Το Massey Ferguson 8S.265 Dyna-7 καλύπτει όλες τις ανάγκες του χειριστή

Κοινοποίηση:

Όταν αποκαλύφθηκε το 2020, η σειρά τρακτέρ Massey Ferguson 8S διέφερε από οτιδήποτε άλλο είχε παρουσιάσει η εταιρεία µέχρι τότε. Η σηµαντικότερη καινοτοµία ήταν η εγκατάσταση καµπίνας/κινητήρα Protect-U που δηµιουργεί ένα κενό 24 εκατοστών µεταξύ του κινητήρα και της ολοκαίνουργιας καµπίνας, για την αποµόνωση του χειριστή από τη ζέστη και το θόρυβο. Την ίδια ώρα τα επίπεδα θορύβου εντός της καµπίνας πέφτουν στα 68dB (A) κάτι το εντυπωσιακό.

 Στην ανακοίνωση η Massey Ferguson υποστήριζε ότι τα 8S αντιπροσωπεύουν µια νέα εποχή αξιόπιστων τρακτέρ που παρέχουν ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο χειριστής. Παρότι οι περισσότεροι χειριστές τα λατρεύουν, ίσως υπάρχουν µερικά πράγµατα που χρίζουν βελτίωσης.

Μεγάλη γκάµα

Αρχικά, η σειρά 8S αποτελούνταν από τέσσερα µοντέλα, από το µικρότερο 8S.205 µε ισχύ 205 ίππων ως και το µεγαλύτερο 8S.265 µε ισχύ 265 ίππων. Το σύστηµα διαχείρισης ισχύος κινητήρα EPM σε συνδυασµό µε τον εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 7,4 λίτρων AGCO Power Φάσης V, προσέδιδε στο καθένα ακόµα 20hp.

Έκτοτε στη σειρά έχουν προστεθεί τα 8S.285 και 8S.305. Κατά το λανσάρισµα υπήρχαν δύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων, ήτοι τα Dyna E-Power dual clutch ή Dyna 7 semi-powershift. Το τελευταίο ήταν βασισµένο στο αποδεδειγµένης αξίας Dyna-6, αλλά ανασχεδιασµένο µε µια έξτρα ταχύτητα. Έτσι, ο αριθµός ταχυτήτων ανέβηκε σε 28 προς κάθε κατεύθυνση , µέσω 7 powershift σε τέσσερεις σειρές.

Ολόκληρη η δοκιμή στο Profi Ιουνίου, που κυκλοφορεί

το Σάββατο 7 Ιουνίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Επιστροφή στο ρεαλισμό με αύξηση κονδυλίων για παραγωγικές επενδύσεις

H λογική που έχει επικρατήσει τα τελευταία χρόνια στη διαχείριση των κοινοτικών ενισχύσεων, όπως και η χιονοστιβάδα αποκαλύψεων των τελευταίων εβδοµάδων για τα όσα φαιδρά συµβαίνουν εδώ και χρόνια στον ΟΠΕΚΕΠΕ, βρίσκονται σε άµεση  συνάρτηση µε τη διαφαινόµενη σηµαντική µείωση του προϋπολογισµού στην προσεχή προκήρυξη των σχεδίων βελτίωσης, όπως και τη γενικότερη µεταφορά πόρων από  επενδύσεις για αγορά µηχανηµάτων και εξοπλισµού σε δαπάνες υπηρεσιών.

«Επανάσταση» στον χώρο των ενσιρωτικών φέρνουν τα νέα John Deere F8 και F9

Το λανσάρισμα δύο νέων σειρών ενσιρωτικών μηχανημάτων τελευταίας γενιάς, ήτοι των F8 και F9 ανακοίνωσε η John Deere. Τα νέα μηχανήματα είναι φτιαγμένα προκειμένου να εξοικονομούν καύσιμα και να κάνουν πιο άνετη και αποδοτική την εργασία του χρήστη, συνδυάζοντας υψηλότερη ισχύ και βελτιωμένα συστήματα αυτοματισμού.

Νέες επιλογές μετάδοσης αποκτούν οι ελκυστήρες Case IH Farmall C

Σε ανανέωση των τρακτέρ Farmall C προχώρησε η Case IH, με τα μοντέλα της σειράς να διαθέτουν πλέον την επιλογή μετάδοσης ManualDrive ως εναλλακτική του κιβωτίου ταχυτήτων ActiveDrive 2. Παράλληλα, τα νέα Farmall C θα διαθέτουν καινούργια χαρακτηριστικά ειδικά σχεδιασμένα για επίτευξη μεγαλύτερης αποδοτικότητας και σημαντική αύξηση δυνατοτήτων. Η πρώτη τους ευρωπαϊκή παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην έκθεση Demoagro στην Ισπανία που έλαβε χώρα μεταξύ 20-22 Μαΐου.

Προτεινόμενα

Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.