Μερίδιο 47% στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών φορτηγών βαρέως τύπου για Volvo

Κοινοποίηση:

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, η Volvo Trucks κατέχει την πρώτη θέση στην Ευρώπη στον τομέα των ηλεκτρικών φορτηγών βαρέος τύπου. Το μερίδιό της στην Ευρώπη ανέρχεται στο 47%. Η Volvo κατέχει επίσης ηγετική θέση στο τμήμα των ηλεκτρικών φορτηγών βαρέος τύπου στη Βόρεια Αμερική.

 Η Volvo Trucks είναι ηγέτης στην κατηγορία των ηλεκτρικών φορτηγών βαρέος τύπου (16 τόνων και άνω) στην Ευρώπη για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Η εταιρεία είχε μερίδιο αγοράς 47% στο τέλος του 2024 και 1.970 ηλεκτρικά φορτηγά Volvo ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του έτους. Οι πέντε πρώτες αγορές για τα ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo το 2024 ήταν η Γερμανία, η Ολλανδία, η Σουηδία, η Νορβηγία και η Ελβετία. Η Volvo Trucks κατέχει επίσης ηγετική θέση στη Βόρεια Αμερική, με μερίδιο άνω του 40% στην κατηγορία των βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών το 2024.

«Είμαστε υπερήφανοι που ηγούμαστε στη μετάβαση προς τις μεταφορές μηδενικών εκπομπών ρύπων. Διαθέτουμε ένα πολύ ισχυρό χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών φορτηγών για περιφερειακές, αστικές και κατασκευαστικές μεταφορές. Το επόμενο ηλεκτρικό φορτηγό που θα κυκλοφορήσει στην αγορά θα διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις, έως και 600 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση», λέει ο Roger Alm, Πρόεδρος της Volvo Trucks.

«Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις μεταφορικές εταιρείες, μεγάλες και μικρές, που είναι πρωτοπόροι και επενδύουν στα ηλεκτρικά φορτηγά. Είμαι πολύ περήφανος που επιλέγετε τη Volvo ως συνεργάτη σας στο ταξίδι προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους αντιπροσώπους μας, τους προμηθευτές και τους συναδέλφους εντός του Ομίλου Volvo».

Η ελληνική αγορά κάνει σταδιακά βήματα προς την υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης στις μεταφορές, με ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να επιθυμούν να επενδύσουν σε ηλεκτρικά φορτηγά. Η ανάπτυξη της κατάλληλης υποδομής φόρτισης και η ενίσχυση μέσω ειδικών κινήτρων θα αποτελέσουν κρίσιμους παράγοντες στην επιτάχυνση της μετάβασης προς τις βιώσιμες μεταφορές στη χώρα μας.

Στην Ελλάδα, η Volvo Trucks έχει συνεργαστεί με τον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ για την παράδοση των πρώτων ηλεκτρικών φορτηγών μεταφοράς τσιμέντου. Αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί σημαντικό βήμα στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση στον κλάδο των βαρέων μεταφορών να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών CO₂ και στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

«Η Volvo Trucks βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής μετάβασης, παρέχοντας στις ελληνικές επιχειρήσεις μεταφορών αξιόπιστες και αποδοτικές λύσεις ηλεκτροκίνησης. Είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργηθεί ένα ισχυρό οικοσύστημα υποστήριξης, που θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη της απαιτούμενης υποδομής και την παροχή στοχευμένων κινήτρων, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να υιοθετήσουν την ηλεκτροκίνηση με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο κ. Φίλιππος Μενάγιας, CVM Business Unit Director.

Η Volvo Trucks, η οποία ξεκίνησε τη σειριακή παραγωγή ηλεκτρικών φορτηγών το 2019, διαθέτει πλέον 8 μοντέλα ηλεκτρικών φορτηγών στη γκάμα των προϊόντων της και έχει παραδώσει συνολικά περισσότερα από 4.800 ηλεκτρικά φορτηγά σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

«Η παρουσία των ηλεκτρικών φορτηγών μας αυξάνεται με ταχύ ρυθμό. Ο συνολικός στόλος μας έχει πλέον διανύσει περισσότερα από 140 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε επιχειρησιακές δραστηριότητες πελατών σε όλο τον κόσμο. Όλο και περισσότερα ηλεκτρικά φορτηγά κυκλοφορούν πλέον, κινούνται σε νέες γεωγραφικές περιοχές και μειώνουν τις εκπομπές ρύπων για τους πελάτες μας, κάθε μέρα. Αυτό είναι εξαιρετικό να το βλέπουμε», λέει ο Roger Alm.

Τα ηλεκτρικά φορτηγά αποτελούν το 1,3% της συνολικής αγοράς φορτηγών στην Ευρώπη – απαιτούνται όμως περισσότερα για να επιταχυνθεί η μετάβαση.

