Aναβαθμίσεις σε υδραυλικά, φορτωτή, συστήματα άνεσης στα νέα Deutz-Fahr 5D MY24

Κοινοποίηση:

του Βασίλειου Σοφού

Η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, η αυξημένη ροή στην υδραυλική διάταξη και το Front Loader Ready Kit είναι μερικά από τα νέα στοιχεία που ενσωματώνουν τα ανανεωμένα Deutz-Fahr 5D MY24.

Οι συμπαγείς διαστάσεις παραμένουν, το ίδιο και η ευελιξία στα Deutz-Fahr 5D του 2024, τα οποία ωστόσο ανανεώνονται στα περιφερειακά τους και όχι μόνο. Για το 2024, η Deutz-Fahr αύξησε την ροή της υδραυλικής διάταξης στη Σειρά 5D και πρόσθεσε διάφορα νέα χαρακτηριστικά, όπως το Front Loader Ready Kit και επιπλέον σετ ελαστικών. Έρχεται να προστεθεί η νέα διάταξη του ρεζερβουάρ, εξασφαλίζοντας πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Ως αποτέλεσμα, τα νέα τρακτέρ της 5D Series MY24 είναι ιδανικά για παραδοσιακά αγροκτήματα, μεγάλους οπωρώνες και στάβλους, καθώς και για εταιρείες που ειδικεύονται στη συντήρηση χώρων πρασίνου.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαΐου 2024

Το νέο μοντέλο 5075 D πληροί τις προδιαγραφές Stage V από τον κινητήρα FARMotion 45 χωρίς τη χρήση AdBlue ή άλλων πρόσθετων υγρών, διατηρώντας πολύ χαμηλό το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, ενώ τα μοντέλα 5095D και 5105D αποδίδουν μέγιστη ισχύ 95 και 106 ίππους αντίστοιχα στις 2000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1400 σ.α.λ. Χάρη σε ένα νέο σύστημα προθέρμανσης, οι νέοι κινητήρες FARMotion 45 εκκινούν χωρίς κόπο ακόμα και το χειμώνα.

Για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος συντήρησης μάλιστα, το διάστημα αλλαγής λαδιού έχει πλέον επεκταθεί στις 600 ώρες. Η νέα Σειρά 5D, όπως και τα άλλα μοντέλα Deutz-Fahr Stage V, είναι πιστοποιημένα για χρήση καυσίμου HVO (υδρογονωμένο φυτικό έλαιο). Αυτό το βιοκαύσιμο μειώνει έως και 90% τις εκπομπές CO2, καθιστώντας τα 5D έτοιμα για τις προκλήσεις της γεωργίας του μέλλοντος.

Επίσης, αναβαθμισμένα μοντέλα διατίθενται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με PowerShuttle. Με την έκδοση PowerShuttle, ο χειριστής μπορεί όχι μόνο να ρυθμίσει την απόκριση σε 5 στάδια, αλλά και να επωφεληθεί από το σύστημα Stop&Go, το οποίο επιτρέπει το σταμάτημα και την εκκίνηση του τρακτέρ μόνο με το πεντάλ φρένου. Επιπλέον, το σύστημα comfort clutch επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς την χρήση του πεντάλ του συμπλέκτη. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά διευκολύνουν τις εργασίες με εμπρόσθιο φορτωτή ή άλλες εργασίες που απαιτούν συχνά αλλαγή κατεύθυνσης ή στάση και επανεκκίνηση.

Για το 2024, τα 5D φέρουν τα κιτ Loader Light και Loader Ready, που διατίθενται ως εργοστασιακός εξοπλισμός. Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται στάνταρ με 30+15 σχέσεις, οι οποίες παρέχονται από 5 ταχύτητες και λειτουργία «έρπειν» (creeper mode). Για ακόμα πιο απαιτητικούς χειριστές, διατίθεται μια έκδοση με Powershift, προσφέροντας συνολικά 45 ταχύτητες σε κάθε κατεύθυνση. Ενώ όλες οι εκδόσεις επιτρέπουν μία ταχύτητα ταξιδιού 40 χλμ./ώρα με χαμηλότερες στροφές κινητήρα, γεγονός που μειώνει όχι μόνο το επίπεδο θορύβου μέσα στην καμπίνα άνεσης αλλά και την κατανάλωση καυσίμου, το κιβώτιο ταχυτήτων Powershift προσφέρει επίσης αργή ταχύτητα «έρπειν» μόλις 200 μέτρα ανά ώρα.

Ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης με προοδευτική εμπλοκή είναι στάνταρ, όπως και οι λειτουργίες 540 σ.α.λ. και 540 ECO. Κατόπιν παραγγελίας, για τη νέα σειρά 5D MY24 διατίθεται PTO με στροφές ανάλογες με την ταχύτητα του οχήματος ή με λειτουργία 1000 σ.α.λ. Το υδραυλικό σύστημα περιλαμβάνει στάνταρ μια κύρια αντλία 54 λ./λ. για το ανυψωτικό και τους διανομείς, καθώς και μια δευτερεύουσα αντλία για τα συστήματα διεύθυνσης και μετάδοσης κίνησης. Προαιρετικά, διατίθεται μια πρόσθετη αντλία, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα υδραυλικό σύστημα με διπλή αντλία 68 λ./λ., το οποίο τροφοδοτεί μόνο το πίσω ανυψωτικό και τις υδραυλικές βαλβίδες.

Ανάμεσα στα πρόσθετα στάνταρ χαρακτηριστικά είναι 3 πίσω υδραυλικές βαλβίδες και ελεύθερη επιστροφή. Το πίσω ανυψωτικό έχει μέγιστη ικανότητα ανύψωσης έως 3600 κιλά και διατίθεται είτε με μηχανικό είτε με ηλεκτρονικό έλεγχο. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος του πίσω ανυψωτικού της νέας σειράς 5D MY24 διαθέτει ένα νέο χειριστήριο που επιτρέπει ευκολότερο ξεκλείδωμα και μια ενεργή λειτουργία απόσβεσης κραδασμών, η οποία αυξάνει την ασφάλεια και την άνεση στο δρόμο.

Εκτός από ένα ισχυρό μπροστινό ανυψωτικό, με εντυπωσιακή ανυψωτική ικανότητα 2100 κιλά, διατίθεται επίσης ένα μπροστινό 1000 PTO. Για αξιόπιστο φρενάρισμα, οι μπροστινοί άξονες εξοπλίζονται στάνταρ με υδραυλικά δισκόφρενα, ενώ η μεγάλη γωνία διεύθυνσης και το 100% κλείδωμα και των δύο διαφορικών μέσω ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου συμβάλλουν στην εξαιρετική ευελιξία και πρόσφυση του ελκυστήρα. Η καμπίνα comfort με 4 κολόνες της νέας Σειράς 5D MY24 σε συνδυασμό με το νέο ρεζερβουάρ καυσίμου επιτρέπει την ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Διατίθενται δύο διαφορετικές επιλογές οροφής: μια κλασική έκδοση με κωνικό σχήμα για χρήση σε στενές αποστάσεις φύτευσης, όπως φυτείες λυκίσκου ή αμπελώνες, ή μια έκδοση υψηλής ορατότητας (διατίθεται προαιρετικά με προστασία FOPS) που είναι κατάλληλη για δασικές εργασίες και για έναν εμπρόσθιο φορτωτή. Η επαρκής ροή του αέρα εξασφαλίζεται από τα ανοιγόμενα εμπρός και πίσω παρμπρίζ, ενώ ένα ισχυρό σύστημα κλιματισμού ψύχει τον αέρα σε υψηλές θερμοκρασίες. Επίσης, η νέα Σειρά 5D MY24 διατίθεται τώρα και με φώτα εργασίας LED, που βελτιώνουν στις συνθήκες για τους χειριστές κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τέλος, το νέο ταμπλό InfoCentre+ προβάλλει με σαφήνεια όλες τις σχετικές πληροφορίες χάρη σε δύο όργανα και μια έγχρωμη οθόνη LCD 3,5″.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα https://www.theocarakis-tractors.gr.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η ολοκαίνουργια σειρά τρακτέρ Case IH Puma ξεδιπλώνει τις αρετές του στο Profi Δεκεμβρίου

Η Case IH παρουσίασε την ολοκαίνουργια σειρά τρακτέρ Puma µε εκδόσεις 155, 165 και 185 ίππων, διαστήµατα συντήρησης 750 ωρών, αναβαθµισµένο υδραυλικό σύστηµα και ενσωµατωµένη τεχνολογία ακριβείας.

