Μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά αγροτικών μηχανημάτων τονίζει η New Holland

Κοινοποίηση:

Με τις πωλήσεις τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών να έχουν µειωθεί κατά 1/3 στην Ευρώπη το 2024, και τις παγκόσµιες αγορές κάτω κατά 15-20% (τρακτέρ) και 20-25% (θεριζοαλωνιστικές), ο οικονοµικός αντίκτυπος είναι αισθητός. Παρότι ο πρόεδρος της New Holland Agriculture, Carlo Lambro πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή αγορά είχε φτάσει στον πάτο και µπορεί πλέον να κινηθεί µόνο προς τα πάνω. Η εταιρεία ψάχνει τρόπους να µεγιστοποιήσει τα επενδυτικά της κέρδη.

Ένα παράδειγµα αυτού είναι η επανεκκίνηση της παραγωγής των Maxxum και των Puma µε µικρή βάση τιµονιού (140-175hp) για την ευρωπαϊκή αγορά. Στο Basildon µεταφέρεται και η παραγωγή των αντίστοιχων µηχανηµάτων της Steyr. Τα τρακτέρ T7 HD (270-300hp) που παρασκευάζονταν στο Basildon από το 2015 ως το 2021 πριν η παραγωγή τους µεταφερθεί στην Αυστρία µαζί µε τα Case IH Puma 180-260 και τα Steyr Optum θα συνεχίσουν να παράγονται στο St Valentin.

Το στοίχηµα για την παραγωγή τριών επωνυµιών τρακτέρ στο ίδιο εργοστάσιο είναι η επίτευξη ενός επιπέδου διαφοροποίησης. «∆εν κάνουµε ούτε βήµα πίσω» λέει ο Sean Lennon (αντιπρόεδρος της New Holland Agriculture στην Ευρώπη), «αλλά σκεφτόµαστε να αυξήσουµε τα επίπεδα διαφοροποίησης. Ωστόσο, δεν υπάρχουν ακόµα σοβαρές συζητήσεις περί αυτού».

Οι δύο ισχυροί άντρες της New Holland τόνισαν ότι το Basildon και το St. Valentin θα διατηρήσουν την εταιρική τους ταυτότητα ακόµα και αν έχουν αρχίσει να παρασκευάζουν µηχανήµατα και για τις τρεις επωνυµίες. «Είναι σηµαντικό να γνωρίζουν όλοι ότι το κάθε εργοστάσιο θα διατηρήσει την ταυτότητα του. Αυτό είναι το κλειδί για να διατηρήσουµε την αναγνώριση των επωνυµιών µας και για να επικοινωνούµε καλύτερα µε τους πελάτες µας».

Συγχώνευση των ντίλερς

∆εν είναι µόνο οι µονάδες παραγωγής που αλλάζουν όµως. Οι συγχωνεύσεις των εκµεταλλεύσεων οδηγούν και σ’ όλο και µικρότερο αριθµό από ντίλερς, κάτι που συµβαίνει σε διαφορετικές ταχύτητες σ’ όλη την Ευρώπη. «Η συγχώνευση του εµπορικού δικτύου στο Ηνωµένο Βασίλειο ξεκίνησε πριν από περίπου 15 χρόνια, και πλέον λαµβάνει χώρα στον γρηγορότερο ρυθµό στην Ευρώπη. Βλέπουµε µια µείωση στον αριθµό των ιδιοκτητών αντιπροσωπειών, αλλά από άποψη πωλήσεων και σηµείων για σέρβις, είναι όλα αρκετά κοντά στους πελάτες» σχολίασε.

«Οι µικρότερες επιχειρήσεις δεν έχουν την υψηλή τεχνολογική εξειδίκευση που απαιτείται για τα προηγµένα σύγχρονα τρακτέρ» υποστήριξε ο Sean, που πρόσθεσε ότι αυτό δεν επηρεάζει µόνο τους αντιπροσώπους της CNH.

«Όπου η αγορά είναι περιορισµένη, µπορεί να αποφασίσουµε να πουλάµε µόνο τη µία επωνυµία στη συγκεκριµένη περιοχή, ή πιθανόν να επιλέξουµε ένα franchise και για τις δύο επωνυµίες. «Στόχος µας είναι να έχουµε ξεχωριστά σηµεία πωλήσεων. Ωστόσο, σε κάποιες περιοχές πρέπει να επιλέξουµε πιο πρακτικές λύσεις. Εξάλλου οι αντιπρόσωποι µας πρέπει να δουν κέρδη».

Ερωτηθείς για το αν η CNH µπορεί να ακολουθήσει τον δρόµο της AGCO, όπου ξεχωριστές αποθήκες θα φέρουν την επωνυµία είτε της Case IH είτε της New Holland, αλλά τα συνεργεία θα είναι ανοικτά και για τα δύο ο Sean απάντησε ότι «Όπως είπα και πριν, στόχος µας είναι ανεξάρτητα σηµεία πωλήσεων και σέρβις, όµως πρέπει να εξετάσουµε πρακτικές λύσεις κατά περίπτωση για να παρέχουµε στους πελάτες µας το καλύτερο δυνατό σέρβις, κάτι που αποτελεί προτεραιότητα.

Kongskilde

Ο κ. Lennon συµπλήρωσε ότι οι πρόσφατες αλλαγές που έχουµε δει, στις οποίες συµπεριλαµβάνεται η πώληση των τµηµάτων µηχανηµάτων άροσης και χορτοκοπτικών Kongskilde στην Seko και του τµήµατος αρότρων στην Overum Industries, αποτελούν µέρος της µέσο και µακροπρόθεσµης στρατηγικής της εταιρείας. «Πολλές επενδύσεις απαιτούνταν για τα προϊόντα και τους αντιπροσώπους της Kongskilde. Καταλήξαµε ότι το κόστος της ανάπτυξης των µηχανηµάτων και του προσωπικού θα ήταν υπέρογκο».

Αν µια ευκαιρία παρουσιαστεί φυσικά και η εταιρεία θα την εξετάσει, όµως η New Holland αποφεύγει τα µηχανήµατα άροσης προς ώρας. Παρότι η εταιρεία εστιάζει κυρίως στην παραγωγή τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών, συνεχίζει να επενδύει στο κοµµάτι των χορτοσυλλεκτικών.

«Είµαστε αφοσιωµένοι σ’ αυτό το κοµµάτι και τα χορτοσυλλεκτικά µηχανήµατα αποτελούν κοµβικό τοµέα για τη New Holland στη Βόρεια Αµερική» επιβεβαίωσε ο κ. Lambro, που συµπλήρωσε ότι η εταιρεία συνεχίζει να αγοράζει συγκεκριµένα προϊόντα από την Maschio για την αγορά της Ευρώπης.

Τα σχέδια για τα τρακτέρ

Επιστρέφοντας στα τρακτέρ, τα T8 αποσύρθηκαν σιωπηλά από την ευρωπαϊκή και τη βρετανική αγορά, οπότε ίσως κάποιοι να νοµίζουν ότι η Case IΗ θα είναι αυτή που θα παρέχει τα µεγαλύτερα µηχανήµατα και η New Holland θα παρέχει λύσεις ως 300 ίππων. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σύµφωνα µε τη CNH και όπως υποστηρίζει η εταιρεία αν κάποιος παρευρεθεί στην Agritechnica το Νοέµβριο ίσως δει µια νέα σειρά τρακτέρ. Το σχέδιο είναι να υπάρχουν δύο διαφορετικές σειρές, µια για τη Βόρεια Αµερική και µια για την Ευρώπη.

