Φτιαγμένο για τα δύσκολα το John Deere 6R185 AutoPowr με αναβαθμισμένο εξακύλινδρο κινητήρα

Κοινοποίηση:

Το 6155R µε τις επιτυχηµένες πωλήσεις του αντιπροσωπεύει ένα γενναίο µερίδιο για την John Deere. Μπορεί το νέο 6R185 των 185 ίππων να γίνει το νέο «best seller»; Η απάντηση στο profi.

Το John Deere 6R150 µοιράζεται την ίδια καµπίνα µε το νέο 6R185. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές. Για αρχή, υπάρχει ο κινητήρας. Αντί για τέσσερις κυλίνδρους, το 6R185 έχει έναν εξακύλινδρο κινητήρα Deere Power Systems 6,8 λίτρων κάτω από το λαµπερό πράσινο καπό του. Και η συντοµογραφία PVS στην ονοµασία του κινητήρα υποδηλώνει ότι αντί για δύο εν σειρά τούρµπο (PSS), διατίθεται µονάδα µεταβλητής γεωµετρίας.

Η πρόθεση για αναζήτηση των νέων χαρακτηριστικών που φέρνει αυτός ο επιπλέον κυβισµός στις επιδόσεις ήταν έντονη, οπότε το τρακτέρ επισκέφτηκε το διάδροµο δοκιµών DLG και το δυναµόµετρο. Σηµειωτέον: σε αντίθεση µε το 6R150, η John Deere χωρίζει το πακέτο ψύξης. Το intercooler στα τρακτέρ 6R µεγαλύτερης ιπποδύναµης βρίσκεται σχεδόν οριζόντια πάνω από τα άλλα ψυγεία και τροφοδοτείται µε αέρα από κάτω από έναν ανεµιστήρα µε υδραυλική κίνηση -σχετικά περίπλοκο αλλά αποτελεσµατικό, σύµφωνα µε την John Deere.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Grimme αναβαθμίζει την αυτοκινούμενη REXOR 6300 με καινοτόμες προσθήκες

Η τελευταία γενιά της έξι σειρών μηχανής τεύτλων REXOR 6300 με χωρητικότητα 45 m³ είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά καμπίνας, με βοηθητική μονάδα ελέγχου IBX 200 ISOBUS αριστερό υποβραχιόνιο της καμπίνας, ενώ ο κινητήρας έχει επανασχεδιαστεί για ευκολότερη συντήρηση και προσβασιμότητα.

Η αποκλειστική δοκιμή του Deutz-Fahr 6190 TTV στο profi Σεπτεμβρίου

Το 6190 TTV είναι το μικρότερο μοντέλο της τελευταίας σειράς 6 TTV που παρουσίασε η Deutz-Fahr το 2021. Κάτω από αυτά τα πράσινα πλαστικά υπάρχει ένα μέρος νέων εξαρτημάτων που παίρνουν τον πρώτο τους αέρα, μαζί με κάποια πιο παλιά στοιχεία. Πώς «το νέο και το παλιό» συνεργάζονται στην αποκλειστική αυτή δοκιμή;

Προτεινόμενα