Αναβαθμισμένα με κιβώτιο PowerShuttle τα Deutz-Fahr 4E

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα σειρά των μικρών τρακτέρ, λέει η εταιρεία, γίνεται τώρα πιο άνετη για την εργασία στο χωράφι και στο δρόμο χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Η Deutz-Fahr αναβάθμισε τη σειρά 4E, προσθέτοντας ένα PowerShuttle σε αυτή τη σειρά. Αυτό κάνει τα μοντέλα 4E πιο άνετα κατά την εργασία στο χωράφι, αλλά και κατά τη μεταφορά στο δρόμο και τις εργασίες στο αγρόκτημα, χάρη στις λειτουργίες SenseClutch, ComfortClutch και Stop&Go, καθώς και στην ηλεκτροϋδραυλική ενεργοποίηση του PTO.

Με ισχύ από 66 έως 102 ίππων, τα τέσσερα νέα μοντέλα προσφέρουν σύγχρονη τεχνολογία και άνεση. Διαθέτοντας ψεκασμό καυσίμου common rail 2000 bar, ανακυκλοφορία καυσαερίων, καταλυτικό μετατροπέα DOC, συμπαγές πακέτο ψύξης, ανεμιστήρα viscostatic και φίλτρο αέρα PowerCore, οι υπερτροφοδοτούμενοι και κινητήρες FARMotion 35 συνδυάζουν την απόδοση ισχύος με την αποδοτικότητα καυσίμου.

Τόσο το 4070E όσο και το 4080E είναι εξοπλισμένα με φίλτρο DPF χωρίς την ανάγκη χρήσης Ad-Blue, ενώ τα δύο μοντέλα μεγαλύτερης ισχύος, τα 4090E και 4100E, διαθέτουν σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων που χρησιμοποιεί τόσο φίλτρο DPF όσο και τεχνολογία SCR.

Ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί ότι ο κινητήρας FARMotion μπορεί να λειτουργήσει με εναλλακτικά καύσιμα, έχοντας επίσημη πιστοποίηση για λειτουργία με HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο), έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της γεωργίας του αύριο.

Δύο μεταδόσεις

Τα νέα μοντέλα 4E με PowerShuttle διατίθενται με επιλογή μεταξύ δύο εκδόσεων κιβωτίου ταχυτήτων: με 15+15 ταχύτητες ή 30+30 ταχύτητες με 2-Step Powershift. Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων προσφέρουν μέγιστη οδική ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, που επιτυγχάνεται με οικονομικές στροφές στον κινητήρα. Όταν είναι εφοδιασμένα με το μεγαλύτερο δυνατό μέγεθος ελαστικών, τα τρακτέρ μπορούν να κινούνται με ταχύτητα 40 χλμ./ώρα με μόλις 1800 σ.α.λ., γεγονός που όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση καυσίμου αλλά και τις εκπομπές θορύβου.

Το ευφυές PowerShuttle προσφέρει ουσιαστικά στο 4E ένα σύνολο πρόσθετων χαρακτηριστικών. Αρχικλά, η λειτουργία SenseClutch επιτρέπει τη ρύθμιση της ομαλότητας της αλλαγής κατεύθυνσης σε 5 βήματα -για μέγιστη προστασία του χλοοτάπητα ή ταχύτερους κύκλους φόρτωσης.

Η λειτουργία ComfortClutch προσθέτει ένα μπουτόν στο μοχλό ταχυτήτων, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πατάτε το πεντάλ του συμπλέκτη. Τέλος, η λειτουργία Stop&Go είναι ιδανική κατά την εφαρμογή εμπρόσθιου φορτωτή ή κατά τη διάρκεια της εκφόρτωσης, καθώς, όταν ενεργοποιηθεί, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να σταματήσει και να επανεκκινήσει το τρακτέρ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το πεντάλ του φρένου.

Μεγάλες δυνατότητες από το υδραυλικό σύστημα

Η προαιρετική αντλία 56 λ./λ. παρέχει λάδι σε έως και τρεις μηχανικά λειτουργικούς, διπλής ενέργειας οπίσθιους διανομείς. Το ανυψωτικό έχει ικανότητα φορτίου έως 3500 κιλά, ενώ το σύστημα EasyLift καθιστά το οπίσθιο ανυψωτικό σημαντικά απλούστερο στη χρήση. Το μηχανικά ελεγχόμενο ανυψωτικό μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλώσει με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Εργονομία ανώτερου επιπέδου

Τα χειριστήρια έχουν οργανωθεί στρατηγικά και λογικά με γνώμονα τη συχνότητα χρήσης και αναγνωρίζονται με σαφήνεια χρησιμοποιώντας το δοκιμασμένο σύστημα χρωματικής κωδικοποίησης της μάρκας. Η αναλογική-ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό παρέχει στον χειριστή σαφείς, άμεσα αναγνώσιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση λειτουργίας και τις λειτουργίες του τρακτέρ.

