Industries, αποτελούν µέρος της µέσο και µακροπρόθεσµης στρατηγικής της εταιρείας. «Πολλές επενδύσεις απαιτούνταν για τα προϊόντα και τους αντιπροσώπους της Kongskilde. Καταλήξαµε ότι το κόστος της ανάπτυξης των µηχανηµάτων και του προσωπικού θα ήταν υπέρογκο».

Αν µια ευκαιρία παρουσιαστεί φυσικά και η εταιρεία θα την εξετάσει, όµως η New Holland αποφεύγει τα µηχανήµατα άροσης προς ώρας. Παρότι η εταιρεία εστιάζει κυρίως στην παραγωγή τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών, συνεχίζει να επενδύει στο κοµµάτι των χορτοσυλλεκτικών.

«Είµαστε αφοσιωµένοι σ’ αυτό το κοµµάτι και τα χορτοσυλλεκτικά µηχανήµατα αποτελούν κοµβικό τοµέα για τη New Holland στη Βόρεια Αµερική» επιβεβαίωσε ο κ. Lambro, που συµπλήρωσε ότι η εταιρεία συνεχίζει να αγοράζει συγκεκριµένα προϊόντα από την Maschio για την αγορά της Ευρώπης.

Τα σχέδια για τα τρακτέρ

Επιστρέφοντας στα τρακτέρ, τα T8 αποσύρθηκαν σιωπηλά από την ευρωπαϊκή και τη βρετανική αγορά, οπότε ίσως κάποιοι να νοµίζουν ότι η Case IΗ θα είναι αυτή που θα παρέχει τα µεγαλύτερα µηχανήµατα και η New Holland θα παρέχει λύσεις ως 300 ίππων. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σύµφωνα µε τη CNH και όπως υποστηρίζει η εταιρεία αν κάποιος παρευρεθεί στην Agritechnica το Νοέµβριο ίσως δει µια νέα σειρά τρακτέρ. Το σχέδιο είναι να υπάρχουν δύο διαφορετικές σειρές, µια για τη Βόρεια Αµερική και µια για την Ευρώπη.

«Θα έπρεπε να πουλάµε περισσότερα τρακτέρ υψηλής ισχύος (300+hp)» συµπλήρωσε ο Sean. Εντούτοις, υποστήριξε ότι αντί για υποσχέσεις για νέες σειρές, η New Holland πρέπει να πουλήσει περισσότερα από τα τρακτέρ που ήδη παράγει. «Οπωσδήποτε πρέπει να αυξήσουµε τους όγκους στο St Valentin» συµπλήρωσε.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Eτοιμάζεται για επιστροφή το Nissan Navara, το Νοέμβριο τα αποκαλυπτήρια

Προ των πυλών είναι η επιστροφή του δημοφιλούς pickup Nissan Navara με την κορυφαία κατασκευαστεί να ανακοινώνει πως θα παρουσιάσει μια νέα γενιά του οχήματος στην Ωκεανία στις 19 Νοεμβρίου, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό αν και πότε θα διατεθεί στην Ευρώπη.

Τα κορυφαία αγροτικά pick-up Ford ξεχωρίζουν στην έκθεση Εφοδιαστική Αλυσίδα και Logistics

Η Ford Pro δίνει δυναμικό παρών στη φετινή έκθεση Εφοδιαστική Aλυσίδα & Logistics –  που θα λάβει χώρα στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo 18-20 Οκτωβρίου με μία ολοκληρωμένη, εξηλεκτρισμένη γκάμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των επαγγελματικών μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ειδικεύεται σε πλήθος εφαρμογών το νέο αγροτικό drone ναυαρχίδα της DJI

Το ολοκαίνουργιο Agras T100 αποτελεί το νέο αγροτικό drone ναυαρχίδα της DJI. Το καινοτόμο drone έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 100 κιλών και διπλάσια λειτουργική αποδοτικότητα, υποστηρίζοντας πολλές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου ψεκασμού, σποράς και ανύψωσης.

