Μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί η ευρωπαϊκή αγορά αγροτικών μηχανημάτων τονίζει η New Holland

Κοινοποίηση:

Με τις πωλήσεις τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών να έχουν µειωθεί κατά 1/3 στην Ευρώπη το 2024, και τις παγκόσµιες αγορές κάτω κατά 15-20% (τρακτέρ) και 20-25% (θεριζοαλωνιστικές), ο οικονοµικός αντίκτυπος είναι αισθητός. Παρότι ο πρόεδρος της New Holland Agriculture, Carlo Lambro πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή αγορά είχε φτάσει στον πάτο και µπορεί πλέον να κινηθεί µόνο προς τα πάνω. Η εταιρεία ψάχνει τρόπους να µεγιστοποιήσει τα επενδυτικά της κέρδη.

Ένα παράδειγµα αυτού είναι η επανεκκίνηση της παραγωγής των Maxxum και των Puma µε µικρή βάση τιµονιού (140-175hp) για την ευρωπαϊκή αγορά. Στο Basildon µεταφέρεται και η παραγωγή των αντίστοιχων µηχανηµάτων της Steyr. Τα τρακτέρ T7 HD (270-300hp) που παρασκευάζονταν στο Basildon από το 2015 ως το 2021 πριν η παραγωγή τους µεταφερθεί στην Αυστρία µαζί µε τα Case IH Puma 180-260 και τα Steyr Optum θα συνεχίσουν να παράγονται στο St Valentin.

Το στοίχηµα για την παραγωγή τριών επωνυµιών τρακτέρ στο ίδιο εργοστάσιο είναι η επίτευξη ενός επιπέδου διαφοροποίησης. «∆εν κάνουµε ούτε βήµα πίσω» λέει ο Sean Lennon (αντιπρόεδρος της New Holland Agriculture στην Ευρώπη), «αλλά σκεφτόµαστε να αυξήσουµε τα επίπεδα διαφοροποίησης. Ωστόσο, δεν υπάρχουν ακόµα σοβαρές συζητήσεις περί αυτού».

Οι δύο ισχυροί άντρες της New Holland τόνισαν ότι το Basildon και το St. Valentin θα διατηρήσουν την εταιρική τους ταυτότητα ακόµα και αν έχουν αρχίσει να παρασκευάζουν µηχανήµατα και για τις τρεις επωνυµίες. «Είναι σηµαντικό να γνωρίζουν όλοι ότι το κάθε εργοστάσιο θα διατηρήσει την ταυτότητα του. Αυτό είναι το κλειδί για να διατηρήσουµε την αναγνώριση των επωνυµιών µας και για να επικοινωνούµε καλύτερα µε τους πελάτες µας».

Συγχώνευση των ντίλερς

∆εν είναι µόνο οι µονάδες παραγωγής που αλλάζουν όµως. Οι συγχωνεύσεις των εκµεταλλεύσεων οδηγούν και σ’ όλο και µικρότερο αριθµό από ντίλερς, κάτι που συµβαίνει σε διαφορετικές ταχύτητες σ’ όλη την Ευρώπη. «Η συγχώνευση του εµπορικού δικτύου στο Ηνωµένο Βασίλειο ξεκίνησε πριν από περίπου 15 χρόνια, και πλέον λαµβάνει χώρα στον γρηγορότερο ρυθµό στην Ευρώπη. Βλέπουµε µια µείωση στον αριθµό των ιδιοκτητών αντιπροσωπειών, αλλά από άποψη πωλήσεων και σηµείων για σέρβις, είναι όλα αρκετά κοντά στους πελάτες» σχολίασε.

«Οι µικρότερες επιχειρήσεις δεν έχουν την υψηλή τεχνολογική εξειδίκευση που απαιτείται για τα προηγµένα σύγχρονα τρακτέρ» υποστήριξε ο Sean, που πρόσθεσε ότι αυτό δεν επηρεάζει µόνο τους αντιπροσώπους της CNH.

«Όπου η αγορά είναι περιορισµένη, µπορεί να αποφασίσουµε να πουλάµε µόνο τη µία επωνυµία στη συγκεκριµένη περιοχή, ή πιθανόν να επιλέξουµε ένα franchise και για τις δύο επωνυµίες. «Στόχος µας είναι να έχουµε ξεχωριστά σηµεία πωλήσεων. Ωστόσο, σε κάποιες περιοχές πρέπει να επιλέξουµε πιο πρακτικές λύσεις. Εξάλλου οι αντιπρόσωποι µας πρέπει να δουν κέρδη».