Το 2024, τα ηλεκτρικά φορτηγά αντιπροσώπευαν μόνο το 1,3% της συνολικής αγοράς φορτηγών στην Ευρώπη. Η ευρύτερη υιοθέτηση των ηλεκτρικών φορτηγών εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η επέκταση της δημόσιας υποδομής φόρτισης, συμπεριλαμβανομένης της χωρητικότητας του ηλεκτρικού δικτύου, ένα ευνοϊκότερο συνολικό κόστος ιδιοκτησίας για τους μεταφορείς, οι δημόσιες προμήθειες για μεταφορές με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και μια βιώσιμη αλυσίδα εφοδιασμού.

«Για να επιταχυνθεί η μετάβαση στις μεταφορές μηδενικών εκπομπών ρύπων, δεν αρκεί μόνο να έχουμε έτοιμα τα ηλεκτρικά φορτηγά. Σύμφωνα με την ανάλυσή μας, θα χρειαστούμε 40.000 ταχυφορτιστές  κατά μήκος των ευρωπαϊκών δρόμων, για ένα δυνητικό σύνολο 400.000 ηλεκτρικών φορτηγών μέχρι το 2030. Χρειαζόμαστε επίσης πιο αποτελεσματικές οικονομικές πολιτικές που θα κάνουν τη λειτουργία των ηλεκτρικών φορτηγών κερδοφόρα για όλες τις εταιρείες μεταφορών», λέει ο Roger Alm.

«Έχουμε στενό διάλογο με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς, διότι είναι πολύ σαφές ότι πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα, και με μεγαλύτερη αίσθηση αναγκαιότητας, για να εξασφαλίσουμε ότι η μετάβαση επιταχύνεται».

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Δύο χρόνια εγγύηση για σταφυλλοσυλεκτικές Braud και τρακτέρ TE Straddle της New Holland

Η πλήρης σειρά των σταφυλοσυλλεκτικών και ελαιοσυλλεκτικών µηχανών New Holland Braud, καθώς και τα τρακτέρ Straddle, προσφέρονται πλέον µε στάνταρ διετή εργοστασιακή εγγύηση. Αυτό υπογραµµίζει τη δέσµευση της New Holland για την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, η οποία διασφαλίζεται µέσω του Κέντρου Αριστείας της µάρκας στο Coëx της Γαλλίας. Παράλληλα, παρέχει στους καλλιεργητές υψηλή αξιοπιστία και χαµηλό κόστος λειτουργίας.

Η θεριζοαλωνιστική John Deere S770 δουλεύει για δύο μηχανήματα στην Κοζάνη

«Με την θεριζοαλωνιστική John Deere S770 είναι σαν να κόβουν δύο µηχανές παρότι είναι µόνο µία» αναφέρει ο αγρότης Αλέκος Πλιάτσιος από τον Κρόκο Κοζάνης στο Profi, αναφορικά µε το νέο µηχάνηµα το οποίο του έχει λύσει πραγµατικά τα χέρια.

Προτεινόμενα

Σύγκριση επτά συστηµάτων ISObus με απαιτητική δοκιμή πάνω σε τρακτέρ 300 ίππων

Στο πλαίσιο της δοκιµής σύγκρισης επτά τρακτέρ 300 ίππων (βλέπε τεύχος Φεβρουαρίου) εξετάσαµε επίσης προσεκτικά τα συστήµατα ISObus που εξοπλίζονται. Εδώ αναλύουµε πόσο οµαλά συνδέονται τα διάφορα µοντέλα τρακτέρ µε το µηχάνηµα και πώς προγραµµατίζονται τα κουµπιά.

Επενδύει στην παγκόσμια παραγωγή ερπυστριοφόρων εκσκαφέων η Volvo Construction Equipment

Η Volvo Construction Equipment (Volvo CE) ανακοινώνει μια στρατηγική, παγκόσμια επένδυση στην παραγωγή ερπυστριοφόρων εκσκαφέων σε τρεις βασικές εγκαταστάσεις της Volvo CE, με στόχο την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης από πελάτες, τον περιορισμό των κινδύνων στην εφοδιαστική αλυσίδα μέσω τοπικής παραγωγής και τη μείωση της εξάρτησης από τις μακρινές μεταφορές.

«Πράσινο» φορτηγό της χρονιάς αναδείχθηκε το κορυφαίο Volvo FH Aero

Το Volvo FH Aero, το πιο αποδοτικό σε κατανάλωση καυσίμου φορτηγό της Volvo μέχρι σήμερα, είναι ο νικητής του βραβείου Green Truck 2025. Το Volvo FH Aero συνδυάζει εξαιρετική αεροδυναμική με έναν αποδοτικό κινητήρα, προσφέροντας σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και μείωση εκπομπών CO2, σύμφωνα με ανεξάρτητη δοκιμή.