Aναβαθμίζει με κιβώτιο CVT τους φορτωτές TH στην Ευρώπη η Massey Ferguson

Κοινοποίηση:

Η Massey Ferguson θα εισάγει στους τηλεσκοπικούς χειριστές της σειράς MF TH, στην Ευρώπη, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT) Dyna-CT που είναι ήδη γνώριμο από τα τρακτέρ της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα τα τρία νέα μοντέλα -TH.6534 Dyna-CT, TH.7038 Dyna-CT και TH.8043 Dyna-CT, θα μοιράζονται τους ίδιους κινητήρες, θα έχουν τις ίδιες δυνατότητες ανύψωσης και το ίδιο μέγιστο ύψος με τα παλιότερα μοντέλα, όμως θα διαθέτουν τη νέα υψηλής απόδοσης μετάδοση με αντλία και δύο υδραυλικές γεννήτριες.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Απριλίου

Ιδανική ταχύτητα για κάθε εργασία

Χωρίς μηχανικό μειωτήρα, η διαρκής μετάδοση επιτρέπει στους χειριστές να επιλέξουν την πιο κατάλληλη σειρά ταχυτήτων, ακόμα και για εργασίες όπως η ρυμούλκηση βαριών φορτίων. Οι χειριστές θα μπορούν να επιλέξουν, για παράδειγμα, μεταξύ των ταχυτήτων «Hire» ή «Tartaruga» απλά με το πάτημα ενός κουμπιού στο χειριστήριο της καμπίνας. Ακόμα, με τη λειτουργία «Lepre» η ταχύτητα του μηχανήματος μπορεί να φτάσει ως και τα 40 χλμ/ώρα, ενώ με την «Tartaruga» η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 20 χλμ/ώρα παρέχοντας μεγαλύτερη ευελιξία και ακριβή έλεγχο ταχύτητας.

Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση κόστους

 Κατά τον εμπορικό διευθυντή της Massey Ferguson σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή, Jerome Aubrion, «Χάρη στο κιβώτιο Dyna-CT, οι αισθητήρες θα έχουν στα χέρια τους ένα εργαλείο που θα τους δώσει μεγαλύτερη αυτονομία αυξημένη παραγωγικότητα και περισσότερη άνεση, σε συνδυασμό με μείωση του λειτουργικού κόστους. Η αναβάθμιση της σειράς MF TH με το νέο κιβώτιο θα της επιτρέπει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ευέλικτα μηχανήματα με μεγαλύτερη ώθηση και ανώτερες δυνατότητες αναστροφής. Με τα νέα και πρακτικά χαρακτηριστικά οι τηλεσκοπικοί φορτωτές μας είναι ιδανική επιλογή για εργασίες βαρέως τύπου ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες».

Τεχνολογική αναβάθμιση

Τα νέα MF TH Dyna-CT διαθέτουν μια σειρά από νέες λειτουργίες που προγραμματίζονται βολικά από τερματικό διαμέτρου 7 ιντσών, όπως αυτόματο μηχανικό σβήσιμο και επανεκκίνηση του κινητήρα, cruise control και σύστημα δυναμικής διαχείρισης για βέλτιστη κατανάλωση καυσίμων. Ακόμα, ένας περιοριστής μέγιστης ταχύτητας επιτρέπει τη ρύθμιση και την αποθήκευση της μέγιστης ταχύτητας οδήγησης. Άξιο αναφοράς είναι ότι για τους λιγότερο έμπειρους χειριστές ή για χρήση  σε περιοχές όπου η ταχύτητα οδήγησης είναι περιορισμένη, ο χειριστής θα μπορεί να ορίσει μια μέγιστη ταχύτητα από 1 ως 40 χλμ/ώρα στο τερματικό και να ορίσει ένα κωδικό για αποτροπή αθέμιτων αλλαγών.