Το Claas Axion 870 CMatic αποδεικνύει την αξία του στην κεντρική δοκιμή του Profi Δεκεμβρίου

Κάνοντας ντεµπούτο το 2017, το Axion 870 ήταν µια προσθήκη που άργησε στην γκάµα τρακτέρ της Claas, αλλά η ονοµαστική ισχύς 197 kW/270hp σηµαίνει ότι ακόµα βρίσκεται στην κατηγορία των universal πολυεργαλείων – αρκετά µεγάλο για να σέρνει εξοπλισµό άροσης, αλλά δεν έχει θέµα να δουλέψει µε άλλα παρελκόµενα. ∆οκιµάζουµε την εργασία µαζί του για 5.000 ώρες.

Η «ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε.» γιορτάζει τα 70 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική γεωργία

Η «ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε.» γιορτάζει 70 χρόνια καινοτομίας στην ελληνική γεωργία

Η εταιρεία «Η ∆ΗΜΗΤΡΑ» Α.Ε., µία από τις ιστορικές εταιρείες στον χώρο των γεωργικών µηχανηµάτων στην Ελλάδα, συµπληρώνει φέτος 70 χρόνια συνεχούς και δυναµικής παρουσίας. Από το 1955 έως σήµερα, η εταιρεία διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά, προσφέροντας µια πλήρη γκάµα αξιόπιστων προϊόντων, υποστηριζόµενη από υψηλή τεχνογνωσία και σύγχρονες υποδοµές.

Προτεινόμενα
Nέα εποχή απόδοσης και συνδεσιμότητας φέρνουν τα Deutz-Fahr Series 8 TTV

Nέα εποχή απόδοσης και συνδεσιμότητας φέρνουν τα Deutz-Fahr Series 8 TTV

Η DEUTZ-FAHR αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και προηγμένη ψηφιακή νοημοσύνη, με έναν εντελώς νέο και εντυπωσιακό σχεδιασμό. Σχεδιασμένη και κατασκευασμένη στο DEUTZ-FAHR Land στο Lauingen, η νέα Σειρά 8 κάνει το ντεμπούτο της με δύο υψηλών επιδόσεων μοντέλα, που αποδίδουν 313 και 340 hp, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της DEUTZ-FAHR για αριστεία, αξιοπιστία και προσφορά αξίας στους πελάτες της.

Επαναπροσδιορίζει την έννοια της άνεσης η νέα Series 8 της Deutz-Fahr

Η άνεση, η ασφάλεια και η αύξηση της παραγωγικότητας του χειριστή βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας σειράς τρακτέρ Series 8, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην Agritechnica που άνοιξε τις πόρτες της στο Ανόβερο την Κυριακή 9 Νοεμβρίου.

Aσημένια στα βραβεία καινοτομίας της Agritechnica η τεχνολογία TAGS της Deutz-Fahr

Το TAGS (Tractor Assisted Guidance System) θέτει νέα πρότυπα στην αυτοματοποίηση και την ασφάλεια των γεωργικών μηχανημάτων. Η DEUTZ-FAHR διακρίθηκε με το Ασημένιο Μετάλλιο στην Agritechnica 2025, για το καινοτόμο TAGS (Tractor Assisted Guidance System) – ένα αποφασιστικό βήμα προόδου προς την αυτοματοποίηση και την ασφάλεια τόσο στο δρόμο όσο και στο χωράφι. Το βραβευμένο σύστημα εισάγει προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού, ειδικά προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της γεωργικής εργασίας.