Bαθύτερη εργασία για ίδια δύναμης έλξης με Väderstad Marathon Edge 50/80

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η Väderstad παρουσιάζει το νέο στέλεχος 50/80 χλστ. Marathon Edge για τη σειρά καλλιεργητών της. Χάρη στο σχήμα του, το Marathon Edge έχει υψηλή ικανότητα αναζήτησης χώματος, ενώ παράλληλα αυξάνει τη διάρκεια ζωής σε σύγκριση με ένα τυπικό στέλεχος.

Η Väderstad προσφέρει τρεις κύριες σειρές στελεχών για την οικογένεια των καλλιεργητών της. Αυτές είναι η τυπική σειρά υψηλής ποιότητας, η σειρά Marathon με μεγάλη διάρκεια ζωής καθώς και η ενισχυμένη σειρά Marathon Edge.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Η σειρά στελεχών Marathon Edge χαρακτηρίζεται από το λεπτότερο σώμα, σε σύγκριση με τα κανονικά Marathon. Αυτό βελτιώνει την ικανότητα αναζήτησης του εδάφους, το οποίο με τη σειρά του επηρεάζει θετικά τη διατήρηση του βάθους σε δύσκολες συνθήκες. «Ως εκ τούτου, τα στελέχη Marathon Edge είναι η πρώτη επιλογή σε δονητικά δόντια, όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στον καλλιεργητή με δόντια Swift 400-870″, λέει ο Magnus Samuelsson, Concept Developer της Väderstad.

Το νέο 50/80 χλστ. Marathon Edge προσφέρει μια πιο αιχμηρή άκρη από το σημερινό 80 χλστ. Marathon Edge και επομένως μπορεί να εργαστεί βαθύτερα με την ίδια απαίτηση δύναμης έλξης. Θα εισέρχεται καλύτερα σε δύσκολες συνθήκες, ενώ σε βαρύτερα εδάφη, το λεπτότερο κάτω μέρος της αιχμής μειώνει επίσης την ποσότητα των σβόλων που δημιουργούνται. Η νέα μύτη 50/80 χλστ. Marathon Edge θα είναι διαθέσιμη ως γνήσιο ανταλλακτικό της Väderstad από τον Μάιο του 2024.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Govor: Αυτοματοποίηση των εργασιών με το ρομποτικό τρακτέρ της Agovor

H εταιρεία από τη Νέα Ζηλανδία παρουσιάζει τη δική της εκδοχή στα ρομποτικά μηχανήματα, λανσάροντας το μικρό όχημα Govor, ικανό να κινείται ελισσόμενο ανάμεσα σε καλλιέργειες με τη βοήθεια RTK-GPS και άλλων βοηθητικών τεχνολογιών.

Προτεινόμενα

Hurlimann XF, XS & XV: όπως το θες

Με αυτή τη σειρά, η Hurlimann προσφέρει ένα νέο επίπεδο στη δυνατότητα διαµόρφωσης του τρακτέρ, µε την επιλογή του κινητήρα των τριών ή τεσσάρων κυλίνδρων