Ακόμα, η νέα λειτουργία σταματημού και επανεκκίνησης του μηχανήματος έχει εισαχθεί για να εξοικονομεί χρόνο και καύσιμα. Ο χειριστής μπορεί να διευκρινίσει μια περίοδο 1-20 λεπτών, κατά την οποία το μηχάνημα θα είναι ανενεργό, έπειτα από την οποία ο κινητήρας σταματά και ο φορτωτής εισέρχεται σε λειτουργία standby. Μέσω του cruise control ο χειριστής αποκτά περισσότερη άνεση, με τις επιλεγμένες ταχύτητες και την κατάσταση λειτουργίας να αναφέρονται ξεκάθαρα στο τερματικό.

Τέλος, το σύστημα δυναμικής διαχείρισης του τρακτέρ (DTM), βελτιστοποιεί την αποτελεσματικότητα και μειώνει την κατανάλωση καυσίμων κατά τις εργασίες μεταφοράς. Όταν ενεργοποιείται αυτή η λειτουργία το πεντάλ του επιταχυντή καθορίζει την ταχύτητα, ενώ ο κινητήρας και η μετάδοση διαχειρίζονται μηχανικά προκειμένου να διατηρηθεί η ταχύτητα του κινητήρα στο ελάχιστο.  Τα νέα MF TH Dyna-CT θα περιλαμβάνουν φυσικά, και τα ήδη γνώριμα χαρακτηριστικά των τηλεσκοπικών χειριστών της Massey Ferguson, όπως τον λεβιέ PowerControl kαι μια ισχυρή αντλία παροχής 190 λίτρων/λεπτό.

Πληροφορίες από Trattoriweb

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Όταν οι αγρότες φυτοζωούν κανείς δεν μπορεί να βγει κερδισμένος

Η ελληνική γεωργία διέρχεται µία από τις κρισιµότερες µεταβατικές περιόδους στη νεότερη ιστορία και το πώς θα εξελιχθούν τελικά τα πράγµατα προσεχώς θα εξαρτηθεί σε πολύ µεγάλο βαθµό από τη δυνατότητα της χώρας να ιεραρχήσει τις καλλιεργητικές επιλογές και να ξεδιπλώσει ένα ολοκληρωµένο σχέδιο ενίσχυσης των εκµεταλλεύσεων µεσαίου µεγέθους. 

Ιδανικούς συνεργάτες για μεγάλα χωράφια αποτελούν τα νέα Landini Serie 7 Tier3

Τον ιδανικό συνεργάτη για μεγάλα χωράφια αποτελούν τα ανανεωμένα και ισχυρότερα Landini Serie 7 Tier3, τα οποία αναδεικνύουν στο έπακρο τη μεγάλη παράδοση αποδοτικών λύσεων της εταιρείας. Οι νέοι γεωργικοί ελκυστήρες της Landini με ισχύ ως και 230hp συνδυάζουν ισχύ, με άνεση και αποδοτικότητα.

Δεν πτοείται ούτε από λόφους η θεριζοαλωνιστική New Holland TC5.90 Hillside

Ικανή να δουλέψει χωρίς πρόβλημα ακόμα και στις πιο απότομες κλίσεις είναι η θεριζοαλωνιστική New Holland TC5.90 στην έκδοση Hillside. Το συγκριμένο μοντέλο χαρακτηρίζεται από το αυτόματο σύστημα ελέγχου του ύψους της κεφαλής Autofloat II, που είναι γνώριμο από τα μοντέλα μεγαλύτερων διαστάσεων της σειράς CX. Το μικρότερο τους μέγεθος και το χαμηλότερο βάρος τους είναι αυτά που τους επιτρέπουν να λειτουργούν μ’ άνεση ακόμα και σε λόφους.

Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Επίσημα εγκαίνια για την απόλυτη αγροτική εμπειρία Massey Ferguson Agrispace

Η Massey Ferguson γιόρτασε σήμερα τα επίσημα εγκαίνια του νέου της Customer Experience Center στο Beauvais της Γαλλίας, Massey Ferguson Agrispace, το οποίο υπόσχεται να γίνει η απόλυτη αγροτική εμπειρία. Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία φορέων της τοπικής διοίκησης, επιχειρήσεων, συνεργατών και εκπροσώπων του τύπου, σε συνέχεια της αρχικής λειτουργίας του Agrispace που είχε προηγηθεί νωρίτερα μέσα στο έτος.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.