Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Η Deutz-Fahr παρουσιάζει πέντε νέα µοντέλα της σειράς 6 TTV µε αδιαβάθµητα κιβώτια ταχυτήτων TTV και κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων µε µέγιστη ισχύ µεταξύ 161 και 192 ίππων. Όλα τα µοντέλα είναι εξοπλισµένα µε συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV µε δυνατότητα επιλογής 50 χλµ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καµπίνας.

Το συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλµ./ώρα µε χαµηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που µειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση. Επιπλέον, το µικτό βάρος οχήµατος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο µεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιµου φορτίου σε σχέση µε τα µοντέλα της προηγούµενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους µεταφοράς.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Με το Fendt e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις είτε από στενές σειρές.

Γρηγορότερο από κάθε άποψη το νέο αναρτημένο ψεκαστικό Amazone UF

Τα νέα αναρτημένα ψεκαστικά Amazone UF επιταχύνουν σημαντικά τις εργασίες του χειριστή, αφού επιτρέπουν την γρηγορότερη σύνδεση, την γρηγορότερη ετοιμότητα εργασίας και ταχύτερο καθάρισμα, χωρίς να θυσιάζουν ωστόσο την ακρίβεια της λειτουργίας του.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Προτεινόμενα

Το πανόραμα της Zootechnia 2025 σε πλούσιο φωτορεπορτάζ στο profi Φεβρουαρίου

Περισσότερους αυτοµατισµούς στο στάβλο από την αρµεγή έως τον καθαρισµό, µηχανήµατα και εξοπλισµό για αποτελεσµατική διαχείριση ζωοτροφών και χορτονοµής, λύσεις εξασφάλισης της ευζωΐας του κοπαδιού…

Με 35 ηλεκτρικά φορτηγά Volvo εξοπλίσει το στόλο της η εταιρεία διαχείρισης απορριμάτων PreZero

Η διεθνής εταιρεία διαχείρισης απορριμμάτων PreZero παρήγγειλε 35 ηλεκτρικά φορτηγά από τη Volvo. Η πλειοψηφία των οχημάτων αφορά το μοντέλο Volvo FM Low Entry, το πρώτο φορτηγό της Volvo που έχει σχεδιαστεί εξολοκλήρου για ηλεκτρική κίνηση.

Το απτόητο 4-κύλινδρο Deutz-Fahr 6170.4 PS ανταγωνίζεται στα ίσα μεγαλύτερα τρακτέρ

Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.

Κονταρομαχία ισχύος έλξης 15 κορυφαίων γεωργικών ελκυστήρων της αγοράς

Υπάρχει µεγάλη συζήτηση σχετικά µε το αν ένα κιβώτιο ταχυτήτων διαρκώς µεταβαλλόµενης µετάδοσης (CVT) είναι κατάλληλο για βαριές εργασίες. Για να δώσουµε απάντηση σ’ αυτό το ερώτηµα συγκρίναµε την ισχύ έλξης 15 τρακτέρ σε τέσσερις οµάδες ισχύος.