Aναβαθμίσεις σε υδραυλικά, φορτωτή, συστήματα άνεσης στα νέα Deutz-Fahr 5D MY24

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, η αυξημένη ροή στην υδραυλική διάταξη και το Front Loader Ready Kit είναι μερικά από τα νέα στοιχεία που ενσωματώνουν τα ανανεωμένα Deutz-Fahr 5D MY24.

Οι συμπαγείς διαστάσεις παραμένουν, το ίδιο και η ευελιξία στα Deutz-Fahr 5D του 2024, τα οποία ωστόσο ανανεώνονται στα περιφερειακά τους και όχι μόνο. Για το 2024, η Deutz-Fahr αύξησε την ροή της υδραυλικής διάταξης στη Σειρά 5D και πρόσθεσε διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως το Front Loader Ready Kit και επιπλέον σετ ελαστικών. Έρχεται να προστεθεί η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ως αποτέλεσμα, τα νέα τρακτέρ της 5D Series MY24 είναι ιδανικά για παραδοσιακά αγροκτήματα, μεγάλους οπωρώνες και στάβλους, καθώς και για εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Το νέο μοντέλο 5075 D πληροί τις προδιαγραφές Stage V από τον κινητήρα FARMotion 45 χωρίς τη χρήση AdBlue ή άλλων πρόσθετων υγρών, διατηρώντας πολύ χαμηλό το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, ενώ τα μοντέλα 5095D και 5105D αποδίδουν μέγιστη ισχύ 95 και 106 ίππους αντίστοιχα στις 2000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1400 σ.α.λ. Χάρη σε ένα νέο σύστημα προθέρμανσης, οι νέοι κινητήρες FARMotion 45 εκκινούν χωρίς κόπο ακόμα και το χειμώνα.

Για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος συντήρησης μάλιστα, το διάστημα αλλαγής λαδιού έχει πλέον επεκταθεί στις 600 ώρες. Η νέα Σειρά 5D, όπως και τα άλλα μοντέλα Deutz-Fahr Stage V, είναι πιστοποιημένα για χρήση καυσίμου HVO (υδρογονωμένο φυτικό έλαιο). Αυτό το βιοκαύσιμο μειώνει έως και 90% τις εκπομπές CO2, καθιστώντας τα 5D έτοιμα για τις προκλήσεις της γεωργίας του μέλλοντος.

Επίσης, αναβαθμισμένα μοντέλα διατίθενται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με PowerShuttle. Με την έκδοση PowerShuttle, ο χειριστής μπορεί όχι μόνο να ρυθμίσει την απόκριση σε 5 στάδια, αλλά και να επωφεληθεί από το σύστημα Stop&Go, το οποίο επιτρέπει το σταμάτημα και την εκκίνηση του τρακτέρ μόνο με το πεντάλ φρένου. Επιπλέον, το σύστημα comfort clutch επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς την χρήση του πεντάλ του συμπλέκτη. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διευκολύνουν τις εργασίες με εμπρόσθιο φορτωτή ή άλλες εργασίες που απαιτούν συχνά αλλαγή κατεύθυνσης ή στάση και επανεκκίνηση.

Για το 2024, τα 5D φέρουν τα κιτ Loader Light και Loader Ready, που διατίθενται ως εργοστασιακός εξοπλισμός. Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται στάνταρ με 30+15 σχέσεις, οι οποίες παρέχονται από 5 ταχύτητες και λειτουργία «έρπειν» (creeper mode). Για ακόμα πιο απαιτητικούς χειριστές, διατίθεται μια έκδοση με Powershift, προσφέροντας συνολικά 45 ταχύτητες σε κάθε κατεύθυνση. Ενώ όλες οι εκδόσεις επιτρέπουν μία ταχύτητα ταξιδιού 40 χλμ./ώρα με χαμηλότερες στροφές κινητήρα, γεγονός που μειώνει όχι μόνο το επίπεδο θορύβου μέσα στην καμπίνα άνεσης αλλά και την κατανάλωση καυσίμου, το κιβώτιο ταχυτήτων Powershift προσφέρει επίσης αργή ταχύτητα «έρπειν» μόλις 200 μέτρα ανά ώρα.

Ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης με προοδευτική εμπλοκή είναι στάνταρ, όπως και οι λειτουργίες 540 σ.α.λ. και 540 ECO. Κατόπιν παραγγελίας, για τη νέα σειρά 5D MY24 διατίθεται PTO με στροφές ανάλογες με την ταχύτητα του οχήματος ή με λειτουργία 1000 σ.α.λ. Το υδραυλικό σύστημα περιλαμβάνει στάνταρ μια κύρια αντλία 54 λ./λ. για το ανυψωτικό και τους διανομείς, καθώς και μια δευτερεύουσα αντλία για τα συστήματα διεύθυνσης και μετάδοσης κίνησης. Προαιρετικά, διατίθεται μια πρόσθετη αντλία, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα υδραυλικό σύστημα με διπλή αντλία 68 λ./λ., το οποίο τροφοδοτεί μόνο το πίσω ανυψωτικό και τις υδραυλικές βαλβίδες.

Ανάμεσα στα πρόσθετα στάνταρ χαρακτηριστικά είναι 3 πίσω υδραυλικές βαλβίδες και ελεύθερη επιστροφή. Το πίσω ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα ανύψωσης έως 3600 κιλά και διατίθεται είτε με μηχανικό είτε με ηλεκτρονικό έλεγχο. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του πίσω ανυψωτικού της νέας σειράς 5D MY24 διαθέτει ένα νέο χειριστήριο που επιτρέπει ευκολότερο ξεκλείδωμα και μια ενεργή λειτουργία απόσβεσης κραδασμών, η οποία αυξάνει την ασφάλεια και την άνεση στο δρόμο.

Εκτός από ένα ισχυρό μπροστινό ανυψωτικό, με εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα 2100 κιλά, διατίθεται επίσης ένα μπροστινό 1000 PTO. Για αξιόπιστο φρενάρισμα, οι μπροστινοί άξονες εξοπλίζονται στάνταρ με υδραυλικά δισκόφρενα, ενώ η μεγάλη γωνία διεύθυνσης και το 100% κλείδωμα και των δύο διαφορικών μέσω ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου συμβάλλουν στην εξαιρετική ευελιξία και πρόσφυση του ελκυστήρα. Η καμπίνα comfort με 4 κολόνες της νέας Σειράς 5D MY24 σε συνδυασμό με το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπει την ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Διατίθενται δύο διαφορετικές επιλογές οροφής: μια κλασική έκδοση με κωνικό σχήμα για χρήση σε στενές αποστάσεις φύτευσης, όπως φυτείες λυκίσκου ή αμπελώνες, ή μια έκδοση υψηλής ορατότητας (διατίθεται προαιρετικά με προστασία FOPS) που είναι κατάλληλη για δασικές εργασίες και για έναν εμπρόσθιο φορτωτή. Η επαρκής ροή του αέρα εξασφαλίζεται από τα ανοιγόμενα εμπρός και πίσω παρμπρίζ, ενώ ένα ισχυρό σύστημα κλιματισμού ψύχει τον αέρα σε υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, η νέα Σειρά 5D MY24 διατίθεται τώρα και με φώτα εργασίας LED, που βελτιώνουν στις συνθήκες για τους χειριστές κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τέλος, το νέο ταμπλό InfoCentre+ προβάλλει με σαφήνεια όλες τις σχετικές πληροφορίες χάρη σε δύο όργανα και μια έγχρωμη οθόνη LCD 3,5″.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα https://www.theocarakis-tractors.gr.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα

Amatechnica 2024: Επιδείξεις μηχανημάτων στο πεδίο αφιερωμένες στην Amazone

Στα κεντρικά της Amazone στη Γερμανία, όσοι παρευρέθηκαν είδαν από κοντά και σε πραγματικές δοκιμές τα μηχανήματα της εταιρείας να εργάζονται με στόχο τη βιωσιμότητα και την απόδοση. Η ιστορία της κατασκευάστριας αλλά και η λειτουργία της πνευματικής σπαρτικής Precea 6000-TCC εντυπωσίασαν.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;