Τα ευέλικτα και άνετα Fendt e100 Vario διευκολύνουν την εργασία των αμπελουργών

Κοινοποίηση:

Με το e100 Vario η Fendt παρουσίασε ένα ευέλικτο μικρών διαστάσεων ηλεκτρικό τρακτέρ ειδικά σχεδιασμένο για να δουλεύει άνετα, αθόρυβα, αλλά και «πράσινα» μεταξύ των σειρών των αμπελώνων. Ο ελκυστήρας της Fendt δεν πτοείται ούτε από εδάφη με κλίσεις ούτε από στενές σειρές.

Παρόμοια εμφάνιση, διαφορετικό concept

Παρότι τα Fendt e100 Vario οπτικά έχουν παρόμοιο σχεδιασμό με τα παραδοσιακά τρακτέρ της γερμανικής κατασκευαστικής εταιρείας, είναι σχεδιασμένα βάσει ενός διαφορετικού concept. Λόγω της απουσίας, κινητήρα ντίζελ και παραδοσιακού ψυκτικού συστήματος τα Fendt e100 Vario διακρίνεται από ένα πιο συμπαγές καπό. Οι μπροστινές γρίλιες είναι εντελώς κλειστές και ο ελκυστήρας δεν έχει εξάτμιση. Η Fendt έχει προχωρήσει σ’ αυτές τις αλλαγές όχι μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά και για να αποτελέσουν βάση για μια νέα προσέγγιση των αγροτικών μηχανημάτων.

Άνετη οδήγηση χωρίς κραδασμούς

Ο ηλεκτρικός κινητήρας των Fendt e100 Vario διακρίνεται για την άμεση ανταπόκριση του και την ομαλή οδήγηση, χωρίς να απαιτείται έλεγχος ταχυτήτων ή λεβιέδων. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης διανέμει ισχύ στους τροχούς με τρόπο που επιτρέπει τον καλύτερο χειρισμό και την μεγαλύτερη ακρίβεια ακόμα και στις πιο δύσκολες επιφάνειες και κλειστές στροφές.

Εύχρηστο και με παραδοσιακά εργαλεία

Το υδραυλικό σύστημα των Fendt e100 Vario παρέχει ροή 119 λίτρων ανά λεπτό και τροφοδοτείται από έναν επιβοηθητικό ηλεκτρικό κινητήρα. Έτσι, μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανένα πρόβλημα με όλα τα παλαιότερα αγροτικά μηχανήματα και εργαλεία που μπορεί να έχει ο χειριστής. Τα πίσω pto ελέγχονται ηλεκτρικά στις 540 σ.α.λ. και παρέχουν ισχύ με συνέπεια και ακρίβεια, όντας εξαιρετικά αποδοτικά από άποψη ενέργειας.

Αθόρυβη και προηγμένη καμπίνα

Το πιο ελκυστικό στοιχείο της καμπίνας του Fendt e100 Vario είναι η σχεδόν πλήρης έλλειψη θορύβου και κραδασμών. Το κάθισμα του χειριστή είναι αναρτημένο και ο έλεγχος των λειτουργιών των τρακτέρ είναι απλή και μοντέρνα. Μέσω ενός τερματικού αφής ο χειριστής μπορεί να ελέγξει τις σημαντικότερες παραμέτρους του μηχανήματος όπως η ταχύτητα, η ώθηση και η κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο.

Αυτονομία ως και 6 ώρες

Στην καρδιά των Fendt e100 Vario είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 100 kWH, που παρέχει αυτονομία μεταξύ 4 και 6 ωρών, ανάλογα με τα παρελκόμενα με τα οποία χρησιμοποιείται και τις συνθήκες εργασίας.  Η Fendt έχει σχεδιάσει τη φόρτιση του μηχανήματος ώστε να προσαρμόζεται στους ρυθμούς των εργασιών και έτσι με τη χρήση του κατάλληλου συστήματος για φόρτιση 80% απαιτούνται μόλις 40-45 λεπτά, γεγονός που επιτρέπει ένα σύντομο διάλειμμα ή την αλλαγή βάρδιας.

Πληροφορίες από Omnitrattore.it

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Εφτά κορυφαίες καινοτομίες που ξεχώρισαν στα βραβεία της Agritechnica

Τους νικητές των φετινών βραβείων καινοτοµίας ανακοίνωσε η Agritechnica, µε δύο λύσεις να βραβεύονται µε χρυσό µετάλλιο και άλλες 22 µε ασηµένιο, ξεχωρίζοντας ανάµεσα σε 234 συµµετοχές. Έτσι, η κορυφαία διεθνής έκθεση µηχανηµάτων ανοίγει το δρόµο και προετοιµάζει το κλίµα για την επιστροφή της µεταξύ 9-15 Νοεµβρίου στο Ανόβερο. Εδώ παρουσιάζονται οι νικητές που ξεχώρισαν

Ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το plug-in hybrid pickup Nissan Frontier Pro

Έτοιμο να βγει στην αγορά παρουσιάζεται το plug-in hybrid pick-up της Nissan. Το όχημα που μπαίνει στην πρίζα είναι το πρώτο που παράγει και κατασκευάζει η Nissan στην Κίνα το οποίο προορίζεται να εξαχθεί σε παγκόσμιες αγορές. 

