Επίσημη άδεια μαζικής παραγωγής για τον «επαναστατικό» κινητήρα υδρογόνου της JCB

Κοινοποίηση:

Έγκριση για μαζική παραγωγή του πρώτου κινητήρα που λειτουργεί με υδρογόνο στο χώρο των αγροτικών και κατασκευαστικών μηχανημάτων έλαβε η JCB, που πλέον μπορεί με κάθε επισημότητα να τον τοποθετήσει στα μηχανήματα της.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου 2024-25

 

Έτσι, η JCB γίνεται μόλις η πρώτη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των οικοδομικών και αγροτικών μηχανημάτων που προχωρά στην ανάπτυξη ενός πλήρως λειτουργικού κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Στο συγκεκριμένο project που είναι σε ισχύ εδώ και πάνω από τρία χρόνια, και που έχει αξία πάνω από 118,7 εκατ. ευρώ, συμμετέχει μια ομάδα 150 μηχανικών. Η πρώτη χώρα που έδωσε επίσημη άδεια χρήσης του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η Ολλανδία, το παράδειγμα της οποίας ακολούθησαν το Ηνωμένο Βασίλειο, η Βόρεια Ιρλανδία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ισπανία, το Βέλγιο, η Πολωνία, η Φινλανδία και το Λιχτενστάιν. Αργότερα μέσα στο έτος, ο καινοτόμος κινητήρας της JCB αναμένεται να λάβει έγκριση από αρκετές ακόμα χώρες.

Κατά τον Πρόεδρο της JCB, Anthony Bamford, η άδεια χρήσης του συγκεκριμένου κινητήρα από πληθώρα ευρωπαϊκών χωρών αποτελεί ορόσημο για την JCB, αλλά και για τις τεχνολογίες καύσης υδρογόνου. Συμπληρώνοντας τις δηλώσεις του τόνισε ότι «Η επίσημη έγκριση ανοίγει το δρόμο για την πώληση και τη χρήση κινητήρων υδρογόνου τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο, όσο και στην Ευρώπη. Δεν θα μπορούσα να ελπίζω σε καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσουμε το 2025, και, κυρίως, είμαι χαρούμενος για την ομάδα μηχανικών μας που εργαστήκαν αδιάκοπα για να φτάσουμε σ’ αυτό το σημείο.

Πληροφορίες IVT Interntational

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η τεχνητή νοημοσύνη (Αi) σε ρόλο συντονιστή στο χωράφι για μείωση του κοστολογίου

Τον ρόλο και τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης για την επίτευξη της βιωσιμότητας της ελληνικής γεωργίας και της μείωσης των εισροών ανέδειξε το πάνελ «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακές Εφαρμογές» που έλαβε χώρα στα πλαίσια του θεσμού Αγρότη της Χρονιάς στο Ananti Resort στα Τρίκαλα την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου.

Ειδικεύεται στην ηλεκτρική ανάδευση η αυτοκινούμενη ταΐστρα Strautmann Everti-Feed 1251

Ειδικεύεται στην ηλεκτρική ανάδευση η αυτοκινούμενη ταΐστρα Strautmann Everti-Feed 1251

Τα ηλεκτρικά µηχανήµατα αποτελούν µια σηµαντική τάση της εποχής, οπότε µια εταιρεία όπως η Strautmann µπορεί να παινεύεται για τη νέα της αυτοκινούµενη ταΐστρα. Ωστόσο, η βιωσιµότητα και οι έπαινοι δεν είναι οι κύριοι λόγοι πίσω από την ανακάλυψη του νέου ηλεκτρικού µηχανήµατος.

Προτεινόμενα

Με σύμμαχο τη Trimble στα συστήματα γεωργίας ακριβείας ο όμιλος AGCO

AGCO και Trimble PTx υπογράφουν συνεργασία για περαιτέρω διεύρυνση των τεχνολογιών στα μηχανήματα του ομίλου AGCO, κάτω από την ομπρέλα του οποίου βρίσκονται η Fendt, η Massey Ferguson, η Valtra και άλλες κατασκευάστριες.

Με σύστημα ελέγχου Profiline αναβαθμίζονται τα Pottinger Novacat

Με σύστημα ελέγχου Profiline Comfort Command αναβαθμίζονται τα βραβευμένα χορτοκοπτικά Novacat F 3100 Opticurve της Pöttinger, με την κατασκευαστή να επιθυμεί να αναβαθμίσει περαιτέρω την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα στο χωράφι.

Έλαμψαν υπό τα φώτα της Agritechnica τα έξι κορυφαία Τρακτέρ της Χρονιάς

Η ανάδειξη των τρακτέρ της χρονιάς για τη χρονιά 2026 ξεχώρισε στην πρεμιέρα της κορυφαίας έκθεσης αγροτικών μηχανημάτων Agritechnica στο Ανόβερο την Κυριακή 9 Νοεμβρίου. Η απονομή των βραβείων είχε και φέτος το format των έξι κατηγοριών που είδαμε πέρυσι για πρώτη φορά.

Ανεβάζουν τον πήχη ισχύος και ταχύτητας τα νέα JCB Fastrac 6000

Με ανεβασμένη ισχύ και ταχύτητα έρχονται οι νέοι ελκυστήρες JCB Fastrac 6000, οι οποίοι είναι υποψήφιοι για τρακτέρ της χρονιάς υψηλής ισχύος στη φετινή Agritechnica. Η καινούργια σειρά θα αποτελείται από δύο μοντέλα, ήτοι τα 6260 και 6300, και τοποθετείται μεταξύ των ήδη γνώριμων Fastrac 4000 και 8000.

Νέα εποχή στον χώρο των μηχανημάτων, έλαβε έγκριση από την ΕΕ ο κινητήρας υδρογόνου της JCB

Εγκρίθηκε προς πώληση από την Ευρωπαϊκή Ένωση ο κινητήρας υδρογόνου της JCB, ο οποίος πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μηχανήματα και στα 27 κράτη-μέλη, αλλά και σε χώρες που αναγνωρίζουν τις εγκρίσεις της ΕΕ.