Κατά την φωτογράφηση µε το 6170.4, ο τίτλος «∆ιαχρονικό» µας ήρθε στο νου. Εξάλλου, η καµπίνα Agrotron γιορτάζει φέτος την 30η της επέτειο, όσον αφορά το βασικό της πλαίσιο. Ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει στο εσωτερικό της καµπίνας του 6170.4 σε σχέση µε το Agrotron 4.95.Η δοκιµή της σειράς τεσσάρων µοντέλων 6.4, µε ισχύ που κυµαίνεται από 96.2 kW/129 hp έως 127,5 kW/171 hp πραγµατοποιήθηκε στο Lauingen της Γερµανίας.Τα 6130.4, 6140.4 και 6150.4 διατίθενται και µε κιβώτια ταχυτήτων RVshift (semi-powershift) ή TTV (αδιαβάθµητη µετάδοση), ενώ το 6170.4 έχει την επιπλέον επιλογή ενός powershift όπως αυτό που δοκιµάζαµε εµείς.
4 κύλινδροι 4 λίτρων
Οι αλλαγές κάτω από το καπό δεν είναι απλά διακοσµητικές, αλλά ουσίας, µε την νέα ψυκτική µονάδα µε λαβή για ευκολότερο καθάρισµα να αρέσει πολύ στην οµάδα τη δοκιµή µας. Αν υπήρχε και ένας αναστρέψιµος ανεµιστήρας ως επιλογή θα ήταν πραγµατικά εξαιρετικό.
Στην καρδιά του µηχανήµατος βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας TCD 4.1, µε εκτόπισµα ακριβώς 4,03 λίτρων. Το σύστηµα καυσαερίων διαθέτει συστήµατα εξάτµισης DOC, DPF και SCR που ανταποκρίνονται στους κανονισµούς ρύπων Stage V. Πέρα από την αξιόλογη δεξαµενή ντίζελ χωρητικότητας 300 λίτρων, υπάρχει και δεξαµενή AdBlue 21 λίτρων. Πάµε όµως τώρα να δούµε τις µετρήσεις του κέντρου δοκιµών DLG.
Ολόκληρη η δοκιμή στο Profi, που κυκλοφορεί
το Σάββατο 5 Ιουλίου με την εφημερίδα Agrenda