Οι αξιόπιστες σπαρτικές Unia Poznaniak κερδίζουν τους Έλληνες αγρότες

Η σπορά αποτελεί το πρώτο και καθοριστικό βήµα για µια επιτυχηµένη καλλιέργεια. Σε αυτό το κρίσιµο στάδιο, η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η ευελιξία του εξοπλισµού παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι σπαρτικές µηχανές Unia Poznaniak έχουν κερδίσει την εµπιστοσύνη των αγροτών χάρη στον σύγχρονο σχεδιασµό τους, την απλή λειτουργία και τη στιβαρή κατασκευή τους, αποτελώντας µια από τις πιο δηµοφιλείς επιλογές στην κατηγορία τους.

Προτεινόμενα

Εφτά κορυφαίες καινοτομίες που ξεχώρισαν στα βραβεία της Agritechnica

Τους νικητές των φετινών βραβείων καινοτοµίας ανακοίνωσε η Agritechnica, µε δύο λύσεις να βραβεύονται µε χρυσό µετάλλιο και άλλες 22 µε ασηµένιο, ξεχωρίζοντας ανάµεσα σε 234 συµµετοχές. Έτσι, η κορυφαία διεθνής έκθεση µηχανηµάτων ανοίγει το δρόµο και προετοιµάζει το κλίµα για την επιστροφή της µεταξύ 9-15 Νοεµβρίου στο Ανόβερο. Εδώ παρουσιάζονται οι νικητές που ξεχώρισαν

Η νέα σειρά των διαχρονικών τρακτέρ Lamborghini Strike έρχεται με απαράμιλλη φινέτσα

Η σειρά Lamborghini Strike aποτελείται από 5 μοντέλα, με ιπποδυνάμεις 95 έως 126 HP, δια- θέσιμη σε δύο εκδόσεις (με μηχανική και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα – PowerShuttle), με διαφορετικά επίπεδα κιβωτίων ταχυτήτων και ποικιλία προαιρετικού εξοπλισμού. Είναι μία ευέλικτη, άνετη και αξιόπιστη σειρά και με δυνατότητα διαμόρφωσης σύμφωνα με τις ανάγκες.

Εννιά τρακτέρ πολυεργαλεία που είναι ιδανικά για χρήση με φορτωτές

Στην αγορά υπάρχει µεγάλη γκάµα τρακτέρ-φορτωτών που διακρίνονται για την άνετη λειτουργία τους, τα ισχυρά υδραυλικά τους και πολλές επιλογές µετάδοσης. Πράγµατι, οι περισσότεροι κατασκευαστές διαθέτουν δύο ή τρεις σειρές τέτοιου είδους τρακτέρ στην κατηγορία ισχύος 120-130hp, τα οποία κατά κόρον τροφοδοτούνται από 4-κύλινδρους κινητήρες. Ρωτήσαµε διάφορους κατασκευαστές τρακτέρ να επιλέξουν πιο είναι το καλύτερο τους µοντέλο σε αυτή την κατηγορία ισχύος.

Για πρώτη φορά με VarioDrive συστήνονται τα μικρά τρακτέρ Fendt 500

Με μια σειρά αναβαθμίσεων παρουσιάζονται τα μοντέλα της τέταρτης γενιάς τρακτέρ Fendt 500 Vario. Οι νέοι ελκυστήρες της Fendt έχουν σχεδιαστεί με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο και υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης, ενώ η επωνυμία της Agco υποστηρίζει ότι για πρώτη φορά της κατηγορίας εξοπλίζονται με χαρακτηριστικά όπως τετρακίνηση, σύστημα ρύθμισης πίεσης ελαστικών και κιβώτιο VarioDrive.

Μεγάλες αποδόσεις σε premium πακέτο φέρνουν τα Fendt 620 Vario

Σε παλαιότερο τεύχος του profi είχαµε την ευκαιρία δούµε τις πρώτες αναγνωριστικές εντυπώσεις οδήγησης µε την τότε νεοσύστατη σειρά της Fendt 600 Vario.Αυτό που µας είχε κάνει εντύπωση τότε ήταν το µεταξόνιο µήκους 2,72 µέτρων, ακριβώς ίδιων διαστάσεων δηλαδή µε αυτά των µεγαλύτερων µοντέλων 818 και 820 Vario. Ωστόσο, σ’ αντίθεση µε αυτά, τα τέσσερα µοντέλα της σειράς 600 Vario κάτω από το καπό δεν κρύβουν έναν 6-κύλινδρο κινητήρα, αλλά τον 4-κύλινδρο AgcoPower Core 50 5 λίτρων. Στο κορυφαίο µοντέλο της σειράς που είναι και αυτό που εξετάζουµε εδώ, το 620, ο κινητήρας αυτός παρέχει ονοµαστική ισχύ 154 kW/209