Η νέα TTV εµπειρία από την Deutz-Fahr με την ολοκαίνουργια Σειρά 6

Κοινοποίηση:

Κιβώτιο TTV, δύο εκδόσεις καµπίνας και πέντε ολοκαίνουργια µοντέλα περιελάµβανε η αποκάλυψη της νέας σειράς Deutz-Fahr 6TTV 161-192 ίππων φοδιάζονται που εξοπλίζονται µε τους δοκιµασµένους κινητήρες Deutz TCD 6.1 και 4.1.

Η Deutz-Fahr παρουσιάζει πέντε νέα µοντέλα της σειράς 6 TTV µε αδιαβάθµητα κιβώτια ταχυτήτων TTV και κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων µε µέγιστη ισχύ µεταξύ 161 και 192 ίππων. Όλα τα µοντέλα είναι εξοπλισµένα µε συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV µε δυνατότητα επιλογής 50 χλµ./ώρα και διατίθενται σε 2 εκδόσεις καµπίνας.

Το συνεχώς µεταβαλλόµενο κιβώτιο ταχυτήτων TTV επιτρέπει 50 χλµ./ώρα µε χαµηλές στροφές του κινητήρα, γεγονός που µειώνει τον θόρυβο και αυξάνει την απόδοση. Επιπλέον, το µικτό βάρος οχήµατος έως 13,5 τόνους επιτρέπει έως και 1 τόνο µεγαλύτερη ικανότητα ωφέλιµου φορτίου σε σχέση µε τα µοντέλα της προηγούµενης γενιάς και οδηγεί έτσι σε λιγότερους κύκλους µεταφοράς.

Διαβάστε περισσότερα στο profi, που κυκλοφορεί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Η Kubota αποκαλύπτει το Agri Concept στην έκθεση CES 2024 του Λας Βέγκας

Η Kubota στην πρόσφατη CES 2024 στο Λας Βέγκας βρήκε την ευκαιρία να παρουσιάσει το μακροπρόθεσμο όραμά της «GMB2030». Το νέο όχημα Agri Concept αποτελεί μέρος του μέλλοντος της γεωργίας που οραματίζεται η Kubota, η οποία φέτος γιορτάζει τα 50 χρόνια παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η έκδοση Dynamic του Rex4 RoboShift, ξεχώρισε στην Enovitis in Campo 2024

Η έκδοση Dynamic στην έκδοση Blue Icon, δηλαδή µε µπλε µεταλλικό χρώµα και µαύρες ζάντες, που γίνεται όλο και περισσότερο το χαρακτηριστικό γνώρισµα της Landini, είναι το τρακτέρ που έκλεψε την παράσταση στην έκθεση αµπελουργικών µηχανηµάτων Enovitis in Campo 2024 που πραγµατοποιήθηκε 12-13 Ιουνίου στην Μπολόνια της Ιταλίας.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;