Έκλεισε 50 χρόνια ζωής η σειρά ενσιρωτικών μηχανών Jaguar της Claas

Κοινοποίηση:

Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, ξεδιπλώθηκε μια ιστορία καινοτομίας και επιτυχίας, με αποκορύφωμα τις σημερινές εκδόσεις, που συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς της αγοράς, χάρη στις τεχνολογίες γεωργίας ακριβείας που φέρνουν για την κοπή, τα καινοτόμα συστήματα μετάδοσης κίνησης (επίσης για την προστασία του εδάφους) και το ανταγωνιστικό τους κόστος.

Με τη δύναμη μιας σειράς που έχει ξεπεράσει το όριο των 45.000 παραχθέντων μηχανημάτων, η Claas ετοιμάζεται να γιορτάσει την 50ή επέτειο αυτής με το λανσάρισμα στην Agritechnica 2023 (Hall 13) μιας ειδικής έκδοσης με επετειακά γραφικά και ένα «πακέτο χειριστή». Η βάση είναι ένα μοντέλο Jaguar 990 TERRA TRAC με αποκλειστικό εορταστικό χρώμα. Μεταξύ άλλων, εκτός από τις επιδείξεις συγκομιδής στο χωράφι που διοργανώνει η μάρκα με τους πελάτες, αυτή η ειδική έκδοση θα παραχωρείται επίσης σε όλες τις εκδηλώσεις των αντιπροσώπων που είναι αφιερωμένες στον εορτασμό της 50ης επετείου.

Claas Jaguar

Από τη δεκαετία του 1970 και μετά, η αυξανόμενη καλλιέργεια αραβοσίτου και η τάση για αυτοκινούμενες μηχανές οδήγησαν σε μια σταδιακή μετάβαση από τις ρυμουλκούμενες σε αυτοκινούμενες χορτοκοπτικές μηχανές, μια εξέλιξη που σημειώθηκε σχεδόν ταυτόχρονα στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και επίσης στο τότε ανατολικό μπλοκ. Η Claas εισήλθε σε αυτόν τον πολύ φιλόδοξο τομέα ανάπτυξης το 1973 με το Jaguar 60 SF, αφού προηγουμένως δύο διανομείς είχαν κατασκευάσει τα πρώτα πρωτότυπα με δική τους πρωτοβουλία. Οι πωλήσεις του μοντέλου των 120 ίππων, η ανάπτυξη του οποίου βασίστηκε σε βασικά στοιχεία των συρόμενων μοντέλων JAGUAR 60, έφτασαν τις 33 μονάδες τον πρώτο χρόνο και τα 500 μηχανήματα μέχρι το τέλος της παραγωγής το 1976.

Δέκα χρόνια μετά το λανσάρισμα του Jaguar 60 SF το 1983, έγινε ένα τεράστιο τεχνολογικό άλμα με τη νέα σειρά μοντέλων Jaguar 600, θέτοντας νέα πρότυπα όσον αφορά την απόδοση και την ποιότητα κοπής, καθώς και τον σχεδιασμό. Οι κύριες καινοτομίες ήταν ο ανιχνευτής μετάλλων, ο θρυμματιστής καλαμποκιού και ο επιταχυντής.

Οι υπερσύγχρονοι κινητήρες της Mercedes-Benz υποσχέθηκαν υψηλή ροπή με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η νέα καμπίνα, που υιοθετήθηκε από τις θεριζοαλωνιστικές μηχανές DOMINATOR και τοποθετήθηκε σε βάσεις, εξασφάλιζε εξαιρετική εργονομία και ηχομόνωση. Η εισαγωγή της ολοκαίνουργιας σειράς μοντέλων Jaguar 800 το 1994 ήταν μια συγκλονιστική εξέλιξη που οδήγησε την Claas σε μια νέα διάσταση ως προς τις επιδόσεις. Με τους 481 ίππους του, το Jaguar 880 ήταν επίσης η ισχυρότερη ενσιρωτική μηχανή στον κόσμο εκείνη την εποχή. Για πρώτη φορά στην ιστορία, ήταν δυνατή η συγκομιδή 8 σειρών αραβόσιτου με μία μόνο κεφαλή.