Το μονωτικό υλικό του τάπητα βελτιώνει περαιτέρω την άνεση, ελαχιστοποιώντας τον θόρυβο, τους κραδασμούς και τη θερμότητα που φτάνουν στον χειριστή από τον κινητήρα. Για να διευκολύνεται ο χειρισμός σε συνθήκες κακού φωτισμού, όλα τα μοντέλα μπορούν να εξοπλιστούν με έως και 5 προαιρετικά φώτα εργασίας. Διατίθενται, τέλος, δύο επιλογές ενσωματωμένου εργοστασιακά τοποθετημένου εμπρόσθιου φορτωτή (κιτ Light ή κιτ Ready), ώστε να είναι δυνατή η γρήγορη και απλή τοποθέτηση του εμπρόσθιου φορτωτή.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Συνεργασία PJ Condellis S.A. και Raven για νέας γενιάς αυτοματισμούς στο χωράφι

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσίαση των καινοτόμων συστημάτων γεωργίας ακριβείας της Raven από την P.J. Condellis S.A., επίσημο αντιπρόσωπο της Raven στην Ελλάδα, την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024 στο αμφιθέατρο «Aliki Perroti Educational Center” της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής. Η εκδήλωση προσέλκυσε επαγγελματίες από τον αγροτικό τομέα, εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης καθώς και στελέχη αλλά και εκπαιδευτικό προσωπικό με τους μαθητές της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.

Ισχύ και ευελιξία σε ένα καλαίσθητο τρακτέρ 75 ίππων ενσωματώνει η TYM στο νέο της TYM78

Πολυχρηστικό, όμορφο και αποδοτικό θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει το νέο TYM78, το τρακτέρ της κορεατικής φίρμας, το οποίο εντάσσεται στην κατηγορά Compact Utility και έρχεται με πολλές αξιώσεις μέσα στον ανταγωνισμό.

Με υποδειγματικό τρόπο στον ψεκασμό του αμπελιού το αυτόνομο Yanmar YV01

Στην παραγωγή περισσότερων με περιβαλλοντική βιωσιμότητα και εξοικονόμηση πόρων στοχεύει το νέο ρομπότ της Yanmar, το οποίο πρόσφατα κυκλοφόρησε και διασχίζει το έδαφος αφήνοντας καλύτερο αποτέλεσμα ψεκασμού με φιλικότητα στο περιβάλλον.

Προτεινόμενα

Στην ευκολία χρήσης επικεντρώθηκε η Pöttinger για τις νέες σπαρτικές Vitasem

Τα νέα μοντέλα διαθέτουν έως και 25% μεγαλύτερες χοάνες για αυξημένη χωρητικότητα σπόρων, διευκολύνοντας για μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των γεμισμάτων και βελτιώνοντας τη συνολική απόδοση.

Με έγκριση για χρήση βιοκαυσίμου τρακτέρ, αλωνιστικές και ενσιρωτικές της Claas

Το υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο (HVO) θα είναι στο εξής το πλέον το καύσιμο που θα μπορούν εναλλακτικά οι ιδιοκτήτες των υψηλού κυβισμού μηχανημάτων της Claas να χρησιμοποιούν, με τα τρακτέρ, τις αλωνιστικές και τις ενσιρωτικές με Stage V κινητήρα να έρχονται ήδη από τον Οκτώβριο του 2023 εφοδιασμένα με το συγκεκριμένο καύσιμο, εκ του εργοστασίου.

Φουτουριστική εμφάνιση, λειτουργικότητα και βραβείο Red Dot Design στην αλωνιστική Axial-Flow

Η νέα θεριζοαλωνιστική AF κερδίζει το βραβείο Red Dot Design, ο νέος εσωτερικός σχεδιασμός ανεβάζει την Axial-Flow στο επόμενο επίπεδο παραγωγικότητας και η νέα εξωτερική διαμόρφωση δημιουργεί φουτουριστική εμφάνιση.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;