Τη σπαρτική Lemken Solitair MR με το διπλό ρόλο λανσάρει η Lemken

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα αναρτώμενη σπαρτική Lemken Solitair με πλάτος εργασίας 3 έως 4 μέτρα είναι ιδανικά εξοπλισμένη τόσο για συμβατική κατεργασία όσο και για επεξεργασία συντήρησης του εδάφους.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Ιουλίου 2024

Οι απαιτήσεις από τη σύγχρονη τεχνολογία σπαρτικών μηχανημάτων αυξάνονται συνεχώς, λέει η Lemken. Για αυτό το λόγο εισάγει στην αγορά τη σπαρτική Solitair MR, που διαθέτει δεξαμενή 1.500 λίτρων και είναι κατάλληλη για λίπασμα ακόμη και στη βασική της διαμόρφωση.

Η δεξαμενή διατίθεται προαιρετικά με χωρητικότητα 2.000 λίτρων, η οποία μπορεί να χωριστεί 60:40 κατόπιν αιτήματος για ταυτόχρονη εφαρμογή πολλών συστατικών. «Προσθέστε στη δεξαμενή το MultiHub 200 λίτρων και το Solitair ανεβάζει την αποτελεσματικότητα και την ευελιξία σε νέα επίπεδα», αναφέρει η κατασκευάστρια.

Ομοιόμορφη εμφάνιση πεδίου

Το Solitair MR είναι εξοπλισμένο με τη ράβδο μαχαιριών OptiDisc χωρίς ανάγκη συντήρησης και με αποστάσεις μεταξύ των σειρών 12,5 ή 15 εκ. Διαθέτει μάλιστα διπλά μαχαίρια με παραλληλόγραμμη καθοδήγηση και κυλίνδρους ελέγχου βάθους για απολύτως ομοιόμορφη εμφάνιση του πεδίου. Για να επιτευχθεί αυτό, το σύστημα μαχαιριών διατίθεται σε υδραυλική έκδοση (έως 70 κιλά πίεση) και σε μηχανική έκδοση (έως 45 κιλά πίεση).

Τόσο η πίεση του μαχαιριού όσο και το βάθος σποράς μπορούν να ρυθμιστούν ανεξάρτητα μεταξύ τους και δεν επηρεάζουν το ένα το άλλο. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην ολοένα και πιο δημοφιλή επεξεργασία μικτών καλλιεργειών. Το σωστό βάθος τοποθέτησης για τις διάφορες καλλιέργειες μπορεί να ρυθμιστεί με την εφαρμογή μιας ξεχωριστής ρύθμισης βάθους σποράς για κάθε δεύτερη σειρά.

Οι σπόροι τοποθετούνται πάντα στο ίδιο ακριβώς βάθος, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες εργασίας και σε μεταβαλλόμενα εδάφη. Στη συνέχεια, ο κύλινδρος ελέγχου βάθους πιέζει τους σπόρους προς τα κάτω, για να διασφαλίσει την ταχεία και ομοιόμορφη εμφάνιση.

Ένας ισχυρός εργάτης

Οι κεφαλές διανομής, οι οποίες είναι τοποθετημένες ακριβώς πάνω από τη ράβδο και δεν απαιτούν λειτουργία επιστροφής σπόρων, εξασφαλίζουν άριστη εγκάρσια διανομή. Να σημειωθεί ότι το νέο Solitair είναι εξοπλισμένο με δύο συστήματα δοσομέτρησης, ενώ προαιρετικά μπορεί να προστεθεί ένας υδραυλικός μηχανισμός γραμμών πορείας. Το λογισμικό iQblue Drill υποστηρίζει τις εργασίες στο πεδίο, για παράδειγμα ελέγχοντας αν είναι δυνατός ο έλεγχος της πορείας. Για τους πελάτες που επιλέγουν την έκδοση μονής ή διπλής βολής, το Lemken Solitair MR διαθέτει τέσσερις μονάδες μέτρησης για δύο τμήματα πλάτους η καθεμία, δηλαδή κάθε δεξαμενή συνδέεται με δύο μονάδες μέτρησης.

Τέλειος συνδυασμός

Η επιτυχής και υψηλής απόδοσης σπορά εξαρτάται από την προσεκτική προετοιμασία της σποροκλίνσης, η οποία πρέπει να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες της εκμετάλλευσης. Εδώ, ο συνδυασμός με ένα περιστροφικό φρεζάκι είναι συχνά η καλύτερη λύση. «Όταν η σπαρτική μηχανή τοποθετείται στον κύλινδρο της νέας γενιάς περιστροφικών σπαρτικών Lemken Zirkon MR, το αποτέλεσμα είναι ένα ισχυρό δίδυμο», σημειώνει η κατασκευάστρια. Μετά από ανάλυση πολυάριθμων δοκιμών και μετρήσεων στο πεδίο, το νέο Zirkon MR είναι πλέον εγκεκριμένο για τρακτέρ έως 240 ίππους, ανάλογα με το πλάτος εργασίας, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ακόμη πιο ευέλικτες εφαρμογές.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εγγύηση αποδοτικότητας Lamborghini µε τα τρακτέρ Spark R έως 143 ίππων

Με τρεις διαφορετικούς τύπους µετάδοσης, αντλία 120 λ./λ. και ισχυρά pto, η Lamborghini φαίνεται ότι έδωσε µεγάλη προσοχή στη λεπτοµέρεια αναφορικά µε τον εξοπλισµό που «κάνει τη διαφορά» στην κατηγορία τρακτέρ των 120 έως 143 ίππων.

Η MASCHIO GASPARDO αναλαμβάνει τη διανομή χορτοκοπτικών New Holland στην Ευρώπη

Ο όμιλος γεωργικών μηχανημάτων CNH Industrial και η κορυφαία κατασκευαστής MASCHIO GASPARDO ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία για διανομή και προμήθεια εξοπλισμού χορτοκοπτικών και χορτοσυλλεκτικών της New Holland σε Ελλάδα και Ευρώπη. Στη συμφωνία εμπεριέχεται και η προμήθεια ανταλλακτικών και υπηρεσιών.

Προτεινόμενα

Πρωτοποριακή λύση για μεταφορά σκυροδέματος χωρίς CO2 από Renault Trucks και Schwing-Stetter

Η επέκταση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών μπαταριών σε νέες επιχειρηματικές εφαρμογές απαιτεί την ανάπτυξη προσαρμοσμένων λύσεων. Η μεταφορά σκυροδέματος, η οποία απαιτεί υψηλό ωφέλιμο φορτίο,