Με ηλεκτροκίνητο κιβώτιο CVT το John Deere 8R410 E-AutoPowr

Κοινοποίηση:

Στην Agritechnica του 2019, η John Deere παρουσίασε το νέο E-AutoPowr – µια ηλεκτροκίνητη µονάδα του κιβωτίου CVT. Τώρα, οι πρώτες εκδόσεις βγαίνουν στην αγορά και αξίζει µια πιο προσεκτική µατιά στο καινοτόµο σύστηµα.

Όταν κοιτάξετε τις προδιαγραφές για το κορυφαίο µοντέλο 8R, 8RX, 8RT της John Deere, το 410, θα παρατηρήσετε ότι διατίθεται µόνο µε το κιβώτιο ταχυτήτων E23, καθώς το AutoPowr CVT που κατασκευάστηκε στο Waterloo δεν µπορεί να διαχειριστεί τους µέγιστους 443 ίππους που αποδίδει το µεγάλο 8άρι.

Με πολλούς πελάτες να επιθυµούν ένα αδιαβάθµητο κιβώτιο ταχυτήτων, οι Αµερικανοί έπρεπε να σκεφτούν κάτι, αλλά, αντί να ενισχύσουν τα υπάρχοντα µέρη, η οµάδα επέλεξε µια πιο µελλοντική λύση.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα
Προτεινόμενα

Όλα τα νέα τρακτέρ της Landini στην EIMA 2024 γιορτάζοντας 140 χρόνια ιστορίας

Το 2024 έχει μια ιδιαίτερη συμβολικότητα για την εταιρεία με έδρα το Fabbrico, αφού το σημαντικό ορόσημο 140 χρόνων ιστορία συμπίπτει και με τα εγκαίνια του νέου εργοστασίου στην Campagnola Emilia, το οποίο παράγει από τις αρχές του έτους τα κιβώτια ταχυτήτων της Argo Tractors, τα οποία προηγουμένως βρίσκονταν σε άλλες εγκαταστάσεις παραγωγής της ιταλικής φίρμας.

Με αέρα ανανέωσης το νέο Zetor Major 80

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος TCD 2.9 L4 πετρελαιοκινητήρας της Deutz, που προσφέρει 75 ίππους. Η Zetor ανανέωσε το μοντέλο της Major 80