Ένα χρόνο αργότερα, η RU 450 προστέθηκε στη γκάμα προϊόντων ως η πρώτη ανεξάρτητης κεφαλής αραβοσίτου μηχανή της Claas, με πλάτος εργασίας 4,5 μ. Το 2008 ήρθε το επόμενο άλμα: η νέα σειρά μοντέλων Jaguar 900 ανέβασε τα όρια των επιδόσεων ακόμη πιο ψηλά και διέθετε ακόμη και ένα σύστημα διπλού κινητήρα ικανό να αποδίδει έως και 830 ίππους στο μοντέλο 980.

Ο νεοαναπτυγμένος κύλινδρος κοπής V-MAX, με τα φτερωτά πτερύγια, αποτέλεσε κορυφαίο στοιχείο για την ποιότητα κοπής, την αποδοτικότητα και τα προφανή οφέλη συντήρησης. Η καμπίνα νέας γενιάς προσέφερε μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στον χειριστή, όπως και το προαιρετικό σύστημα αυτόματης κάμερας και ελέγχου Auto Fill. «Εδώ και 50 χρόνια, η Jaguar είναι συνώνυμο της καινοτομίας, της αποδοτικότητας, της παραγωγικότητας και της αξιοπιστίας και σίγουρα είναι η δεύτερη καλύτερη εταιρεία όσον αφορά το αποτύπωμα που έχει αφήσει στην κατηγορία των χορτοσυλλεκτών φορτωτών τις τελευταίες πέντε δεκαετίες», σχολίασε ο Dominik Grothe, Ανώτερος Αντιπρόεδρος στο τμήμα αυτοκινούμενων ενσιρωτικών.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συμμαχία Kubota και Allianz Hydrogen Engine για περαιτέρω ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου

Η κίνηση αυτή αποτελεί την τελευταία πρωτοβουλία της επιχειρηματικής μονάδας Kubota Engines Europe, η οποία προωθεί τη χρήση διαφόρων εναλλακτικών καυσίμων, όπως το υδρογόνο. Η τελευταία προσθήκη ο 3,8 λίτρων απόδοσης 85 kW για χρήση και σε τρακτέρ

Με βραβείο σχεδιασμού Red Dot πλέον η ναυαρχίδα MF 9S από την Massey Ferguson

Η ναυαρχίδα MF 9S στέφεται νικητής στα βραβεία σχεδιασμού της κατηγορίας από το θεσμό Red Dot, με τη διεθνή επιτροπή να απονέμει το βραβείο κυρίως για την καινοτόμο λύση Protect-U και της καμπίνας, στοιχεία που ξεχώρισαν και στη σειρά 8S.

Προτεινόμενα

Εκλεπτυσμένη αποδοτικότητα Lamborghini Spark R με 3 μοντέλα έως 143 ίππους

Με τρεις διαφορετικούς τύπους μετάδοσης, αντλία 120 λ./λ. και ισχυρά pto, η Lamborghini φαίνεται ότι έδωσε μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια αναφορικά με τον εξοπλισμό που «κάνει τη διαφορά» στην κατηγορία τρακτέρ των 120 έως 143 ίππων.

Με συνολικό πλάτος µικρότερο από ένα µέτρο το νέο Antonio Carraro Tony 8700 V

Το νέο Antonio Carraro Tony 8700 V είναι σχεδιασµένο για χρήση ακόµη και στις στενότερες σειρές αµπελώνων, προσφέρει ευελιξία, πρακτικότητα και ακρίβεια. ∆ιαθέτει ένα καινοτόµο υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Συμμαχία αυτονομίας των Amazone, Claas, AgXeed προσφέρει νέες δυνατότητες στα συμβατικά τρακτέρ

Η AgXeed, η Amazone και η Claas προωθούν καθολικά τις αυτόνοµες λύσεις τους που θα µπορούσαν να ωφελήσουν όλους τους κατασκευαστές, δηµιουργώντας το δίκτυο 3Α που απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση για συνεργασίες.

Σε ανοικτή επικοινωνία με τον χειριστή οι καμπίνες του μέλλοντος από την Claas

Η εταιρεία σχεδιάζει την καμπίνα του μέλλοντος για τρακτέρ και μηχανήματα συγκομιδής όπως αποδεικνύεται από τα πρότζεκτ που παρουσιάστηκαν στην Agritechnica 2023, στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Καινοτομίας, Cab 4.0 και Cab10 Future, δύο προοπτικές για το πώς θα εργάζονται οι άνθρωποι στην ύπαιθρο αύριο.