Δημιουργία ομοιόμορφων σειρών και ανθεκτικότητα για νέες φρέζες Grimme BF

Κοινοποίηση:

Σε σημαντικές αναβαθμίσεις των φρεζών BF και BFL προχώρησε η Grimme. Η κορυφαία κατασκευαστής είχε προαναγγείλει από πέρυσι την ανανέωση των εν λόγω μηχανημάτων, και πλέον έφτασε η ώρα αυτές να υλοποιηθούν.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ποιότητα το Profi Μαρτίου 2025

Στις αναβαθμίσεις περιέχονται σημαντικές τροποποιήσεις του κεντρικού πλαισίου προκειμένου να ανταποκρίνεται στις αυξημένες απαιτήσεις της καλλιέργειας εδάφους. Περαιτέρω, με την είσοδο του μηχανήματος BF 400 οι σειρές BF και BFL αποτελούνται πλέον από τρία μοντέλα.

Οι αναβαθμισμένες φρέζες διαθέτουν πιο χοντρά τοιχώματα στο κεντρικό πλαίσιο, ενώ και τα σημεία σύνδεσης μεταξύ των σωμάτων του αρότρου και του κεντρικού πλαισίου έχουν ενισχυθεί, προκειμένου τα μηχανήματα να μη φθείρονται εξαιτίας των ισχυρών δυνάμεων σε βαριά και βραχώδη εδάφη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ένα σύνδεσμο τριών σημείων, ο οποίος είναι συμβατός με τυπικούς τυπικούς χαμηλούς δεσμούς Κατ. 3 και Κατ. 4. Χάρη σ΄ αυτόν επιτρέπεται η χρήση των μηχανημάτων από μεγαλύτερα τρακτέρ.

Περαιτέρω, πέρα από το υδραυλικό σύστημα προστασίας από βράχους, τα αναβαθμισμένα μηχανήματα διαθέτουν το σύστημα PRO, το οποίο εμπεριέχει έναν υδραυλικό κύλινδρο αντί για κοχλία. Μέσω αυτού, το σώμα του αρότρου εκτρέπεται ψηλότερα σε περίπτωση που έρθει σε επαφές με βράχους στο έδαφος. Άλλο ένα πλεονέκτημα, είναι ότι ο χειριστής δεν χρειάζεται να επεμβαίνει όταν το σύστημα προστασίας τίθεται σε ισχύ και το άροτρο επιστρέφει αυτόματα σε θέση εργασίας.

Επίσης, διατίθεται ένα πακέτο «βαρέως τύπου» για τα σώματα αρότρων της σειράς BFL, το οποίο είναι διαθέσιμο σε συνεργασία με το νέο σύστημα προστασίας PRO. Σ’ αυτό εμπεριέχονται ενίσχυση των πλάγιων πλακών και του σώματος του αρότρου, γεγονός που περιέχει καλύτερη σταθερότητα, ακόμα και σε βραχώδη χωράφια, ώστε να πιέζονται τα άκρα της σειράς και να επανασυμπίεζεται ελαφρά.

Τέλος, νέες πλάκες διεύθυνσης στο έδαφος έχουν αναπτυχθεί για τα σώματα αρότρων της σειράς BF, οι οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για βαριά εδάφη. Αυτές οι πλάκες διεύθυνσης είναι συνδεδεμένες στο πάνω μέρος του αρότρου, εμποδίζοντας την πτώση του χώματος και δημιουργώντας ομοιόμορφες σειρές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Προτεινόμενα

Ανεβάζουν τον πήχη αποδοτικότητας τα νέα τρακτέρ Case IH Puma

Το ντεμπούτο του στην Agritechnica πραγματοποίησε το νέο μοντέλο της σειράς τρακτέρ Puma της Case IH, το οποίο είναι σχεδιασμένο για να ανεβάζει τον πήχη από άποψη απόδοσης. Τo νέο Puma διαθέτει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό που προσφέρει στους χειριστές πιο ομαλή λειτουργία και πρόσβαση σε τεχνολογίες τελευταίας γενιάς.

Μπήκε στην 9η γενιά και γίνεται ηλεκτρικό το Toyota Hilux, Ελλάδα τέλη 2026

 Η Toyota παρουσίασε την 9η γενιά των Hilux, τα οποία για πρώτη φορά θα διατίθενται και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ενώ σε μεταγενέστερη φάση η εταιρεία σχεδιάζει και ένα μοντέλο με σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η νέα γενιά των pick-up της Toyota αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2026.

Με νέα καμπίνα συστήνονται οι έξυπνες συγκομιστικές Grimme Varitron

Τη νέα γενιά των αυτό-προωθούμενων συγκομιστηκών δύο σειρών Varitron, με ανανεωμένη λειτουργική καμπίνα και πληθώρα βελτιώσεων στη ροή των καρπών για συγκομιδή λαχανικών και πατατών παρουσιάζει η Grimme.