Τα αυτόνομα VTE των Krone και Lemken ικανά και για μπροστινά παρελκόμενα

Κοινοποίηση:

Οι ειδικοί στα γεωργικά μηχανήματα Krone και Lemken διευρύνουν το φάσμα εφαρμογών για τις αυτόνομες μονάδες έλξης τους, αξιοποιώντας την μπροστινή περιοχή προσάρτησης.

Η λειτουργικότητα των μονάδων VTE από τις εταιρεία Krone και Lemken έχει επεκταθεί με την ενσωμάτωση ενός μπροστινού ανυψωτικού με άξονα PTO, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πλέον διαθέσιμα δύο ξεχωριστά, έξυπνα σημεία προσάρτησης. Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε χορτολιβαδικές όσο και σε αροτραίες καλλιέργειες. Για παράδειγμα, η απόδοση ισχύος κατά το κούρεμα βελτιώνεται με τη χρήση ενός συνδυασμού εμπρός-πίσω.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

 

Οι πρώτες εμπειρίες έχουν φέρει επιτυχία, με το μπροστινό χλοοκοπτικό Krone EasyCut F 320 σε συνδυασμό με το Butterfly EasyCut B 950 Collect να λειτουργούν άψογα. Η Lemken, από την άλλη πλευρά, αξιοποιεί την πρόσθετη λειτουργία, ιδιαίτερα στους τομείς της καλλιέργειας και της σποράς των πρέμνων, όπου μπορούν πλέον να μεταφερθούν και να χρησιμοποιηθούν κύλινδροι και μπροστινές χοάνες.

Σύμφωνα με τις κατασκευάστριες, η περαιτέρω ανάπτυξη του VTE πραγματοποιήθηκε λαμβάνοντας υπόψη την ευκολία συντήρησης, την πρακτικότητα και τη βελτιστοποίηση των φορέων αισθητήρων. Ένα άλλο σημείο αναφοράς είναι η βελτίωση του τρόπου κίνησης (πετρελαιοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρας).

Η νέα γενιά μηχανημάτων διατηρεί την ισχύ των 230 ίππων (170 kW) και συνεχίζει να διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης με μεγάλα ελαστικά για μέγιστη πρόσφυση και ελάχιστη πίεση στο έδαφος. Η λύση μεταφοράς που παρουσιάστηκε στην Agritechnica 2023 με τη χρήση μιας ράβδου έλξης (VTS = Vehicle Transport System) είναι επίσης δυνατή σε συνδυασμό με εμπρόσθια αναρτώμενα εργαλεία, ενώ οι νέες μονάδες χαρακτηρίζονται από το ομοιόμορφο γκρι φινίρισμα (platinum grey).

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Με μεταβαλλόμενο κιβώτιο και 5 ολοκαίνουργια μοντέλα λανσάρεται η σειρά Deutz-Fahr 6 TTV

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καμπίνας και πέντε ολοκαίνουργια μοντέλα περιελάμβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων που εξοπλίζεται με τους δοκιμασμένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Μεγαλύτερα δεμάτια, λιγότερο φιλμ και περισσότερη οικονομία

Οι περισσότερες εκµεταλλεύσεις διαθέτουν πλέον ένα µέσο χειρισµού βαρύτερων δεµάτων. Πράγµα που γεννά το ερώτηµα: εάν αυξήσετε τη διάµετρο της µπάλας, µπορείτε να εξοικονοµήσετε χρήµατα για περιτύλιξη; Οι δοκιμαστές του profi μαζί µε την Krone δίνουµε την απάντηση.