Προτεινόμενα

Eτοιμάζεται για επιστροφή το Nissan Navara, το Νοέμβριο τα αποκαλυπτήρια

Προ των πυλών είναι η επιστροφή του δημοφιλούς pickup Nissan Navara με την κορυφαία κατασκευαστεί να ανακοινώνει πως θα παρουσιάσει μια νέα γενιά του οχήματος στην Ωκεανία στις 19 Νοεμβρίου, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό αν και πότε θα διατεθεί στην Ευρώπη.

Τα κορυφαία αγροτικά pick-up Ford ξεχωρίζουν στην έκθεση Εφοδιαστική Αλυσίδα και Logistics

Η Ford Pro δίνει δυναμικό παρών στη φετινή έκθεση Εφοδιαστική Aλυσίδα & Logistics –  που θα λάβει χώρα στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo 18-20 Οκτωβρίου με μία ολοκληρωμένη, εξηλεκτρισμένη γκάμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των επαγγελματικών μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ειδικεύεται σε πλήθος εφαρμογών το νέο αγροτικό drone ναυαρχίδα της DJI

Το ολοκαίνουργιο Agras T100 αποτελεί το νέο αγροτικό drone ναυαρχίδα της DJI. Το καινοτόμο drone έχει μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 100 κιλών και διπλάσια λειτουργική αποδοτικότητα, υποστηρίζοντας πολλές εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου ψεκασμού, σποράς και ανύψωσης.

Κανονική απόβαση μηχανημάτων New Holland έλαβε χώρα στη Χαλάστρα

Έναν υπερσύγχρονο στόλο New Holland αποτελούµενο από δύο τρακτέρ T7.300 AC 4WD CAB,  T6.175 DC 4WD και το νέο «διαµάντι» του κάµπου της Θεσσαλονίκης, την αλωνιστική CR 9.90 4WD µε ερπύστριες και µαχαίρι Cressoni CRX 760 Rice, παρέδωσε η P J Condellis SA σε ένα σπουδαίο event που «στήθηκε» στις 23 Σεπτεµβρίου.

Ολόκληρος «στόλος» μηχανημάτων New Holland έκανε απόβαση στη Χαλάστρα

Έναν υπερσύγχρονο στόλο New Holland αποτελούµενο από δύο τρακτέρ T7.300 AC 4WD CAB,  T6.175 DC 4WD και το νέο «διαµάντι» του κάµπου της Θεσσαλονίκης, την αλωνιστική CR 9.90 4WD µε ερπύστριες και µαχαίρι Cressoni CRX 760 Rice, παρέδωσε η P J Condellis SA σε ένα σπουδαίο event που «στήθηκε» στις 23 Σεπτεµβρίου. Τα New Holland παραδόθηκαν από τον Μπάµπη Μαυρίδη (αριστερά στην κεντρική φώτο), γενικό διευθυντή της P J Condellis SA στον Γιώργο Κράββα και τις οµάδες του ΚΡΑ.ΓΚΟ ΟΜΑ∆Α ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ & ΚΡΑΒΒΑΣ AGRO ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, στη Χαλάστρα Θεσσαλονίκης µαζί µε εξειδικευµένα µηχανήµατα έτοιµα να δώσουν νέα δύναµη στις καλλιέργειες του κτήµατος σε ρύζι, βαµβάκι, καλαµπόκι και χόρτα.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το νέο T7.270 Methane Power που τρέφεται με μεθάνιο

Στη φετινή Agritechnica (Ανόβερο, 9-15 Νοεμβρίου) θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της η νέα ναυαρχίδα τρακτέρ εναλλακτικών καυσίμων της New Holland, T7.270 Methane Power CNG (Συμπιεσμένο Φυσικό Αέριο). Ο εν λόγω ελκυστήρας θα είναι αρχικά διαθέσιμος για παραγγελίες από τα τέλη του 2025, με τις παραδόσεις να πραγματοποιούνται την άνοιξη του 2026.