«Θα έπρεπε να πουλάµε περισσότερα τρακτέρ υψηλής ισχύος (300+hp)» συµπλήρωσε ο Sean. Εντούτοις, υποστήριξε ότι αντί για υποσχέσεις για νέες σειρές, η New Holland πρέπει να πουλήσει περισσότερα από τα τρακτέρ που ήδη παράγει. «Οπωσδήποτε πρέπει να αυξήσουµε τους όγκους στο St Valentin» συµπλήρωσε.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πρωταγωνιστούν στις χαμηλές κατηγορίες ισχύος τα τρακτέρ Kubota LX

Η Kubota επενδύει δυναμικά στην κατηγορία τρακτέρ χαμηλής ισχύος κάτω από 50hp έχοντας ως κορωνίδα της τα ευέλικτα μικρών διαστάσεων LX που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για μεγάλο εύρος εργασιών από κηπουρική ως και αμπελώνες.

Με νέες επιλογές μετάδοσης και αυξημένες δυνατότητες ανύψωσης αναβαθμίζονται τα τρακτέρ Steyr Plus

Μόλις ένα χρόνο μετά από την άφιξη των τρακτέρ υψηλών αποδόσεων Steyr Plus (τρακτέρ της χρονιάς στην κατηγορία Utility στην EIMA), ο αυστριακός κατασκευαστής ανακοίνωσε την αναβάθμιση τους με δύο επιλογές μηχανικής μετάδοσης και αυξημένες δυνατότητες ανύψωσης που αγγίζουν τους 4,7 τόνους.

Ισχύ, ευελιξία και αξιοπιστία φέρνουν στην ελληνική γεωργία τα νέα τρακτέρ John Deere 6M

Τη νέα σειρά τρακτέρ 6M παρουσιάζει η επίσημη αντιπρόσωπος της John Deere στην Ελλάδα, Agrotech. Οι καινοτόμοι ελκυστήρες είναι ειδικά σχεδιασμένοι για να προσφέρουν κορυφαία αξιοπιστία, ευελιξία και απόδοση στον σύγχρονο επαγγελματία της ελληνικής γεωργίας.

Προτεινόμενα

Lindner: Με πολυτέλεια και νέο κινητήρα Perkins 76 και 136 ίππων για επικλινή εδάφη

Τα τρακτέρ της Lindner γεννήθηκαν αρχικά για τα ιδιαίτερα πεδία της Αυστρίας, σκαρφαλώνοντας όμως με άνεση σε κάθε άλλη πρόκληση επί ευρωπαϊκού και όχι μόνο εδάφους. Η εταιρεία παντρεύει λοιπόν την πολυτέλεια με τις αυξημένες τεχνικές δυνατότητες.

Ασυναγώνιστος διαχωρισμός με θεριζοαλωνιστικές New Holland CX 5/6 και CH 7.70

Οι θεριζοαλωνιστικές New Holland CX 5/6 και CH 7.70 διαθέτουν κορυφαίες τεχνολογίες και συστήματα που τους προσδίδουν αξεπέραστες δυνατότητες διαχωρισμού σε σχέση. Παρακάτω ακολουθούν οι λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να τις αγοράσει.

Βελτιωμένη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση καυσίμων φέρνουν τα Case IH Farmall C

Η σειρά των τεσσάρων μοντέλων τρακτέρ Farmall C της Case IH, 90-117hp για κάθε χρήση, που απευθύνονται σε επαγγελματίες μικρών και μεσαίων εκμεταλλεύσεων, κτηνοτρόφους και αγρότες, φέρνει μαζί της μια σειρά από οφέλη για την απόδοση και την συντήρηση.

Συνεργασία κορυφής CNH με Starlink για παροχή κορυφαίων λύσεων δορυφορικής συνδεσιμότητας σε αγρότες

Η CNH ανακοινώσε ότι υπέγραψε συμφωνία με τη Starlink, θυγατρική της SpaceX, για την παροχή κορυφαίας δορυφορικής συνδεσιμότητας στους αγρότες. Αυτή η συνεργασία θα προσφέρει στους πελάτες των εμπορικών σημάτων της CNH – Case IH και New Holland  – αξιόπιστη και οικονομικά προσιτή συνδεσιμότητα υψηλής ταχύτητας, με τα οφέλη ενός πλήρως συνδεδεμένου στόλου – ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες αγροτικές περιοχές παγκοσμίως.