Ερωτηθείς για το αν η CNH µπορεί να ακολουθήσει τον δρόµο της AGCO, όπου ξεχωριστές αποθήκες θα φέρουν την επωνυµία είτε της Case IH είτε της New Holland, αλλά τα συνεργεία θα είναι ανοικτά και για τα δύο ο Sean απάντησε ότι «Όπως είπα και πριν, στόχος µας είναι ανεξάρτητα σηµεία πωλήσεων και σέρβις, όµως πρέπει να εξετάσουµε πρακτικές λύσεις κατά περίπτωση για να παρέχουµε στους πελάτες µας το καλύτερο δυνατό σέρβις, κάτι που αποτελεί προτεραιότητα.

Kongskilde

Ο κ. Lennon συµπλήρωσε ότι οι πρόσφατες αλλαγές που έχουµε δει, στις οποίες συµπεριλαµβάνεται η πώληση των τµηµάτων µηχανηµάτων άροσης και χορτοκοπτικών Kongskilde στην Seko και του τµήµατος αρότρων στην Overum Industries, αποτελούν µέρος της µέσο και µακροπρόθεσµης στρατηγικής της εταιρείας. «Πολλές επενδύσεις απαιτούνταν για τα προϊόντα και τους αντιπροσώπους της Kongskilde. Καταλήξαµε ότι το κόστος της ανάπτυξης των µηχανηµάτων και του προσωπικού θα ήταν υπέρογκο».

Αν µια ευκαιρία παρουσιαστεί φυσικά και η εταιρεία θα την εξετάσει, όµως η New Holland αποφεύγει τα µηχανήµατα άροσης προς ώρας. Παρότι η εταιρεία εστιάζει κυρίως στην παραγωγή τρακτέρ και θεριζοαλωνιστικών, συνεχίζει να επενδύει στο κοµµάτι των χορτοσυλλεκτικών.

«Είµαστε αφοσιωµένοι σ’ αυτό το κοµµάτι και τα χορτοσυλλεκτικά µηχανήµατα αποτελούν κοµβικό τοµέα για τη New Holland στη Βόρεια Αµερική» επιβεβαίωσε ο κ. Lambro, που συµπλήρωσε ότι η εταιρεία συνεχίζει να αγοράζει συγκεκριµένα προϊόντα από την Maschio για την αγορά της Ευρώπης.

Τα σχέδια για τα τρακτέρ

Επιστρέφοντας στα τρακτέρ, τα T8 αποσύρθηκαν σιωπηλά από την ευρωπαϊκή και τη βρετανική αγορά, οπότε ίσως κάποιοι να νοµίζουν ότι η Case IΗ θα είναι αυτή που θα παρέχει τα µεγαλύτερα µηχανήµατα και η New Holland θα παρέχει λύσεις ως 300 ίππων. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει σύµφωνα µε τη CNH και όπως υποστηρίζει η εταιρεία αν κάποιος παρευρεθεί στην Agritechnica το Νοέµβριο ίσως δει µια νέα σειρά τρακτέρ. Το σχέδιο είναι να υπάρχουν δύο διαφορετικές σειρές, µια για τη Βόρεια Αµερική και µια για την Ευρώπη.

«Θα έπρεπε να πουλάµε περισσότερα τρακτέρ υψηλής ισχύος (300+hp)» συµπλήρωσε ο Sean. Εντούτοις, υποστήριξε ότι αντί για υποσχέσεις για νέες σειρές, η New Holland πρέπει να πουλήσει περισσότερα από τα τρακτέρ που ήδη παράγει. «Οπωσδήποτε πρέπει να αυξήσουµε τους όγκους στο St Valentin» συµπλήρωσε.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Ειδικεύεται στην ηλεκτρική ανάδευση η αυτοκινούμενη ταΐστρα Strautmann Everti-Feed 1251

Ειδικεύεται στην ηλεκτρική ανάδευση η αυτοκινούμενη ταΐστρα Strautmann Everti-Feed 1251

Τα ηλεκτρικά µηχανήµατα αποτελούν µια σηµαντική τάση της εποχής, οπότε µια εταιρεία όπως η Strautmann µπορεί να παινεύεται για τη νέα της αυτοκινούµενη ταΐστρα. Ωστόσο, η βιωσιµότητα και οι έπαινοι δεν είναι οι κύριοι λόγοι πίσω από την ανακάλυψη του νέου ηλεκτρικού µηχανήµατος.

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος τα αναβαθμισμένα τρακτέρ Case IH Farmall A

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος τα αναβαθμισμένα τρακτέρ Case IH Farmall A

Η Case IH ανεβάζει τον πήχη ισχύος και ευελιξίας με τα αναβαθμισμένα τρακτέρ Farmall A. Πιο συγκεκριμένα, στη σειρά μικρών ελκυστήρων έρχεται να προστεθεί ένα νέο μοντέλο 110 ίππων, το οποίο θα πλαισιώσει τα ήδη υπάρχοντα ισχύος 90 hp και 100 hp, με σχεδιασμό εμπνευσμένο από μεγαλύτερα τρακτέρ της Case IH, το οποίο συνδυάζει απόδοση και αναβαθμίσεις τεχνολογίας ακριβείας. Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο των νέων Farmall A θα πραγματοποιηθεί στην έκθεση κτηνοτροφίας Sommet de L’ Elevage μεταξύ 7-10 Οκτωβρίου.

Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson εξοπλίζει τα MF 5S με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης

Η Massey Ferguson ανακοίνωσε ότι πλέον τα μοντέλα της σειράς MF 5S θα διατίθενται και με επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης. Έτσι, τα νέα MF 5S Dyna-VT έρχονται να πλαισιώσουν τις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις Dyna-4 και Dyna-6, προκειμένου να απαντήσουν στις ανάγκες των αγροτών για περισσότερη άνεση και ευελιξία.

Προτεινόμενα

Eπίκαιρο κοινοτικό πλαίσιο για επεμβάσεις ψεκασμών με drones αιτείται η Ελλάδα

του Γιώργου Κοντονή Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου 2024-25 Tην ανάγκη ανάπτυξης κατάλληλου νοµικού πλαισίου, ώστε να διευκολυνθεί η χρήση drones στη

Ο απόλυτος οδηγός για αγορά χορτοδετικών μηχανών στο Profi

Έχουν περάσει σχεδόν 80 χρόνια από όταν η Allis-Chalmers παρήγαγε την πρώτη στρογγυλή χορτοδετική, και από τότε τα υλικά έχουν εξελιχθεί από σπάγκο σε δίχτυ και πιο πρόσφατα σε ελαστικό φιλµ. Όταν συνδυάζεται µε περιτύλιγµα, η κάλυψη του βαρελιού του µηχανήµατος µε αυτόν τον τρόπο σηµαίνει ότι το ίδιο υλικό χρησιµοποιείται για τύλιγµα και σφράγισµα και µόνο λίγα επίπεδα δεµατοποίησης είναι απαραίτητα. Χωρίς φιλµ και δίχτυ να διαχωρίσει σταδιακά το δεµάτι, η ευκολία του ξετυλίγµατος είναι ακόµα ένα πλεονέκτηµα, ειδικά σε υδαρείς ή ψυχρές συνθήκες, ενώ υπάρχει µόνο ένα υλικό για ανακύκλωση.

Amatechnica 2024: Επιδείξεις μηχανημάτων στο πεδίο αφιερωμένες στην Amazone

Στα κεντρικά της Amazone στη Γερμανία, όσοι παρευρέθηκαν είδαν από κοντά και σε πραγματικές δοκιμές τα μηχανήματα της εταιρείας να εργάζονται με στόχο τη βιωσιμότητα και την απόδοση. Η ιστορία της κατασκευάστριας αλλά και η λειτουργία της πνευματικής σπαρτικής Precea 6000-TCC εντυπωσίασαν.

«Σπάνε τα κοντέρ» σε άνεση και ισχύ τα καινούργια τρακτέρ New Holland T7 XD

«Σπάνε τα κοντέρ» σε άνεση και ισχύ τα καινούργια τρακτέρ New Holland T7 XD

Το λανσάρισμα της σειράς T7 XD σηματοδοτεί την είσοδο των τρακτέρ της New Holland σε μια νέα κατηγορία υψηλής ισχύος, με τρία μοντέλα από 350 ίππους και πάνω, τα οποία επιτρέπουν ευελιξία σε κάθε εφαρμογή στο χωράφι.

Τα τετρακύλινδρα τρακτέρ 150hp που εμπιστεύονται οι Ευρωπαίοι αγρότες

Πόσο αξιόπιστα είναι τα τρακτέρ της αγοράς σήµερα, ποια µοντέλα ξεχωρίζουν και ποιοι είναι µερικοί συχνοί προβληµατισµοί των χειριστών; Για να µπορέσουµε να απαντήσουµε στα παραπάνω θέµατα όσον αφορά τα τετρακύλινδρα τρακτέρ ισχύος 150hp, ρωτήσαµε ιδιοκτήτες τρακτέρ από τη ∆ανία, τη Φινλανδία, τη Γερµανία, την Ολλανδία και τη Νορβηγία την άποψη τους για τα οκτώ µοντέλα της δοκιµής που βρίσκονται στην αγορά εδώ και σχεδόν µια δεκαετία, και είχαν αποτελέσει µέρος δοκιµής του profi το 2017.

Έλαμψαν υπό τα φώτα της Agritechnica τα έξι κορυφαία Τρακτέρ της Χρονιάς

Η ανάδειξη των τρακτέρ της χρονιάς για τη χρονιά 2026 ξεχώρισε στην πρεμιέρα της κορυφαίας έκθεσης αγροτικών μηχανημάτων Agritechnica στο Ανόβερο την Κυριακή 9 Νοεμβρίου. Η απονομή των βραβείων είχε και φέτος το format των έξι κατηγοριών που είδαμε πέρυσι για πρώτη φορά.