Ισχυρότερα και πιο άνετα τα νέα τηλεσκοπικά Scorpion 3 και 4 τόνων της Claas

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η Claas παρουσίασε πέντε νέους τηλεσκοπικούς φορτωτές Scorpion στην κατηγορία των 3 και 4 τόνων. Τα μοντέλα αυτά διαθέτουν σημαντικές βελτιώσεις στην άνεση καθώς και βελτιωμένη σταθερότητα και μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα.

Τα οκτώ τηλεσκοπικά μηχανήματα Scorpion στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Claas καλύπτουν ανυψωτικές ικανότητες από 3,3 έως 6,0 τόνους και ύψη ανύψωσης από 6,7 έως 10 μέτρα. Τα πέντε νέα μοντέλα με ανυψωτικές ικανότητες από 3,3 έως 4,2 τόνους – Scorpion 733, 1033, 638, 738 και 742 – έχουν δώσει νέα πνοή στη σειρά με πλήθος χαρακτηριστικών που ενισχύουν τις επιδόσεις και την άνεση και έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν περισσότερα οφέλη στους πελάτες.

Iσχυρότερα και πιο σταθερά

Χάρη στην υψηλότερη υδραυλική πίεση, οι νέοι Scorpion παρέχουν έως και 300 κιλά μεγαλύτερη ανυψωτική ικανότητα – 3,3 τόνοτς στα μοντέλα 1033 και 733 και 4,2 τόνους στο Scorpion 742. Ταυτόχρονα, για να εξασφαλιστεί η συνήθης ισορροπία και σταθερότητα, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ., με αντίστοιχες τροποποιήσεις στο αντίβαρο στο πίσω μέρος.

Αυτή η κατηγορία μηχανημάτων επωφελείται τώρα και από τις λειτουργίες SMART LOADING, χάρη στα νέα υδραυλικά χειριστήρια με ηλεκτρονικό έλεγχο.

VARIPOWER 2 και VARIPOWER 3

Όλα τα μοντέλα κινούνται με το ισχυρό και αποδοτικό VARIPOWER 2 -την ισχυρή, αποτελεσματική και αξιόπιστη μετάδοση που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στις μηχανές Claas Jaguar. Επιπλέον, το νέο VARIPOWER 3 διατίθεται προαιρετικά για τα μοντέλα Scorpion 738 και 742.

Με έναν μεγαλύτερο διπλό υδραυλικό κινητήρα, αυτή η έκδοση μεταφέρει στους τροχούς έως και 68 kN ελκτική δύναμη – μια αύξηση περίπου 20% σε σύγκριση με το VARIPOWER 2 (57 kN). Παρά την πρόσθετη αυτή ισχύ, η κίνηση διατηρεί τη γνωστή ακρίβεια με το δάχτυλο. Τα VARIPOWER 2 και VARIPOWER 3 μπορούν να επιτύχουν τελική ταχύτητα στο δρόμο έως και 40 χλμ./ώρα.

Εστίαση στον χειριστή

Η καμπίνα του Scorpion 733 – 742 έχει ανανεωθεί πλήρως. Το πρώτο πράγμα που παρατηρείτε είναι το εξωτερικό προστατευτικό ασφαλείας.

Στη συνέχεια, υπάρχει η μερικώς γυάλινη πόρτα πρόσβασης, η οποία ανοίγει κατά 180. Νέες θήκες και δίχτυα παρέχουν άφθονο αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό της πόρτας. Επιπλέον, η ηχομόνωση στην πόρτα έχει αυξηθεί για να μειωθούν τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα.

Το joystick έχει μεταφερθεί στα δεξιά του καθίσματος του χειριστή για περαιτέρω βελτίωση της άνεσης. Αυτό και άλλα βασικά χειριστήρια, όπως το χειριστήριο για τις περιοχές ταχύτητας, μετακινούνται τώρα μαζί με το κάθισμα του χειριστή, επιτρέποντας στο δεξί χέρι να παραμένει άνετα στο μπράτσο κατά τη διάρκεια των κύκλων φόρτωσης.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πλήρης ανανέωση για τα άροτρα Lemken Juwel 8-5 MVU µε Flexpack

Η Lemken είχε ενσωµατώσει πρέσα βαρέως τύπου για τα άροτρα Juwel και Titan από το 2012. Το µόνο ελάττωµα ήταν ότι µπορούσαν να χρησιµοποιηθούν µόνο µε την προστατευµένη από κοχλία διάτµησης εκδοχή, λόγω του τρόπου µε τον οποίο συνδεόταν µε το άροτρο. Ωστόσο, αυτό αλλάζει µε την τελευταία έκδοση που έχει σχεδιαστεί για να δουλεύει µε το υδραυλικό σύστηµα αυτόµατης επανεκκίνησης Optistone.

Τέσσερις κορυφαίοι συνδυασμοί σπαρτικών ακριβείας για εαρινές

Χάρη στους γρηγορότερους ρυθµούς εργασίας, οι σπαρτικές ακριβείας µε µηχανές διαχωρισµού υψηλής πίεσης γίνονται ανάρπαστες στη σπορά εαρινών. Συγκρίναµε τέσσερις µπροστινούς-πίσω συνδυασµούς από την Amazone, τη Horsch, την Kverneland και τη Väderstad. Η προσοχή µας είναι στραµµένη στα συστήµατα λιπασµάτων

Προτεινόμενα

Το αεροσκάφος ψεκασμού Pyka Pelican Spray κάνει το ντεμπούτο του στις ΗΠΑ

Η αμερικανική εταιρεία Pyka βάζει την Heinen Brothers Agra Services ως τον πρώτο πελάτη για το αεροσκάφος Pelican Spray στις ΗΠΑ. Ο πάροχος υπηρεσιών εναέριας εφαρμογής με έδρα το Κάνσας σχεδιάζει να ενσωματώσει το Pelican Spray στις δραστηριότητές του στις μεσοδυτικές, νότιες και δυτικές περιοχές της χώρας.

Τα 7 τρακτέρ με κορυφαία συστήματα ψυχαγωγίας για πιο ευχάριστη εργασία

Παρά τις δοκιµές που έχουµε κάνει όλα αυτά τα χρόνια, αυτή είναι η πρώτη φορά που συγκρίνουµε συστήµατα ψυχαγωγίας και hands-free των τρακτέρ. Υπήρχαν µερικές σηµαντικές διαφορές, όπως θα δείτε στη συνέχεια.