Όταν αποκαλύφθηκε το 2020, η σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 8S διέφερε από οτιδήποτε άλλο είχε παρουσιάσει η εταιρεία µέχρι τότε. Η σηµαντικότερη καινοτοµία ήταν η εγκατάσταση καµπίνας/κινητήρα Protect-U που δηµιουργεί ένα κενό 24 εκατοστών µεταξύ του κινητήρα και της ολοκαίνουργιας καµπίνας, για την αποµόνωση του χειριστή από τη ζέστη και το θόρυβο. Την ίδια ώρα τα επίπεδα θορύβου εντός της καµπίνας πέφτουν στα 68dB (A) κάτι το εντυπωσιακό.
Στην ανακοίνωση η Massey Ferguson υποστήριζε ότι τα 8S αντιπροσωπεύουν µια νέα εποχή αξιόπιστων τρακτέρ που παρέχουν ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο χειριστής. Παρότι οι περισσότεροι χειριστές τα λατρεύουν, ίσως υπάρχουν µερικά πράγµατα που χρίζουν βελτίωσης.
Μεγάλη γκάµα
Αρχικά, η σειρά 8S αποτελούνταν από τέσσερα µοντέλα, από το µικρότερο 8S.205 µε ισχύ 205 ίππων ως και το µεγαλύτερο 8S.265 µε ισχύ 265 ίππων. Το σύστηµα διαχείρισης ισχύος κινητήρα EPM σε συνδυασµό µε τον εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 7,4 λίτρων AGCO Power Φάσης V, προσέδιδε στο καθένα ακόµα 20hp.
Έκτοτε στη σειρά έχουν προστεθεί τα 8S.285 και 8S.305. Κατά το λανσάρισµα υπήρχαν δύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων, ήτοι τα Dyna E-Power dual clutch ή Dyna 7 semi-powershift. Το τελευταίο ήταν βασισµένο στο αποδεδειγµένης αξίας Dyna-6, αλλά ανασχεδιασµένο µε µια έξτρα ταχύτητα. Έτσι, ο αριθµός ταχυτήτων ανέβηκε σε 28 προς κάθε κατεύθυνση , µέσω 7 powershift σε τέσσερεις σειρές.
Ολόκληρη η δοκιμή στο Profi Ιουνίου, που κυκλοφορεί
το Σάββατο 7 Ιουνίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda